تزریق بوتاکس در واژن تا چه حد تاثیرگذار است؟

3. تزریق بوتاکس در واژن تا چه حد تاثیرگذار است؟
تزریق بوتاکس در واژن

آیا بوتاکس را در هر نقطه ای می توان تزریق کرد ؟

شاید برای شما نیز تصورش سخت باشید که می توان در واژن تزریق بوتاکس انجام داد! اما این روش راه حلی مناسب برای کسانی است که قصد جوان سازی، احیا و ترمیم واژن خود را دارند، خواهد بود. همچنین زنانی که در هنگام مقاربت با شریک زندگیشان به دلیل منقبض شدن زیاد ماهیچه های لگن احساس درد این ناحیه را دارند، توصیه خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با خدمات بوتاکس در کلینیک نیل به این بخش در سایت مراجعه کنید.

آیا بوتاکس را در هر نقطه ای می توان تزریق کرد ؟

بسیاری از زنان برای کاهش درد در این ناحیه و خلاص شدن از شر بیماری های واژن از Botox injection در واژن استفاده کرده و با انجام این کار از زندگی در کنار همسر خود لذت می برند. اگر شما نیز از وجود این قبیل بیماری ها در زندگی خود رنج می برید، توصیه می شود که با انتخاب پزشکی مناسب به وجود این درد ها در زندگی خود پایان دهید.

وقتی نام بوتاکس به گوش میخورد، اولین چیزی که به یاد می آید، صورت و رفع چین و چروک های آن بوسیله تزریق بوتاکس خواهد بود؛ اما عملکرد تزریق بوتاکس چگونه می باشد که با Botox injection چین و چروک ها رفع شده و باعث جوان سازی پوست خواهد شد؟

سم بوتولینوم که عموما بوتاکس نامیده می شود، باعث شل شدن و انقباض ماهیچه و عضلات محل تزریق شده خواهد شد و در نتیجه به جوان سازی پوست و هر ناحیه ای که احتیاج به احیا و ترمیم داشته باشد، خواهد شد. بطور مثال شما می توانید از تزریق بوتاکس در نواحی مانند بین ابرو ها، در پیشانی، کناره چشم ها، اطراف دهان و حتی در دیواره واژن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

جلوگیری از چروک صورت با تغذیه مناسب

اما به یاد داشته باشید که تزریق بوتاکس یک راه حل دائمی نبوده و تنها برای 3 الی 6 ماه انسداد عصب ها متوقف می شود. در نتیجه فرد برای حفظ نتایج حاصله به Botox injection بیشتری نیاز پیدا خواهد کرد.

علاوه بر زیبایی، تزریق بوتاکس برای درمان بیماری ها از قبیل میگرن تا بیماری های واژن و مثانه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همانطور که گفته شد، بسیاری از زنان به دلیل درد زیاد در ناحیه واژن خود از مشکلاتی مانند ناتوانی در قراردهی تامپون، قادر نبودن به برقراری رابطه جنسی واژینال، عدم استفاده از شلوارهای جین تنگ و حتی ناتوانی در نشستن بر روی صندلی برای مدت طولانی رنج می برند.

وجود اینگونه مشکلات و دردها در ناحیه واژن که حتی مسکن ها، بطری های آب گرم و مداخلات پزشکی بر آنها تاثیرگذار نبوده، باعث به هم خوردن توازن زندگی شده و بر روابط عاطفی شما تاثیرگذار خواهد بود که تزریق بوتاکس راه حل پیشنهادی پزشکان در این رابطه بوده و با شل کردن عضلات این ناحیه خواهد توانست که مشکل شما را رفع کند.

موارد استفاده تزریق بوتاکس واژن

گاهی زنان در ناحیه واژن احساس درد می کنند که این امر باعث شده که در انجام کارهای روزانه ی خود باعث مشکل شده و به دلیل درد زیاد قادر به برقراری رابطه جنسی واژینال با همسر خود نباشند. این دردها نه تنها باعث بروز ناراحتی و استرس در فرد شده بلکه باعث اختلال در رابطه عاطفی و جنسی زوجین خواهند شد.

موارد استفاده تزریق بوتاکس واژن

امروزه از تزریق بوتاکس برای درمان مشکلات و بیماری های واژن مورد استفاده قرار می گیرد که دو مورد اصلی آن

1. واژینیسموس
  2. اختلال عملکرد لگن

می باشند. از هر 1000 زن، 2 نفر از بیماری واژینیسم رنج خواهند برد. تنگی بیش از حد واژن می تواند مشکلاتی مانند ناراحتی، کاهش حس اعتماد به نفس زن در هنگام رابطه، احساس درد و سوزش در هنگام رابطه جنسی واژینال، عدم توانایی کامل در مقاربت، داشتن درد در حال حرکت، عدم توانایی در نشستن و غیره به وجود آورد.

همچنین از هر 9 زن، 1 زن در مراحل مختلفی از زندگیش درد بیماری اختلال عملکرد لگن را تجربه خواهد کرد. موارد جدی از این شرایط با استفاده از Botox injection در دیواره های واژن قابل درمان خواهد بود.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که تزریق بوتاکس در واژن به تنهایی برای درمان اینگونه دردها کافی نبوده و احتیاج به تمرینات جسمی در کنار تزریق بوتاکس به واژن نیاز است. همچنین در بعضی موارد بعد از تزریق بوتاکس درد به طور کامل از بین نخواهد رفت اما Botox injection می تواند راه حلی برای بازگشت دوباره زنان مبتلا به بیماری های واژن به زندگی آنها باشد.

همینطور شما می توانید با استفاده از تزریق بوتاکس در دیواره های واژن، باعث جوان سازی و ترمیم این ناحیه شوید.

عوارض جانبی و خطرات ناشی از تزریق بوتاکس به ناحیه بیکینی

Botox injection معمولا بی خطر بوده و عوارض جانبی نخواهد داشت اما اگر توسط یک پزشک متخصص تزریق بوتاکس انجام نشود و یا بدن شما نسبت به بوتاکس تزریق شده حساس باشد، عوارض جانبی و خطرات احتمالی به دنبال خواهد داشت که سریعا باید با پزشک در میان گذاشته شده تا مراحل درمان آغاز شود.

عوارض جانبی و خطرات ناشی از تزریق بوتاکس به ناحیه بیکینی

عوارض جانبی تزریق بوتاکس می تواند شامل موارد زیر باشد

1. درد، تورم و یا کبودی در ناحیه ای که Botox injection انجام گرفته
  2. سردرد یا علائم آنفولانزا
  3. افتادگی پلک
  4. غش
  5. سرگیجه
  6. لبخند کج یا ایجاد شدن فرورفتگی
  7. خشک شدن بیش از حد چشم

گاهی به دلایل مختلف امکان پخش شدن بوتاکس پس از Botox injection وجود خواهد داشت که می تواند عوارض جانبی به وجود آورد مانند موارد زیر

1. ضعیف شدن عضلات
  2. مشکلات مربوط به ناحیه گلو مانند صحبت کردن یا بلعیدن غذا
  3. از دست دادن کنترل مثانه

همچنین توجه داشته باشید که افرادی که نسبت به پروتئین شیر گاو حساس می باشند، نباید از تزریق بوتاکس استفاده کنند. از سوی دیگر سن مناسب برای تزریق بوتاکس را باید در نظر بگیرید.

موارد نام برده شده از عوارض جانبی احتمالی تزریق بوتاکس بوده اما با رعایت نکاتی مانند انتخاب پزشک تزریق بوتاکس مناسب یا رعایت نکاتی در دوران نقاهت پس از Botox injection می توان جلوی بروز این عوارض را گرفت. پس بهتر است در صورت مشاهده هر یک از این علائم با پزشک خود تماس گرفته و وی را در جریان این علائم قرار دهید.

هزینه های تزریق بوتاکس واژن

تمامی تزریقات آرایشی – زیبایی و درمانی نرخ های متفاوت و مخصوص به خود داشته و متغیر می باشند. تزریق بوتاکس در واژن نیز همانند Botox injection در نواحی مختلف بدن شامل هزینه و نرخ مربوط به خود است و نرخ تزریق بوتاکس در یک ناحیه با ناحیه ی دیگر متفاوت خواهد بود. هزینه ی تزریق بوتاکس در واژن به عوامل متعددی وابسته خواهد بود که در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده است

1. پزشک متخصص انجام دهنده Botox injection واژن
  2. منطقه مورد نظر
  3. ارزش بازار خدمات
  4. میزان مصرف دارو در هر جلسه

فردی که تزریق بوتاکس انجام خواهد داد، نه تنها برای دارو، بلکه برای زمانی که پزشک برای تزریق بوتاکس صرف کرده، فضای اداری و غیره نیز هزینه پرداخت خواهد کرد. شما برای مطلع شدن از نرخ های Botox injection می توانید با پزشک های کاردان متفاوت تماس حاصل کرده و از هزینه ی آن مطلع شوید.

هزینه های تزریق بوتاکس واژن

اما به این نکته نیز توجه کنید که همواره وجود هزینه های پایین دلیل بر بد بودن بوتاکس تزریق شده یا نا بلدی پزشک مربوطه نخواهد بود. عکس این قضیه نیز صادق است؛ یعنی هزینه ی بالای تزریق بوتاکس دلیل بر به خوبی پیش رفتن Botox injection نخواهد بود. بسیاری از پزشکان با وجود دانش و امکانات بسیار عالی، هزینه ای قابل قبول برای انجام خدمات خود دریافت می کنند و این دلیل بر کاربلد نبودن پزشک شما نخواهد بود.

این امر نیاز به تحقیق بسیار دارد. پس بهتر است که شما هزینه را ملاک خود قرار نداده و با توجه به دانش پزشک، پزشک خود را انتخاب کنید.

کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان انجام تزریق بوتاکس توسط متخصصین مجرب انجام میشود.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

همچنین شما میتوانید از طریق چت آنلاین سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.