کاشت مو برای بیماران آلوپسی

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. کاشت مو برای بیماران آلوپسی
کاشت مو برای بیماران آلوپسی

کاشت مو برای بیماران آلوپسی

امروزه توجه زیاد به زیبایی و ظاهر توسط افراد در سراسر نقاط دنیا و همچنین بروز برخی مشکلاتی که موجب ریزش و طاسی موی سر این افراد می شوند موجب گشته تا عمل زیبایی کاشت مو در سراسر نقاط دنیا طرفداران زیادی را برای خود جذب کند.

کاشت مو برای بیماران آلوپسی

به یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی در زمینه خود بدل شود. همچنین می توان از عمل زیبایی کاشت مو به عنوان یکی از کم عارضه ترین عمل های زیبایی یاد کرد.

کاشت مو مناسب چه کسانی است؟

همانطور که کمی پیشتر همدان اشاره خلاصه واری شد عمل زیبایی کاشت مو دارای مزایا و نتایج فراوانی می باشد که خود را از سایر روش های درمانی در زمینه خود کاملا متمایز ساخته و برتری کاملا مشهودی نسبت به آنها دارد.

همچنین کاشت مو محدودیت زیادی جهت انجام نداشته و خیل عظیمی از افراد می توانند از عمل زیبایی پیوند مو به صورت کامل بهره مند شوند.

اما در این میان افرادی وجود دارند که عمل زیبایی کاشت مو برای آنها به مراتب مناسب تر از سایر افراد می باشد و به نوعی انجام کاشت مو می ‌تواند از اهداف و اولویت های اصلی آنها حساب شود.

کاشت مو مناسب چه کسانی است ؟

بنابراین قصد بر این شد که در زیر فهرستی از این افراد مناسب جهت انجام عمل زیبایی کاشت مو اختیار خوانندگان قرار گیرد تا آنها هم از این موضوع مهم و کلیدی با خبر شوند.

از جمله مناسب ترین افرادی که می توانند از کاشت مو به صورت کامل بهره مند گردند می‌ توان اشاره کرد به:

بیمارانی که بنا به دلیل افزایش و کهولت سن بخش مهمی از موهای نواحی سر و صورت خود را از دست داده اند: با افزایش سن احتمال ریزش مو و طاسی سر به شدت افزایش می یابد.

بنابراین آن دسته از افرادی که با افزایش سن و پیری مو های سر خود را از دست داده اند می توانند از عمل زیبایی کاشت مو بهره مند گردند.

افرادی که به دلیل وقوع حوادث تلخ و ناگوار موهای سر و صورت خود را از دست داده اند: بروز حوادث تلخی همچون آتش سوزی و تصادف می تواند مو های نواحی مختلف سر و صورت بیمار را به صورت کامل از بین برده و همچنین زخم‌ هایی را که اثرات آن تا آخر عمر بیمار باقی می ماند ایجاد کند.

بنابر این بیمار می ‌تواند با بهره گیری از عمل زیبایی کاشت مو موهای از دست رفته خود را دوباره باز گردانده و زخم های ایجاد شده را بپوشاند.

افرادی که به دلیل مشکلات ژنتیکی و ارثی مو های خود را به تدریج و به آرامی از دست داده اند: بهره گیری از عمل کاشت مو برای این دسته از افراد نیز می تواند بسیار موثر واقع شود.

افرادی که دارای مو های مناسبی هستند اما می خواهند با استفاده از عمل زیبایی کاشت مو مو های خود را پرپشت تر سازند.

آیا پیوند مو برای بیماران آلوپسی امکان پذیر است؟

پس از این که خوانندگان از عمل زیبایی کاشت مو به اندازه کافی اطلاع کسب کردند و از فواید و نتایج مثبت آن به صورت کلی و خلاصه وار آگاهی یافتند اکنون سوالی در ذهن شاید گفت همه بیماران مبتلا به بیماری آلوپسی پدیدار می شود و این سوال این است که آیا این افراد می‌ توانند از کاشت مو بهره مند گردند؟

برای پاسخ دادن به این سوال در ابتدا نیاز خواهد بود تا خوانندگان از خود بیماری آلوپسی به اندازه کافی اطلاعات داشته باشند. بیماری آلوپسی نوعی بیماری بسیار نادر به شمار می رود که ممکن است از هر هزار نفر یک نفر به آن مبتلا گردد.

آیا پیوند مو برای بیماران آلوپسی امکان پذیر است ؟

در این بیماری گلبول های سفید بدن فرد مو های بدن را بیگانه شناخته و به مبارزه با آنها می پردازند که نتیجه این عمل ریزش مو در نواحی مختلف سر خواهد بود.

بنابراین در جواب این سوال که آیا بیماران آلوپسی هم می توانند از عمل زیبایی کاشت مو بهره مند گردند باید گفت که متاسفانه انجام کاشت مو با وجود امکان پذیر بودن نمی تواند نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.

چرا که با انجام عمل زیبایی کاشت مو گلبول های سفید بدن موهای کاشته شده را همانند موهای قبلی بیگانه شناخته و باعث ریخته شدن این مو های کاشته شده از کاشت مو خواهد شد.

بنابراین به این بیماران که مبتلا به بیماری آلوپسی هستند توصیه می شود که به جای استفاده از روش زیبایی کاشت مو از دارو هایی جهت ترمیم مو استفاده کنند.

خطرات و عوارض احتمالی کاشت مو برای بیماران آلوپسی

همان گونه که گفته شد متاسفانه عمل زیبایی پیوند مو نمی‌تواند برای بیماران مبتلا به بیماری آلوپسی بسیار مفید واقع شود. علاوه بر این موضوع آن دسته از بیمارانی که به انجام کاشت مو پرداخته اند باید بدانند که این عمل زیبایی پیوند مو دارای عوارض جانبی احتمالی می باشد که دانستن و پذیرفتن آن توسط خود بیمار امری واجب و ضروری محسوب می شود.

خطرات و عوارض احتمالی کاشت مو برای بیماران آلوپسی

بنابراین توصیه می شود آن دسته از بیمارانی که می‌ خواهند به انجام عمل زیبایی کاشت مو روی بیاورند این عوارض جانبی احتمالی کاشت مو را کاملا شناخته و آنها را بپذیرند.

اکنون در زیر یک سری از عوارض جانبی احتمالی عمل زیبایی کاشت مو بیان می شود از جمله:

  1. کبودی : به وجود آمدن کبودی یکی از عارضه های جانبی احتمالی عمل زیبای کاشت مو به شمار می رود که کاملاً طبیعی است. پس بیمار می تواند با استفاده از مصرف داروهایی و همچنین استفاده از ویتامین کا بهبود این کبودی های ایجاد شده کمک کند.
  2. عفونت
  3. درد بعد از کاشت مو
  4. التهاب و قرمزی

البته شایان ذکر است که این عوارض جانبی احتمالی تنها از سوی عمل زیبایی کاشت مو اتفاق نمی افتد. بلکه به سایر عواملی همچون تجربه پزشک متخصص کاشت مو و تجهیزات عمل زیبایی کاشت مو بستگی خواهد داشت.

مراقبت های قبل و بعد از کاشت مو برای بیماران آلوپسی

هر عملی قبل و پس از انجام موفقیت آمیز آن نیاز به مراقبت‌ های ویژه ای خواهد داشت عمل زیبایی کاشت مو برای بیماران بهره مند گشته از آن هم از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

بنابراین آن دسته از بیمارانی که قصد انجام عمل زیبایی کاشت مو در ذهن خود را می پرورانند باید به یک سری از نکات توصیه شده توسط پزشک متخصص پیوند مو توجه لازم را داشته باشند تا نتایج به دست آمده از عمل زیبایی کاشت مو باب میل این بیماران باشد.

اکنون یک سری از این نکات و توصیه های مهم قبل و بعد از عمل زیبایی کاشت مو در زیر بازگو می شود که بهتر است شما هم توجه لازم را در مطالعه آن ها را به عمل آورید: از جمله این توصیه های مهم قبل و بعد از عمل زیبایی کاشت مو عبارتند از :

  1. قبل از انجام عمل زیبایی پیوند مو از مصرف هرگونه دخانیات و الکل خودداری گردد: مصرف دخانیات و نوشیدنی ‌های الکلی به خودی خود دارای خطرات فراوانی هستند حال فرض کنید اگر قبل از انجام عمل زیبایی کاشت مو دخانیات و مشروبات الکلی استفاده شود چه قدر می تواند برای بیماران مبتلا به بیماری آلوپسی خطرناک واقع شود.
  2. شست و شو و حمام قبل از عمل زیبایی کاشت مو
  3. سابقه های پزشکی در اختیار پزشک متخصص کاشت مو قرار گیرد.
  4. پس از انجام عمل زیبایی کاشت مو توصیه می ‌شود بیمار به مدت چندین ساعت دراز نکشید و به صورت نشسته استراحت کند.
  5. بعد از عمل زیبایی کاشت مو بیمار موظف خواهد بود تا به پهلو بخوابد و از خوابیدن بر روی نواحی تحت درمان پرهیز کند.
  6. پس از انجام عمل زیبایی پیوند مو بیمار موظف است تا از مشروبات الکلی استفاده نکند.
  7. بهتر است پس از انجام کاشت مو از قرار گیری در مکانهای گرمی همچون استخر اجتناب شود.
  8. بعد از انجام عمل زیبایی کاشت مو به مدت حداقل ۲۴ ساعت از انجام فعالیت‌ های ورزشی سنگین خودداری شود.
  9. از قرارگیری در معرض مستقیم نور خورشید پس از انجام عمل زیبایی پیوند مو به شدت اجتناب شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو نیل ارائه دهنده خدمات کاشت مو در تهران واقع در شهرک غرب دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان میباشد. شما می‌توانید از طریق تماس با مشاورین بهترین کلینیک کاشت مو در تهران برای کسب اطلاعات کافی در زمینه قیمت کاشت مو به روش میکروگرافت و دیگر روش های کاشت مو، مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed