برندهای بوتاکس و راه شناخت تقلبی بودن آن

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. برندهای بوتاکس و راه شناخت تقلبی بودن آن
شناخت در مورد انواع برندهای بوتاکس

برندهای بوتاکس و راه شناخت تقلبی بودن آن

شناخت در مورد انواع برندهای بوتاکس

یکی از پرطرفدارترین درمان زیبایی در جهان تزریق بوتاکس است که در علم پزشکی انواع برندهای بوتاکس وجود دارد.

شما می توانید با انواع برندهای بوتاکس چین و چروک های صورت خود را از بین ببرید و جوانی خود را باری دیگر به دست آورید.

تزریق بوتاکس در اکثر دنیا طرفداران خود را دارد، به همین دلیل بیشتر پزشکان تلاش کرده اند تا انواع ژل بوتاکس را به وجود آورند و هر کس طبق سلیقه و میزان هزینه ای که می خواهد برای تزریق بوتاکس خود انجام دهد، به نواحی مختلف صورت خود بوتاکس تزریق کند.

شناخت در مورد انواع برندهای بوتاکس

شرکت های مختلفی وجود دارند که ساخت و تولید بوتاکس را بر عهده گرفته اند و انواع برندهای بوتاکس را تولید می کنند.

انواع برندهای بوتاکس و نحوه عملکرد آنها

بوتاکس در عضله های چین و چروک دار صورت تزریق می شود و بدین وسیله از انقباض سلول های عصبی صورت خودداری می کند.

در دنیای امروز انواع برندهای بوتاکس وجود دارد که تمامی آنها برای زیبایی به کار می روند و هرکدام دارای ویژگی های خاصی می باشند. باید دقت داشته باشید، تنها کسی که می تواند بهترین نوع و انواع بوتاکس را شناسایی کند پزشک متخصص می باشد.

انواع برندهای بوتاکس و نحوه عملکرد آنها

شما باید برای شناختن انواع برندهای بوتاکس نزد متخصص بروید و مطلع شوید که کدامیک از بندهای بوتاکس برای صورت شما مناسب می باشد. انواع برندهای بوتاکس چین و چروک صورت را از بین می برند خواسته همیشگی بیشتر افراد که جوانی می باشد را بر آورده می کنند.

معرفی انواع برندهای بوتاکس

همانطور که بیان نمودیم انواع برندهای بوتاکس برای تزریق به صورت وجود دارد که در ادامه چند نوع از این برندهای را معرفی می کنیم.

دیسپورت

یکی از شناخته شده ترین انواع برندهای بوتاکس، برند دیسپورت می باشد. این محلول انگلیسی می باشد و برای از بین بردن چین و چروک صورت بسیار کاربردی است.

همچنین استفاده دیگر این محصول برای محو نمودن خطوط نازکی است که در چهره نمایان می شوند. تزریق این محلول به صورت موجب می گردد که عضله های صورت بی حرکت بمانند و این بی حرکتی آنها چین و چروک های صورت را از بین می برد.

دیسپورت محلول بسیار قوی می باشد که ب بوتاکس تفاوت هایی دارد، از جمله بارزترین تفاوت آنها این است که دیسپورت محلولی نوروتوکسینی است که جدا از فواید خود محلول پروتئینی دیگری هم آن را در برگرفته است.

وجود این پروتئین باعث می شود که پیام هایی که به مغز ارسال می شود، یعنی در همان ناحیه ای که تزریق صورت می گیرد متوقف شوند. بر اساس این عملکرد و با تزریق این محلول بسیار قوی به صورت، چین و چروک های صورت از بین می روند.

معرفی انواع برندهای بوتاکس

زئومین

یکی دیگر از مهمترین انواع برندهای بوتاکس زئومین می باشد، بیشترین استفاده ای که از این مارک می شود برای از بین بردن و محو نمودن چروک های صورت است.

محلول زئومین هم مانند سایر محلول های تزریقی دیگر از رسیدن پیام های عصبی به مغز جلوگیری می کند و بر اثر این عملکرد عضلات صورت ثابت باقی می مانند و هیچ انقباضی نخواهند داشت.

مهمترین تفاوت زئومین با بوتاکس این است که برای نگهداری از آن نیازی نیست حتما در دمای پایینی باشد، و به همین دلیل است که استفاده کردن و توزیع آن به راحتی صورت می گیرد. بیشتر متخصصین پوست ترجیح می دهند ابتدا از زئومین استفاده کنند و بعد از آن بوتاکس را به صورت تزریق کنند.

زئومین از جمله انواع برندهای بوتاکس است که به عنوان بهترین مارک شناخته شده و هیچگونه مواد افزودنی ندارد. به همین دلیل است که وقتی این محلول به صورت تزریق می شود، بدت پادتن کمتری را نسبت به تزریق دیگر محلول ها تولید می کند.

بیشتر افرادی که این محلول را به صورت خود تزریق می کنند نتیجه آن را یک هفته بعد از تزریق مشاهده می کنند و ماندگاری آن از 3 ماه تا 6 ماه است.

پزشکی که این محلول را به صورت شما تزریق می کند باید دقت داشته باشد که به هیچ عنوان این محلول نباید در صورت پخش شود چرا که نفس تنگی و مشکلات دیگری را برای شما به وجود می آورد.

نورونوکس

از جمله بهترین انواع برندهای بوتاکس، بوتاکس نورونوکس می باشد. این برند بوتاکس ساخت کشور کره است و مانند دیگر نمونه های تزریقی بوتاکس که به صورت محلول هستند از رساند پیام های مغز جلوگیری می کند و موجب انقباض عضلات صورت می شود.

تزریق نورونوکس به صورت باعث میشود فعالیت های عضله ای صورت کاهش پیدا کنند و چروک ها را کم کم از بین می برد و صورت را جوانتر میکند.

به همین دلیل، افرادی که از این محلول استفاده می کنند، تغییرات صورت خود را 1 تا 3 روز بعد از تزریق مشاهده می کنند. ماندگاری عملکرد تین محلول 3 الی 6 ماه است.

البته قاب ذکر است که ماندگاری آن به شرایط فرد بیمار و نحوه تزریق آن بستگی دارد. در برخی از موارد ماندگاری این محلول بیشتر از 6 ماه بوده است.

از جمله عوارض جانبی که تزریق نورونوکس برای صورت دارد این است که شاید محل تزریق مقداری کبود شود ولی ماندگاری آن بسیار کم است و سریعا از بین می رود. در برخی از موارد هم بیمار به سردرد، افتادگی پلک، حالت تهوع و سرماخوردگی دچار می شود.

برای اینکه از اینچنین عوارضی جلوگیری کنید، بهتر است که نزد پزشک متخصص بروید تا میزان تزریق دز دارو را برای شما معین کنند و هم روش تزریق آن را معلوم کنند تا شما دچار این عوارض ناشی از تزریق نگردید.

کنیتوکس

از جمله انواع برندهای بوتاکس که چینی می باشند، کنیتوکس بهترین آنها می باشد. این محلول هم مانند سایر محلول های تزریقی موجب انسداد پیام های عصبی به مغز می گردد و چین و چروک های صورت را از بین می برد. نگهداری از آن باید در دمای پایینی باشد.

این محلول از جمله شناخته شده ترین از انواع برندهای بوتاکس چینی می باشد که بسیاری از افراد دنیا از آن استفاده می کنند و نتیجه خوبی را بر روی صورت خود مشاهده می کنند.

درماتوکس

یکی از مهمترین و مورد استفاده ترین انواع برندهای بوتاکس برند درماتوکس می باشد که بسیار در کشور ایران مورد استفاده قرار می گیرد. این محلول برای جوانتر کردن صورت به کار می رود و کاربردهای دیگری هم در علم پزشکی دارد.

مسپورت

برای معرفی انواع برندهای بوتاکس در ایران می توان مسپورت را معرفی نمود. کارایی اصلی این محلول این است که خط اخم را که بین دو ابرو وجود دارد را از بین می برد و چهره شما را بسیار زیباتر می کند. بسیاری از افراد ایرانی از این محلول استفاده می کنند و خط اخم خود را از بین می برند.

چگونه تشخیص دهیم که برندهای بوتاکس اصلی یا تقلبی هستند ؟

یکی از مهمترین روش های تشخیص تقلبی و اصل بودن botox ، قیمت آن می باشد که باید مد نظر مصرف کنندگان قرار بگیرد. در واقع مطمئن باشد هرگاه به شما قیمت پایین تری را ارائه دادند آن بوتاکس تقلبی می باشد و باید در مورد آن تحقیقات لازم را انجام دهید.

چگونه تشخیص دهیم که برندهای بوتاکس اصلی یا تقلبی هستند ؟

همچنین یکی از راه های تشخیص تقلبی بودن بوتاکس فروش آن در بازار های آزاد است. توجه داشته باشید که حتما بوتاکس را در داروخانه های معتبر و دارای تاییدیه های وزارت بهداشت و درمان تهیه کنید.

شما به راحتی می توانید با کمی تحقیق در مورد انواع برندهای بوتاکس اصلی و تقلبی بودن آن را تشخیص دهید و از خرید محصول تقلبی خودداری کنید.

کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان آماده ارائه خدمات زیبایی به خصوص تزریق بوتاکس با برترین برند ها به شما عزیزان میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed