درمان خطوط پنجه کلاغی

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. درمان خطوط پنجه کلاغی
درمان خطوط پنجه کلاغی

یکی از دغدغه ‌های مهم برای افرادی که به ظاهر خود اهمیت فراوان می دهند چین و چروک های واقع روی پوست صورتشان می باشد.

اما همانطور که شما هم به خوبی می دانید با پیشرفت روز افزون و چشمگیر علم، این مشکل نیز به آسانی با روش های زیبایی متنوع قابل حل خواهد بود. یکی از این روش ها روش زیبایی تزریق بوتاکس نام دارد.

درمان خطوط پنجه کلاغی

روند زیبایی Botox injection قدمت چند ده ساله دارد به همین دلیل روند زیبایی تزریق بوتاکس مرور زمان در بین مردم جا گرفته است. به گونه‌ای که اکثر مردمی که قصد از بین بردن چین و چروک های روی پوست خود را دارند روند زیبایی تزریق بوتاکس را به سایر روش‌های درمانی در این زمینه ترجیح می دهند و به اطرافیان خود انجام روند زیبایی Botox injection را پیشنهاد می کنند.

به همین دلیل می ‌توان از روند زیبایی تزریق بوتاکس به یکی از بهترین روشهای موجود در زمینه جوانسازی و زیبایی پوست به خوبی یاد کرد.

درمان چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس

حال که همه از روند زیبایی Botox injection به اندازه کافی اطلاع پیدا کردند سوال دیگری در ذهن همگان پیش می آید و آن سوال مهم این است که روش زیبایی تزریق بوتاکس چگونه به درمان چین و چروک های موجود روی پوست صورت کمک می کند ؟

برای اینکه جواب کامل و قانع کننده ای برسید نیاز به کمی توضیح بیشتر خواهد بود. شاید عده ای از خوانندگان هم از این موضوع مطلع باشند که ماده اصلی به کار برده شده در Botox injection نوعی سم به نام بوتولینوم می باشد که تزریق بیش از حد آن می تواند بسیار خطرناک باشد.

درمان چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس

اما اگر به اندازه کافی و کنترل شده که بدن توسط پزشک متخصص تزریق بوتاکس تزریق شود می تواند بسیار هم مفید واقع شود.

بعد از اینکه این ماده سمی با انجام روند زیبایی تزریق چربی وارد نواحی مختلف بدن بیمار شد باعث می شود تا آن عضلاتی که باعث به وجود آمدن چین و چروک های روی سطح پوست شوند و چهره بیمار را خدشه دار کنند به صورت موقت و برای مدت زمان قابل توجهی از کار بیفتند یا به اصطلاح فلج شوند.

اکنون پس از این که این عضلات ایجاد کننده چین و چروک روی سطح پوست از کار افتادند چین و چروک های ایجاد شده به مرور از بین می روند و پس از مدت زمان کوتاهی بعد از انجام تزریق بوتاکس این چین و چروک ها به صورت کامل رفع خواهند شد.

آیا تزریق بوتاکس برای خطوط پنجه کلاغی نیز استفاده خواهد شد ؟

شاید در ذهن خود این گونه پندارید که تنها نواحی پیشانی دچار چین و چروک می شوند و روند زیبایی تزریق بوتاکس برای ناحیه پیشانی کاربرد دارد؛ زیرا در این ناحیه به وجود آمدن چین و چروک بسیار شایع بوده و علاوه بر این شایع بودن، چین و چروک های ناحیه پیشانی به صورت کامل نمایان می شوند.

اما بهتر است بدانید که در بسیاری از نواحی مختلف صورت چین و چروک ایجاد می شود از جمله این نواحی می توان به نواحی اطراف چشم اشاره کرد. چین و چروک های نواحی اطراف چشم چین و چروک های پنجه کلاغی معروفند و از آن چین و چروک هایی هستند که زودتر نمایان می شوند.

آیا تزریق بوتاکس برای خطوط پنجه کلاغی نیز استفاده خواهد شد ؟

اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که با انجام روند زیبایی تزریق بوتاکس می توان این خطوط را به صورت کامل برای مدت زمان چهار تا شش ماه رفع کرد. این خطوط پنجه کلاغی در اطراف ناحیه چشم به دلایل مختلفی همچون نیمه باز گذاشتن چشم، خندیدن و سیگار کشیدن به وجود می آید.

اما پس از اینکه پزشک متخصص روند زیبایی تزریق بوتاکس در ناحیه اطراف چشم را انجام داد بوتاکس تزریق شده باعث فلج شدن عضلات اطراف چشم می شود و به دنبال آن خطوط پنجه کلاغی اطراف ناحیه چشم به صورت کامل از بین خواهند رفت.

درمان خطوط پنجه کلاغی با تزریق بوتاکس

ساری همان گونه که بار ها و بار ها به آن اشاره شده است روند زیبایی تزریق بوتاکس یکی از بهترین روش های موجود برای از بین بردن چین و چروک های به وجود آمده و همچنین جوان سازی پوست می باشد؛ اما این سخن تنها شعار نیست و بار ها بهترین بودن روند زیبای بوتاکس برای همگان اثبات شده است.

حال شاید با خودتان بگویید که چگونه روند زیبایی تزریق بوتاکس به یکی از بهترین روش های موجود در زمینه خود تبدیل شده است.

آمار های زیادی گزارش شده است که نشان می‌ دهد بسیاری از بیمارانی که قصد افزایش زیبایی و از بین بردن چین و چروک موجود روی صورت خود را داشتند به روش های متعددی روی آوردند اما در این راه یا این روش ها موقتی بوده و یا علاوه بر این که به وضعیت زیبایی بیمار بهبود بخشد تنها وضعیت او را بد تر کرده است.

درمان خطوط پنجه کلاغی با تزریق بوتاکس

بنابراین بیماران از انجام دادن و ادامه دادن به این روش ها به شدت دوری کرده و پس از آن به نوعی در انتخاب بهترین روش برای درمان چین و چروک های موجود روی صورت سردرگم شده اند.

شاید پس از آن دیگر از خیر جوان سازی پوست خود بگذرند و این گونه تصور کنند که دیگر نمی توان به پوست خود شادابی، طراوت و زیبایی بخشید؛ اما همیشه جای امیدی خواهد بود بنابراین باید این بیماران امید خود را از دست بدهند چرا که روش زیبایی تزریق بوتاکس کلید حل این مشکل بزرگ برای این بیماران خواهد بود.

با اطمینان می توان گفت که این بیماران می توانند حتی با یک بار استفاده از روند زیبایی Botox injection نتایج آن را که جوانسازی و رفع چین و چروک های موجود روی سطح پوست می باشد تمام و کمال دریافت کنند.

عوارض احتمالی تزریق بوتاکس صورت

بدون هیچ گونه شکی همواره کاملاً بدیهی است که عمل زیبایی از عوارض جانبی خاص و منحصر به فرد خود را خواهد داشت که پزشک متخصص تزریق بوتاکس موظف خواهد بود تا این عوارض جانبی احتمالی را برای بیمار به صورت کامل بازگو کند تا این بیمار به اندازه لازم و کافی از این عوارض آگاهی و اطلاعات داشته باشد.

بنابراین در اینجا نیز بهتر است تا یک سری از این عوارض جانبی احتمالی برای بیماران بازگو شود تا آن دسته از بیمارانی که قصد انجام روند زیبایی تجزیه بوتاکس را دارند ابتدا عوارض جانبی احتمالی Botox injection را پذیرفته و سپس اقدام به انجام روند زیبایی تزریق بوتاکس کنند.

از جمله عوارض جانبی روش زیبا سازی و جوان کننده تزریق بوتاکس عبارتند از:

  • احساس درد ناشی از انجام روند زیبایی تزریق بوتاکس: ممکن است به دلیل عدم استفاده از بی حسی موضعی و یا بی تجربگی پزشک متخصص Botox injection بیمار در ناحیه تحت تزریق درد خفیفی احساس کند.
  • ورم و کبودی: بسته به شرایط جسمی بیمار ممکن است در بعضی از بیماران پس از انجام روند زیبایی تزریق بوتاکس در ناحیه تحت تزریق بوتاکس ورم و کبودی هایی دیده شود که این ورم و کبودی ها با رعایت نکاتی که در زمان زمان کوتاهی قابل حل خواهند بود.
  • عفونت: عفونت یکی از عوارض جانبی احتمالی بسیار نادر در روش زیبایی Botox injection می باشد؛ که ممکن است به دلیل عدم توجه کافی توسط پزشک متخصص تزریق بوتاکس یا خود بیمار در ناحیه تحت تزریق بوتاکس ایجاد شود.

بهتر است در صورت بروز عفونت در ناحیه تحت تزریق این موضوع را با پزشک متخصص Botox injection خود در اختیار بگذارید.

امیدواریم از مقاله درمان خطوط پنجه کلاغی استفاده کرده باشید.

کلینیک تخصصی پوست و مو نیل با ارائه بهترین خدمات و به روز ترین برند های تزریق بوتاکس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed