0 تا 100 تزریق بوتاکس در پیشانی

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. 0 تا 100 تزریق بوتاکس در پیشانی
تزریق بوتاکس در پیشانی

تزریق بوتاکس در پیشانی

تزریق بوتاکس در پیشانی

در حالی که استفاده از لوازم آرایشی بنا به دلایل متعددی همچون استخوان بندی صورت، عمیق بود چین و چروک ها و از این قبیل موارد، جوابگوی همه نیاز های این افراد نبود.

بنابراین نمی توانستند به ظاهر و زیبایی ایده آل خود برسند؛ اما هم اکنون با وجود روش های نوین و ایده آلی هم چون تزریق بوتاکس پیشانی می توانند به رویای خود دست یابند. برای آشنایی بیشتر با خدمات نیل کلینیک در خصوص خدمات تزریق بوتاکس پیشنهاد می‌کنیم به این بخش از سایت کلینیک نیل مراجعه کنید.

 

تزریق بوتاکس در پیشانی

 

پیشانی همان طور که از اسمش پیداست، بزرگترین اجزای صورت هر فردی محسوب می شود؛ و علاوه بر این موضوع، یکی از تاثیر گذارترین این اجزا ها نیز محسوب می شود؛ بنابراین پیشانی یکی از بهترین کاندید ها و نامزد ها برای انجام روند درمانی. زیبا سازی و جوان سازی تزریق بوتاکس به شمار می رود. اما برای تزریق بوتاکس در پیشانی و دیگر اندام‌ها سوالات زیادی ذهن مخاطب را درگیر می‌کند که می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

 

تاثیر تزریق بوتاکس در پیشانی

همان گونه که گفته شد تزریق بوتاکس پیشانی یکی از بهترین روش های درمانی برای زیبایی و جوان سازی پوست در نواحی پیشانی فرد محسوب می شود.

به این طریق که روند درمانی زیبا سازی Botox injection پیشانی، با داشتن کم ترین عوارض جانبی احتمالی، هزینه های مناسب نسبت به کسب نتایج ایده آل از انجام روند درمانی زیبا سازی و جوان سازی تزریق بوتاکس پیشانی، سریع بودن روند درمانی ، نداشتن درد در حین انجام روند درمانی زیبا سازی Botox injection پیشانی و غیره، نتایجی را که کاملا باب میل بیمار خواهد بود را به ارمغان می آورد.

 

تاثیر بوتاکس در پیشانی

 

اما در این میان سوالی ذهن خواننده را به خود مشغول می کند و آن سوال این است که تاثیر انجام دادن روند درمانی زیبا سازی Botox injection پیشانی چه خواهد بود و روند درمانی تزریق بوتاکس پیشانی چه مزایایی را برای کسانی که تزریق بوتاکس به صورت را تجربه می کنند به ارمغان خواهد آورد؟

با توجه به نکات گفته شده در ابتدای بحث، خواننده با کمی تامل می تواند به جواب این سوال رسیده و آن را پاسخ دهد.

بنابراین طبق گفته های ابتدای بحث، با انجام دادن روند درمانی زیبا سازی Botox injection پیشانی چین و چروک هایی که متاسفانه به علت های مختلف به سان افزایش و کهولت سن، پیری زودرس، بیماری های ژنتیکی و ارثی، اخم کردن و عصبانیت زیاد و غیره بر روی پیشانی افراد ظاهر می گردد و تاثیر منفی بر زیبایی آن ها می گذارد به سادگی برای مدت زمان قابل توجهی رفع شده و زیبایی را باری دیگر به بیمار هدیه می کند.

 

بوتاکس چگونه تزریق می شود ؟

احتمالا اکثر خوانندگان از این موضوع اطلاع کافی دارند که ماده تشکیل دهنده بوتاکس برای انجام روند درمانی زیبا سازی تزریق بوتاکس پیشانی سم بوتولینوم نوع A است.

شاید در نگاه اول، سایر خوانندگان نیز وحشت کرده و علاوه بر ترس و وحشت به نوعی متعجب شوند که آیا تزریق یک سم به پیشانی باعث رفع چین و چروک های این ناحیه شده است ؟ و اگر این گونه است به چه طریقی باعث رفع این چین و چروک های واقع شده بر روی پیشانی می شود.

 

بوتاکس چگونه تزریق می شود ؟

در انجام روند درمانی زیبا سازی تزریق بوتاکس پیشانی، پس از این که ماده بوتاکس به طور کامل توسط پزشک متخصص تزریق کننده بوتاکس تزریق شد ماده بوتاکس، با جذب به نواحی مختلف پیشانی که دارای چین و چروک هستند، موجب این می شود که عضلات وجود در نواحی تحت تزریق بوتاکس پیشانی، فلج شده و از انجام حرکت عاجز باشند.

این امر به خودی خود باعث از بین رفتن چین و چروک های ناحیه تحت Botox injection پیشانی و صاف شدن پوست خواهد شد.

و اما روند زیبا سازی و جوان سازی تزریق بوتاکس پیشانی به چه صورتی خواهد بود؟ برای اینکه روند درمانی تزریق بوتاکس پیشانی با موفقیت به پایان برسد لازم خواهد بود تا مراحل Botox injection پیشانی به ترتیب و با احتیاط پیش گرفته شود.

اکنون به بررسی مرحله به مرحله انجام روند درمانی زیبا سازی Botox injection پیشانی پرداخته می شود. روند درمانی تزریق بوتاکس پیشانی شامل مراحل زیر خواهد بود :

  1. آماده سازی بیمار: بیمار باید قبل از انجام روند درمانی تزریق بوتاکس پیشانی خود را برای انجام آن آماده سازد تا روند درمانی Botox injection پیشانی به خوبی پیگیری شود و مشکلی در آینده پیش نیاید.
  2. بررسی وضعیت بیمار توسط پزشک متخصص تزریق کننده : همواره لازم خواهد بود تا پزشک متخصص تزریق کننده بوتاکس پیشانی، شرایط و وضعیت بیمار را بررسی کرده تا مطلع شود به چه اندازه و مقدار ماده بوتاکس برای روند درمانی زیبا سازی تزریق بوتاکس پیشانی مورد نیاز خواهد بود.
  3. شروع روند درمانی زیبا سازی تزریق بوتاکس پیشانی با ضدعفونی کردن نواحی تحت Botox injection پیشانی :

پس از اینکه پزشک متخصص تشخیص داد که به چه اندازه و مقداری ماده بوتاکس برای انجام روند درمانی تزریق بوتاکس پیشانی مورد نیاز خواهد بود، روند درمانی تزریق بوتاکس پیشانی شروع می شود و پزشک متخصص تزریق کننده آن نواحی را که برای Botox injection پیشانی علامت گذاری شده اند با مواد ضد عفونی کننده و آنتی بیوتیک ها به ضد عفونی کردن نواحی تحت تزریق بوتاکس پیشانی می پردازد.

  1. بی حس کردن نواحی تحت تزریق بوتاکس پیشانی برای رفع احساس در بیمار: پس از ضد عفونی کردن نواحی تحت Botox injection پیشانی، توسط پزشک متخصص، نوبت به انجام عمل بی حسی می رسد.
  2. در این مرحله پزشک متخصص تزریق کننده بوتاکس پیشانی، با استفاده از بی حس کننده های موضعی نواحی از پیشانی که علامت گذاری شده اند، بی حس می کند. تا بیمار در حین انجام روند درمانی زیبا سازی تزریق بوتاکس پیشانی درد را متحمل نشود.
  3. تزریق بوتاکس به نواحی تحت Botox injection پیشانی: پزشک متخصص پس از اینکه بی حس کننده های موضعی در نواحی تحت تزریق بوتاکس پیشانی استفاده کرد و این بی حس کننده های موضعی اثر خود را گذاشتند.

با استفاده از سوزن های نازک و مخصوص به Botox injection پیشانی به صورت تدریجی می پردازد؛ و بوتاکس را به تعداد دفعات زیادی تزریق می کند تا بتواند بر وضعیت کنترل داشته باشد.

  1. پاکسازی محل تحت تزریق بوتاکس پیشانی: پس از اتمام تزریق بوتاکس پیشانی، پزشک متخصص نواحی تحت تزریق بوتاکس پیشانی را پاکسازی می کند تا هیچ گونه میکروب و باکتری وارد شکاف ها نشود.
  2. کمپرس یخ: برای جلوگیری از کبودی و تورم بعد از Botox injection پیشانی، بیمار کیسه های حاوی یخ را روی پیشانی خود می گذاشته تا علاوه بر این احساس دردش کمتر شود.

 

مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس در پیشانی

همواره قبل و بعد از انجام هر گونه عملی، بیمار نیاز دارد تا به یکسری از نکات برای کسب نتایج رضایت بخش به صورت کامل و جز به جز رعایت کند. از جمله این نکات ضروری و مهم عبارتند از :

 

مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس

قبل از انجام روند تزریق بوتاکس پیشانی از مصرف هرگونه دخانیات اجتناب شود.

  1. بیمار دست و صورت خود را قبل از روند Botox injection پیشانی با آب و صابون شستشو دهد.
  2. به اندازه کافی غذا و آب مصرف شود.
  3. بعد از روند تزریق بوتاکس پیشانی، از دستکاری، مالش و ماساژ پرهیز شود.
  4. از مصرف دارو هایی که پزشک متخصص تزریق کننده، تجویز کرده است استفاده شود.
  5. از مصرف دارو هایی که پزشک متخصص تزریق کننده، آن ها را ممنوع اعلام کرده است به شدت پرهیز شود.
  6. از رژیم های غذایی خوب و درست استفاده شود.
  7. به مدت یک هفته توصیه می شود از نمک و غذا های کشور دوری شود.
  8. از انجام فعالیتهای ورزشی سنگین به مدت چندین روز پرهیز شود تا بوتاکس پیشانی در جای خود باقی مانده و جا به جا نشود.

البته پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس به مقاله مرتبط مراجعه کنید. البته که نباید از مقاله شستشو بعد از تزریق بوتاکس غافل شوید.

کلینیک تخصصی پوست و مو نیل با ارائه بهترین خدمات و به روز ترین برند های تزریق بوتاکس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed