لیپوماتیک پهلو و مزایای انجام این عمل

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. لیپوماتیک پهلو و مزایای انجام این عمل
لاغری و زیبایی شکم و پهلو با لیپوماتیک پهلو

شکم و پهلو‌ها از اولین اندام‌هایی هستند که چاقی یا به زمان تخصصی‌تر انباشت بافت چربی در آن‌ها مشاهده می‌شود. شاید در نگاه اول دراز نشست یا مواردی از این دست راهکار مناسب برای رسیدن به فرم ایده‌آل باشد؛ اما نکته‌ای که در این خصوص باید به آن توجه داشته باشید سخت شدن چربی در این مناطق است که کاهش وزن و حجم را در این اندام‌ها سخت می‌کند؛ راهکار مناسب برای جلوگیری از افزایش وزن و حجم در این اندام‌ها لیپوماتیک پهلو است.

لیپوماتیک که نوعی پیشرفته‌تر از لیپوساکشن است از بهترین راهکارهای ممکن برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل به شمار می‌رود. لیپوماتیک به زبان ساده یعنی خروج بافت چربی بدون نیاز به عمل جراحی که عموما در نواحی همچون شکم، پهلو، بازو و باسن که یکی از راه‌های لاغری موضعی به‌شمار می‌رود.

نکته مهمی که درخصوص لیپوماتیک باید به آن توجه ویژه داشته باشید در تخصص پزشک خلاصه می‌شود که نباید به سادگی از کنار آن رد شد. به دلیل وجود حساسیت‌های ممکنه برای رسیدن به ایده‌آل‌ترین نتیجه ممکن لازم است که حتما در انتخاب کلینیک و پزشک نهایت دقت را داشته باشید. کلینیک نیل ارائه دهنده خدمات لاغری است که با بهره‌مندی از پزشکان کاربلد و متخصص کلینیکی قابل اعتماد برای خدمات زیبایی به شمار می‌رود که دلیل این ادعا را می‌توان از میزان رضایت زیباجویان کشف کرد.


سوالات متداول و پرکاربرد


لاغری و زیبایی شکم و پهلو با لیپوماتیک پهلو

یکی از نواحی و اعضای بدن که همواره بیشتری چربی ها در آن ذخیره می شود، شکم و پهلو است که باعث ایجاد بیشترین دغدغه برای بیماران می گردد زیرا چربی های در این ناحیه به شدت بر ظاهر تاثیر گذاشته و خود نمایی می کنند.

خودنمایی چربی ها باعث می شود تا دیگر نتوانید مانند روز اول لباس های دلخواه خود را بپوشید و یا همواره شاهد شل بودن پوست و چربی ها در پهلو و شکم خود هستید. راه حل مشکل شما عمل جراحی لیپوماتیک پهلو است که با کمترین عوارض می تواند باعث رفع این موضوع شود.

تاثیر لیپوماتیک پهلو در زیبایی و تناسب اندام

لیپوماتیک پهلو در حقیقت معانی مختلفی را در خود گنجانده است، شما با انجام عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک پهلو می توانید لاغری، تغییر شکل و اصلاح بافت های چربی اطراف پهلوی خود را تجربه نمایید. عمل جراحی زیبایی lipomatic پهلو باعث می شود تا به راحتی تمامی ذخایر چربی زیر پوست در ناحیه شکم و پهلو از بین رفته و خارج شود.

البته در عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک پهلو از تکنیک های ویژه ای استفاده می شود که به شما این امکان را می دهد بدون هیچ دغدغه ای بتوانید این سلول های چربی خارج شده را برای انتقال و تزریق در نواحی دیگری از بدن استفاده کنید.

عمل جراحی لیپوماتیک پهلو باعث خواهد شد تا چربی هایی از جنس بدن خود شما خارج شود و برای تزریق به گونه، تزریق به صورت و تزریق به زیر چشم مورد استفاده قرار گیرد.

تاثیر لیپوماتیک پهلو در زیبایی و تناسب اندام

استفاده از چربی های استخراج شده در لیپوماتیک پهلو در تزریق چربی به نواحی مختلف می تواند عوارض جانبی را تا حد ممکن کاهش دهد.

عمل جراحی زیبایی lipomatic پهلو باعث می شود تا در تمامی لباس هایتان از این پس کاملا مناسب اندام شما بوده و ظاهر زیباتری داشته باشند. این امکان برای شما فراهم می شود تا با توجه به نیاز و درخواست خود بتوانید اندام مورد نظرتان را شکل دهید  و اینگونه قطعا علاوه بر رضایت باطنی، زیبایی ظاهری نیز برای شما به ارمغان خواهد آمد.


نکته مهم و کاربردی


لیپوماتیک پهلو با استفاده از تکنیک هایی انجام می شود که در آن دیگر نیازی به برش های عمیق و استفاده از گرما نیست.

در روش های سنتی لیپو معمولا به دلیل درد زیاد عمل جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام می شد اما با توجه به تکنولوژی های جدید عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک پهلو نیازی به بیهوشی عمومی نداشته و تنها با بیحسی موضعی انجام خواهد شد.

لیپوماتیک پهلو برای چه کسانی مناسب است و چگونه انجام می شود ؟

معمولا همه ی افرادی که با مشکل شل بودن پوست و چربی های زائد اطراف شکم و پهلو مواجه هستند می توانند با استفاده از عمل زیبایی لیپوماتیک پهلو از شر این چربی های زائد خلاص شوند، قطعا برخی چربی ها به دلیل انباشته شدن و حجم بالا در طولانی مدت با رژیم های غذایی و تمرینات ورزشی قابل رفع نیستند در نتیجه در چنین شرایطی می توان از lipomatic پهلو برای استخراج این چربی های کمک گرفت.

سعی کنید قبل از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک پهلو در جلسات مشاوره ای انجام شده تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار پزشک متخصص خود قرار دهید و از او در این باره بپرسید تا بتواند به درستی تمامی تصمیمات را اتخاذ نماید.

همچنین برای مقایسه نتایج می توانید پیش از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک پهلو از پهلو های خود عکس بگیرید تا شاهد نتایج بی نظیر lipomatic پهلو و جادوی آن شوید؛ اما احتمالا هنوز یک سوال عمیق ذهن شما را درگیر کرده است که آن این است که آیا چاقی لیپوماتیک برگشت پذیر است.

لیپوماتیک پهلو برای چه کسانی مناسب است و چگونه انجام می شود ؟

در طی روند درمانی و ترمیمی لیپوماتیک پهلو در ابتدا ناحیه استخراج به درستی مشخص خواهد شود و تمامی انتظارات بیمار از نتیجه عمل در اختیار پزشک متخصص قرار خواهد گرفت تا در صورت امکان تا جایی که عملیات ممکن است مطابق میل بیمار باشد.

سپس با استفاده از بی حسی موضعی ناحیه مورد نظر برای ورود کانول استخراج چربی بی حس شده و یک برش بسیار کوچک در پوست ایجاد می شود.

از این برش کوچک کانول نازکی وارد شده و با استفاده از ارتعاشات باعث می شود تا بافت های چربی شکسته شده و به راحتی قابل جداسازی باشند سپس توسط پمپ خلا این سلول های استخراج می شوند تا در صورت لزوم از آن استفاده شود.

بی حسی موضعی باعث می شود تا علاوه بر کاهش درد، احتمال خونریزی در ناحیه استخراج نیز کاهش پیدا کند؛ البته که باید به آمادگی‌های لازم برای عمل لیپوماتیک توجه ویژه داشته باشید.


مروری برمطالب گذشته


لیپوماتیک یک روش غیر تهاجمی است که به‌وسیله کانولا چربی‌های انباشت شده را ابتدا به سیال تبدیل و سپس از بدن خارج می‌کند. لیپوماتیک پهلو با توجه به تاثیر بسیار زیادی که در فرم بدنی دارد می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای رسیدن به فرم ایده‌آل باشد. البته که از چربی تخلیه شده می‌توان برای تزریق چربی و رفع چین و چروک استفاده کرد و دلیل آن در ماندگاری آن خلاصه می‌شود.

مزایای استفاده از لیپوماتیک پهلو چیست ؟

علاوه بر نتایج مناسب و رضایت بخش عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک پهلو بیمار دیگر نگران کبودی ها و تورم و حتی عوارض بی شمار روش های سنتی نیز نخواهد بود زیرا بافت ها در این روش دچار کمترین آسیب شده و همین موضوع باعث می شود تا فرد به راحتی این عمل را انتخاب نماید.

علاوه بر نکات ذکر شده لیپوماتیک پهلو مزایای دیگری نیز برای بیمار خواهد داشت و تمامی این موارد به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های ممکن است.

مزایای استفاده از لیپوماتیک پهلو چیست ؟

در نتیجه بیمار علاوه بر اینکه ظاهری ایده آل خواهد داشت و از نتایج حاصل از تخلیه چربی ناحیه شکم و پهلوی خود رضایت کافی دارد می تواند از مزایای زیر نیز در مقایسه با روش های سنتی دیگر برخوردار شود.

  1. عمل جراحی زیبایی lipomatic پهلو بدون هیچ زخم و آثاری انجام خواهد شد و هیچ اسکار یا جای زخمی باقی نخواهد گذاشت.
  2. نتایج حاصل از عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک پهلو کاملا طبیعی بوده و درد زیادی را به همراه ندارد زیرا با تکنیک های بروز بافت چربی با ارتعاشات شکسته شده و سپس به راحتی با دستگاه ساکشن خارج خواهد شد.
  3. برای جداسازی چربی ها ضربه های شدیدی به فرد وارد نخواهد شد تا بافت ها دچار آسیب شوند پس به راحتی و با خیال راحت فرد می تواند نسبت به انجام لیپوماتیک پهلو اقدام نماید.
  4. دوره نقاهت عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک پهلو نسبت به روش های سنتی که کبودی و تورم بسیاری دارند خیلی کوتاه تر بوده و دلیل این موضوع نیز تکنیک های استفاده شده در روند عمل زیبایی است.
  5. به دلیل استفاده از بی حسی موضعی مشخص خواهد شد که درد این عمل و روند انجام آن ساده تر بوده و آسیب های کمتری خواهد داشت، همچنین دوران نقاهت آن نیز کاش می یابد.
  6. روند انجام عمل جراحی زیبایی lipomatic پهلو بسیار ساده تر بوده و دارای امنیت بالاتری است.
  7. زمان انجام عمل زیبایی لیپوماتیک به نسبت به روش های مشابه کوتاه تر است و بیمار به صورت سرپایی مرخص خواهد شد.
  8. نتایج بلافاصله پس از انجام عمل لیپوماتیک پهلو قابل مشاهده است.
  9. چربی های استفاده شده پس از تصفیه توسط دستگاه سانتریفیوژ قابل استفاده برای عمل زیبایی تزریق چربی طبیعی خواهد بود که می تواند نتایج زیبا و طبیعی تری را به جای بگذارد.

مراقبت های پس از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک پهلو

در دوران نقاهت عمل زیبایی استخراج چربی از پهلو شما ممکن است تا چند هفته تورمی خفیف را مشاهده کنید اما این تورم و کبودی در مقایسه با روش های دیگر بسیار کمتر بوده و روند بهبودی سریع تری نیز خواهد داشت.

بدن شما هر روز با تغییرات انجام شده سازگاری بیشتری پیدا خواهد کرد در نتیجه سعی کنید تا وزن خود را کنترل کنید تا دچار مشکلات مشابهی در آینده نشوید.

برای تثبیت وزن و حفظ اندام ها پس از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک پهلو پیشنهاد می شود تا از ورزش و تمرینات مداوم و منظم استفاده کنید و یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. شما چند ساعت پس از عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک پهلو مرخص خواهید شد در نتیجه وجود یک همراه برای همراهی شما تا منزل ضروری است.

از ایجاد فشار و مالش بافت ها خود داری کرده و تا چند هفته از مصرف داروهای ضد التهابی که موجب خون ریزی می شود اجتناب کنید. این دارو ها مانند آسپرین یا وافارین می تواند باعث رقیق شدن جریان خون و در نتیجه خون ریزی و عفونت شود.

همچنین از استعمال دخانیات و سیگار کشیدن نیز پرهیز کنید زیرا می تواند دوره بهبودی شما را طولانی تر کند.برای کاهش درد و تورم های نسبی نیز از کمپرس سرد استفاده نمایید.


کلام آخر


لیپوماتیک پهلو از آن دست خدمات زیبایی است که با تحت تاثیر قرار دادن پهلو یا بهتر است بگوییم چربی پهلو تاثیر بسیار زیادی برسلامتی و تناسب اندام دارد. نکته مهمی که در خصوص لیپوماتیک پهلو یا به‌طور کلی‌تر لیپوماتیک مطرح است؛ برگشت پذیری آن است که باید به جد مراقب آن باشید. جدای از تمامی موارد و نکات مهم‌ترین بخش در لیپوماتیک انتخاب کلینیک است. کلینیک نیل با بهره‌گیری از تیم پزشکی متخصص و کاربلد همراه خوب و مطمئنی برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل شماست.

برای اطلاعات بیشتر در مورد عمل جراحی لیپوماتیک پهلو با مشاوران کلینیک تخصصی پوست و مو نیل در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed