پیکر تراشی چیست ؟ آیا واقعا باعث کاهش وزن می‌شود؟

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. پیکر تراشی چیست ؟ آیا واقعا باعث کاهش وزن می‌شود؟
پیکر تراشی چیست ؟

پیکر تراشی چیست ؟

پیکر تراشی روشی نوین برای لاغری

با مقاله پیکر تراشی چیست ؟ همراه ما باشید …

شاید شما هم در جلو یک آینه قرار گرفته اید و متوجه این شده اید که بدنتان کمی بیش از اندازه چربی دارد و شما را چاق نشان می دهد؛ و این سوال را در ذهن خود از خودتان بپرسید که آخر چگونه می توان از شر این چربی های اضافی و نازیبا خلاص شد و به اندام ایده آل خود رسید ؟ یکی از بهترین پاسخ ها برای مقابله با لاغری موضعی لیپوماتیک است. برای آشنایی بیشتر با خدمات لاغری و لیپوماتیک به این بخش در سایت نیل مراجعه کنید.

پیکر تراشی روشی نوین برای لاغری

در جواب این سوال بحث برانگیز و جالب می توان گفت که روش ها و عمل های زیبایی و جراحی بیشماری برای خارج کردن توده های چربی وجود دارد اما بهترین روش چیست؟

عمل زیبایی لیپوماتیک یکی از بهترین روش های درمانی برای داشتن اندامی ایده آل و خلاص شدن از شر چربی های اضافی در نواحی مختلف بدن به شمار می رود چرا که عمل زیبایی lipomatic یا همان پیکر تراشی یک عمل زیبایی سرپایی به حساب می آید.

علاوه براین مزیت عمل زیبایی لیپوماتیک به دلیل اینکه عارضه های جانبی احتمالی بسیار معدود و کمی دارد. در لیست عمل های کم عارضه قرار می گیرد.

لیپوماتیک یا پیکر تراشی چیست ؟

سوال مهمی که بعد از خواندن مقاله به ذهن ما میرسد این است که پیکر تراشی چیست ؟

برخی از روش های درمانی که برای خارج سازی توده های چربی نواحی مختلف بدن به کار برده می شود. دارای عوارض جانبی احتمالی بسیاری هستند. به گونه ای که انجام دادن برخی از این عمل های زیبایی توصیه نمی شود.

اما عمل زیبایی lipomatic از این مشکل های زیان بار کاملا مبرا است و آن دسته از عوارض جانبی احتمالی همچون افتادگی نواحی تحت عمل زیبایی که ممکن است با انجام سایر روش های درمانی برای گریبان گیر بیمار شود عمل زیبایی لیپوماتیک به هیچ عنوان نخواهد داشت.

لیپوماتیک یا پیکر تراشی چیست ؟

همان گونه که به آن اشاره کوچکی شد عمل زیبایی lipomatic یکی از بروز ترین و ایده آل ترین عمل های زیبایی برداشت توده های چربی در نواحی مختلف بدن به شمار می رود.

در عمل زیبایی لیپوماتیک بافت های چربی که در نواحی مختلف صورت وجود دارند. توسط حرکات ارتعاشی و لرزشی کانولا تخریب می شوند و پس از انجام این کار توده های چربی تخریب شده توسط کانولا به تدریج و به آرامی از منافذ پوستی که توسط پزشک متخصص در زمینه همراه با کادر پزشکی خارج می شود بدون اینکه بیمار کوچک ترین دردی را در حین انجام عمل زیبایی لیپوماتیک متحمل شود.

سوالات متداول در خصوص لیپوماتیک و پیکر تراشی

علاوه بر گفته های بالا، به دلیل اینکه در عمل زیبایی lipomatic در نواحی مختلف بدن از لیزر و حرارت برای سوزاندن و از بین بردن چربی ها استفاده نمی شود افتادگی پوست بدن در نواحی تحت عمل زیبایی لیپوماتیک هم به هیچ عنوان رخ نخواهد داد؛ و طور باور نکردنی تاثیر مثبتی در سفت و سختی و لیفت پوست این نواحی خواهد داشت.

همچنین، برخلاف باور های غلط اکثر مردم در مورد عمل زیبایی lipomatic، دوران نقاهت و بهبودی عمل زیبایی لیپوماتیک بسیار کوتاه خواهد بود و بسته به شرایط و وضعیت جسمی بیمار بین 3 روز تا یک هفته به طول می انجامد.

پس آن دسته از بیمارانی که قصد انجام دادن عمل زیبایی لیپوماتیک را در ذهن خود دارند. باید به این نکته مهم و ضروری توجه لازم داشته باشند به مدت زمان 3 روز تا یک هفته نمی توانند به طور کامل به انجام فعالیتهای روزمره خود بپردازند و باید به خوبی به استراحت کامل بپردازند.

همچنین کسانی که کار های مهمی همچون داشتن قرار های کاری، مراسم عروسی، سخنرانی، شرکت در مراسم های رسمی سفر های اجباری و از این دسته مسائل دارند. باید حداقل به مدت زمان یک هفته قبل از این کار ها به انجام عمل زیبایی lipomatic بپردازند یا عمل زیبایی لیپوماتیک را به بعد از انجام این کار ها موکول کنند تا مشکلی در این کار های ضروری افراد پیش نیاید.

آیا پیکر تراشی و لیپوماتیک مفید است ؟

به احتمال زیاد خوانندگان، متوجه این موضوع شده اند که عمل زیبایی لیپوماتیک، نسبت به سایر روش های درمانی در این زمینه برتری محسوسی دارد؛ اما شاید باز هم در انجام دادن عمل زیبایی lipomatic تردید داشته باشند؛ و با خود بگویند که آیا با انجام عمل زیبایی لیپوماتیک به نتایج مورد انتظار خود خواهند رسید و اینکه عمل زیبایی لیپوماتیک تا چه اندازه ای مفید واقع خواهد شد ؟

با توجه به نوشته های قبل می توان به پاسخ مورد نظر رسید. به عبارتی می توان جواب این سوال را نیز مثبت دانست. به عنوان مثال شما با لیپوماتیک صورت و گردن و یا استفاده از خدمات لیپوماتیک سینه زنان می‌توانید جذابیت دوران جوانی خود را مجددا بازگردانید.

آیا پیکر تراشی و لیپوماتیک مفید است ؟

چرا که عمل زیبایی لیپوماتیک، با بهره گیری از بهترین و جدیدترین دستگاه های پزشکی و همچنین عدم استفاده از لیزر و حرارت و همچنین نداشتن عوارض جانبی احتمالی خطرناک کاملا برای بیماران مفید خواهد بود و همچنین نتایج دل پذیری را برای بیمار رقم خواهد زد؛ و بدنی سالم و خوش فرم و لاغری را به بیمار هدیه می کند.

اما بیماران ابتدا به این نکته حتما توجه کنند که در هر عملی حتی در عمل زیبایی lipomatic علاوه بر خود عمل زیبایی لیپوماتیک، سایر عوامل نیز بر خوب و بد بودن نتایج عمل زیبایی لیپوماتیک تاثیر خود را خواهند گذاشت.

یکی از عامل های مهم و دخیل در نتایج عمل زیبایی lipomatic، پزشک متخصص به همراه کادر پزشکی خواهد بود. بیمار همواره باید در انتخاب پزشک متخصص عمل زیبایی لیپوماتیک دقت لازم به خرج دهد و بهترین پزشک متخصص ممکن را با رعایت نکاتی انتخاب نماید.

به عبارتی هر چه قدر هم خود عمل زیبایی lipomatic خوب و موثر واقع شود. ولی اگر پزشک متخصص عمل زیبایی لیپوماتیک خوب و با تجربه و حاذق نباشد بیمار در کسب نتایج عالی از عمل زیبایی لیپوماتیک عاجز خواهد بود.

یکی دیگر از عوامل مهم در نتایج عمل زیبایی lipomatic خود بیمار خواهد بود. به این صورت که بیمار می تواند با رعایت و عدم رعایت نکات بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک به نتایج عمل زیبایی لیپوماتیک اثر مثبت و منفی بگذارد.

وجود دارند کسانی که قصد انجام عمل زیبایی lipomatic را دارند ولی با مشاهده کردن نتایج نا مطلوب از عمل زیبایی لیپوماتیک که به دلیل اشتباهات و بی تجربگی پزشک متخصص و عدم رعایت نکات مهم و ضروری بعد از عمل زیبایی لیپوماتیک توسط خود بیمار به وجود آمده است؛ بنابراین

این گونه می پندارند که عمل زیبایی lipomatic نمی تواند نتایج مطلوب و ایده آلی برای بیماران رقم زند؛ و از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک مصرف می شوند.

پس توجه به این نکته کاملا ضروری و حائز اهمیت است که خود عمل زیبایی lipomatic کاملا مفید است و نتایج بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک به عوامل دیگری نیز بستگی خواهد داشت.

لیپوماتیک و عوارض جانبی و خطرات پیکر تراشی

عمل زیبایی لیپوماتیک هم به سان سایر عمل ها عوارض جانبی احتمالی خاص و منحصر به فرد خود را دارد. همان طور که هر عمل زیبایی نتایج خاص و منحصر به فرد خود را خواهد داشت.

لیپوماتیک و عوارض جانبی و خطرات پیکر تراشی

در اکثر موارد ذکر شده این عوارض جانبی احتمالی در عمل زیبایی lipomatic کاملا طبیعی هستند ؛ و جای هیچ نگرانی برای بیمار بعد از عمل زیبایی لیپوماتیک نخواهد بود. از جمله یک سری از این عوارض جانبی می توان اشاره کرد به :

  1. تورم در نواحی تحت عمل زیبایی لیپوماتیک: بسته به وضعیت و شرایط بیمار ممکن مدتی به طول بیانجامد.
  2. سوختگی پوست ناحیه تحت عمل زیبایی lipomatic : حرکت کانولا یا همان لوله ساکشن و مکنده می تواند با حرکت و اصطکاک خود موجب سوزش نواحی تحت عمل زیبایی لیپوماتیک شود.
  3. ایجاد شکاف در ارگان های داخلی بدن: این امر نیز بسیار نادر بوده. احتمال رخ دادن آن بسیار کم خواهد بود.
  4. عفونت : در برخی موارد ممکن است که به دنبال عمل زیبایی lipomatic، عفونت در نواحی تحت عمل دیده شود.
  5. کبودی : کاملا طبیعی بوده و در مدت زمان کمی بهبود می یابد.
  6. واکنش آلرژیک
  7. مشکلات کلیوی و قلبی

عمل لیپوماتیک حتما باید در مراکز معتبر جراحی انجام شود. شما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران کلینیک تخصصی پوست و مو نیل با شماره داخل سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed