مزایای تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک های صورت

3. مزایای تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک های صورت

مزایای تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک های صورت

مزایای تزریق بوتاکس چیست ؟

مزایای تزریق بوتاکس در درمان بیماری ها و از بین بردن دردهای مزمن بدن بسیار زیاد است که شما به احتمال زیاد با دانستن مزایای تزریق بوتاکس شگفت زده خواهید شد.

بسیاری از خانم هایی که برای از بین بردن چین و چروک های خود تزریق بوتاکس را انجام می دهند از مزایای تزریق بوتاکس آگاهی ندارند که  چه تاثیر فوق العاده ای در درمان بیماری ها دارد.

مزایای تزریق بوتاکس چیست ؟

در واقع روشی که برای درمان زیبایی و از بین بردن چین و چروک های صورت اختراع شده بود، به عنوان روش درمانی برای گرفتگی ماهیچه ها و مشکلات جسمی دیگر تبدیل شد. بنابراین باید گفته شود که مزایای تزریق بوتاکس بسیار بالاتر از کاهش چین و چروک های صورت است.

تاثیرات بوتاکس در درمان چین و چروک و زیبایی

محلول بوتاکس از یک باکتری به وجود آمده است، که بیشتر برای درمان ماهیچه پرورش داده شد و فواید اصلی آن این بود که ماهیچه ها را به حالت انجماد در می آورد. بعد از آن این محلول برای درمان اسپاسم چشم مورد استفاده قرار گرفت.

تاثیرات بوتاکس در درمان چین و چروک و زیبایی

بعد از اینکه این محلول شناخته شد و مردم آن را کشف کردند از آن برای کاهش چین و چروک های صورت استفاده نمودند. در واقع باید بدانید که زمانی مزایای تزریق بوتاکس مفید است که به درستی انجام شود و بتواند به خوبی ماهیچه های اطراف را محکم نگه دارد.

برخی از مزایای تزریق بوتاکس

همانطور که گفتیم مزایای تزریق بوتاکس فقط در کاهش چین و چروک های صورت خلاصه نمی شود، بلکه دارای فواید دیگری می باشد که در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

الف : درمان میگرن

یکی از مهمترین مزایای تزریق بوتاکس درمان میگرن است، و مهمترین چیزی که در مورد درمان میگرن از طریق بوتاکس وجود دارد این است که شما دیگر به هیچ دارویی نیاز ندارید و با تزریق بوتاکس هیچ عوارضی شما را تهدید نمی کند.

بسیاری از پزشکان با مطالعاتی که بر روی درمان میگرن از طریق بوتاکس داشته اند به این نتیجه رسیده اند که احتمال دارد با تزریق بوتاکس اعصاب حسی انسداد پیدا کنند و پیام های درد به مغز فرستاده نشود. تزریق بوتاکس باعث می شود که عضلات آرام شود و دردها و تنش های مکرر را از بین می برد.

بدین ترتیب یکی از بهترین مزایای تزریق بوتاکس درمان سردردهای مداوم و میگرن می باشد.

ب : درمان فلج بل

فلج بل یکی از بیماری هایی است که به دلیل آسیب به اعصاب صورت رخ می دهد و ماهیچه های اطراف صورت را ضعیف می کند و به همین دلیل نیمی از صورت افت می کند.

شما می توانید از طریق بوتاکس این مشکل را درمان کنید و ماهیچه هایی که در صورت منقبض شده است را بهبود ببخشید و تعادل مناسبی را در صورت به وجود آورد.

بیاری فلج بل که برای بهبودی به زمان نیاز دارد با تزریق بوتاکس سریعتر بهبود پیدا می کند و ناراحتی از این وضعیت را تا حدودی بهبود می بخشد. بدین ترتیب یکی دیگر از مزایای تزریق بوتاکس درمان بیماری فلج بل می باشد که برخی از افراد به آن دچار هستند.

همچنین یکی دیگر از مزایای تزریق بوتاکس که می توان از آن نام برد این است که برخی از افرادی که زیاد عرق می کنند می توانند با تزریق بوتاکس تا چند ماه مشکلات مربوط به عرق ریختن خود را حل کنند.

به همین دلیل افراد بسیاری که دارای این مشکل هستند از این روش برای درمان خود استفاده می کنند.

پ : بزرگ شدن پروستات

برخی از مردان که مشکل پروستات دارند و از آن رنج می برند می توانند با تزریق بوتاکس مشکل خود را حل کنند. آنها می توانند با تزریق بوتاکس به غده پروستات، احساس آسودگی داشته باشند و می توانند این احساس را تا یک سال داشته باشند بعد از آن باری دیگر برای تجدید آن باید به پزشک خود مراجعه کنند.

همچنین یکی دیگر از مزایای تزریق بوتاکس می تواند از بین بردن عفونت های دستگاه ادراری باشد و تکرر ادرار را کاهش می دهد.

ت : درمان بی اختیاری ادرار

برخی از افرادی که دچار بی اختیاری یا نشت ادرار هستند مثانه بیش فعالی دارند که برای آنها دردسرساز می باشد، آنها می توانند از تزریق بوتاکس برای درمان این بیماری کمک بگیرند.

بیشتر کسانی که فشار ناگهانی ادرار را تجربه کرده اند و رنج زیادی را تحمل کرده اند به راحتی می توانند با تزریق بوتاکس از آن مشکلات رهایی پیدا کنند.

برخی از مزایای تزریق بوتاکس

ث : سفتی و چرخش عضلات

استفاده کردن از تزریق بوتاکس برای بزرگسالانی که به اسپاستیسیک اندام های بالایی مبتلا هستند بسیار مناسب می باشد. مزایای تزریق بوتاکس برای افراد یکه ورزشکار هستند بسیار عالی می باشد ، آنها می توانند بازو و ماهیچه های بدن خود را از طریق تزریق بوتاکس سفت کنند.

همچنین افرادی که مایل هستند اندام های پایین تنه خود را سفت تر کنند هم می توانند از این روش استفاده کنند.

ج : سرعت تاثیرگذاری

یکی از مهمترین و اصلی ترین مزایای تزریق بوتاکس این است که به سرعت می توانید نتیجه آن را مشاهده کنید.

شما بعد از اینکه تزریق بوتاکس خود را انجام دهید نتیجه آن در یک یا دو ساعت بعد از آن قابل مشاهده است. البته نتایج فردی متفاوت می باشد و آن هم بستگی به سیستم بدن هر فرد دارد، برخی از افراد در همان لحظه تغییرات را مشاهده می کنند و برخی دیگر یک روز طول می کشد تا نتیجه آن را مشاهده کنند.

چ : درمان افسردگی

یکی دیگر از مزایای تزریق بوتاکس درمان افسردگی می باشد که البته هنوز بسیاری از متخصصان در این مورد مشکوک هستند، اما طبق آزمایش هایی که انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که تزریق بوتاکس تاثیر بسزایی در درمان افسردگی دارد. چرا که حالت صورت هر فردی خلق و حوی او را مشخص می کند.

وقتی فرد چین و چروک های خود را از بین ببرد مطمئنا حال بهتری خواهد داشت و احساس زیبایی موجب می گردد که اعتماد به نفس بهتری داشته باشد. البته این موضوع در حال حاضر بیشتر مورد مطالعه قرار گرفته است تا صحیح بودن آن را تایید کنند.

رابطه تزریق بوتاکس و سردی دست

برخی از پزشکان استفاده از بوتاکس را برای دستان خیلی سرد توصیه کرده اند، شما می توانید با تزریق بوتاکس به دستان خود عضلات دست را منقبض کنید تا جریان خون در رگ ها حفظ شود.

زمانی که رگ های دست آرام شوند خونی که در کف دست وجود دارد به نوک انگشتان جریان پیدا می کند و درد و سرمای بیش از حد دست ها را بهبود می بخشد. شما می توانید از این روش به مدت سه ماه استفاده کنید.

رابطه تزریق بوتاکس و سردی دست

در نتیجه فواید تزریق بوتاکس نه تنها برای از بردن چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار عالی می باشد، بلکه برای درمان دردهای دیگری هم مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل بسیاری از پزشکان تزریق بوتاکس را تایید کرده اند.

شما می توانید برای از بین بردن دردهای بسیاری از بدن که جسمی و روحی هستند از تزریق بوتاکس استفاده کنید و مزایای تزریق بوتاکس را مشاهده کنید.

برای تزریق بوتاکس تا کنون عوارض جانبی بیان نشده است و شما می توانید با خیالی آسوده از این روش برای زیبایی و درمان دردهای خود استفاده کنید. فقط در ابتدا کمی درد که از طریق سوزن وارد شده به ناحیه مورد نظر احساس می کنید.

تزریق بوتاکس در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل توسط متخصصان با تجربه و حرفه ای با برترین برندها انجام میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس بگیرید.