جلسات لیزر موهای زائد

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. جلسات لیزر موهای زائد
جلسات لیزر موهای زائد

روند زیبای و پاکسازی laser hair removal نواحی مختلف بدن، یک تحول قابل توجه در بین مردم در سراسر نقاط مختلف دنیا ایجاد کرد.

همان گونه که مشاهده می‌کنید عده زیادی از مردم اقسا نقاط جهان به وسیله روند زیبا سازی لیزر موهای زائد از شر اصلاح کردن موهای زائد نواحی مختلف بدن خود که با درد فراوانی هم همراه بود خلاص شدند؛ و جان تازه‌ای به زیبایی ظاهری خود بخشیدند.

جلسات لیزر موهای زائد

به احتمال قوی شما هم در حین اصلاح کردن موهای زائد نواحی مختلف بدن خود با استفاده از وسایل خطر آفرینی مانند تیغ و موبرهای شیمیایی که می‌تواند عوارض و خسارت‌های زیان باری بر روی پوست بگذارد، به دلیل بی احتیاطی و نداشتن تمرکز کافی پوست خود را زخمی کرده‌اید و درد نسبتاً زیادی را به ناچار متحمل شده‌اید و از اصلاح کردن موهای زائد نواحی مختلف بدن خود خسته و کلافه شده‌اید، بهترین انتخاب برای شما لیزر موهای زائد است.

اما خبر خوش این است که این پایان کار نیست و هنوز هم جای امید برای داشتن ظاهری تمیز بدون متحمل شدن هر گونه دردی خواهد بود؛ و این خبر خوش همان روند زیبا سازی لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن خواهد بود.

آیا رفع موهای زائد صرفه اقتصادی دارد ؟

همان گونه که آگاهی دارید روند زیبایی و پاکسازی laser hair removal نواحی مختلف بدن به دلیل اینکه با استفاده از لیزر و گرمای زیاد ریشه‌های موهای زائد نواحی مختلف بدن را سوزانده و از بین می‌برد یکی از معدود روش‌های درمانی در زمینه خود خواهد بود.

همچنین روند زیبایی و پاکسازی لیزر موهای زائد صرفه اقتصادی نسبت به سایر روش‌های اصلاح موهای زائد نواحی مختلف بدن به سان استفاده از موبرهای شیمیایی و طبیعی، استفاده از تیغ‌های یک بار مصرف، اپیلاسیون نواحی مختلف دارای موهای زائد، نخ اندازی و غیره خواهد داشت.

شاید در ذهن خود این گونه پندارید که این روش‌های گفته شده به تبع هزینه‌های بسیار پایینی خواهد داشت.

آیا رفع موهای زائد صرفه اقتصادی دارد ؟

چرا که به عنوان مثال هزینه موبر بسیار کم‌تر از laser hair removal نواحی مختلف بدن خواهد بود. شاید در نگاه لحظه‌ای و بدون اندیشه نیز این حرف کاملاً با عقل جور دربیاید. ولی با کمی تأمل می‌توان نتیجه گرفت که این حرف کاملاً حرف نسنجیده و خامی است.

چرا که همان گونه که در ابتدای بحث هم به آن اشاره مختصری شد لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن یک روند کاملاً دائمی خواهد بود.

به عبارتی بعد از گذراندن چندین جلسه laser hair removal، موهای زائد آن نواحی از بدن که که تحت روند پاکسازی لیزر موهای زائد قرار گرفته‌اند به طور کامل ریشه کن شده و از بین می‌روند؛ و دیگر قرار نیست در این ناحیه موی زائدی رشد کند.

اما با انجام هر یک از سایر روش‌های ذکر شده فارغ از لیزر موهای زائد، موهای زائد نواحی مختلف بدن دوباره به رشد خود ادامه خواهند داد. به عبارتی هر یک از این روش‌ها دوباره و دوباره تکرار خواهند شد و تا پایان عمر ادامه خواهد یافت.

بنابراین علاوه براین که عوارض زیان بار دیگری همچون زخم و جراحت‌های شدید با آثار ماندنی، خشکی پوست و غیره را به همراه خواهند داشت، هزینه‌های هنگفت و سنگینی در طول عمر به افراد استفاده کننده از این شیوه‌ها تحمیل خواهند کرد.

پس با یک حساب سرانگشتی و کلی می‌توان فهمید که روند پاکسازی لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن علاوه بر داشتن سایر مزایای مختلف صرفه اقتصادی بسیار بالایی نسبت روش‌های گفته شده خواهد داشت.

هزینه‌های احتمالی روند زیبایی و پاکسازی laser hair removal نواحی مختلف بدن بسته به مساحت خواسته شده توسط بیمار و کلینیک مراجعه شده متفاوت خواهد بود

اما همان گونه که گفته شد خیل عظیمی از بیماران از هزینه‌های روند پاکسازی لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن نسبت به نتیجه‌ای که برای این بیماران ارائه داده است بسیار راضی بوده‌اند. به گونه‌ای که حتی دوستان و نزدیکان خود را برای انجام روند زیبایی و پاکسازی laser hair removal تشویق کرده‌اند.

لیزر موهای زائد چند بار انجام می‌شود ؟

با این که روند زیبایی و پاکسازی لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن، نتایج دائمی داشته و به یکی از روندهای پر طرفدار و رایج در زمینه خود بدل گشته است؛ اما یک روش سریع به شمار نمی‌آید.

به عبارتی برای اینکه بیمار بتواند به صورت کامل نتایج دائمی حاصل از روند لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن را به طور محسوس در خود مشاهده کند. نیاز به زمان خواهد بود.

لیزر موهای زائد چند بار انجام می‌شود ؟

بعضی‌ها این گونه فکر می‌کنند که روند پاکسازی laser hair removal، یک روند یک روزه بوده و تصور می‌کنند که یک شبه می‌توان به ظاهری تمیز و عاری از موهای زائد دست یافت. در حالی که این یک تفکر کاملاً اشتباه خواهد بود.

روند پاکسازی لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن، بسته به شرایط جسمی و بدنی، طبیعت بیمار و ریشه‌های موهای زائد نواحی مختلف بدن، به طور تقریبی بین 5-10 جلسه به طول می‌انجامد.

یعنی اگر شخصی قصد دارد تا موهای زائد قسمتی از بدن خود به صورت کامل، از بین بروند باید به طور کامل در همه جلساتی که پزشک متخصص laser hair removal تعیین کرده است حضور یابند.

البته درباره تعداد جلسات برای نتیجه گیری کامل از روند زیبا سازی لیزر موهای زائد نواحی مختلف اتفاق نظرهایی در بین پزشکان متخصص معتبر و با تجربه وجود دارد؛ که لازم دانسته شد که برخی از این نظرات به صورت مختصر و خلاصه در اینجا به نقل از خود پزشک متخصص ذکر شود.

نظر پزشکان در مورد تعداد جلسات معمولا متفاوت است، برخی از پزشکان معتقد اند با استفاده از laser hair removal، به طور تقریبی 8 جلسه می‌توان به صورت کامل موهای زائد نواحی مختلف بدن را از بین برد. البته این میزان بسته به نوع رویش و فولیکول آن ناحیه و ناحیه تحت لیزر موهای زائد ممکن است کم یا زیاد شود.

برخی دیگر از پزشکان معتقد هستند که کاهش و عدم رشد مو به صورت دائمی در بین بیماران مختلف متفاوت خواهد بود. البته به وسعت ناحیه تحت laser hair removal بستگی خواهد داشت و به طور معمول بین 3-10 جلسه نیاز خواهد بود.

دسته ای دیگر از پزشکان نیز می گویند که به صورت کلی می‌توان گفت که بین 5-8 جلسه برای لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن مورد نیاز خواهد بود. البته فاصله زمانی دقیق بین جلسات برای هر فرد کاملاً متفاوت خواهد بود.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

همان گونه که اطلاع دارید در هر روند درمانی فاصله زمانی برای هر بیمار مخصوص به خود اوست و این فاصله زمانی در بین بیماران مختلف متفاوت خواهد بود.

این سخن نیز برای مدت زمان دوران نقاهت، مدت زمان رفع عوارض جانبی و مدت زمان برگزاری جلسات کاملاً صادق است.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

در این بین برخی از پزشکان متخصص معتبر و مجرب برای جلسات laser hair removal زمان خاصی را مشخص کرده‌اند؛ که قصد براین است این نظرات از جانب خودشان شنیده شود.

عده ای از پزشکان معتقد هستند که تعداد جلسات برای لیزر موهای زائد بین 6-9 جلسه بوده و فواصل میان این جلسات نیز بین 4 تا 5 هفته خواهد بود.

برخی دیگر از پزشکان نیز معتقد هستند که 4-6 جلسه لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن نیاز خواهد بود با فاصله زمانی 4-8 هفته بین جلسات. البته این اعداد کاملاً تقریب بوده و نیاز به بررسی دقیق محل تحت درمان laser hair removal خواهد بود.

لیزر موهای زائد یکی دیگر از خدمات پوست کلینیک تخصصی پوست و مو نیل میباشد که با دستگاه های مناسب و به روز دنیا نظیر الکساندرایت نوبلکس با سیستم خنک کننده قوی انجام میگیرد و هیچگونه حساسیت، سوختگی، و قرمزی روی پوست به جای نمیگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed