کاشت ابرو پهن و تاثیرات آن در زیبایی چهره

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. کاشت ابرو پهن و تاثیرات آن در زیبایی چهره
زیبایی و تناسب صورت با کاشت ابرو پهن

بر کسی پوشیده نیست که ابرو تا چه حدی بر زیبایی افراد تاثیر گذار است و می تواند ظاهر و چهره افراد را دگرگون کند. همواره یکی از مهمترین موضوعاتی که در زمینه زیبایی ابرو تاثیر گذار است، مدل های ابرو و نوع آن ها است. مدل ابرو حتی قبل و بعد از عمل زیبایی کاشت ابرو نیز در زیبایی افراد تاثیر گذار خواهد بود.

حال افرادی وجود دارند که از نداشتن ابرو و کم پشتی آن رنج می برند و به دنبال راه حل این موضوع هستند. معمولا به این افراد عمل زیبایی کاشت ابرو به عنوان یک راه حل دائمی و قطعی پیشنهاد می شود اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا ظاهر ابروی آن ها پس از عمل زیبایی کاشت ابرو بر عهده پزشک خواهد بود؟ در پاسخ این سوال باید گفت که همواره می توان بین ابرو های ضخیم، پرپشت، پهن و نازک یکی را انتخاب کرد. این موضوع کمی سلیقه ای است اما به طور کلی امروزه همه به دنبال داشتن ابروهایی پهن و کمی ضخیم هستند.

مقاله های بیشتر در زمینه کاشت ابرو را مطالعه کنید:

  1. شستشوی ابرو پس از کاشت
  2. روش صحیح اصلاح بعد ازکاشت ابرو

ضخیم کردن و پرپشت کردن ابرو با عمل زیبایی کاشت ابرو

داشتن ابرو های باریک و نازک در سال های گذشته بسیار متداول بود، اما امروزه داشتن ابروهایی پهن طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در چنین موقعیتی باید گفت که بسیاری از افراد و مخصوصا زنان نمی توانند نسبت به انجام چنین کاری اقدام نمایند و این کار به سادگی انجام پذیر نیست زیرا آن ها در طول زمان تارهای بسیاری از ابروی خود را به دلیل نازک کردن ابرو از دست داده اند. علاوه بر باریک کردن و نازک کردن ابرو عواملی مانند بیماری، زخم، تروما، ژنتیک و سوختگی نیز می تواند باعث از بین رفتن ابرو ها شود. بهترین راه حل موجود عمل زیبایی کاشت ابرو خواهد بود که می توان با کاشت متراکم و پرپشت ابرو ها یک ابروی زیبا، صاف و پهن را برای شما به ارمغان آورد.

عمل زیبایی کاشت ابرو می تواند برای هر شخصی که در ناحیه ابرو، موی زیادی ندارد تاثیر گذار بوده و مورد استفاده قرار گیرد، با توجه به پیشرفت علم و مهارت پزشکان امروزه عمل زیبایی کاشت ابرو به راحتی انجام می شود.

ضخیم کردن و پرپشت کردن ابرو با عمل زیبایی کاشت ابرو

عمل زیبایی پیوند ابرو پهن در چه مواقعی استفاده می شود؟

در زندگی روزمره علاوه بر نکات ذکر شده همواره دلایل بسیار زیادی وجود دارد که می تواند در نهایت منجر به آسیب رساندن به بافت ابرو شده و در نهایت فرد دچار ریزش ابرو یا نازک شدن ابرو شود. عمل زیبایی کاشت ابروی پهن در چنین مواقعی می تواند در هر دو حالت موجب بهبود وضعیت ابرو شود. یعنی اگر فرد هیچ تار مویی در ابروهای خود نداشته باشد و یا ابروهایی نازک داشته باشد، می تواند از عمل زیبایی کاشت ابرو پهن استفاده نماید.

عمل زیبایی پیوند ابرو پهن در چه مواقعی استفاده می شود؟

از بین رفتن ریشه به مرور زمان باعث نازک تر شدن ابرو شده و در نهایت شاهد خواهید بود که دیگر هیچ ابرویی برایتان باقی نمانده است و در واقع ابروی شما تبدیل به یک خط باریک و نازک شده است.

حتی در برخی مواقع عمل زیبایی کاشت ابروی پهن می تواند موجب بهبود وضعیت ابرو در شرایطی شود که آسیبی به آن وارد شده است، سوختگی، خال کوبی، رادیوتراپی، شیمی درمانی و بسیاری از موارد دیگر می توانند باعث آسیب به ابرو و ریزش مو های آن شود که در تمامی موارد فوق می توان از عمل زیبایی کاشت ابرو برای ضخیم کردن ابرو و پهن کردن ظاهر آن استفاده نمود.

در چنین مواقعی شاید افراد بخواهند از خال کوبی یا حتی آرایش برای پوشش این نقص ها استفاده کنند اما نکته ای که وجود دارد این است که چنین راه حل هایی هیچ گاه نمی تواند طبیعی بودن و زیبایی عمل زیبایی کاشت ابرو پهن را برای شما داشته باشد. عمل زیبایی کاشت ابرو پهن می تواند یک جایگزین مناسب برای ابرو های باریک و نازک و همچنین ریزش ابرو باشد.

پیوند ابرو پهن چگونه انجام خواهد شد؟

هیچگاه نمی توان انتظار داشت تا نتایج عمل زیبایی کاشت ابرو پهن کاملا فوری باشد و حتی به سرعت انجام شود. متخصص زیبایی باید هر تار مو و فولیکول مربوطه را در عمق و جهت مناسبی قرار دهد تا در نتیجه شاهد ترمیم ابرو و پهن شدن آن باشیم.

پیوند ابرو پهن چگونه انجام خواهد شد؟

در حقیقت در عمل زیبایی کاشت ابرو پهن شاهد این موضوع هستیم که فولیکول های مو در ناحیه مورد نظر با دقت زیادی کاشته خواهد شد. به طور معمول هر ابرو بین 200 تا 300 تار مو و فولیکول برای عمل زیبایی کاشت ابرو نیاز دارد اما اگر به دنبال این موضوع باشیم که ابرو هایی پهن تر داشته باشیم معمولا پزشک بین 100 تا 200 فولیکول اضافی را نیز در بین مو برای تراکم بیشتر و چگالی مناسب تر قرار خواهد داد.

این فولیکول های جدید استفاده شده در عمل زیبایی کاشت ابرو پهن باعث می شوند تا ضخامت ابرو کمی بیشتر شده و شرایط نرمال و ایده آلی ایجاد شود. در نتیجه با توجه به ابعاد صورت فرد و ضخامت و پهنای ابرو تعداد فولیکول های استفاده شده در عمل زیبایی کاشت ابرو پهن به عوامل متعددی بستگی دارد.

در پیوند های جزئی شاید تنها 100 تا 200 فولیکول کاشته شود که می تواند باعث بازسازی ابرو یا کاشت ابرویی نازک شود اما در یک عمل زیبایی کاشت ابرو پهن نیاز به فولیکول های بیشتری خواهد بود.


مشاهده نمونه کارها و تصاویر قبل و بعد کاشت ابرو کلینیک نیل


شما میتوانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو نیل از خدمات کاشت ابرو با جدیدترین متد زیر نظر متخصصان باتجربه استفاده کنید.

کاشت ابرو به روش fut در کلینیک زیبایی نیل انجام می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت کاشت ابرو پهن پیشنهاد می‌کنیم با شماره های داخل سایت تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین سایت سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed