تزریق بوتاکس به گونه موجب جذابیت و زیبایی شما میشود

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. تزریق بوتاکس به گونه موجب جذابیت و زیبایی شما میشود
جذابیت بیشتر صورت با تزریق بوتاکس به گونه

تزریق بوتاکس به گونه با توجه به حجم بالایی که این اندام در صورت دارد، اگر تاثیر گذار باشد، بدون شک راهکاری مناسب برای رسیدن به چهره‌ای جذاب‌تر است. اما چرا می‌گوییم اگر تاثیرگذار باشد و اصلا منظور از اثربخشی آن چیست؟!

تزریق بوتاکس به گونه راهکاری آسان برای جذتابیت بیشتر

در حالت کلی وقتی که بوتاکس را برای زیبایی و جذابیت بیشتر انتخاب می‌کنید باید به دو موضوع مهم توجه ویژه داشته باشید، ابتدا دقت در انخاب کلینیک و متخصص معتبر تا بدون کم‌ترین خطا یا عوارضی شما را به هدفتان که چهره‌ای جذاب‌تر است برساند؛ اما در وهله دوم شما زیباجوی محترم برای رسیدن به نتیجه نهایی و ایده‌آل باید مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس و نحوه شستشو بعد از بوتاکس را عین به عین رعایت کنید تا به نتیجه ایده‌آل و مطابق با میل خود برسید.

کلینیک زیبایی تحصصی نیل شهرک غرب با سابقه‌ای درخشان در حوزه خدمات زیبایی نامی آشنا برای زیباجویان محترم است تا با اطمینان خاطر به نتیجه دلخواه خود برسند. شما زیباجو محترم می‌توانید با کمک تزریق بوتاکس به کناره های چشم می‌توانید خطوط پنجه کلاغی که سبب کاهش جذابیت شما می‌شوند را کاهش دهید. 

در خصوص درمان چین و چروک‌های موجود عموما مواردی جایگرین برای تزریق بوتاکس مانند تزریق ژل و تزریق چربی وجود دارد که تمامی این موارد با بالاترین کیفیت ممکن در کلینیک نیل انجام می‌شود. تزریق ژل عموما در لب و اندام‌های دیگر انجام می‌شود که مانند بوتاکس یک فرایند موقتی به شمار می‌رود؛ اما تزریق چربی فرایندی کاملا دائمی است که برخلاف دو متد دیگر از چربی بدن خود فرد استفاده می‌شود.

جذابیت بیشتر صورت با تزریق بوتاکس به گونه

محلولی که به عنوان بوتاکس در صورت شما تزریق می شود، در اصل پروتئین می باشد که سم های درون آن را خارج کرده اند و طی فرآیندهایی که بر روی آن صورت گرفته است فقط پروتئین آن را نگه داری می کنند و به شکل محلولی در می آورند که همان بوتاکس است.


نکته بسیار مهم در خصوص بوتاکس


بوتاکس در ظاهر به عنوان سم شناخته می‌شود ولی اثر آن به قدر ناچیز است که نه تنها هیچ ضرری برای بدن ندارد بلکه باعث جذب پروتئین در آن ناحیه می‌شود.

هر فردی برای هدف های مختلفی به سراغ تزریق بوتاکس به گونه می رود که از جمله اهداف آنها می تواند برجسته تر کردن گونه، از بین بردن شل شدگی پوست، کوچکتر کردن فک، از بین بردن افتادگی پوست و زاویه دار کردن صورت باشد.

زاویه دار کردن صورت از طریق تزریق بوتاکس به گونه

یکی از مهمترین اهداف تزریق بوتاکس به گونه ، زاویه دار کردن آن می باشد. برخی از افرادی که دارای صورتی مربع شکل هستند و دارای فک بزرگی می باشند می توانند به وسیله تزریق بوتاکس به گونه این نقص را از صورت خود از بین ببرند و زیباتر شوند.

کسانی که صورت مربع شکل دارند بسیار از صورت خود ناراضی هستند و این حساس به آنها دست می دهد که ظرافت زنانه ای ندارند. آنها می توانند از طریق تزریق botox به گونه صورت خود را زاویه دار و زیبا کنند. زمانی که صورت شما زاویه دار شود فک و چانه شما هم کوچکتر نشان داده می شود.

زاویه دار کردن صورت از طریق تزریق بوتاکس به گونه

کسانی که صورت زاویه داری دارند، تمامی نواحی صورت آنها زیبایی خود را نشان می دهد چرا که خطوط فک مشخص می شود و همچنین جدا بودن گردن از فک آنها به خوبی پیدا می شود.

تزریق بوتاکس به گونه یکی از سریع ترین روش های تزریق بوتاکس می باشد که هیچگونه درد و خونریزی نخواهد داشت و از جمله عمل های زیبایی می باشد که در دسته روش های عمل های غیر جراحی قرار گرفته است.

در این روش فقط کافیست پزشک شما آناتومی صورت شما را بررسی کند و با توجه به اندازه فک و صورت شما، تزریق بوتاکس به گونه را انجام دهد.

رفع افتادگی پوست صورت از طریق تزریق بوتاکس به گونه

یکی از مهمترین اصول زیبایی برای صورت این است که گونه هایی خوش حالت و سفت داشته باشید، اما گاهی اوقات بر اثر برخی از عواملی که به وجود می آید، چربی های زیر گونه آب می شوند و گونه های شما دچار افتادگی می گردد و شل می شود.

این عوامل افزایش سن، سوختگی، لاغری بیش از اندازه و بیماری های گوناگون می باشد که موجب افتادگی گونه های شما می شود.

یکی از بهترین راه حل هایی که برای از بین بردن افتادگی گونه به شما توصیه می شود تزریق بوتاکس به گونه است. botox زمانی که به زیر گونه های شما تزریق می شود، عصب های زیر پوست را فلج می کند و تا مدتی عصب ها از کار می افتند.


مروری برمطالب گذشته


زیباجویانی که برای زیبایی چهره خود تزریق بوتاکس به‌گونه را انتخاب می‌کنند اهداف مختلفی دارند که از جمله اهداف آنها می تواند برجسته تر کردن گونه، از بین بردن شل شدگی پوست، کوچکتر کردن فک، از بین بردن افتادگی پوست و زاویه دار کردن صورت اشاره کرد؛ عموم این زیباجویان از فرم چهره خود راضی نیست که بوتاکس با توجه به تاثیر چشمگیر در ظاهر این بزرگواران راهکار مناسبی به شمار می رود.

رفع افتادگی پوست صورت از طریق تزریق بوتاکس به گونه

تزریق بوتاکس به قسمت گونه ها موجب می گردد که عصب های گونه تا مدت ها حرکتی نکنند و نتیجه آن این می شود که گونه ها خوش فرم می مانند.

البته باید بدانید که تزریق بوتاکس به گونه مزیت هایی هم دارد که از جمله این مزیت های می توان شفاف تر شدن صورت و جوان سازی صورت را نام برد. بسیاری از افرادی که از باز بودن منافذ پوست خود ناراضی هستند می توان از طریق تزریق بوتاکس به گونه، منافذ باز صورت را کاهش دهند.

باید دقت داشته باشید که بعد از تزریق بوتاکس به گونه، چندان گونه ها را تحت فشار قرار ندهید، چرا که امکان دارد محلول botox در گونه های شما پخش شود و گونه های شما حالت نامطلوبی به خود بگیرد.

مزیت های تزریق بوتاکس به گونه

برخی از خانم هایی که صورت لاغر دارند سن آنها بالاتر از آنچه که هستند نشان می دهد، به همین دلیل بسیاری از خانم ها حل این مشکل را پرتر کردن صورت و برجسته تر کردن گونه میدانند و به دنبال راه حلی برای این مشکل میگردند که یکی از بهترین روش ها تزریق بوتاکس به گونه ها میباشد.

البته روش های دیگری هم برای برجسته تر کردن گونه وجود دارد ولی یکی از بهترین روشها، تزریق botox به گونه است و روش های دیگر ممکن است عوارضی داشته باشند که بوتاکس ندارد. روش هایی که برای گونه گذاری انجام می شود 2 نوع می باشد، یکی روش های جراحی و دیگری روش های غیرجراحی است.

مزیت های تزریق بوتاکس به گونه

در روش های جراحی که بر روی استخوان گونه فرد صورت می گیرد، عمل با بی هوشی همراه است و بسیار دردناک است و حتی همراه با خونریزی می باشد، علاوه بر مدت زمان زیادی که طول می کشد تا فرد بهبود پیدا کند، تنها نکته مثبتی که این روش جراحی دارد این است که برجستگی گونه ها دائمی می باشد.

اما در روش های غیر جراحی که همان تزریق بوتاکس به گونه می باشد، هیچ درد و خونریزی ندارد و نیازی نیست فرد بیهوش شود.

تزریق بوتاکس به گونه که یکی از بهترین روش های غیر جراحی می باشد که بدون درد و خونریزی در کمترین زمان صورت می گیرد. ماندگاری این روش طولانی مدت نیست و باید بعد از 3 الی 6 ماه مجددا به پزشک مراجعه کنید تا باری دیگر تزریق botox به نواحی گونه های شما انجام شود.


سوالات متداول


عوارض تزریق بوتاکس به گونه

عوارض گوناگونی برای تزریق بوتاکس به گونه معرفی شده است . البته باید قبل از آنکه در مورد عوارض تزریق botox به نواحی گونه آگاه شوید باید دقت داشته باشید که اگر می خواهد این عمل زیبایی را انجام دهید باید نزد پزشک متخصصی بروید که در این مورد تخصص دارد و از موادی استاندارد و معتبر استفاده می کند.

اگر از مواد مورد اطمینان  و معتبر استفاده نشود و به پزشک غیر متخصص مراجعه شود، مطمئنا عوارض زیادی برای فرد رخ می دهد. این عوارض شامل ایجاد ناهمواری های بسیار شدید در گونه ها، تورم  و التهاب شدید در گونه، حساسیت های شدید که گاهی دردسر ساز میشود، چین خوردگی شدید در اطراف چشم، عدم تحرک صورتو عدم تقارن دو طرف صورت می باشد.

پس بدین ترتیب باید بسیار دقت داشته باشید که اگر یک عمل زیبایی مناسب می خواهید و سلامتی جسمتان برای شما مهم است باید نزد پزشک متخصص بروید تا مبادا با استفاده کردن از مواد غیر استاندارد، گونه های شما دچار این عوارض گردد.

تاثیرات تزریق بوتاکس به گونه

اگر botox شما توسط پزشک معتبر تایید و تزریق شود، و همچنین از موادی استاندارد استفاده کند، نه تنها هیچ عوارضی نخواهد داشت بلکه تاثیرات بسیار خوبی بر روی گونه های شما می گذارد.

این تاثیرات شامل تقارن دو طرف صورت، حرکت کردن طبیعی ماهیچه ها، نداشتن چین و چروک در گونه، صاف و یکدست شدن پوست، عدم وجود خطوطی بارز در صورت و همچنین کاهش دادن منافذ باز صورت می باشد.


کلام آخر


تزریق بوتاکس در گونه از آن دست خدمات تاثیرگذار در رسیدن به چهره ایده‌آل است که با جهت دهی و زاویه سازی صورت جذابیت‌های آن را دو چندان می‌کند. انتخاب کلینیک مناسب جهت انجام تزریق بوتاکس به گونه امری بسیار مهم میباشد. در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز رسمی و استاندارد های لازم از وزارت بهداشت و درمان تزریق بوتاکس توسط متخصصان باتجربه و مجرب انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed