کاشت مو به روش fit چیست ؟

کاشت مو به روش fit یک شیوه معمولی برای داشتن موهایی طبیعی با تراکم نسبتا خوب است. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه کاشت مو به روش fit  با ما همراه باشید.

اگر به هر شخصی فارغ از جنسیت دقت کنید در تمامی موقعیت‌ها به زیبایی موهای خود اهمیت می‌دهد و همواره در تلاش است تا موی خود را مرتب نگه ‌داشته و حالت خوش ‌فرمی به آنها بدهد.

زیرا می‌داند که زیبایی و حالت موها نقش بسیار مهمی بر روی زیبایی چهره خواهد گذاشت و این موضوع هیچ ارتباطی به جنسیت افراد نخواهد داشت. در واقع موهای پرپشت به دلیل تغییر در چهره و بازگرداندن فرم و جذابیت دوران جوانی می‌تواند راهکاری ایده‌آل و مانا برای رسیدن به خواسته‌های شما باشد. کاشت مو به روش FIT به توجه به قیمت مناسب‌تر به نسبت سایر متدها می‌تواند همان ایده‌آلی باشد که به آن فکر می‌کنید.

نقش پزشک و کلینیک در کاشت مو به روش FIT

اگر به دنبال رسیدن به نتیجه ایده‌آل هستید قبل از هر موضوعی، حتی انتخاب روش مناسب برای کاشت مو باید به این موضوع توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک برتر و پزشک حاذق حرف اول و آخر را در رسیدن به خواسته‌های شما ایفا می‌کند (البته از اهمیت شیوه اصولی شستشوی مو بعد از کاشت مو هم نباید غافل شد) به هر حال اگر به دنبال یک کلینیک معتبر هستید که با پزشکان حاذق و به نام ایران همکاری داشته باشد، می‌توانید به کلینیک تخصصی زیبایی نیل اعتماد کنید.

کلینیک نیل با سابقه درخشان در زمینه خدمات کاشت مو همان نقطه عطف شما در رسیدن به هدف ایده‌آل است؛ ما در نیل با بهره‌گیری از پزشکان و متخصصان کاربلد بر آن هستیم تا در تعیین قیمت کاشت مو به روش fit  با هزینه‌ای منطقی شما را به هدف و خواسته‌ای که در ذهن دارید، برسانیم.

 

کاشت مو به روش fit چیست ؟

حال زمانی که فردی دچار ریزش مو و طاسی گردد به‌طور کلی زیبایی صورت وی دچار نقص خواهد شد درنتیجه کاشت مو به روش‌ های مختلفی از جمله کاشت مو به روش FIT، SUT و FUT می‌تواند یکی از راه‌ حل‌‌های این مشکل محسوب گردد.

کاشت مو به روش SUT+قیمت

تصمیم اینکه چه روشی در هنگام عمل جراحی کاشت مو شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت بر عهده پزشک متخصص زیبایی شماست به‌همین دلیل یکی از نکات مهمی که در خصوص قیمت کاشت مو به روش fit باید به آن توجه ویژه داشته باشید؛ انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو و بهترین دکتر کاشت مو است.

در نهایت تصمیم‌ با شماست که در بین روش‌‌های سنتی مانند fit و fut و یا روش ‌های بروز تر و استفاده از دستگاه‌‌های اتوماتیک و پیشرفته مانند sut و روش نوین میکروگرافت، کدام روش می‌تواند راه‌حل مناسبی برای حل مشکل طاسی موی شما باشد.

زیبایی چهره با عمل کاشت مو به روش FIT

روش کاشت مو fit یا به عبارتی تکنیک استخراج تک‌ به‌ تک فولیکول‌‌های مو یکی از جالب‌ترین و متداول‌ ترین روش‌های ترمیم مو به سبک مدرن است که امروز در بین روش‌‌های مشابه بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بر خلاف روش کاشت مو fut که فولیکول‌ ها از ناحیه اهدا کننده به‌ صورت یک نوار یا بلوک استخراج می‌شدند در عمل جراحی کاشت مو به روش fit یا fue آزادی عمل در انتخاب بیشتری به بیماران داده خواهد شد و آنها می‌توانند انتخاب کنند که از چه نواحی و با چه تراکم فولیکول عمل استخراج انجام گیرد.

در عمل جراحی کاشت مو به روش fit فولیکول‌‌ها به‌دقت و تحت میکروسکوپ‌های مخصوص توسط جراح به‌ صورت دانه‌ای جدا خواهند شد و برای استفاده در محل گیرنده آماده خواهند شد.

زیبایی چهره با عمل کاشت مو به روش fit

با توجه به اینکه در عمل پیوند مو به روش fit از موهای خود فرد استفاده خواهد شد در نتیجه نتایج حاصل‌ شده بسیار طبیعی خواهند بود و همین‌ طور به سبب جداسازی و استخراج تک‌ به‌ تک تار های مو در ناحیه اهدا کننده همواره شاهد باقی ماندن تراکم خواهیم بود و نیازی به استفاده از بخیه نیز نخواهد بود. پس تا حدودی می‌توانیم بگوییم که کاشت مو بدون درد تا حدودی می‌تواند به عنوان یکی از مزایای این روش شناخته شود.


سوالات متداول

  • کدام روش کاشت مو برای بیماران آلوپسی مناسب است؟
  • آیا بیماران دیابتی هم می‌توانند به کاشت مو امیدوار باشند؟

لذا با توجه به دلیل ذکر شده در روش fit دوران نقاهت کوتاه‌ تری مورد نیاز است و عمل بدون درد و خونریزی انجام خواهد شد.


مروری برمطالب گذشته


کاشت مو به روش FIT استخراج تک به تک فولیکول‌های مو است. در این روش نه صرفا از بانک مو بلکه از هر ناحیه که شما مایل باشید و این خصوصیت را داشته باشد می‌توانید برای استخراج استفاده کنید. این روش نیازی به استفاده از بخیه ندارد.

تفاوت روش‌ کاشت موی سنتی FIT و FUT

در واقع این دو روش در انجام عمل کاملاً مشابه هستند و به‌ طور کلی در ابتدا عملیات برداشت و استخراج فولیکول‌های مورد نیاز برای پیوند انجام‌ شده و سپس در ناحیه دریافت‌ کننده تمامی فولیکول‌ های استخراج‌ شده از محل اهدا کننده پیوند زده خواهد شد.


نکته مهم و کاربردی


تنها تفاوتی که در این دو روش یعنی FUT و FIT وجود دارد مربوط به روش استخراج واحد های فولیکول مو است که در FIT فولیکول‌ها به صورت تکی جدا می‌شوند.

همان‌طور که بارها اشاره شد در روش fit واحدهای حاوی فولیکول مو به‌صورت تک‌ به‌ تک برداشت خواهد شد در حالیکه در روش FUT واحدهای حاوی فولیکول به‌ صورت یک نوار استخراج خواهند شد و سپس برای پیوند استفاده می‌شوند. این در حالی است که مرحله بعدی یعنی همان قسمت پیوند فولیکول‌های استخراج‌ شده در هر دو روش کاملاً یکسان است.

عمل جراحی زیبایی کاشت مو به روش fit می‌تواند باعث شود یک‌ روند طبیعی رشد مو در ناحیه گیرنده آغاز شود.

این روند به این صورت است که هر فولیکول اهدا شده در ناحیه گیرنده دارای 1 تا 4 تار مو برای رشد است و زمانی که این عمل توسط پزشکان با تخصص و مهارت بالا انجام شود با توجه به ظرافت کار در روش fit شاهد تصحیح رشد مو و زیبایی خارق‌العاده آن خواهیم بود.

مزایای استفاده از روش FIT در عمل زیبایی کاشت مو

با توجه به شرایط موجود در عمل جراحی  پیوند مو به روش fit ما میتوانیم شاهد تغییرات بسیاری نسبت به روش‌ های عادی باشیم زیرا در این روش جراح نیازی به ایجاد برش‌ های خطی همراه با درد و خونریزی نخواهد داشت و می‌تواند برای استخراج فولیکول‌های مورد نیاز برای پیوند مو از روش‌های ساده‌تری استفاده نماید و مستقیما این کار را انجام دهد تا نیازی به برش خطی و برداشت فولیکول به‌ صورت یک نوار نباشد.

در روش fit جراح متخصص زیبایی یک برش دایره‌ای با قطر کمتر از یک میلی‌ متر ایجاد خواهد کرد و سپس در داخل این ناحیه استخراج فولیکول را انجام خواهد داد.

همین موضوع باعث خواهد شد تا درد و خونریزی تا حد زیادی کاهش یابد و پس از استخراج فولیکول‌ها به دلیل عدم برش‌های خطی نیازی به بخیه زدن نیز وجود ندارد.

روش کاشت مو fit پزشکان را قادر می‌سازد تا با حداقل آسیب‌های محیطی عمل برداشت و کاشت فولیکول‌ها را انجام دهند.

از همین رو پزشکان متخصص حین برداشت فولیکول‌ های مو به‌ راحتی می‌توانند این قابلیت را داشته باشند که از نواحی مختلف نسبت به برداشت تار مو اقدام کرده تا در ناحیه اهدا کننده نیز تراکم مو حفظ شود و مشکلی پیش نیاید.

نکات قابل ‌توجه در عمل کاشت مو به روش FIT

به‌ طور خلاصه می‌توان در مورد عمل کاشت مو به روش fit نکات بسیاری را مطرح کرد که هرکدام از این نکات می‌تواند اطلاعات زیادی را در مورد قبل و بعد از عمل در اختیار ما قرار دهد. ازاین‌ رو می‌توان مجموعه‌ این نکات ارزشمند را در روش fit به‌عنوان یک سری اطلاعات عمومی و پایه نیز در نظر گرفت. این موارد در تعیین هزینه کاشت مو به روش fit نیز موثر خواهند بود.

نکات قابل توجه در عمل کاشت مو به روش fit
  1. روش fit می‌تواند در ریزش مو و طاسی ناحیه‌ ای در زنان و مردان مورد استفاده قرار گیرد و پس FIT می‌تواند یکی از متدهای کاشت مو بیماران آلوپسی باشد.
  2. در بهترین حالت در جلسات برداشت و کاشت مو به روش fit می‌توان حدود 1500 واحد فولیکول را استخراج کرد که البته این میزان در جلسات مشاوره پیش از عمل نیز مطرح خواهد شد.
  3. می‌توان از نواحی پشت سر یا دو طرف سر به‌ عنوان منطقه اهدا کننده فولیکول استفاده کرد.
  4. به دلیل عدم استفاده از برش‌های خطی، روش fit دارای دوران نقاهت کمتری بوده و بیمار زودتر بهبود پیدا خواهد کرد.
  5. برای انجام کاشت مو به روش fit بهتر است موهای خود را تا حدود یک سانتی‌ متر کوتاه کنید.
  6. روش کاشت مو fit برای طراحی خط رویش مو، ابرو و سایر نقاط بدن نیز قابل‌ استفاده است.
  7. به دلیل طولانی بودن مدت‌ زمان هر جلسه کاشت مو به روش fit ممکن است تا حدودی هزینه‌های عمل کاشت مو افزایش پیدا کند که این موضوع با توجه به نتایج بسیار عالی پس از عمل کاملاً بدیهی است.
  8. معمولاً پیشنهاد می‌شود کسی که چندین عمل کاشت مو به روش fit را پشت‌سر گذاشته از انجام عمل کاشت مو به روش fut پرهیز نماید. البته روش‌های ترکیبی وجود دارد که گاها پزشکان از آنها برای دریافت نتیجه‌ای مناسب استفاده خواهند کرد.
  9. انجام عمل جراحی کاشت مو به روش fit نیازمند بررسی‌ها و آزمایش‌هایی است که مشخص خواهد کرد فولیکول‌های استخراج‌شده قابل‌ استفاده مجدد هستند یا خیر.

مروری برمطالب گذشته


با توجه به ظرافت موجود درکاشت مو به روش FIT شما برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل نیاز به بیش از یک جلسه دارید. کاشت مو به روش فیت با توجه به این موضوع که به چندیدن جلسه نیاز دارد کمی هزینه بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد و مورد مهم آخر این روش برای طاسی‌های ناحیه‌ای ایده‌آل است.

دوران نقاهت عمل کاشت مو به روش FIT

در ابتدا باید به این نکته اشاره شود که با توجه به روش خاص استخراج فولیکول‌های مو در روش fit ممکن است مدت‌ زمان این عمل پیوند مو کمی طولانی شود.

اما این موضوع به این معنی نیست که شما یک عمل طولانی‌ مدت خسته‌ کننده را در پیش خواهید داشت زیرا شما در طول مراحل انجام این عمل می‌توانید حتی تلویزیون تماشا کنید یا با تیم پزشکی خود صحبت کنید و در انتهای عمل به خانه برگردید.

پس از چند روز از انجام عمل جراحی زیبایی کاشت مو به روش fit شما می‌توانید مجدداً تمامی امور عادی زندگی خود را ادامه دهید.

حتی در برخی موارد که نوع کار بیمار سخت و شدید نیست بلافاصله پس از یک روز از انجام عمل پیوند مو می‌تواند به شرایط عادی زندگی خود بازگردد.

اما نکته‌ ای که وجود دارد این است که باید توجه کنید در هفته اول پس از عمل کاشت مو به روش fit یا به هر روش دیگری باید از انجام فعالیت‌های شدید پرهیز کنید و حتماً از پزشک خود درخواست کنید تا دستورالعمل‌ های مورد نیاز را به شما ارائه دهد تا طبق آن رفتار کنید.

دوران نقاهت عمل کاشت مو به روش fit

روش fit با توجه به دستورالعمل‌های جراحی موجود یک روش بدون درد و خونریزی محسوب شده و فرد به‌ صورت سرپایی مورد درمان قرار خواهد گرفت.

درنتیجه هیچ‌ گونه بخیه و زخم و حتی تورم غیر عادی پس از انجام عمل جراحی زیبایی پیوند مو به روش fit مشاهده نخواهد شد و تنها رعایت برخی نکات مانند عدم فعالیت شدید، شستشوی آرام محل پیوند مو، عدم وارد کردن فشار و دیگر دستورالعمل‌ های موجود برای داشتن یک دوران بهبودی مناسب کافی است.


در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل کاشت مو به روش های نوین از جمله میکروگرافت بدون خونریزی و استفاده از تیغ جراحی با تراکم بالا در یک جلسه انجام میشود و تنها هدف ما، رضایت مندی شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.


کلام آخر


همان‌طور که چندیدن باراشاره کردیم کاشت مو به روش FIT برای افرادی که طاسی ناحیه‌ای دارند گزینه مناسبی است؛ البته نظر پزشک حرف اول و آخر را در این زمینه می‌زند؛ پس شاید روش‌های کارآمد دیگر مانند کاشت مو به روش میکروگرافت گزینه ایده‌آلی برای شما باشد تا به نتیجه ایده‌آل خود برسید، به همین دلیل تجربه پزشک نقش مهمی در فرایند کاشت مو دارد. کلینیک نیل با بهره‌گیری از پزشکان و متخصصین با‌تجربه می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای رسیدن به خواسته‌های شما باشد.

کاشت مو به روش FIT چه معایبی دارد؟

در صورت کم‌پشت بودن ناحیه اهدا کننده ممکن است نتیجه کاشت مورد انتظار شما نباشد. در این صورت بهتر است از دیگر روش‌های کاشت مو استفاده کنید.

تفاوت کاشت مو به روش fit و sut در چیست؟

در کاشت مو به روش FIT فولیکول‌های مو به‌صورت دستی استخراج می‌شوند. در حالی که در کاشت مو به روشSUT فولیکول‌ها به‌صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست استخراج می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed