لیزر موهای زائد پاها و نکات کلی آن

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. لیزر موهای زائد پاها و نکات کلی آن
لیزر موهای زائد پاها

لیزر موهای زائد پاها بهترین راهکار ممکن برای رهایی از موعای ریز باقی مانده از هر روشی برای اصلاح است، گران‌ترین دستگاه‌های اصلاح موی زائد و هر نوع ماده موبری که در فروشگاه‌های معتبر موجود است در مدت زمان بسیار کمی جلوه‌ای نامناسب را برای شما به همراه خواهند داشت که از جذابیت شما در شرایط متفاوت می‌کاهد. برخلاف تصورات عمومی عوارض و مضرات لیزر موهای بدن به‌ هیچ وجه خطرناک نیست و سلامتی را تحت تاثیر خود قرار نمی‌دهند؛ همین دلیل کافیست تا شما با اعتماد به لیزر موهای زائد پاها در کم‌ترین زمان ممکن و با هزینه منطقی به نتیجه دلخواه برسید.

یکی از سوالات بسیار پرتکرار که قبل از فرایند لیزر عموما ذهن زیباجویان را به خود درگیر می‌کند در این سوال خلاصه می‌شود که آیا لیزر موهای زائد درد دارد یا خیر؟ پاسخ این سوال منفی است البته به شرطه ها و شروطه‌ها که عمده‌ترین آن در کیفیت خدمات ارائه شده از جانب کلینیک و متخصص خلاصه‌ می‌شود؛ در واقع برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن نیاز است تا شما در انتخاب کلینیک و پزشک نهایت دقت را داشته باشید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر و معرفی دستگاه‌های متفاوت این امکان را برای زیباجویانی با شرایط متفاوت فراهم کرد تا به نتیجه‌ای ایده‌آل و باب میل خود برسند؛ به‌گونه‌ای که لیزر موهای زائد روی تتو و لیزر موهای زائد در دوران بارداری به راحتی هرچه تمام‌تر و بدون هرگونه عوارضی به ثمر بنشینند.

لیزر موهای زائد پاها

نکاتی که باید در مورد لیزر موهای زائد پاها بدانید

بسیاری از افرادی که به فکر لیزر موهای زائد پاهای خود هستند باید از این نکات آگاه شوند.

فرایند لیزر موهای زائد

رشد مو به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از مهم‌ترین این موارد که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، سلول‌های ملانین هستند که به عنوان سلول‌های رنگدانه مو شناخته می‌شوند و در صورت آسیب دیدگی، باعث عدم رشد مو می‌شوند.


زمانی که پرتوهای نور به سطح پوست تابیده می‌شوند، تاثیر مستقیمی برروی ملانین‌ها می‌گذارند و باعث جلوگیری از رشد موهای زائد می‌شوند. شاید تا اینجا کار فرایند تقریبا ساده‌ای بنظر برسد؛ اما این‌طور نیست؛ این آسیب دیدگی و عدم رشد شاید در ظاهر، موضوع پیچیده‌ای نباشد؛ اما در حقیقت این‌گونه نیست و ذره‌ای خطا درمانی می‌تواند آثار جبران پذیری را برای شما به همراه داشته باشد؛ برای مثال لیزر ناحیه بیکینی از آن دست خدماتی است که اگر به نحو احسنت انجام نشود خطرات بزرگی را برای متقاضی به همراه خواهد داشت که می‌توانید در مقاله عوارض لیزر بیکینی و زیر بغل بیشتر در مورد آن مطالعه کنید.

نتیجه کامل لیزر درمانی بعد از چند دوره

بعد از اینکه شما برای لیزر موهای زائد پاهای خود به پزشک مراجعه کنید دو تا سه هفته رشد مویی در پاهای خود مشاهده نمی کنید، بعد از آن موهای شما از 10 تا یکی رشد می کند و برای از بین بردن آنها باید باری دیگر به پزشک مراجعه کنید و در نهایت با سپری کردن جلسات لیزر موهای زائد به نتیجه ایده‌آل خود برسید.

اینکه شما باید چندین بار به نزد پزشک بروید و درمان خود را قطعی کنید به ضخامت مو و پوست بدن شما بستگی دارد، برخی از افراد در طول 3 جلسه به طور کلی موهای زائد پاهایشان از بین می رود و در برخی از افراد تا 8 جلسه طول می کشد.

قبل از لیزر موهای خود را بتراشید

شما باید قبل از که برای لیزر موهای زائد خود به پزشک مراجعه کنید، موهای خود را با تیغ بتراشید که از این طریق ریشه های موی شما مشخص می شود و توسط نور لیزر از بین می رود.

نکاتی که باید در مورد لیزر موهای زائد پاها بدانید

هرچه موهای بدن ضخیم تر باشد کارآیی لیزر روی موها بیشتر می باشد و بهتر لیزر می شوند. به همین دلیل است که بیشتر پزشکان قبل از اینکه برای لیزر موهای اضافی پاهای خود مراجعه کنید توصیه می کنند که موها را با تیغ اصلاح کنید.

لیزر کردن پاها بسیار سریع است

بسیاری از افراد گمان می کنند که برای لیزر موهای زائد پاهای خود باید وقت زیادی را صرف کنند و چندین ساعت در اتاق پزشک باشند. در صورتی که این بور اشتباه است و تنها 20 دقیقه طول می کشد که موهای بدن شما لیزر شود.


نکته جالب در خصوص لیزر موهای زائد


حتی کسانی که پر مو هستند و در پاهای خود موی زیادی دارند فقط در 20 دقیقه لیزر آنها طول می کشد و بعد از آن می توانند کارهای دیگر خود را انجام دهند.

بعد از لیزر به باشگاه نروید

گرمایی که از طریق لیزر در پوست شما ایجاد شده است تا 24 ساعت ماندگار می باشد. به همین دلیل باید شما از انجام ورزش هایی که موجب می شود به بدن شما آب بخورد خودداری کنید.

شما هنگامی که به باشگاه می روید عرق می کنید و یک محیط گرم و دوست داشتنی را برای باکتری های و تکثیر آنها در بدن خود به وجود می آورید، همچنین باید از سونا رفتن و دوش آب گرفتن هم خودداری کنید.

گاهی اوقات رشد مو بعد از لیزر بیشتر می شود

اینکه گاهی اوقات موی شما به جای اینکه کمتر رشد کند با رشد بیشتری مواجه می شودی درست است، این اتفاق بیشتر زمانی رخ می دهد که شما بدون مشورت با پزشک خود اقدام به لیزر موهای زائد پاهای خود کنید، شما باید قبل از اینکه اقدام به چنین امری کنید با پزشک خود مشورت کرده و او از پیش آمدن این اتفاق جلوگیری می کند.

گاهی اوقات امکان دارد استفاده از محصولات زیبایی خود را قبل و بعد از لیزر تغییر دهید

بسیاری از افراد عادت دارند که پوست خود را اسکراب می کنند و از کرم های پاک کننده بدن استفاده می کنند، به این دسته افراد توصیه می شود که باید 2 هفته قبل از لیزر موهای زائد پاهای خود از این محصولات استفاده نکنند. چرا که این محصولات شیمیایی می باشند و استفاده از آنها موجب می گردد که بعد از لیزر پوست شما دچار سوختگی شود.

لیزر موهای زائد پاها مزیت های دیگری هم دارد

بسیاری از افراد بر این باور هستند که لیزر موهای زائد پاها فقط موجب از بین رفتن موهای زائد میشود و تاثیری دیگر ندارد و در صورتی که شما با انجام لیزر پوستی نرم تر، صاف تر و سفید تر خواهید داشت.

با انجام لیزر روی پاها موهای دائمی بدن شما کاهش پیدا می کند و همین امر موجب زیبایی پاهای شما می شود.

با لیزر کردن پاها دیگر نیازی به روش های دیگر ندارید

بسیاری از افراد برای اینکه موهای زائد بدن خود را از بین ببرند از تیغ، رنگ کردن موها و یا ریش تراش هایی استفاده می کنند که درد بسیاری را برای آن باید تحمل کنند و یا رنگ کردن موها موجب سوختن پوست می شود و عوارض دیگری را برای پوست شما دارد ولی لیزر موهای زائد پاها اگر زیر نظر پزشکی مجرب باشد بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد شما می شود.

کارایی بر روی همه نقاط پوست دارد

هر قسمت از پاهای شما که تیره شده باشد و موهای زیادی داشته باشد که شما گمان کنید آنها قاب درمان نیستند توسط لیزر بهبود پیدا می کنند و تمامی موهای شما را از بین می برند، پس به این ترتیب جای هیچ نگرانی نیست.

هورمون های نوظهور در پاها

لیزر موهای اضافی پاها تا 90 درصد به طور کامل از بین می رود ولی گاهی اوقات امکان دارد که هورمون های نوظهور در پا موجب رویش مجدد مو شوند که آنها هم قابل درمان می باشند و از بین می روند.

مطالب و خدمات پیشنهادی

آیا بعد از انجام لیزر موهای زائد نور خورشید برای شما مضر است ؟

پزشکی که شما برای لیزر موهای زائد پاهای خود به او مراجعه می کنید، تشخیص می دهد که شما باید چه اقداماتی را قبل و بعد از لیزر انجام دهید. اما باید آگاه باشید که بیشتر پزشکان توصیه می کنند که قبل و بعد از لیزر باید در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

آیا نور خورشید بعد از انجام لیزر برای شما مضر است ؟

همچنین اگر پوست شما بیش از حد تمیز باشد باید صبر کنید و بعد عملیات لیزر را روی پوست خود انجام دهید، چرا که موجب می شود بدن شما دچار سوختگی شود.

آیا انجام دادن لیزر موهای زائد پاها دردناک است ؟

پزشکان آمریکایی در مورد رفع موهای اضافی پاها توضیح می دهند که حذف کردن موی پا به وسیله لیزر به این گونه است که نور لیزر با رنگدانه هایی که در مو به کار رفته است برخورد می کند و با از بین بردن آن رنگدانه ها لیزر موهای زائد پاها را انجام می دهد.


مروری برمطالب گذشته


لیزر موهای زائد پاها از جمله خدمات زیبایی است که در زمانی حدودا 20 دقیقه‌ای تاثیر شگرفی در جذابیت ظاهری پاهای شما ایجاد می‌کند؛ نکته‌ای که در خصوص اثر بخشی لیزر و نحوه کارکرد آن لازم است تا به آن اشاره کنیم این موضوع است که رسیدن به نتیجه ایده‌آل به چند جلسه مستمر براساس نظر پزشک وابسته است، این درحالی است که پرتوهای نور در کمترین زمان ممکن بدون هرگونه عوارض جانبی برای از بین بردن لیزر موهای زائد اقدام می‌کنند.

آیا انجام دادن لیزر موهای زائد دردناک است ؟

این نور زمانی که با رنگدانه ها برخورد می کند گرمایی را تولید می کند که این گرما به فولیکول رنگدانه های مو آسیب وارد می کند. درد لیزر موهای زائد پاها در مقایسه با پوست نازک چانه بسیار ناچیز است و دردناک نمی باشد.

با استفاده کردن از لیزرهای خنک کننده برای لیزر موهای زائد پاها، انفجار هوای سرد در نور لیزر رخ می دهد که وجود هوای سرد موجب می گردد که نور لیزر هیچ دردی نداشته باشد.

پس بدین ترتیب اگر برای رفع موهای زائد پاها از دستگاه های خنک کننده مانند الکساندرایت نوبلکس استفاده کنید برای شما هیچ دردی به همراه نخواهد داشت و در واقع از بین رفتن موهای زائد برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود.

لیزر موهای زائد یکی دیگر از خدمات پوست کلینیک تخصصی پوست و مو نیل میباشد که با دستگاه های به روز دنیا نظیر الکساندرایت نوبلکس با سیستم خنک کننده قوی انجام میگیرد و هیچگونه حساسیت، سوختگی، و قرمزی روی پوست به جای نمیگذارد.


کلام آخر

لیزر مو های زائد پاها از آن دست خدماتی است که برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل به نکات مختلفی وابسته است که که اعتبار کلینیک و تخصص پزشک حرف اول و آخر را در میان می‌زنند؛ کلینیک نیل با توجه به اعتبار خود می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای رسیدن به خواسته‌های شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed