هزینه تزریق چربی به سینه چقدر است؟

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. هزینه تزریق چربی به سینه چقدر است؟
تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه یکی از عمل‌های جراحی بسیار پرطرفدار در بین بانوان بوده که با هدف حجیم‌تر کردن و بزرگ‌تر کردن سینه‌ها انجام می‌شود. به این علت که در این عمل زیبایی از بافت‌های چربی بدن فرد استفاده می‌شود، سینه‌ها حالت کاملا طبیعی به خود می‌گیرند. مسئله‌ای که یک مزیت بسیار مهم برای عمل تزریق چربی به پستان به شمار می‌رود! از دیگر مزایای این عمل زیبایی می‌توان به کوتاه بودن دوران نقاهت، باقی نماندن جای زخم بر روی پوست و … اشاره کرد.

در طول این عمل جراحی، بافت چربی از طریق برش‌های بسیار کوچکی به داخل سینه تزریق می‌شود. بریدگی‌های بسیار ریزی که جای هیچ گونه زخمی را بر روی پوست سینه فرد باقی نمی‌گذارند.

مقایسه تزریق چربی به سینه با پروتز

مهم‌ترین تفاوتی که بین این روش با پروتز سینه وجود دارد این است که از بافت چربی بدن خود فرد برای حجیم‌تر کردن و بزرگ‌تر کردن سینه‌ها استفاده می‌شود.

چه افرادی برای تزریق چربی به سینه کاندید مناسبی هستند؟

افرادی که به دلایل مختلفی همچون بارداری، شیردهی، تغییرات مداوم وزن، پیری و … از سایز سینه خود راضی نیستند، کاندیداهای بسیار مناسبی برای عمل تزریق چربی به سینه به شمار می‌روند. عمل تزریق چربی، همچنین می‌تواند برای کسانی که سینه‌های متقارنی ندارند، یک گزینه مناسب باشد. لازم به ذکر است که این افراد نباید به بیماری‌های قلبی و یا عروقی مبتلا باشند. از نظر سلامت عمومی نیز لازم است بیمار در شرایط مطلوبی باشد.

مقایسه تزریق چربی به سینه با پروتز

اقدامات قبل از تزریق چربی به سینه

توجه به بایدها و نبایدهایی که لازم است پیش از تزریق سینه به آن‌ها توجه شود، از جمله موضوعات بسیار مهمی بوده که در کسب نتایج مطلوب از چنین عملی، نقش بسیار چشمگیری دارد.

– تلاش کنید خود را از هرگونه شرایط استرس‌زایی دور نگه دارید.
– بهتر است تمام تلاش خود را برای ثابت نگه داشتن وزن خود در یک محدوده نرمال، به کار گیرید.
– هیچ چیز به اندازه ورزش نمی‌تواند به شما کمک کند تا دوران نقاهت بعد از عمل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن سپری کنید. به همین خاطر، تلاش کنید ورزش را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود بگنجانید.
– حداقل یک هفته قبل از عمل، مصرف مشروبات الکلی را برای خود ممنوع کنید.
– مصرف دخانیات یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش و نابودی خاصیت کشسانی پوست بدن به شمار می‌رود. به همین خاطر لازم است پیش از اقدام به تزریق چربی به سینه، برای همیشه با مصرف این مواد، خداحافظی کنید! البته این محدودیت ها در اغلب جراحی ها مانند جراحی تزریق چربی به صورت هم وجود دارد.
– حداقل دو هفته پیش از عمل، مصرف آسپرین را قطع کنید. دقت داشته باشید که این کار لازم است زیر نظر پزشک متخصص انجام شود.

نحوه انجام تزریق چربی به سینه

در طول پروسه تزریق چربی به بدن، فرد تحت دو عمل جراحی (به صورت هم‌زمان) قرار می‌گیرد. در عمل جراحی اول که لیپوساکشن است، پزشک اقدام به استخراج چربی مورد نیاز ( از نواحی همچون باسن، ران و …) می‌کند. مقدار چربی که در این مرحله از بدن فرد استخراج می‌شود تا حد زیادی تابع فرم ظاهری بدن فرد و همچنین توقعات او از انجام عمل تزریق چربی به سینه، است. در عمل جراحی دوم نیز پزشک با استفاده از تعدادی برش بسیار ریز، چربی‌های به دست آمده را به درون سینه فرد تزریق می‌کند.

این عمل جراحی جز دسته جراحی‌های سرپایی بوده و فرد بعد از انجام آن می‌تواند به راحتی کلینیک و یا بیمارستان را ترک کند. دوره نقاهت عمل تزریق چربی به سینه نیز (در شرایطی که عمل توسط یک پزشک با تجربه انجام شود و بیمار هم به تمامی نکات مراقبتی بعد و قبل از عمل، توجه ویژه‌ای داشته باشد) بسیار کوتاه است.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به سینه

توجه به مراقبت‌های بعد از تزریق، می‌تواند تا حد زیادی تضمین کننده کسب نتیجه مطلوب شما از انجام چنین عمل جراحی باشد.

– داروهای تجویز شده توسط پزشک را طبق دستور العمل ایشان مصرف کنید.
– بهتر است که انجام تمرینات و ورزش‌های سنگین تا مدت‌ها بعد از عمل خودداری کنید. ( به ویژه ورزش‌هایی که در آن‌ها شانه، بازو و سینه درگیر می‌شوند.)
– حداقل تا یک ماه بعد از انجام عمل زیبایی، انجام ورزش‌های آبی را از سر نگیرید.
– تا حداقل یک ماه بعد از عمل، از خوابیدن بر روی شکم، پرهیز کنید.
– بهتر است تا دو هفته بعد از تزریق چربی به سینه، رابطه جنسی با درنظرگیری تمام جوانب به صورت محدود انجام شود.
– استفاده از سوتین‌های ورزشی را جایگزین سوتین‌های جک دار کنید. این سوتین‌ها، هیچگونه فشار اضافی را به سینه اعمال نمی‌کنند و از این رو لازم است تا چندین هفته بعد از انجام عمل، از آن‌ها استفاده کنید.
– مصرف نوشیدنی‌های الکل‌دار تا یک ماه بعد از عمل ممنوع است.
– هیچگونه فشار اضافی بر روی نواحی که چربی از آن‌ها استخراج شده است، وارد نکنید.

 

هزینه تزریق چربی به سینه

تخمین هزینه تزریق چربی به سینه

هزینه تزریق چربی به پستان تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون پیچیدگی‌های عمل جراحی، دستمزد پزشک، هزینه‌های مربوط به کلینیک، نوع ماده بی‌حسی مورد استفاده و همچنین انتظارات و توقعاتی که شما از انجام چنین عمل زیبایی دارید، می‌تواند مقادیر بسیار متفاوتی داشته باشد.

آیا هزینه تزریق چربی به سینه تحت پوشش بیمه است؟

کلیه عمل‌های زیبایی تنها در صورتی که جنبه درمانی داشته باشند، تحت پوشش بیمه قرار گرفته می‌شوند. هزینه‌های این عمل جراحی بستگی به میزان مورد نیاز برای تزریق دارد. گاهی اوقات افرادی که به سرطان سینه مبتلا هستند، نیاز به انجام جراحی برای پر کردن سینه ها دارند. در این موارد هزینه ها تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed