آشنایی با سیر تا پیاز مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. آشنایی با سیر تا پیاز مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس
مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس

مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

گاهی افراد با نگاه کردن به آینه متوجه موضوعی تلخ و ناراحت کننده می شوند؛ و به این فکر می کنند که آیا دوباره می توانند زیبایی از دست رفته خود را برگردانند و خود را در میان سایرین خوش و درخشان جلوه دهند ؟ پاسخ این سوال مثبت است؛ در واقع شما می‌توانید با تزریق بوتاکس در جوان سازی پوست و دیگر اندام تغییرات چشم‌گیری ایجاد کنید.

مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس

پاسخ این جواب خوشبختانه کاملا مثبت است. زیرا یک روشی نوین و ایده آل در این بین توجه همگان را به خود جلب کرده است؛ و این روش نوین همان روش زیبا سازی و جوان سازی تزریق بوتاکس خواهد بود. برای مثال شما می‌توانید با مراجعه به مقاله مزایای تزریق بوتاکس به صورت با تاثیرات شگفت انگیز تزریق بوتاکس در زیبایی خود مطلع شوید. البته که مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس مانند شستشو بعد از تزریق بوتاکس می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در ظاهر شما داشته باشد.

تزریق بوتاکس چگونه باعث زیبایی پوست میشود ؟

حالا بیمار شاید با خود بگوید چرا روند زیبا سازی و جوان سازی تزریق بوتاکس؟ جواب این سوال بسیار ساده و راحت خواهد بود زیرا روند زیبا سازی و جوان گرایی Botox injection پوست، به دلیل این که دارای عارضه های جانبی احتمالی بسیار معدود و کم بوده و به نوعی می توان گفت که عمل بدون عارضه جدی محسوب می گردد.

علاوه براین با توجه به این که بیمار برای انجام روند زیبا سازی و جوان گرایی تزریق بوتاکس پوست هزینه ای پرداخت می کند نسبت به این هزینه پرداخت شده، نتایج دلخواه و قابل قبول و مورد انتظاری را از انجام Botox injection به دست خواهد آورد.


سوالات متداول در خصوص تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس چگونه باعث زیبایی پوست میشود ؟

حال سوالی در اینجا در ذهن خواننده ایجاد شده و به دغدغه اش بدل می شود. تزریق بوتاکس چگونه باعث جوان سازی پوست و همچنین رفع کامل چین و چروک آن هم برای مدت زمان قابل توجهی خواهد شد ؟

جواب این سوال نیاز به کمی مطالعه و تفکر خواهد داشت. ماده بوتاکس که نوعی سم به نام بوتولینوم از نوع A به شمار می رود، به دلیل این که باعث فلج شدن عضلات نواحی تحت تزریق بوتاکس می شود باعث جوان سازی پوست در ناحیه تحت Botox injection خواهد شد.

عوارض جانبی مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

خود ماده بوتاکس اگر در اندازه و دوز پایینی مورد استفاده قرار گیرد عوارض جانبی خاصی نخواهد داشت؛ اما همان گونه که بدیهی و معلوم است هر عملی حتی اگر راحت و سرپایی باشد عوارض جانبی احتمالی خاص و منحصر به فرد خود را خواهد داشت.

به همین ترتیب و به دنبال این حرف، کاملا معلوم است که روند زیبا سازی و جوان گرایی Botox injection پوست از این قاعده کلی به طور کامل پیروی می کند و برای خود عوارض جانبی احتمالی خاص و منحصر به فرد خود را خواهد داشت.

عوارض جانبی تزریق بوتاکس

هر چند این عوارض جانبی احتمالی کم و موقتی باشند. اکنون به برخی از این عارضه های جانبی احتمالی به صورت گذرا و کلی پرداخته می شود که بعضی از این عوارض جانبی احتمالی عبارتند از :

  1. تورم در ناحیه تحت تزریق بوتاکس : متاسفانه اکثر بیمارانی که روند زیبا سازی و جوان گرایی تزریق بوتاکس پوست را به خوبی و با موفقیت کامل پشت سر می گذارند. دچار مشکل تورم در ناحیه تحت Botox injection پوست می شوند؛ اما جای هیچ گونه نگرانی برای این بیماران نخواهد بود. چرا که این ورم ها پس از گذشت مدت کوتاهی و با رعایت نکاتی به راحتی قابل رفع شدن خواهند بود.
  2. کبودی و سیاه شدن نواحی تحت تزریق بوتاکس پوست : امکان این وجود دارد که پس از گذراندن روند زیبا سازی تزریق بوتاکس پوست، بیمار شاهد کبودی و سیاهی در اطراف نواحی تحت Botox injection پوست باشد؛ و از این بابت احساس نگرانی و ترس داشته باشد.

اما این عارضه نیز کاملا موقتی بوده و با مصرف پماد ها و کرم های مخصوص در این زمینه و همچنین دارو هایی که پزشک متخصص تزریق کننده بوتاکس پوست تجویز کرده است به آسانی قابل رفع خواهد بود.

  1. قرمزی و التهاب در نواحی تحت تزریق بوتاکس پوست: پس از اینکه روند زیبا سازی و جوان گرایی تزریق بوتاکس پوست با موفقیت کامل همراه بود به احتمال زیاد، نواحی تحت Botox injection پوست دچار التهاب و قرمزی خواهند شد که این عارضه هم با گذشت مدت زمان کمی خود به خود رفع خواهد شد؛ اما در صورتی که این التهاب و قرمزی پوست پس گذشتن مدتی رفع نشد و برعکس، وضعیت آن وخیم تر شد در این صورت به طور حتم با پزشک متخصص تزریق کننده بوتاکس مشورت شود.
  2. خون مردگی در نواحی تحت تزریق بوتاکس پوست: همانند هر عملی، در انجام روند زیبا سازی تزریق بوتاکس پوست، ممکن است خون مردگی در نواحی تحت Botox injection به چشم بخورد که این امر نیز کاملا طبیعی بوده و به خودی خود با گذشت مدت زمان کوتاهی حل خواهد شد. البته که ورزش کردن بعد از تزریق بوتاکس می‌تواند در افزایش زمان بهبود موثر باشد.
  3. عفونت در اطراف ناحیه تحت تزریق بوتاکس پوست: با این که امکان ایجاد عفونت در ناحیه تحت تزریق بوتاکس پوست بسیار کم است اما اگر روند تزریق بوتاکس پوست با اشتباهات شخصی و بی تجربگی پزشک متخصص همراه شود و یا اینکه بیمار به نکات ذکر شده توسط پزشک متخصص خود توجهی نکند ممکن است نقاط مختلف تحت Botox injection پوست دچار عفونت شوند.

چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس نیستند ؟

روند زیبا سازی و جوان گرایی Botox injection پوست، می تواند برای خیلی ها مفید واقع شود از جمله کسانی که به دلیل کهولت سن و پیری زودرس، مشکلات ارثی و ژنتیکی، بروز حوادث ناخوشایند، اخم کردن بیش از اندازه و حتی گاهی خندیدن بیش از حد استاندارد صافی و زیبایی صورت خود را از دست داده اند و با بروز چین و چروک در نواحی مختلف صورت از جمله پیشانی، اطراف چشم ها، اطراف لب ها و حتی اطراف ابرو ها جذابیت شان زیر سوال رفته است.

چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس نیستند ؟

همان گونه که گفته شد، خیلی از افراد می توانند نامزد مناسبی برای انجام روند زیبا سازی و جوان گرایی تزریق بوتاکس پوست باشند اما در این بین متاسفانه هستند افرادی که بنا به دلایل ناخوشایندی نمی توانند به روند زیبا سازی تزریق بوتاکس پوست روی بیاورند و از انجام دادن آن عاجزند.

من جمله این افراد که قادر به انجام Botox injection پوست خود نیستند می توان اشاره کرد به :

  1. افرادی که به دلیل داشتن بیماری های قلبی و عروقی قادر به انجام تزریق بوتاکس به پوست خود نیستند.
  2. زنانی که در دوران حاملگی یا شیردهی خود به سر می برند. این زنان نیز بنا به داشتن خطرات زیادی نمی توانند به انجام تزریق بوتاکس در پوست خود بپردازند.
  3. کسانی که دچار بیماری ام اس یا نارسایی قلبی هستند.
  4. کسانی که به پروتئین های حیوانی حساسیت دارند.
  5. کسانی که از دارو های ضد انعقاد خون استفاده می کنند. برای این بیماران نیز به دلیل اینکه این افراد مشکل انعقاد خون دارند روند زیبا سازی Botox injection پوست به هیچ وجه توصیه نمی شود.
  6. افرادی که دارای عارضه عفونت و التهاب در اطراف صورت خود هستند. چرا که ممکن است با انجام روند تزریق بوتاکس پوست، این عفونت و التهاب به نواحی تحت تزریق بوتاکس پوست مورد نظر رسیده و نتایج بعد از انجام تزریق بوتاکس در پوست را تحت تاثیر قرار دهد.
  7. کسانی که ایمنی بدنشان ضعیف بوده و در بدن خود عفونت فعال دارند.
  8. افرادی که به سن 18 سال نرسیده اند. به طور یقین این شرایط سنی به این دلیل لحاظ می شود که بیمار از لحاظ جسمی به بلوغ کامل رسیده و رشد بدن آن ثابت بماند.
  9. افرادی که دارای حساسیت های دارویی هستند باید در این خصوص با پزشک متخصص تزریق کننده بوتاکس خود صحبت کنند.
  10. افرادی که در طی دو هفته گذشته به انجام روند واکسیناسیون پرداخته اند. در این افراد ممکن است به دلیل اینکه فاصله زمانی در استفاده واکسن و ماده بوتاکس به خوبی رعایت نشده است ممکن است دچار عوارض و مشکلاتی از این بابت شوند.

همچنین توصیه می کنیم مقاله آرایش بعد از تزریق بوتاکس را هم مطالعه کنید.

امیدواریم از مقاله مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس راضی بوده باشید …

تزریق بوتاکس در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان توسط پزشکان متخصص این زمینه انجام میشود.

برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید یا از طریق چت سایت سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed