تزریق بوتاکس صورت

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. تزریق بوتاکس صورت
تزریق بوتاکس صورت

تزریق بوتاکس صورت

تاثیرات تزریق بوتاکس به صورت

این روز ها تمامی افراد فاقد جنسیت و سن برخی چین و چروک ها را در روی پوست صورت خود ملاحظه خواهند کرد، این چین و چروک ها می تواند دلایل مختلفی از قبیل فشار های عصبی، بیماری، افزایش سن، انقباض عضلات و غیره داشته باشد، در چنین شرایطی معمولا پزشکان و متخصصان عمل زیبایی تزریق بوتاکس به صورت را از بهترین راه حل های پیش رو می دانند.

تاثیرات تزریق بوتاکس به صورت

در واقع با توجه به نوع عملکرد عمل زیبایی تزریق بوتاکس معمولا از آن برای ناحیه صورت استفاده خواهد شد، در عمل زیبایی botox injection از نوعی سم خفیف که از پروتئینی طبیعی تولید شده است به جهت محدود کردن انقباض های شدید عضلات استفاده می شود.

کاهش این انقباض ها در عضلات صورت موجب می گردد تا فرد به مرور زمان پوست زیبای خود را مجددا به دست آورد و دیگر نگران چین و چروک های حاصل از آن نباشد زیرا با وجود عمل زیبایی تزریق بوتاکس دیگر عضله ای در صورت دائما منقبض نخواهد شد تا ایجاد چین و چروک کند.

همه افراد ممکن است از ظاهر خود و خطوط پا کلاغی زیر چشم خود ناراضی باشند، برخی از چین و چروک های پیشانی خسته شده اند و برخی دیگر نیز می خواهند خط لبخند بهتری داشته باشند، تمامی عضلاتی که منجر به این اتفاقات خواهد شد در صورت قرار دارد در نتیجه با استفاده از عمل زیبایی تزریق بوتاکس می توان باعث ایجاد محدودیت در انقباض های شدید این عضلات شده و به مرور زمان چین و چروک های صورت را کاهش داد.

آیا تزریق بوتاکس به صورت راه حلی ایمن است ؟

با توجه به ماهیت عمل زیبایی تزریق بوتاکس و سم بوتولونیم استفاده شده در این روند درمانی گاهی هراس هایی در فرد ایجاد خواهد شد، برخی افراد فکر می کنند به دلیل استفاده از نوعی سم که باعث فلجی موقت عضلات می شود ممکن است تا حد زیادی خطرناک بوده و مشکلات شدیدی را برای آن ها ایجاد نماید.

مشکلات عمده ای که می تواند هر شخصی را از انجام عمل زیبایی botox injection منصرف نماید. البته این موضوع کاملا درست است که نسبت به خطرات ناشی از عمل زیبایی تزریق بوتاکس اهمیت ویژه ای بدهید.

توجه داشته باشید که هیچ پزشکی حاضر نخواهد شد تا سم را وارد بدن و عضلات بیمار خود کند، سم بوتولونیم کاملا طبیعی بوده و از خلوص بسیار پایینی تشکیل شده است.

این میزان سم بوتولونیم تنها تغییری که در بافت و عضلات صورت ایجاد خواهد کرد رفع چین و چروک می باشد و باعث می شود تا انقباض های شدید عضلات صورت کاهش یابد، همین موضوع نیز باعث شده تا حد زیادی نگرانی از بابت عمل زیبایی تزریق بوتاکس نداشته باشید.

با وجود استفاده از سم طبیعی در عمل زیبایی تزریق بوتاکس باز هم در مقایسه با روش های جایگزین امن تر خواهد بود زیرا بدون هیچ جراحی یا برشی می تواند نتایج قابل قبولی را برای شما به ارمغان آورد و این موضوع تا حد زیادی برای افراد جذاب خواهد بود که بدون هیچ نگرانی و مشکلی بتوانند به نتایج باب میل خود دست یابند.

نکات مهم و اساسی قبل از انجام تزریق بوتاکس صورت

یکی از مهم ترین موضوعات و مسائلی که قبل از هر عمل زیبایی باید مورد توجه قرار گیرد این است که نکات و مراقبت های پیش از آن چه مواردی خواهد بود، این موضوع در مورد عمل زیبایی تزریق بوتاکس نیز صدق می کند، شما باید آگاه باشید که قبل از انجام عمل زیبایی botox injection باید مجموعه از نکات را به خاطر سپرده و با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

نکات مهم و اساسی قبل از انجام تزریق بوتاکس صورت

  1. فراموش نکنید اولین موضوع این است که باید اهداف مورد نظر خود که می خواهید پس از عمل زیبایی تزریق بوتاکس به آن ها دست یابید را با پزشک خود در میان بگذارید.
  2. از مصرف داروهای ضد انعقاد خون و سیگار کشیدن پرهیز کنید.
  3. تمامی آزمایشات پزشکی خود را به صورت دقیق انجام دهید تا در صورت وجود تداخل و ناسازگاری مورد مربوطه بررسی شده و راه حلی برای آن از سوی پزشک متخصص در نظر گرفته شود.
  4. سعی کنید کلینیک زیبایی را انتخاب کنید که با توجه به دریافت هزینه های معقولانه بهترین کیفیت را ارائه دهند؛ هیچ گاه فریب تبلیغات ارزان را نخورید.
  5. انجام عمل زیبایی تزریق بوتاکس باید در سن درست انجام شود در غیر این صورت ممکن است شما عوارض ناخوشایندی را تجربه کنید، برای عمل زیبایی تزریق بوتاکس بهتر است دقت داشته باشید که در سن بالا یا سن های پایین این عمل زیبایی توصیه نخواهد شد.

هزینه تزریق بوتاکس صورت چقدر است ؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد هزینه عمل زیبایی تزریق بوتاکس مورد توجه خواهد بود این است که آیا این میزان پرداختی ارزش نتایج به دست آمده را دارد؟ آیا نتایج به دست آمده با توجه به هزینه های پرداخت شده دائمی خواهد بود ؟

هزینه تزریق بوتاکس صورت چقدر است ؟

در پاسخ به این سوالات باید ذکر شود که نتایج حاصل از عمل زیبایی botox injection به صورت موقتی باقی خواهد ماند زیرا این سم بوتولونیم بسیار خفیف و جزئی در عمل زیبایی تزریق بوتاکس استفاده خواهد شد. در صورتی که می خواهید نتایج ماندگار تری را به دست آورید می توانید نسبت به تکرار این عمل زیبایی اقدام نمایید.

هزینه هایی که برای عمل زیبایی تزریق بوتاکس پرداخت خواهید کرد می تواند با توجه به نوع برند مورد استفاده یا همچنین محلی که نسبت به botox injection در آن اقدام کرده اید متفاوت باشد، این تفاوت ها نیز می تواند به دلایل مختلفی از قبیل کیفیت و ظرافت انجام عمل زیبایی تزریق بوتاکس، تجربه و مهارت پزشک متخصص و میزان کیفیت ماده تزریق شده بستگی داشته باشد.

خطرات و عوارض احتمالی تزریق بوتاکس به صورت

به طور کاملا خلاصه می توان گفت که عمل زیبایی تزریق بوتاکس تنها در یک درصد موارد شامل عوارض جانبی و خطراتی خواهد شد که آن هم به راحتی با تبحر خاص پزشک متخصص قابل درمان خواهد بود.

خطرات و عوارض احتمالی تزریق بوتاکس به صورت

تحقیقات آکادمیک نشان داده که در مقایسه با روش هایی که از جراحی برای رفع چین و چروک استفاده می کنند عمل زیبایی botox injection دارای کمترین میزان خطر خواهد بود و تنها با رعایت چند نکته می توان از این خطرات و عوارض جانبی دوری کرد، برخی از عوارضی که به ندرت گزارش شده در لیست زیر گرد آوری شده است.

  1. افتادگی چشم و یا تورم و خراشیدگی در اطراف آن
  2. سردرد های شدید که دائمی بوده و به صورت مداوم تکرار خواهد شد
  3. درد شدید گردن و بافت های عصبی
  4. دید دوگانه یا دوبینی که در مواردی با تاری دید نیز همراه خواهد شد
  5. واکنش های آلرژیک یا مشکل تنفسی نسبت به عمل زیبایی تزریق بوتاکس
  6. خشک شدن مایع درون چشم یا خشکی بیش از حد دهان

کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان انجام تزریق بوتاکس توسط متخخصین مجرب انجام میشود.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed