بوتاکس دیسپورت

با مقاله بوتاکس دیسپورت همراه ما باشید.راه ها و روش های زیادی برای زیباسازی و جوان سازی پوست وجود خواهد داشت که از انواع آن میتوان به تزریق ژل، تزریق بوتاکس ، تزریق چربی، کشیدن پوست های اضافی و غیره اشاره کرد.

هر کدام از این موارد طرفداران مخصوص به خود را داشته و هر یک عوارض جانبی و تاثیرات و نتایج مختص به خود را دارا می باشند.

بوتاکس دیسپورت

برای Botox injection از سم بوتولین استفاده خواهد شد که در حال حاضر شامل دو نوع می باشد.

نوع A که شامل ( Botox Vistabel ) ، ( Dysport Azzalure ) و ( Xeomin Bocouture ) خواهد بود.

نوع B که شامل Neurobloc می باشد.

در اینجا درباره بوتاکس دیسپورت که نوعی تزریق بوتاکس بوده و باعث جوانی شده و نتایج و عوارض آن بحث خواهد شد.

بوتاکس دیسپورت چیست ؟

تزریق بوتاکس از روش های محبوب برای از بین بردن چین و چروک ها بوده و بسیاری از افراد از Botox injection برای جوان سازی پوست صورت خود استفاده خواهند کرد.

شاید شما نیز با طرز عملکرد تزریق بوتاکس آشنا باشید اما درباره تزریق دیسپورت اطلاعات لازم را نداشته باشید. در اینجا اطلاعات کافی درباره تزریق بوتاکس دیسپورت را به دست خواهید آورد.

تزریق بوتاکس دیسپورت بیشتر در نواحی بین ابروها استفاده خواهد شد. بین ابروها خطوط عمودی و یا رو به بالایی قرار دارد که به سمت پیشانی امتداد می یابند. علت به وجود آمدن این خطوط، افزایش سن و اخم کردن زیاد فرد خواهد بود.

اگرچه که به طور طبیعی نیز این خطوط پدیدار خواهند شد. علت این امر به این دلیل است که پوست ما برای جوان ماندن و مقابله با این خطوط نیاز به کلاژن خواهد داشت.

بوتاکس دیسپورت چیست ؟

با افزایش سن کلاژن پوست از بین رفته و الیاف پروتئینی مسئولیت ارتجاعی بودن پوست را بر عهده خواهند داشت که تزریق بوتاکس دیسپورت این مشکل را برطرف خواهد کرد.

Botox injection دیسپورت تنها برای خطوط عمیق یا متوسط بین ابرو نبوده و برای تمام افرادی که دارای چین و چروک های ضعیف در ناحیه گلابلا می باشند، مناسب خواهد بود.

اگر قصد انجام تزریق بوتاکس دیسپورت را دارید، باید گفت که Botox injection دیسپورت در مطب پزشک شما انجام خواهد شد. پس از انجام تزریق بوتاکس نیاز به بستری نبوده و شما خواهید توانست بلافاصله پس از تزریق مرخص شوید.

قبل از انتقال بوتاکس دیسپورت، برای عدم احساس درد در هنگام تزریق بوتاکس دیسپورت، از بیهوشی موضعی استفاده خواهد شد.

پزشک شما برای درمان خطوط اخم، به طور معمول 0.05 میلی لیتر در هر زمان و در پنج بخش تزریق خواهد کرد.

کیفیت بوتاکس دیسپورت نسبت به سایر برندها

بسیاری از داوطلبان اطلاعات کافی درباره انواع مختلف تزریق بوتاکس داشته اما درباره کیفیت و تاثیرگذاری آنها مطلع نخواهند بود.

باید بدانید که در وهله اول پزشک شما در نتیجه تزریق شما موثر خواهد بود. مهم نیست که چه نوع Botox injection را انجام خواهید داد اما مهم است که یک حرفه ای مناسب را برای اجرای آن انتخاب نمایید.

همچنین از پزشک خود بپرسید که تجربه تزریق نوروتوکسین مانند دیسپورت و بوتاکس را دارد و یا خیر.

کیفیت بوتاکس دیسپورت نسبت به سایر برند ها

از پزشک متخصص خود بخواهید که قبل از انجام تزریق بوتاکس دیسپورت، عکس ها و تصاویری از تزریقات پیشین خود را به شما نشان دهد.

اما به هرحال بین انواع مختلف تزریق سم بوتولین، تفاوت هایی وجود خواهد داشت.

به طور مثال نتایج تزریق بوتاکس دیسپورت ماندگاری کمتری نسبت به Botox injection خواهد داشت اما مشاهده نتایج اولیه تزریق بوتاکس دیسپورت زودتر خواهد بود که درباره زمان آن در ادامه به این موضوع پرداخته شده است.

تزریق بوتاکس دیسپورت در محل تزریق شده بیشتر پخش و گسترش خواهد یافت. این امر گاهی یک مزیت حساب شده و گاهی نیز نوعی عیب محسوب خواهد شد.

تعدادی از پزشکان بر این باورند که انتقال بوتاکس نتایج نهایی قابل قبول و خوبی بر جای خواهد گذاشت اما در تزریق بوتاکس دیسپورت برای رسیدن به نتایج Botox injection باید تزریقات بیشتری انجام دهید.

این یعنی در دیسپورت نیازمند تعداد جلسات بیشتر در مقایسه با Botox injection برای تزریق می باشید؛ اما همچنان این موضوع مورد بحث بوده و نیازمند مطالعه بیشتر خواهد بود.

با توجه به عمق چین و چروک ها و خطوط موجود بر صورت خود، پزشک متخصص شما بهترین مشاور برای شما در این زمینه خواهد بود.

تاثیرات استفاده از بوتاکس دیسپورت

بسیاری از افراد درباره تاثیرات انواع تزریقات سم بوتولین سوال کرده و در راستای تفاوت های آنها پرس و جو خواهند کرد.

برخلاف روش های جراحی سنتی و قدیمی برای زیباسازی و جوان سازی پوست صورت، نتایج حاصل از تزریق بوتاکس دیسپورت و انواع دیگر آن طی چند روز درمان مشاهده خواهد شد.

نه Botox injection دیسپورت و نه انواع دیگر تزریق بوتاکس نیاز به بهبودی و زمان درمان نداشته و پس از آنها خواهید توانست به منزل باز گردید.

تاثیرات استفاده از بوتاکس دیسپورت

پس از انجام تزریق بوتاکس دیسپورت بعد از گذشت چند روز شروع به کار کرده و پس از آن قادر به مشاهده تاثیرات Botox injection دیسپورت خواهید بود.

همینطور نتایج کامل و نهایی بین سه تا چهار ماه به طول انجامیده و برای حفظ اثرات درمان و ماندگاری بیشتر و بهتر آن توسط تزریق بوتاکس دیسپورت، باید تزریقات بیشتری در این زمان انجام دهید.

اما نتایج تزریق بوتاکس برخلاف Botox injection دیسپورت در طی یک هفته نمایان خواهد شد و روند آن یک ماه به طول انجام خواهد کشید.

نتایج تزریق بوتاکس تا شش ماه ماندگاری داشته و برای ماندگاری آن نیازمند ترمیم و تزریقات بیشتر خواهید بود.

لازم به ذکر است که هر دو نوع Botox injection برای از بین بردن چین و چروک های متوسط و عمیق مناسب بوده و قابل استفاده خواهند بود اما همانطور که گفته شد اثرات دیسپورت زودتر نمایان شده و در هر دو نوع تزریق بوتاکس، نیاز به ترمیم پیدا خواهید کرد.

عوارض جانبی ناشی از بوتاکس دیسپورت

دارا بودن عوارض جانبی انواع تزریقات آرایشی غیر قابل انکار بوده و همه ی افراد به احتمال مبتلا شدن به انواع عوارض جانبی پس از تزریقات آرایشی آگاه می باشند.

در هنگام تزریق بوتاکس دیسپورت ممکن است کمی فشار حس کنید؛ زیرا پزشک عضلات صورت شما را مورد هدف قرار داده و مایعات را به این عضلات تزریق خواهد کرد.

اما تعدادی از عوارض جانبی پس از Botox injection که تزریق بوتاکس به طور کامل صورت گرفته است، ظاهر خواهند شد.

خطرات جدی هرچند که نادر می باشند اما باید از علائم آنها مطلع بوده و در صورت مشاهده آنها پزشک خود را در جریان قرار دهید. حتما از تزریق بوتاکس دیسپورت درباره عوارض جانبی آن از پزشک خود سوال کرده تا بدانید در صورت مشاهده این عوارض جانبی باید چه واکنشی انجام دهید.

در زیر به تعدادی از عوارض جانبی تزریق بوتاکس دیسپورت اشاره شده است :

  1. درد جزئی در محل تزریق انجام گرفته
  2. تورم در اطراف پلک ها
  3. بثورات و سوزش
  4. سر درد

عوارض جانبی نام برده شده از عوارض خفیف Botox injection دیسپورت بوده و باید طی چند روز برطرف شوند.

اما از عوارض جانبی جدی که باید توجه بیشتری به آنها نمایید می توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. داشتن حالت تهوع
  2. سینوزیت
  3. عفونت تنفسی و فوقانی

از دیگر عارضه های نادر اما جدی تزریق بوتاکس دیسپورت می توان به مسمومیت سم بوتولین اشاره کرد. بسیاری از افراد به این سم حساس بوده و بدن آنها به سم بوتولین واکنش نشان خواهد داد.

مسمومیت سم بوتولین باعث خواهد شد که این مایع در دیگر نقاط بدن نیز سرایت کرده و پخش شود.

در صورت شک به مسموم شدن توسط Botox injection دیسپورت باید سریعا تحت درمان قرار بگیرید.

کلینیک تخصصی پوست و مو نیل با ارائه بهترین خدمات و به روز ترین برند های تزریق بوتاکس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed