کاشت مو با تراکم بالا یا نهایت تراکم چقدر ماندگاری دارد؟

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. کاشت مو با تراکم بالا یا نهایت تراکم چقدر ماندگاری دارد؟
کاشت مو با تراکم بالا

کاشت مو با تراکم بالا یا نهایت تراکم چقدر ماندگاری دارد؟

کاشت مو با تراکم بالا یکی از مواردی است که در تبلیغات مربوط به کاشت مو خیلی در خصوص آن صحبت می‌شود. با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تولید دستگاه‌هایی که علاوه بر بالا رفتن کیفیت و اثربخشی عمل‌های کاشت مو، انجام آن‌ها را ساده‌تر و بی دردسر می‌کنند، تراکم‌های بالا در کاشت مو دور از ذهن و دست نیافتنی نیست. اما باید بدانیم که این کار هم با محدودیت‌هایی روبرو است و شرایطی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا کاشت مو با حداکثر تراکم را با هم بررسی کنیم و با جنبه‌های مختلف آن به خوبی آشنا شویم.

درصد موفقیت کاشت مو چقدر است؟

میزان موفقیت کاشت مو به عوامل متعددی وابسته است، از این عوامل می‌توان به مهارت پزشک، روشی که برای انجام این عمل استفاده کرده است و مراقبت‌های بعد از عمل توسط بیمار اشاره کرد. اگر همه دستورات پزشک بعد از عمل به خوبی رعایت شوند و پزشک ماهری را برای انجام این عمل انتخاب کنید، درصد موفقیت آن می‌تواند نزدیک به صد در صد باشد. به طور کلی تحقیقات نشان داده‌اند که بیش از ۷۵ درصد از کسانی که عمل کاشت مو را انجام می‌دهند نتیجه مطلوب را از این عمل به دست می‌آورند که درصد بالا و رضایت‌بخشی است.

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا

کاشت مو با تراکم بالا به روش‌های مختلفی انجام می‌شود، به‌عنوان‌مثال در کاشت مو به روش SUT که از نقاط مختلف بدن بخش اهدا کننده را انتخاب می‌کنند، روش fue که یک روش ایمن و با عوارض کم است و کاشت مو به روش میکروگرافت که در حال حاضر بهترین روش برای انجام عمل کاشت مو است. روش میکروگرافت که از جانب fda نیز تأیید شده است در سه مرحله انجام می‌گیرد؛ مرحله اول فولیکول‌های مو از ناحیه اهدا کننده برداشته می‌شوند که در این روش گرافت‌های مو بسیار بهتر و سالم‌تر می‌مانند، در مرحله بعد گرافت ها آماده کاشت می‌شوند و در مرحله آخر به محل مورد نظر انتقال پیدا می‌کنند.

عکس قبل و بعد از کاشت مو

روش میکروگرافت یکی از روش‌های بسیار مؤثر برای انجام کاشت مو است که به دلایل دیگری مانند کمترین میزان درد و عدم دیده شدن اسکار عمل، به یک روش محبوب در بین متقاضیان این عمل تبدیل شده است. کاشت مو به روش میکروگرافت ظرافت و مهارت خاص خود را می‌طلبد، پس بهتر است برای انجام این عمل به دنبال یک کلیک کاشت مو معتبر باشید. لازم به ذکر است که کلینیک نیل علاوه بر پزشکان حاذق، اولین مرکز کاشت مو به روش میکروگرافت است که باعث می‌شود این کلینیک اولین انتخاب بسیاری از زیباجویان باشد.

ماندگاری کاشت مو با تراکم بالا چقدر است و آیا نیاز به تجدید این روش است؟

بسیاری از کسانی که قصد انجام عمل کاشت مو با نهایت تراکم را دارند، نگران این موضوع هستند که نتایج این عمل چقدر ماندگاری دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت در صورتی که توسط یک پزشک با تجربه انجام شود و فرد تمام نکات گفته شده را مو به مو اجرا کند، نتیجه این عمل می‌تواند همیشگی باشد. نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که تا یک سال پس از عمل به صورت دوره‌ای ریزش‌ها و واکنش‌هایی نسبت به این عمل وجود دارد اما پس از یک سال فولیکول‌های مو و پوست سر به ثبات می‌رسند و تغییرات اصلی پس از آن آغاز می‌شود.

حداکثر تراکم برای کاشت مو چقدر است؟

میزان گرافت‌های منتقل شده در کاشت مو با بالاترین تراکم، از فرد به فرد متفاوت است و نمی‌توان گفت که دقیقاً این میزان چقدر است. اگر بخواهیم یک بررسی کلی داشته باشیم، می‌توان گفت که به طور استاندارد حداکثر ۴۵۰۰ گرافت در یک عمل کاشت مو با تراکم بالا استفاده می‌شود، هر گرافت حدود ۳ تا ۵ مو دارد که می‌توان گفت کاشت مو با حداکثر تراکم عددی در حدود ۱۰ تا ۱۴ هزار مو است. قیمت کاشت هر تار مو در این روش قبل از جراحی به متقاضی گفته می‌شود.

کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو با تراکم بالا بهتر است یا تراکم طبیعی؟

همان‌طور که می‌دانید هدف از عمل کاشت مو رسیدن به ظاهر دلخواه است، قطعاً ظاهری زیبا با تعادل در انجام کار به دست می‌آید. در صورتی که شما ریزش شدید دارید و موهای بخشی از سر شما آن‌قدر کم شده که پوست سر پیداست، نیاز به کاشت مو با تراکم بالا نیست زیرا هنوز در آن بخش مو وجود دارد و بهتر است که با تراکم طبیعی عمل کاشت مو انجام شود؛ ممکن است در شرایط دیگر بخشی از سر کاملاً طاس باشد و در این شرایط نیاز به کاشت مو با تراکم بالا است. از جمله نکات مهم در این خصوص این است که حجم و ضخامت مو، همچنین تراکم طبیعی موهای بیمار در تنظیم تراکم مو برای عمل کاشت بسیار مؤثر است.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در نهایت پزشک شما تشخیص می‌دهد که تراکم بالا را برای شما انتخاب کند یا تراکم طبیعی، اما به صورت کلی در کاشت مو با تراکم بالا به علت اینکه سوراخ‌های زیادی در پوست سر ایجاد می‌شود، به مویرگ‌های خونی زیر پوست که وظیفه خون‌رسانی به مو را برعهده دارند، آسیب می‌زند و باعث می‌شود عمل خون رسانی به موها که خود باعث حفظ و رشد آن‌هاست، مختل شود.

بنابراین حتماً قبل از عمل تحقیق کنید و پزشکی را برای انجام عمل کاشت مو با تراکم بالا انتخاب کنید که با تجربه و حاذق باشد تا مطمئن شوید که انجام این عمل خون‌رسانی به پوست سر را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

کلام آخر

در این مقاله در خصوص یکی از پرطرفدارترین و مهم‌ترین عمل‌های زیبایی صحبت کردیم، با بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا آشنا شدیم، درصد موفقیت و ماندگاری عمل کاشت مو با تراکم بالا را بررسی کردیم و در نهایت موضوع بسیار مهم تراکم بالا یا تراکم طبیعی که سؤال بسیاری از مراجعه کنندگان کلینیک نیل است را بررسی کردیم. در صورتی که تمایل انجام عمل کاشت مو دارید می‌توانید با شماره ما بالای همین صفحه تماس بگیرید و مشاوره رایگان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed