لیپوماتیک صورت و گردن

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. لیپوماتیک صورت و گردن
لیپوماتیک صورت و گردن

ممکن است بیمار بنا به دلایل مختلفی همچون افزایش سن و پیری زودرس و مبتلا شدن به بیماری چاقی مفرط در نواحی مختلف صورت خود همچون گونه ها و چانه و همچنین گردن چربی های اضافی را مشاهده کند.

این امر باعث خواهد شد تا صورت بیمار چاق به نظر رسیده و به زیبایی صورت او لطمه بزرگی وارد شود.

لیپوماتیک صورت و گردن

بنابراین در اینجا استفاده از یک روش زیبایی مناسب می تواند چاره کار این بیمار باشد و چه روشی بهتر از عمل زیبایی لیپوماتیک.

چرا که عمل زیبایی لیپوماتیک یک روش کم تهاجمی به شمار می رود و در حین انجام lipomatic از دستگاه های بسیار ظریفی استفاده می شود. بنابر این هیچ گونه آثاری بر روی صورت و گردن بیمار پس از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک بر جای نخواهد ماند.

نحوه انجام لیپوماتیک صورت و گردن

حال سوال مهمی که در این میان پیش می ‌آید این است که نحوه انجام عمل زیبایی لیپوماتیک در نواحی صورت و گردن چگونه خواهد بود؟ این سوال نیاز به یک توضیح کامل و جامع دارد.

نحوه انجام عمل زیبایی لیپوماتیک در نواحی صورت و گردن دارای مراحل مختلفی می باشد که ترتیب در حین انجام مراحل عمل زیبایی lipomatic بسیار مهم خواهد بود. همچنین هر یک از این مراحل باید به خوبی و به نحو احسن انجام شوند تا سایر مراحل بعدی را تحت تاثیر خود قرار ندهند.

نحوه انجام لیپوماتیک صورت و گردن

بنابراین بهتر است شما هم به مراحل انجام روند زیبایی لیپوماتیک نواحی صورت و گردن توجه لازم را داشته باشید.

مراحل انجام عمل زیبایی lipomatic در نواحی صورت و گردن به ترتیب عبارتند از :

  1. بررسی شرایط بیمار توسط پزشک متخصص: پس از اینکه بیمار خود را برای انجام روند زیبایی لیپوماتیک آماده ساخت، پزشک متخصص lipomatic شرایط صورت و گردن بیمار را بررسی می کند تا مطلع شود که چه نواحی از صورت و گردن به چه مقداری نیاز به استخراج سازی چربی خواهند داشت.
  2. رفتن به اتاق عمل با رعایت نکاتی که پزشک متخصص لیپوماتیک برای بیمار لحاظ کرده است.
  3. استفاده از مواد ضد عفونی کننده و آنتی بیوتیک ها: پس از اینکه بیمار در اتاق عمل حاضر گشت پزشک متخصص lipomatic نواحی تحت درمان صورت و گردن را با استفاده از ضدعفونی کننده ها و آنتی بیوتیک ها ضد عفونی می کند تا عوارضی همچون عفونت پس از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک بیمار را تهدید نکند.
  4. استفاده از بی حس کننده ها: برای اینکه بیمار در حین انجام عمل زیبایی lipomatic هیچ گونه دردی متحمل نشود پزشک متخصص از بی حس کننده های موضعی جهت بی حسی نواحی تحت درمان استفاده خواهد کرد.
  5. وارد کردن سرنگ کانولا به نواحی تحت درمان لیپوماتیک: پس از انجام مراحل بالا به صورت موفقیت آمیز نوبت به وارد کردن لوله کانولا جهت استخراج سازی چربی های انباشته شده در نواحی تحت درمان خواهد رسید.

برای انجام این کار برش های کوچکی برای وارد کردن لوله کانولا ایجاد می شود. برای استخراج سازی چربی های انباشته شده در گونه ها این سوراخ ها در دهان نیز ایجاد می گردد اما برای سایر مناطق صورت و گردن همچون غبغب گردن و چانه این سوراخ ها بر روی خود نواحی ایجاد می شود.

  1. استخراج چربی های انباشته شده با استفاده از دستگاه ساکشن: پس از این که لوله کانولا وارد نواحی تحت درمان گردید چربی های انباشته شده توسط دستگاه ساکشن از ناحیه تحت درمان lipomatic صورت و گردن استخراج می شود.

برای استخراج سازی چربی های انباشته شده نیاز به ذوب شدن آن ها خواهد بود. به عبارتی چربی ‌های انباشته شده باید به صورت مایع استخراج شوند و نمی توان این چربی ها را به صورت جامد توسط عمل زیبایی لیپوماتیک از نواحی صورت و گردن استخراج کرد.

بنابراین برای این کار توسط دستگاه ضرباتی به نواحی تحت درمان lipomatic وارد می شود تا چربی ‌های جمع شده مایع شوند.

  1. استفاده از کمپرس یخ برای تسکین درد: بیمار می تواند برای اینکه درد ناشی از وارد کردن ضربات به نواحی تحت درمان لیپوماتیک را تسکین دهد می تواند از کیسه های یخ برای این کار استفاده کند.

مزیت و فواید و نتایج مثبت استفاده از تخلیه چربی برای صورت و گردن

همان گونه که بارها و بارها به آن اشاره شده است مزایا و نتایج زیبایی لیپوماتیک می باشد. آمار های ثبت شده معتبر نشان می‌ دهد که بیمارانی که از عمل زیبا سازی و رفع چربی های اضافی در نواحی صورت و گردن استفاده کرده اند شاهد نتایج حیرت آور و شگفت انگیز عمل زیبایی lipomatic بوده اند.

به گونه ‌ای که این افراد پس از بهره گیری از روش زیبایی لیپوماتیک دوستان و اطرافیان خود را که دارای مشکل چاقی و چربی های انباشته شده در نواحی مختلف بدن خود به خصوص نواحی صورت و گردن هستند به انجام روند زیبایی lipomatic تشویق کرده اند.

مزیت و فواید و نتایج مثبت استفاده از لیپوماتیک برای صورت و گردن

اکنون قرار است تا نتایج مثبت و مزایا و فوائد روند زیبایی لیپوماتیک که برای استفاده کنندگان از آن در نواحی صورت و گردن و اطراف آن ها را به ارمغان آورده است در زیر بازگو گردد تا آن دسته از بیمارانی که در انجام عمل زیبایی lipomatic تردید دارند این شک و تردیدشان از روش زیبایی لیپوماتیک به صورت کامل برطرف گردد.

برخی از نتایج مثبت و فواید شگرف عمل زیبایی لیپوماتیک عبارتند از :

تضمینی بودن این عمل زیبایی: بعضی از روش های زیبایی وجود دارند که وعده تضمینی بودن را به بیماران می دهند و با این کار سعی در جذب بیمار دارند.

تبلیغ کنندگان این روش ها به بیمار به چشم یک مشتری نگاه می کنند؛ بنابراین این روش ها به هیچ عنوان نمی توانند تضمینی باشند؛ اما آمارها نشان می‌دهد که lipomatic یکی از روش های تضمینی در زمینه خود به شمار می رود.

  1. سریع بودن عمل زیبایی لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها : لیپوماتیک تحت نظر یک پزشک متخصص با تجربه چند ساعت بیشتر طول نخواهد کشید. در حالی که سایر روش های درمانی در این زمینه از داشتن چنین سرعتی عاجزند.
  2. برداشتن چربی های انباشته شده به صورت کامل.
  3. به جا نماندن آثار زخم پس از عمل زیبایی لیپوماتیک.
  4. مشاهده سریع نتایج به دست آمده از عمل زیبایی لیپوماتیک توسط بیمار.
  5. از بین رفتن احساس چاقی.
  6. بازگشت اعتماد به نفس.
  7. مثبت شدن دیدگاه اطرافیان به بیمار
  8. کاهش ابتلا به بیماری های حاصل از داشتن چربی زیاد به دلیل استخراج چربی.

مراقبت های بعد از لیپوماتیک صورت و گردن

مراقبت های پس از عمل زیبایی لیپوماتیک یکی از معیار های مهم برای کسب نتایج بهتر توسط بیمار خواهد بود. به عبارتی این گونه می ‌توان گفت که مراقبت های پس از عمل زیبایی lipomatic به اندازه خود عمل زیبایی لیپوماتیک در به دست آمدن نتایج حاصل از آن نقش خواهند داشت.

مراقبت های بعد از لیپوماتیک صورت و گردن

بنابراین پزشکان متخصص لیپوماتیک یکسری مراقبت ها را برای بیماران مشخص می کنند. از جمله نکات و توصیه های مهم پس از عمل زیبایی lipomatic عبارتند از :

  1. عدم استفاده از مشروبات الکلی : پس از انجام روند زیباسازی لیپوماتیک جهت پیشگیری از عارضه های جانبی بهتر است برای مدت حداقل ۲۴ ساعت از مشروبات الکلی استفاده نشود.
  2. عدم مصرف دخانیات
  3. استفاده از کیسه‌ های جهت تسکین درد حاصل از عمل لیپوماتیک و پیشگیری از کبودی و تورم.
  4. مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص.
  5. عدم قرارگیری در معرض مستقیم نور خورشید به مدت حداقل دو روز پس از انجام لیپوماتیک.
  6. عدم قرار گیری در مکان ها و فضا های گرم به سان استخر، سونا و حمام آفتاب.

عمل لیپوماتیک حتما باید در مراکز معتبر جراحی انجام شود. شما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران کلینیک تخصصی پوست و مو نیل با شماره داخل سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed