گونه گذاری موقت در مردان

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. گونه گذاری موقت در مردان
گونه گذاری موقت در مردان

تزریق چربی را می توان یکی از بهترین روش های موجود در زمینه خود دانست چرا که همان گونه که آمار ها نشان می دهد عمل زیبایی fat injection نتایج بسیار شگفت انگیز و ایده آلی را برای بیمارانی که قصد حجیم ساختن پوست خود را دارند فراهم می سازد.

علاوه بر این موضوع آمارها نیز نشان می دهد که عمل زیبایی تزریق چربی یکی از کم عارضه ترین عمل های زیبایی موجود در زمینه خود می باشد. چرا که ماده ‌ای که به نواحی مختلف تحت fat injection تزریق می شوند همان چربی خواهد بود که از بدن خود بیمار استخراج شده است.

گونه گذاری موقت در مردان

بنابراین با انجام عمل زیبایی تزریق چربی بدن چربی تزریق شده را به هیچ عنوان پس نزده و آن را قبول خواهد کرد. عمل زیبایی fat injection دارای مزایای فراوان و متعددی خواهد بود که برای بیمار علاوه بر مزایای زیبایی سایر مزایا در زمینه روحی و روانی را نیز فراهم خواهد ساخت.

شاید در ابتدا با خود بگویید که عمل زیبایی تزریق چربی چه ربطی به روح و روان بیمار خواهد داشت؟ اما با کمی تامل و تفکر نیز می توان به این سوال پاسخ داد فرض کنید یک بیمار بنا به دلایل مختلفی فرم و حجم صورت خود را از دست داده است که این موضوع از نظر او به این زیبایش لطمه وارد کرده است و همچنین اعتماد به نفس و از او سلب کرده است و نمی تواند به راحتی در جمع حاضر شود و روابط اجتماعی را با اطرافیان خود برقرار سازد.

بنابراین این فرد بیشتر ساعات خود را در اتاق خود و به تنهایی می گذراند و شاید ممکن است در این بین به بیماری های روحی همچون افسردگی مبتلا گردد بنابراین اگر این بیمار با انجام عمل زیبایی تزریق چربی به نواحی مختلف صورت خود حجم و خوش فرمی را هدیه کند آن زیبایی که همواره خواستار آن بوده خواهد رسید و با آرامش و اعتماد به نفس بالا در جمع حاضر گشته و با سایرین خواهد توانست به خوبی ارتباط برقرار کند.

پس با توجه به این موضوع می ‌توان فهمید که عمل زیبایی تزریق چربی به چه اندازه ای می تواند در زندگی بیماران تاثیر گذار باشد؛ و به نحوی زندگی این بیمار را دچار تغییر و تحول فراوانی قرار دهد.

گونه گذاری موقت در مردان به چه صورت است ؟

پس از این که به صورت کامل از مزایای فراوان و متعدد عمل زیبایی fat injection مطلع گشتید بهتر است بدانید که عمل زیبایی تزریق چربی در نواحی مختلف صورت امکان پذیر خواهد بود.

از جمله این نواحی تحت عمل زیبایی تزریق چربی می‌ تواند گونه باشد. چرا که گونه یکی از اجزای نمایان صورت است که تاثیر زیادی در زیبا سازی افراد خواهد داشت و همان گونه که از نامش پیدا است گونه به نوعی نشان دهنده صورت فرد خواهد بود و تاثیر نمایان و بسزایی در صورت فرد خواهد داشت.

به نحوی که اگر گونه فرد زیبا و خوش فرم باشد صورت فردا نیز خوش فرم و زیبا خواهد ساخت همچنین اگر چگونه فرد فرم مناسبی نداشته باشد از زیبایی چهره فرد نیز کاسته خواهد شد.

گونه گذاری موقت در مردان به چه صورت است ؟

بنابراین از این نکته نتیجه می شود که عمل زیبایی تزریق چربی گونه می تواند بسیار موثر و مثبت باشد.

عمل زیبایی تزریق چربی در ناحیه گونه به گونه گذاری موقت معروف است زیرا با fat injection در ناحیه گونه به مدت چندین ماه بیمار گونه های خوش فرم و زیبایی به دست خواهد آورد.

اما اگر بیمار خواهان این باشد که گونه های خود برای سالیان سال این زیبایی و خوش فرمی را داشته باشند باید در این چند سال چند بار از عمل زیبایی تزریق چربی در ناحیه گونه های خود بهره بگیرند تا گونه ‌های شان حجم خود را از دست نداده و افتاده به نظر نرسند.

اکنون پس از آگاهی از این موضوع شاید در ذهن خود فکر کنید که عمل زیبایی تزریق چربی در ناحیه گونه یا همان گونه گذاری و حرکت تنها مخصوص زنان خواهد بود و عمل زیبایی fat injection برای مردان توصیه نمی شود.

در رابطه با این عقیده باید گفت که این یک باور کاملاً غلط است چرا که همان گونه که زنان به زیبایی خود اهمیت می دهند مردان نیز حق این را دارند که به زیبایی و ظاهر خود برسند و برای آن دسته از مردانی که می خواهند به صورت خود خوش فرمی و زیبایی را هدیه کنند عمل زیبای تزریق چربی در ناحیه گونه می تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

عوارض گونه گذاری موقت در مردان

اما این را نیز باید بدانید که گونه گذاری موقت در مردان به روش های دیگری به غیر از تزریق چربی نیز امکان پذیر خواهد بود. از جمله گونه گذاری موقت با تزریق ژل و تزریق بوتاکس.

اما به دلیل اینکه fat injection یک روش کاملا طبیعی به حساب می آید از سایر روش ها عارضه کمتری برای بیمار فراهم خواهد کرد؛ اما این به این معنی نخواهد بود که به عمل زیبایی تزریق چربی در ناحیه گونه بدون عارضه جانبی احتمالی خواهد بود.

زیرا همان گونه که مطلع هستید هر عملی چه عمل زیبایی یا چه عمل درمانی دارای عوارض های جانبی احتمالی خود خواهد بود و هیچ شکی در این موضوع نیست.

عوارض گونه گذاری موقت در مردان

بنابراین بیمار حق این را دارد که از این عوارض جانبی احتمالی عمل زیبایی تزریق چربی با خبر باشد و پس از پذیرش آن ها به عمل زیبای fat injection در ناحیه گونه بپردازد.

در اینجا قصد بر این است که به یک سری از این عوارض جانبی احتمالی عمل زیبایی تزریق چربی پرداخته شود. از جمله عوارض جانبی احتمالی عمل زیبایی تزریق چربی در ناحیه گونه می توان اشاره کرد به:

  1. کبودی و تورم : ممکن است پس از انجام عمل زیبایی fat injection در ناحیه گونه بیمار شاهد این باشد که در ناحیه گونه کبودی و ورم هایی ایجاد شود که این امر کاملاً طبیعی بوده و پس از گذشت چندین روز با رعایت نکاتی قابل بهبود خواهد بود.
  2. عفونت : بروز عفونت یکی از عوارض نادر عمل زیبایی تزریق چربی می باشد که در صورت بی‌ تجربگی پزشک متخصص امکان دیده شدن آن وجود دارد و اگر پزشک متخصص حاذق و با تجربه عمل زیبایی fat injection را انجام دهد احتمال دیده شدن عفونت در ناحیه گونه به شدت کاهش خواهد یافت.
  3. التهاب
  4. خون مردگی

دوران بهبود گونه گذاری موقت در مردان

برای اینکه بیمار از عوارض جانبی احتمالی عمل زیبایی انتقال چربی در ناحیه گونه در امان باشد پزشک متخصص موظف خواهد بود تا دستورالعمل هایی را برای بیمار تهیه کند تا با رعایت این دستورالعمل ها دوران بهبود پس از عمل زیبایی تزریق چربی در ناحیه گونه با سرعت انجام گیرد.

دوران بهبود گونه گذاری موقت در مردان

همچنین در طرف مقابل بیمار نیز موظف خواهد بود تا با رعایت این توصیه های ذکر شده توسط پزشک متخصص به بهبود وضعیت خود کمک رساند. از جمله نکات مهم و ضروری بعد از انجام عمل زیبایی تزریق چربی در ناحیه گونه عبارتند از :

  1. دستکاری نکردن گونه ها و عدم داشتن هرگونه تماس با ناحیه تجزیه چربی : بیمار برای مدتی نباید به گونه خود دست بزند یا تماسی داشته‌ باشد زیرا با انجام این کار ممکن است چربی تزریق شده به نواحی دیگری جابجا شود.
  2. استفاده از رژیم غذایی مناسب و بدون نمک عدم
  3. مصرف هرگونه دخانیات
  4. خودداری از قرارگیری در مکان های گرم همچون استخر
  5. استفاده از دارو های تجویز شده توسط پزشک متخصص به صورت مرتب و کامل
  6. پرهیز از قرارگیری در معرض مستقیم نور خورشید
  7. شستشوی مرتب ناحیه تحت تزریق چربی با احتیاط کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed