تزریق چربی به زیر ابرو چیست

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. تزریق چربی به زیر ابرو چیست
تزریق چربی به زیر ابرو چیست ؟

با وجود اینکه امروزه شاهد پیشرفت علم پزشکی در زمینه عمل های زیبایی هستیم می توانیم بگوییم که تزریق چربی در زیر ابرو می تواند به عنوان جدیدترین متد های زیبایی عنوان شود. با استفاده از انتقال چربی در زیر ابرو می توانید زیبایی خود را دو چندان نمایید.

روش تزریق چربی در زیر ابرو توسط پزشک متخصص باید صورت گیرد و این امر در عمل زیبایی تزریق چربی می تواند تاثیرات به سزایی را داشته باشد. عمل زیبای تزریق چربی در زیر ابرو برای افتادگی های پلک و جوانسازی صورت می گیرد. در واقع با استفاده از fat injection در زیر ابرو می توانید به حالت دهی ابرو های خود کمک شایانی را نمایید.

از آنجایی که در انتقال چربی به زیر پوست برای افرادی صورت می گیرد که دارای پوستی چروک هستند و با این کار می خواهند چروک موجود در بالای چشم خود را از بین ببرند، با این وجود هر فردی که به دلیلی دچار افتادگی پلک می باشد می تواند عمل زیبایی تزریق چربی به زیر ابرو را انجام دهد. در این روش چربی مورد نظر از اندام های دیگر فرد گرفته می شود و در زیر ابروی او تزریق می شود.

نمونه کارهای قبل و بعد از تزریق چربی به صورت در کلینیک پوست و موی نیل

تزریق ابرو به زیر ابرو چگونه انجام می شود ؟

عمل تزریق چربی در واقع سرپایی انجام می شود به این صورت که سلول های چربی که در بافت های دیگر بدن وجود داند و ظاهری زشت را در اندام فرد ایجاد نموده اند را با استفاده از سوزن های مخصوص این کار استخراج می نمایند. این کار در نواحی که نیاز به انتقال چربی دارد یا به دلیلی بافت چربی در آن نقاط از بین رفته است انجام می شود. تزریق چربی می تواند برای اندام هایی بسیاری مورد استفاده قرار گیرد. این روشی بسیار بی دردسر است و در آن از خون ریزی ها و جای بخیه و زخم خبری نیست.

در پوست صورت در واقع دو نوع لایه چربی وجود دارد که لایه زیرین با مرور زمان تغییری نمیکند ولی لایه رویی که در زیر پوست قرار دارد به مرور زمان و بالاتر رفتن سن فواید خود را از دست می دهد و پوست ما به صورت پیر و چروک دیده خواهد شد. برای اینکه چروک های روی پوست را از بین ببریم نیاز داریم تا چربی از بین رفته آن را تامین نماییم. به همین منظور fat injection در پوست توسط پزشک متخصص در این زمینه می تواند صورت گیرد تا دوباره پوست ما مانند قبل دارای شادابی و جوانی خود شود.

یکی از مناطقی که با مرور زمان دچار چروک می شود اطراف چشم و زیر ابرو می باشد. به دلیل اینکه پوست این نواحی نازک است و چربی زیادی را ندارد. برای اینکه بتوانیم به ابرو های خود فرم مناسب را دهیم یا چروک های ایجاد شده در زیر ابرو را از بین ببریم، نیاز به عمل زیبایی انتقال چربی در زیر ابرو داریم.

تزریق چربی به زیر ابرو می تواند برآمدگی های موجود در زیر ابرو را بیشتر نماید و این امر در ایجاد زیبایی صورت بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در واقع عمل زیبایی fat injection در پوست بسیار راحت صورت می گیرد. این کار با استفاده از پزشک متخصص در زمینه تزریق چربی می تواند باعث شود که عمل زیبایی انتقال چربی در زیر ابرو برای مراجعه کننده دردی را به همراه نداشته باشد. در واقع نحوه استخراج چربی از اندام های دیگر بدن نیاز به تخصص در این زمینه دارد. چربی که در زیر ابرو تزریق می شد می تواند برای خوش فرم شدن ابرو بسیار کارآمد باشد.

محدودیت های تزریق چربی به زیر ابرو

در عمل زیبایی تزریق چربی به زیر ابرو پزشک متخصص بهتر است این کار را در اتاق عمل انجام دهد؛ زیرا سلول های چربی استخراج شده از بدن فرد بعد از استخراج نیاز به مراقبت های ویژه ای داند که اگر انجام نشود سلول های چربی خاصیت خود را از دست می دهند. در نتیجه استفاده از آنها ممکن است عوارض جدی را بر روی پوست شما بگذارد. از آنجایی که تزریق چربی در زیر ابرو بسیار حساس است حتما این کار توسط پزشک متخصص و ماهر و با استفاده از امکانات پیشرفته باید صورت پذیرد.

محدودیت های انتقال چربی به زیر ابرو

همانطور که می دانیم عمل های زیبایی که به واسطه fat injection صورت می گیرند می توانند بعد از گذشت زمانی دوباره خاصت خود را از دست دهند و صورت شما به دوران قبل از تزریق خود برگردد. البته این برگشت به صورت صد در صد نیست. با این وجود چند درصد از چربی می تواند تا سالهای زیادی به همان شکل در بدن شما باقی بماند. به همین دلیل حدود یک سال بعد از انتقال چربی نیاز دارید که دوباره عمل زیبایی fat injection را انجام دهید. تا ظاهر شما مانند روز اولی شود که عمل زیبایی تزریق چربی را در زیر ابرو خود استفاده نمودید.

البته در تزریق چربی مقادیر کمی از آن در پوست تزریق می شود؛ زیرا در صورت استفاده از مقادیر بالای چربی، پوست نمیتواند هوای مورد نیاز خود را دریافت نماید در نتیجه تغذیه مناسب برای پوست صورت نمی گیرد و عملا تزریق چربی کارای یخود را از دست می تواند و می تواند باعث ایجاد ورم در پوست شود.

تزریق چربی به زیر ابرو چه کاربرد هایی دارد ؟

fat injection به زیر ابرو در افراد می تواند باعث کشیدگی ابرو شود و همچنین فرم زیبا و جذابی را برای ظاهر افراد به وجود بیاورد در مقایسه با تزریق ژل و دیگر روش های لیفت ابرو، انتقال چربی به زیر ابرو می تواند بدون عوارض جانبی خاصی باشد. در حین عمل زیبای fat injection به زیر ابرو ممکن است تا چند روز دچار ورم و یا کبودی شوید که این علائم کاملا زودگذر هستند و عوارض دیگری نخواهد داشت. فقط باید دقت نمایید که این کار توسط پزشک متخصص انجام شود تا تزریق در مقادیر ویژه ای که نیاز است صورت گیرد.

محدودیت های انتقال چربی به زیر ابرو

تزریق چربی به زیر ابرو در مقادیر زیاد می تواند برای پوست شما خطرناک باشد و عوارض جدی را به همراه داشته باشد. با استفاده از تزریق چربی به زیر ابرو می توانید اطمینان حاصل نمایید که چروک های موجود در زیر پوست شما از بین می رود و اگر انتقال چربی را به دفعات انجام دهید این اثر می تواند ماندگاری طولانی تری را در بر داشته باشد.

عوارض جانبی تزریق چربی به زیر ابرو

 هر نوع عمل زیبایی که انجام می گیرد ممکن است عوارضی را داشته باشد که در fat injection به زیر ابرو این عوارض کمتر دیده می شود؛ زیرا چربی استخراج شده از اندام خود فرد گرفته شده است در نتیجه با بافت بدن فرد سازگاری دارد. تنها عوارضی که در انتقال چربی به زیر پوست می توانید شاهد آن باشید ورم و کبودی بعد از عمل زیبایی fat injection به زیر ابرو است که در مدت نهایت یک تا دو هفته از بین می رود.

عوارض جانبی تزریق چربی به زیر ابرو

توصیه ما به شما برای به حداقل رساند عوارض ناشی از تزریق چربی در زیر ابرو انجام این کار توسط پزشک متخصص و ماهر در این زمینه می باشد. بدون نگرانی از هیچ گونه عوارض غیرقابل برگشتی می توانید عمل زیبایی fat injection در ریز ابرو را انجام دهید و از نتایج این عمل زیبایی بهره کافی را ببرید. با انجام عمل زیبایی انتقال چربی در زیر ابرو در واقع می توانید پوستی شاداب و ابروهایی با فرم و شکل مناسب را در ظاهر خود ببینید.

در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل تزریق چربی به صورت حرفه ای و تخصصی توسط جراح پلاستیک و به شیوه انحصاری نانوفت صورت میگیرد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. و یا از طریق چت سایت سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed