لیپوماتیک سینه آقایان

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. لیپوماتیک سینه آقایان
لیپوماتیک سینه آقایان

لیپوماتیک سینه آقایان

لیپوماتیک سینه آقایان برای مشکلات اندامی

معمولا بسیاری از مردم بر این باور هستند که برخی از عمل های زیبایی خاص مانند عمل زیبایی لیپوماتیک سینه مختص زنان است و تنها بانوان هستند که می توانند نسبت به انجام عمل زیبایی lipomatic سینه و کوچک تر کردن سایز سینه های خود و خارج کردن سلول های چربی از آن استفاده نمایند اما این گونه نیست.

لیپوماتیک سینه آقایان برای حل مشکلات اندامی

اما بر اساس تحقیقات انجام شده توسط محققان بیشتر از 50 درصد از مردان با مشکلی به نام بزرگی حجم سینه مواجه هستند و دلیل اصلی این موضوع سلول های چربی و به عبارتی چربی های زائدی است که در زیر بافت سینه آن ها وجود دارد.

همین موضوع می تواند باعث شود تا مردان اعتماد به نفس خود را نسبت به زیبایی و تناسب اندام خود از دست دهند، در چنین مواردی یکی از راه حل های مفیدی که می تواند استفاده شود عمل زیبایی لیپوماتیک سینه مردان و آقایان است.

آیا مردان نیز به عمل تخلیه چربی سینه نیاز دارند ؟

همان طور که گفته شد یکی از متداول ترین مشکلاتی که در تناسب اندام مردان اتفاق خواهد افتاد بزرگی سینه آن ها محسوب می شود که ظاهر ناخوشایندی را برای آن ها رقم خواهد زد، عارضه بزرگی سینه در مردان که عموما با نام تخصصی ژنیکوماستی نیز شناخته می شود دلایل مختلفی خواهد داشت.

آیا مردان نیز به عمل تخلیه چربی سینه نیاز دارند ؟

این مشکل می تواند به دلیل عواملی هم چون ژنتیک، هورمون های جنسی دوران بلوغ، تجمع بافت چربی اطراف سینه و حتی گاها افزایش وزن ایجاد شود و در بسیاری از موارد رژیم درمانی و ورزش نمی تواند باعث رفع آن شود و در این صورت عمل تخلیه چربی سینه می تواند به عنوان یک راه حل درست و منطقی در نظر گرفته شود.

بسیاری از مردانی که دارای سینه های بزرگی هستند معمولا سعی می کنند تا از شرکت در فعالیت های مختلف اجتماعی اجتناب کنند.

شنا کردن و یا به استخر رفتن به عنوان کابوسی برای این دسته از مردان خواهد بود در حالی که این روز ها با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکی با عمل زیبایی لیپوماتیک سینه که یک جراحی نسبتا ساده در مقایسه با روش های پیشین مانند لیپوساکشن و لیپولیز می باشد می توانند به یک نتیجه مطلوب دست یابند و اعتماد به نفس از دست داده خود را دوباره به دست آورند.

همین نکته به ظاهر ساده می تواند دلیلی باشد تا مشخص گردد که آقایانی با مشکلات خاص نیز می توانند نسبت به انجام عمل زیبایی لیپوماتیک سینه اقدام نمایند، در نتیجه مسائل و مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که می تواند به عنوان دلیلی برای عمل زیبایی لیپوماتیک سینه آقایان محسوب گردد.

تکنیک استفاده از لیپوماتیک سینه در آقایان

یکی از بهترین روش های درمان ژنیکوماستی یا مشکل بزرگی سینه در آقایان استفاده از عمل زیبایی لیپوماتیک سینه است، اما دستیابی به نتایج عالی و باب میل بیمار نیازمند یک رویکرد ماهرانه است.

شما باید پزشکانی که در این حوزه فعالیت دارند را بررسی کنید و بهترین متخصص جراحی زیبایی را انتخاب نمایید تا اطمینان حاصل کنید که نتایج مورد نظر خود را به دست خواهید آورد.

تکنیک استفاده از لیپوماتیک سینه در آقایان

دقت داشته باشید که برای انتخاب یک پزشک متخصص و مجرب برای انجام عمل زیبایی لیپوماتیک سینه باید به عواملی مانند تجربه و مهارت، اعتبار و حسن فعالیت توجه داشته باشید، هر پزشکی می تواند از تکنیک خاصی برای عمل زیبایی لیپوماتیک سینه استفاده نماید اما تاثیر گذار بودن این تکنیک تا حد زیادی به پزشک متخصص بستگی دارد.

تکنیکی که به صورت عمده در عمل تخلیه چربی نواحی سینه  استفاده می شود این است که پزشکان در زیر سینه برش های کوچکی ایجاد خواهند کرد تا از طریق این برش های ریز بتوان یک لوله ظریف و باریک به نام کانول را وارد بافت سینه کنند.

ظرافت و دقتی که در عمل زیبایی لیپوماتیک سینه به کار برده خواهد شد تحت هیچ شرایطی در روش های سنتی مانند لیپوساکشن و لیپولیز وجود نخواهد داشت.

در عمل زیبایی لیپوماتیک سینه پزشک متخصص پس از وارد کردن کانول مورد نظر که قطر بسیار نازکی دارد با استفاده از ارتعاشاتی باعث جدا شدن پیوند بین سلول های چربی زائد خواهد شد، پس از اینکه سلول های چربی پیوند بین خود را از دست دادند به راحتی توسط لوله باریک کانول که به دستگاه مکش پمپ خلا متصل شده است خارج خواهند شد.

در روش های سنتی چربی های استخراج شده به دلیل اینکه به نوعی نابود می شدند مجددا قابل استفاده نیستند اما در عمل زیبایی لیپوماتیک سینه چربی های استخراج شده بدون کوچک ترین آسیبی خارج خواهند شد و همین موضوع باعث می شود که بتوان از آن ها برای عمل های زیبایی دیگر مانند تزریق چربی استفاده نمود.

سلول های چربی استخراج شده در عمل تخلیه چربی سینه پس از تصفیه در دستگاه های سانتریفیوژ مجددا می توانند مورد استفاده قرار گیرند و برای فرم دهی در نقاط مختلف بدن در عمل زیبایی تزریق چربی استفاده شوند. عمل زیبایی لیپوماتیک سینه بدون بیهوشی عمومی انجام می شود و تنها به به حسی موضعی نیاز است.

دوران نقاهت عمل تخلیه چربی سینه آقایان

با توجه به نکات و اصولی که برای عمل زیبایی لیپوماتیک سینه در نظر گرفته شده است مردانی که نسبت به عمل زیبایی lipomatic سینه اقدام می کنند خیلی زود می توانند به شرایط عادی زندگی خود بازگردند، عمل زیبایی لیپوماتیک سینه در حقیقت به واسطه استفاده از بی حسی موضعی نیاز به بستری شدن در بیمارستان یا کلینیک ندارد و بیمار بلافاصله پس از اتمام عمل می تواند مرخص شود.

دوران نقاهت عمل تخلیه چربی سینه آقایان

با توجه به اینکه عمل زیبایی لیپوماتیک سینه به صورت سرپایی انجام خواهد شد و بیمار تحت بیهوشی عمومی نخواهد بود بهتر است برای اینکه فرد دردی را احساس نکند در کنار بی حسی موضعی از آرام بخش هایی به صورت وریدی استفاده شود تا بیمار احساس آرامش بیشتری داشته و درد را حس نکند.

البته به دلیل استخراج چربی از ناحیه زیر بافت سینه و برش های ریزی که ایجاد می شود مقداری کبودی و تورم در محل مورد نظر ایجاد خواهد شد که کاملا طبیعی بوده و اصلا جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

کسانی که نسبت به انجام عمل زیبایی لیپوماتیک سینه اقدام می کنند باید توجه داشته باشند که پانسمان ها در ناحیه بخیه و برش ریز زیر سینه تا چند روزی باقی خواهند ماند و سپس آن ها با رعایت توصیه های پزشکی که توسط کادر متخصص و پزشک متخصص زیبایی ارائه شده است خیلی زود به زندگی عادی خود باز خواهند گشت.

مراقبت های بعد از لیپوماتیک سینه آقایان

تمامی عمل های زیبایی دارای مراقبت ها و نکاتی است که پس از انجام و اتمام مراحل عمل باید به درستی طی شود، رعایت این نکات باعث خواهد شد تا روند بهبودی دچار هیچ مشکلی نشده و فرد بیمار بتواند به راحتی دوران بهبودی و نقاهت خود را سپری نماید.

برای جلوگیری از عفونت ناشی از عمل زیبایی lipomatic سینه معمولا محل برش ها تا چند روزی پانسمان خواهند شد، نکته مهم این است که این پانسمان ها براساس تجویز پزشک متخصص باید حتما تعویض شوند تا در صورتی که عفونتی وجود داشت بتوانید موضوع را بررسی کرده و سریعا به پزشک متخصص خود اطلاع دهید.

معمولا پیشنهاد می شود که برای بهبودی بهتر و سریع تر در دوران نقاهت و پس از عمل زیبایی لیپوماتیک سینه بهتر است در چند روز اول از تماس مستقیم محل برش ها با آب خود داری نمایید، برای جلوگیری از عفونت و همچنین خون ریزی پزشکان توصیه می کنند که مصرف دخانیات و همچنین قرص های مکمل گیاهی و ضد انعقاد خون را متوقف کنید.

علائمی مانند احساس ضعف و سرگیجه کاملا طبیعی هستند و در صورت ادامه دار بودن این موضوع پزشک خود را مطلع نمایید. برای تسکین درد و التهاب خفیف دوران نقاهت می توانید از مسکن هایی که پزشک متخصص تجویز نموده استفاده کنید.

درد و تورم ناشی از عمل زیبایی لیپوماتیک سینه معمولا تنها یک تا دو هفته ماندگاری خواهد داشت و پس از آن می توانید شاهد نتایج نهایی و زیبایی عمل زیبایی لیپوماتیک سینه باشید که قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

عمل لیپوماتیک حتما باید در مراکز معتبر جراحی انجام شود. شما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران کلینیک تخصصی پوست و مو نیل با شماره داخل سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed