برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک
چاقی بعد از لیپوماتیک

با توجه به اینکه امروزه عمل زیبایی لیپوماتیک برای ایجاد اندامی جذاب صورت می گیرد می تواند در واقع عوارضی نیز داشته باشد. در واقع نتایج Lipomatic تا 3 ماه بعد از عمل مشخص می شود؛ زیرا زمان زیادی لازم است تا کبودی و تورم عمل زیبایی لیپوماتیک از بین برود.

در واقع از پیکرتراشی برای خلاص شدن از دست چربی های اضافی بدن استفاده می کنند. این چربی ها ممکن است بعد از عمل نیز به بدن برگردند.معمولا در عمل زیبایی لیپوماتیک در طی یک جلسه چربی های زیادی از بدن خارج می شود.

Lipomatic باعث تغییر در شکل و اندازه بدن می شود، بنابراین اگر اصول مربوط به بعد از عمل لیپوماتیک را رعایت نکنید می تواند عوارضی داشته باشد که از جمله آن برگشت چربی به بدن می باشد.

آیا ممکن است بعد از لیپوماتیک چاقی برگردد؟

کسانی که عمل زیبایی پیکرتراشی را انجام می دهند همیشه نگران این مسئله هستند که آیا Lipomatic می تواند عوارضی را داشته باشد یا چربی های برداشته شده آیا ممکن است که به بدن برگردند؟ این سوالاتی است که اکثر افراد با آن مواجه می شوند.

در واقع می توان گفت که متاسفانه هیچ تضمینی در جلوگیری از برگشت چربی اضافی به بدن بعد از عمل زیبایی لیپوماتیک وجود ندارد و این چربی های اضافی می توانند دوباره به بدن بازگردند.

در واقع اگر بیمار بتواند به وزنی که در بعد از عمل زیبایی پیکرتراشی رسیده است را حفظ نماید و بیشتر نشود می توان گفت که امکان بازگشت چربی دوباره به بدن او وجود ندارد.

مثلا اگر بیماری قبل از عمل دارای 106 کیلو وزن باشد با پیکرتراشی تقریبا 6 کیلو از وزن او کم می شود. بعد از عمل اگر بیمار در این وزن باقی بماند چربی اضافی به بدن او برنمی گردد.

باید به این نکته دقت نمود که بعد از Lipomatic چربی اضافی در بدن وجود ندارد و در صورت اضافه شدن حتی مقدار کمی چربی به بدن این چربی ها می توانند با سرعت بیشتری نسبت به قبل عمل رشد نمایند و همین مسئله باعث می شود که امکان بازگشت چربی های بیشتر از قبل Lipomatic برای بیمار وجود داشته باشد.

این سلول های چربی جدید می توانند با سرعت در سرتا سر بدن بیمار پخش شوند و با سرعت بیشتری به رشد خود ادامه دهند. در واقع این چربی ها بیشتر در قسمت هایی که تحت عمل لیپوماتیک قرار نگرفته اند پخش می شود.

چه عواملی در چاقی بعد از لیپوماتیک موثر است؟

در واقع عوامل بسیاری می تواند در بازگشت چاقی بعد از Lipomatic موثر باشد. می توان گفت که چاقی بعد از پیکرتراشی دلایل بسیاری دارد که اگر با آن مقابله نکنید می تواند اثرات زیان باری بر روی فعالیت های بدن شما بگذارد.

در واقع اگر بعد از لیپوماتیک مراقب افزایش وزن خود نباشید عمل لیپوماتیک اثرات خود را از دست می دهد. از جمله عواملی که در چاقی بعد از پیکرتراشی موثر است را می توان به صورت زیر عنوان نمود.

چاق شدن بعد از لیپوماتیک

  • عدم فعالیت های بدنی و ورزش بعد از عمل

اگر شما بعد از پیکرتراشی تحرک نداشته باشید سلول های بدن شما به سرعت شروع به ایجاد چربی می نمایند. همانطور که گفته شد بعد از عمل زیبایی Lipomatic در واقع بدن شما مستعد این است که چربی های اضافی که وارد بدن می شود را با سرعت بیشتری تکثیر نماید در نتیجه چاقی بعد از لیپوماتیک سریعتر اتفاق می افتد. ورزش می تواند این چربی ها را آب نماید و از بین ببرد.

  • نقش سن در ایجاد چربی بعد از Lipomatic

در واقع اینکه ما در چه سنی این عمل زیبای لیپوماتیک را انجام می دهد در واقع می تواند تاثیر بسزایی بر روند چاقی شما بعد از لیپوماتیک بگذارد. همانطور که می دانیم در افرادی که دارای سن بیشتری هستند عمل سوخت و ساز چربی کمتر صورت می گیرد؛ بنابراین با گذشت زمان این روند سریع تر می شود و می تواند چاقی بعد از عمل پیکرتراشی را سبب شود.

  • عادت های بد غذایی در ایجاد چربی بعد از لیپوماتیک

در واقع اگر شما به تغذیه خود بعد از عمل لیپوماتیک دقت ننماید می تواند برای شما بسیار زیان بار باشد و همین طور نوع غذایی که مصرف می نمایید باید دارای فواید مفید و چربی اضافی نباشد.

  • نژاد عامل مهمی در ایجاد چربی بعد از عمل لیپوماتیک

در واقع بعضی از چاقی ها به صورت ارثی می باشند و ما هر چقدر که بعد از Lipomatic به خود توجه نمایید این موضوع غیر قابل پیشگیری است؛ اما تا حدودی می توانید سرعت این روند را کمتر نمایید. اگر در ژن شما چاقی به عنوان یک مسئله ارثی می باشد، شما باید با استفاده از روش هایی چون تغذیه مناسب، خواب کافی، نداشتن استرس و همه عواملی که باعث چاقی می شود جلوگیری نمایید.

  • عادات بد غذایی در خانواده

  • این عادات می تواند شامل پرخوری، استفاده از غذاهای ناسالم، کم تحرکی و موارد دیگر عنوان شود. شما باید این عادت هایی را که باعث ایجاد اضافه وزن در شما بعد از Lipomatic می شود را تا حد امکان از بین ببرید. این عادات بد می توانند باعث شوند که چاقی شما مانند قبل یا حتی بدتر از قبل به بدنتان برگردد.

نقش تغذیه در بازگشت چاقی بعد از لیپوماتیک

در واقع تغذیه به عنوان اصلی ترین موضوع در ایجاد چاقی بعد ازLipomatic  عنوان می شود. همانطور که می دانیم بدن برای بقای خود نیاز به یک سری از عواملی دارد تا بتواند رشد کند یکی از این عوامل تغذیه می باشد. تغذیه مناسب بعد از پیکرتراشی باید به گونه ای باشد که باعث ایجاد چربی اضافی در بدن نشود.

در واقع تغذیه سالم فاقد چربی های اضافی و کلسترول و مواد قندی می باشد. در صورت استفاده بیش حد از این مواد وزن شما بالا می رود و در نتیجه در چاقی بعد از پیکرتراشی می تواند تاثیرات مخربی را بر جای بگذارد.

مراقبت های بعد از تخلیه چربی جهت جلوگیری از بازگشت چاقی

در واقع بعد از پیکرتراشی باید به نکات دقت نمایید تا بازگشت چاقی بعد از عمل زیبایی لیپوماتیک را تا حد امکان کم نماید. بعد از عمل لیپوماتیک باید خیلی مراقب باشید که سلول های چربی دوباره در بدن شما تولید نود زیرا در این صورت چربی ها با سرعت بیشتری در بدن شما رشد می کنند و باعث چاقی شما می شوند. این نکات و مراقبت ها شامل :

  1. توجه نمودن به دستورالعمل های دکتر جراح بعد از Lipomatic
  2. تمرکز بر پروتئین و کربوهیدرات های سالم برای ایجاد وزن ایده آل بعد از پیکرتراشی
  3. تمرینات منظم بعد از Lipomatic
  4. استفاده از گن های لاغری بعد از عمل لیپوماتیک تا حدود زیادی از برگشت چربی ها به بدن جلوگیری می نماید.
  5. تغییر در شیوه زندگی خود مبتنی بر بی تحرکی

از آنجایی که Lipomatic نوعی عمل زیبایی است و هدف آن خارج کردن همه چربی های اضافی موجود در بدن می باشد؛ بنابراین باید به این نکته دقت نمایید که از عواملیه باعث چاقی دوباره در بدن شما می شود جلوگیری نمایید. در واقع این یک نوع پیشگیری است که باید بعد از Lipomatic به آنها دقت نمایید.

با این وجود برای اینکه دچار اضافه وزن نشوید می توانید از روش های بسیاری استفاده نمایید و تغییرات مثبت عمل زیبایی لیپوماتیک را بر روی بدن خود مشاهده نمایید.

امیدوارم از مقاله برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک راضی بوده باشید.

عمل لیپوماتیک حتما باید در مراکز معتبر جراحی انجام شود. شما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران کلینیک تخصصی پوست و مو نیل با شماره داخل سایت تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید از طریق چت آنلاین سایت سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed