آیا از بین بردن ژل لب در خانه امکان‌پذیر است؟

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. آیا از بین بردن ژل لب در خانه امکان‌پذیر است؟
از بین بردن ژل لب در خانه

صورت شاید تاثیرگذار‌ترین قسمت بدن در نشان دادن جذابیت یک فرد باشد؛ یکی از روش های زیبایی که معمولا در زیبایی صورت بسیار پرطرفدار است، تزریق ژل لب مدل باربی و مدل قلب است. اگر در اطرافیان خود دیده باشید حتما می دانید که این روش تا چه حد می‌تواند در زیبایی شما تاثیرگذار باشد. اما گاهی این روش به دلایل مختلفی مانند عدم تخصص پزشک یا عدم مراقبت بعد از تزریق ژل لب، نتیجه ایده‌آلی را برای شما به همراه ندارد. در این شرایط چاره‌ای به جز تخلیه ژل به ذهن نمی‌رسد. اما همین موضوع هم یکسری نکات مهم دارد که اگر رعایت نکنید، نتیجه از چیزی که هست هم بدتر خواهد شد.

دلایل زیادی همچون تزریق بیش از حد ژل، عدم تناسب با فرم صورت، عدم تناسب لب‌ها با یکدیگر و … مطرح است، که نیاز نیست شما 6 تا 18 ماه به انتظار بنشینید تا لب‌های شما به حالت عادی خود بازگردد. البته ماندگاری ژل لب به نوع خاص فیلری که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد، برخی از ژل‌ها در مدت زمان کمتری حل می‌شوند و برخی دیگر نزدیک به دو سال ثابت می‌مانند. اما موضوعی که امروز قصد داریم درمورد آن صحبت کنیم، از بین بردن ژل لب در خانه است. زیرا این سوال بسیاری از دوستانی است که برای تزریق ژل به یک مرکز نامعتبر اعتماد کرده‌اند و در حال حاضر به دنبال تخلیه ژل لب در خانه هستند تا بیش از این هزینه نکنند.

اما نکته‌ای که‌ لازم است قبل از پرداختن به موضوع راه‌های از بین بردن ژل لب در خانه به آن اشاره کنیم، انتخاب یک مرکز مطمئن برای احتمالا تزریق بعدی، یا برای ارائه مشاوره درست به دوستان و آشنایان است تا آن‌ها با انتخاب درست به نتیجه دلخواه برسند. در واقع تزریق ژل یک روش زیبایی حساس به شمار می‌رود، زیرا علاوه‌بر مهارت متخصص، جنس و ماندگاری ژلی که به لب تزریق می‌شود هم بسیار مهم است. ما در نیل کلینیک از بهترین برند ژل برای تزریق استفاده می‌کنیم، و این را بدانید که کیفیت ژل در کنار تخصص در انجام این کار می‌تواند نتیجه خارق‌العاده داشته باشد.

چه کسانی واجد شرایط تخلیه ژل لب هستند؟

در بالا به صورت مختصر به مواردی اشاره کردیم که دلیل بسیاری از مراجعه‌کنندگ

ان برای از بین بردن ژل لب بودند. اما اگر بخواهیم به صورت مفصل‌تر از دلایل تخلیه ژل لب برای شما بگوییم، در ابتدا باید به مواردی اشاره کنیم که تزریق ژل باعث ایجاد عفونت در لب و اطراف آن شده است. عفونت پس از تزریق می‌تواند دلایل مختلفی از جمله:

  • عدم ضدعفونی محل تزریق پس از عمل که در عفونت بسیار تاثیرگذار است.
  • استفاده از ژل نامناسب و بی‌کیفیت که می‌تواند بسیار خطرناک باشد.
  • استفاده از وسایلی که به خوبی استریل نشدند.

هیالورونیداز

اما مورد بعدی که می‌تواند در تخلیه ژل لب بسیار تاثیرگذار باشد، عدم رفع تورم و قرمزی است که می‌تواند دلایلی همچون حسایست در آن نقش داشته باشد. البته مورد دیگر که معمولا در افرادی که به یک مرکز معتبر و متخصص کاربلد اعتماد نکرده‌اند شایع است، تزریق در نزدیکی رگ‌های خونی و انسداد جریان خون است که خود مورد بسیار مهمی در نارضایتی مراجعه کنندگان است.

اگر مشکل پیش‌آمده مربوط به عدم تراکم و تناسب باشد، در صورتی که متخصص کار خود را درست انجام داده باشد، می‌توان به‌وسیله ماساژ که جلوتر به آن اشاره می‌کنیم این مشکل را رفع کرد، اما در موارد به قدری ژل یا عملیات تزریق ژل بی‌کیفیت است که حتی با ماساژ هم نمی‌توان این مشکل را برطرف کرد. گاهی هم همانطور که در بالا اشاره کردیم، تزریق بیش از حد در لب بالایی و یا لب پایینی باعث ایجاد ظاهری نامناسب می‌شود، که باید میزان کمی از حجم لبی که بیشتر تزریق شده به کمک روشی که جلوتر به آن‌ها اشاره می‌کنیم، کاسته شود.

آنچه که تا بدین جا مطالعه کردید:

چکیده
• تخلیه ژل لب برای بازگرداندن لب به حالت عادی، در زمانی که نتیجه حاصله باب میل نباشد، صورت می‌گیرد. البته نباید از عفونت و حساسیت هم غافل شد.
• البته که دلیل اصلی برای تخلیه، صرفا در موضوع اعتماد به مراکز نامعتبر خلاصه می‌شود.
• زمان عادی برای جذب ژل در لب 6 الی 18 ماه است.

ژل هیالورونیک اسید چیست؟

ژل هیالورونیک اسید بهترین گزینه ممکن برای تزریق در لب و دیگر قسمت‌هایی است که درگیر چین و چروک هستند.  هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد و کاملا با بدن انسان سازگار است. هیالورونیک اسید که با علامت اختصاری HA شناخته می‌شود، در بدن هر فرد 15 گرم از آن وجود دارد که در طول روز یک سوم آن سنتز می‌شود.

عملکرد هیالورونیک اسید پس از تزریق به گونه‌ای است که نقش یک شبکه را در زیر بافت پوست ایفا می‌کند و مواد مغذی را از رگ‌ها به پوست شما منتقل می‌کند. به همین دلیل از هیالورونیک اسید برای تزریق ژل در خط لبخند هم استفاده می‌شود. این ماده به دلیل منشاء طبیعی با افزایش متابولیسم، جذب بدن خواهد شد. به همین دلیل تزریق ژل نیاز به شارژ مجدد دارد.

آیا تخلیه ژل لب در خانه امکان پذیر است؟

با توجه به منشاء هیالورونیک اسید که گفتیم منشاء انسانی دارد و به مرور زمان در چرخه متابولیسم تجزیه می‌شود، عده کثیری فکر می‌کنند که با روش‌هایی که در افزایش متابولیسم تاثیر دارد، می‌توانند اقدام به از بین بردن ژل لب در خانه کنند. اما در حقیقت اینطور نیست؛ به همین دلیل دو اقدام که در منزل انجام می‌شود را در این قسمت با هم بررسی می‌کنیم.

جذب هیالورونیک اسید

ماساژ: با توجه به اینکه ماساژ در افزایش دما یا متابولیسم نقش قابل قبولی دارد، معمولا دوستانی که از تزریق خود راضی نبودند اقدام به ماساژ دادن لب‌های خود می‌کنند. ماساژ صرفا یک راهکار برای برطرف کردن متناسب نبودن فرم لب‌ها است و هیچ تاثیری در از بین بردن ژل لب ندارد. به همین دلیل زمانی که ماساژ می‌دهید ممکن است که به دلیل عدم تخصص کافی شرایط را از همین هم که هست بدتر کنید. ماساژ صرفا برای تغییر فرم و آن هم به وسیله پزشک متخصص در این زمینه باید صورت بگیرد. پس به یاد داشته باشید که ماساژ به هیچ وجه در از بین بردن ژل لب در خانه کارایی ندارد.

گرما: افزایش دما همانطور که می‌دانید در متابولیسم نقش کم رنگی دارد. به همین دلیل برخی معتقد هستند که به وسیله گرما می‌توان عمل تخلیه ژل را در خانه انجام داد. اما در حقیقت گرما صرفا در روز‌های ابتدایی و آن هم در صورت بروز کبودی می‌تواند تاثیرگذار باشد. فرض کنید که گرما واقعا در روند جذب تاثیر داشت، خب بدیهی بود که شما هیچ وقت نمی‌توانستید چای، قهوه یا هر نوشیدنی گرم دیگری را بنوشید.

اما در کل این دو روش که از شناخته شده‌ترین روش‌های نادرست تخلیه ژل لب در خانه هستند، نه تنها هیچ تاثیری در خارج کردن یا جذب شدن ژل ندارند، بلکه می‌توانند در مواردی شرایط را از همین که هست بدتر کنند. ما شما را درک می‌کنیم و می‌دانیم که حتی کوچک‌ترین ناهماهنگی در فرم صورت تا چه حد می‌تواند در تغییر ظاهر شما تاثیرگذار باشد؛ همچنین آگاه هستیم که شما برای انجام عمل تزریق ژل به لب، یک بار هزینه کردید و دیگر تمایل ندارید برای موردی که برای شما سودی ندارد هزینه کنید، اما متاسفانه هیچ چاره‌ای برای بازگرداندن صورت خود به حالت اول، به‌جز مراجعه به پزشک متخصص ندارید.

روش اصولی جذب ژل

عموما اکثر ژل‌های تزریقی برای جوان سازی یا حجم دادن یک ماهیت مشخص از هیالورونیک اسید دارند. هیالورونیداز یک آنزیم طبیعی است که در بدن برای تجزیه هیالورونیک اسید کاربرد دارد؛ زمانی که شما برای تخلیه ژل به دکتر متخصص مراجعه می‌کنید، از این آنزیم برای از از بین بردن ژل استفاده می‌کنند. هیالورونیداز پس از تزریق در طول فاصله زمانی 24 ساعت هیالورونیک اسید‌ها را تجزیه می‌کند. بعد از گذشت 24 ساعت و کاهش تورم خواهید دید که لب‌های شما به حالت قبل از عمل بازگشته است.

اما توجه داشته باشید که خود تزریق هیالورونیداز هم نیاز به تخصص کافی دارد و نباید به هیچ وجه در خانه و یا مراکزی که تخصص کافی در این زمینه ندارند، انجام شود. اگر عمل از بین بردن ژل به واسطه تزریق هیالورونیداز به درستی صورت نگیرد، می‌تواند عوارض مختلفی را به همراه داشته باشد. پس به این موضوع حتما توجه داشته باشید که برای تخلیه ژل لب حتما باید به مراکز حرفه‌ای و متخصص در این زمینه مراجعه کنید. پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ وجه از یک سوراخ دو بار گزیده نشوید.

سخن آخر

با توجه به این که هیچ روشی در خانه اعم از گرما و ماساژ نمی‌تواند در تخلیه ژل در خانه موثر باشد، پیشنهاد ما مراجعه به پزشک متخصص در این زمینه است. با توجه به این موضوع که جنس ژل تزریقی منشاء انسانی دارد، با استفاده از آنزیم همان ژل اقدام به از بین بردن ژل لب می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم که برای تخلیه حتما از متخصصین کمک بگیرید زیرا اگر این کار انجام نشود، مجدد تبعات جبران ناپذیرتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed