0 تا 100 تزریق ژل به گردن + نکات مهم

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. 0 تا 100 تزریق ژل به گردن + نکات مهم
تزریق ژل در گردن

روند زیبایی تزریق ژل یکی از بهترین روش های حال حاضر برای رفع چین و چروک و حجیم تر کردن نواحی مختلف بدن به شمار می رود که بدون هیچگونه درد و خونریزی انجام می پذیرد. روند زیبا سازی تزریق ژل به دلیل طبیعی بودن آن و داشتن حداقل عوارض جانبی احتمالی، در بین مردم محبوبیت زیادی کسب کرده است. به نحوی که آمار ها نشان می دهد در سراسر جهان مردم به انجام Filler injection روی می آورند. برای تزریق ژل به گردن هم متقاضیان زیادی وجود دارد.

آیا تزریق ژل به گردن ممکن است؟

روند زیبایی Filler injection به سبب اینکه یک عمل جراحی محسوب نمی شود و روند تزریق ژل بسیار آسان خواهد بود، یک روش سرپایی به حساب می آید و می تواند در نقاط مختلف بدن صورت گیرد؛ بنابراین جواب این سوال که آیا Filler injection امکان پذیر خواهد بود، کاملا مثبت است.

گردن یکی از اعضایی به شمار می رود که غالبا در معرض دید مستقیم عموم قرار می ‌گیرد. بنابراین بر ظاهر افراد تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. به گونه ای که اگر گردن یک فرد دارای ظاهری مناسب باشد، صورت آن فرد هم زیبا به نظر خواهد رسید.

آیا تزریق ژل در گردن ممکن است ؟

به همین نحو اگر گردن یک فرد دارای چین و چروک های زیادی باشد، بر چهره فرد نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت؛ بنابراین علاوه بر اینکه تزریق ژل برای گردن ممکن خواهد بود گردن می تواند یک عضو خوب و مناسب برای روند زیبایی Filler injection باشد.

از گردن به عنوان یکی از عضو های محرک بدن یاد می شود. شاید اگر شما هم دقت به عمل آورده باشید متوجه می شوید که روزانه صد ها بار گردنتان به حرکت در می آید؛ بنابراین یکی از عواملی که چین و چروک های خفیف را در گردن ایجاد می کند، همین حرکات بیش از حد گردن می باشد.

این چروک ها با تزریق ژل تا حدود بسیار زیادی قابل رفع خواهند بود. البته که کلینیک زیبایی که به آن مراجعه می‌کنید باید از نظر کیفیت و تخصص در حد قابل قبولی باشد؛ به همین دلیل ما در کلینیک نیل از تزریق ژل ژوپیدرم و دیگر برند‌های معتبر برای تزریق ژل در گردن استفاده می‌کنیم. برای مثال اگر کلینیکی که برای تزریق ژل به آن مراجعه می‌کنید از تبحر کافی برخوردار نباشد با عوارض مختلفی رو به رو می‌شوید که ساده ترین آن از بین بردن و تخلیه ژل لب است.

علاوه بر فعالیت زیاد گردن که باعث بروز چین و چروک های خفیف بر روی آن می شود. عوامل دیگری نیز می توانند بر چین و چروک های ایجاد شده بر روی گردن تاثیر گذار باشند. عواملی به سان افزایش و کهولت سن، پیری زودرس، خشکی پوست و نور مستقیم آفتاب.

بنابراین همان گونه که گفته شد خبر خوش برای آن دسته از افرادی که می خواهند چین و چروک های موجود روی گردن خود را از بین ببرند و گردنی عاری از چروک داشته باشند، روند زیبایی تزریق ژل خواهد بود.

در چه مواردی تزریق ژل در گردن انجام می شود؟

روند زیبایی Filler injection در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که گردن یک بیمار ظاهر ایده آل قبلی خود را از دست داده و بیمار می خواهد تا ظاهر مناسب را با استفاده از روند زیبا سازی تزریق ژل به گردن خود باز گرداند. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. Filler injection برای کسانی که در گردن خود نشانه های پیری را مشاهده می کنند: با گذشت سن طبیعی است که چین و چروک هایی در نواحی مختلف بدن نمایان شوند. گردن هم یکی از این نواحی به شمار می رود؛ بنابراین روند زیبایی تزریق ژل گردن می تواند یکی از مناسب ترین راهکار ها برای رفع چین و چروک های موجود روی گردن باشد.
  2. تزریق ژل گردن برای گردن های لاغر: افرادی وجود دارند که به دلایل مختلفی همچون استخوان بندی بدنشان، گردنشان نسبت به سرشان کوچک و یا سرشان نسبت به گردنشان بزرگ تر دیده می شود. روند زیبا سازی Filler injection با حجم بخشیدن به گردن می تواند بین سر و گردن به خوبی تناسب ایجاد کند.
  3. افرادی که می خواهند از بروز چین و چروک های ناشی از کهولت سن پیشگیری کنند: تزریق ژل گردن علاوه بر این که چین و چروک های موجود روی گردن را رفع می کند از ایجاد چین و چروک بر نواحی تحت تزریق جلوگیری به عمل خواهد آورد.
  4. تزریق ژل گردن برای کسانی که دچار خشکی پوست به خصوص در نواحی گردن شده اند: خشکی پوست نیز یکی از معضلات زیبایی پوست به شمار می رود.

بنابراین روند زیبا سازی تزریق ژل به گردن می تواند گزینه مناسبی برای آن دسته از افرادی باشد که از خشکی پوست در ناحیه گردن رنج می برند؛ زیرا ماده ای که در تزریق ژل گردن استفاده می شود با جذب آب مورد نیاز پوست را مرطوب نگه خواهد داشت و به سبب آن خشکی پوست گردن رفع خواهد شد.

توصیه های بعد از تزریق فیلر به گردن

بعد از اینکه روند زیبا سازی تزریق ژل گردن به خوبی و بدون هیچ گونه مشکلی انجام شد پزشک متخصص دستورالعملی به بیمار خواهد داد که این دستورالعمل شامل تعدادی نکته و توصیه برای مراقبت های بعد از روند زیبایی Filler injection خواهد بود و بیمار را موظف می دارد تا به این نکات به نحو احسن عمل کند. تا نتایج تزریق ژل گردن آن طور که باب میل بیمار است به دست آید.

از جمله این نکات بعد از روند زیبایی تزریق ژل گردن می توان اشاره کرد به:

  1. دوری از مکان های گرم برای مدت زمان مشخص شده بعد از روند زیبا سازی تزریق ژل گردن: طبق زمانی که پزشک متخصص تعیین می کند بیمار باید از قرار گیری در مکان هایی که بیش از حد نرمال دمایشان بالا است خودداری کنند. مکان هایی همچون استخر، حمام بخار و جکوزی.
  2. اجتناب از قرار گیری در معرض آفتاب: بیمار موظف خواهد بود تا برای مدت زمان مشخص شده توسط پزشک متخصص از قرار گرفتن زیر نور شدید آفتاب پرهیز کند. چرا که این کار موجب تحریک ژل گردن خواهد شد و به دنبال آن عوارض جانبی بروز خواهد داد.
  3. عدم داشتن فعالیت های ورزشی سنگین برای مدت زمان حداقل 24 ساعت: برای اینکه پس از Filler injection، ژل تزریق شده از مکان خود خارج نشده و به نواحی دیگر بدن جابجا نشود، توصیه اکید می شود که بیمار ظرف مدت 24 ساعت پس از تزریق ژل گردن به فعالیت های ورزشی سنگین نپردازد.
  4. عدم استفاده از لوازم آرایشی: بیمار نباید برای مدت زمان حداقل 4 ساعت پس از تزریق فیلر، ناحیه تحت تزریق ژل را آرایش کند. همچنین توصیه می شود برای پنهان کردن کبودی ها و قرمزی احتمالی نواحی تحت تزریق ژل، از شال گردن یا روسری استفاده شود.
  5. استراحت کافی: توصیه می شود بیمار برای مدتی به سر کار نرود و مرخصی بگیرد تا زمانی که حالش بهبود یابد.

کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ارائه دهنده خدمات زیبایی و به ویژه در زمینه تزریق ژل می باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed