تزریق چربی به روش بادی جت در تهران

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. تزریق چربی به روش بادی جت در تهران
تزریق چربی به روش بادی جت چیست ؟

تزریق چربی به روش بادی جت چیست ؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است مردم زیادی با آن دسته و پنجه نرم کنند مشکلاتی مانند چین و چروک بدن، استخوانی شدن برخی قسمت ها و افتادگی پوست است. در چنین مواقعی تزریق چربی با استفاده از روش های مختلفی قابل انجام خواهد بود. در عمل زیبایی تزریق چربی در ابتدا سلول های چربی از قسمت های مستعد بدن بیمار که به نحوی به عنوان بانک و سایت اهدا کننده محسوب می شوند استخراج خواهد شد.

تزریق چربی به روش بادی جت چیست ؟

در هنگام استخراج چربی ها ممکن است از روش های مختلفی استفاده شود، در واقع دستگاه های امروزی این قابلیت را دارند تا با امکانات بیشتر و روش های مختلفی این کار را انجام دهند اما در برخی مواقع مانند عمل زیبایی لیپوساکشن چربی های خارج شده دیگر قابل استفاده نخواهند بود. اما در روشی نوین به نام بادی جت سلول های چربی پس از استخراج هیچ آسیبی ندیده و مجددا می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همان طوری که گفته شد روش بادی جت یکی از روش هایی که برای استخراج سلول های مورد نیاز برای تزریق چربی استفاده می شود. در واقع در برخی مواقع به روش بادی جت روش لیپوساکشن آبی یا آکوا لیپو نیز گفته می شود.

در فرآیند استفاده از بادی جت در عمل زیبایی تزریق چربی ابتدا توسط یک پمپ پر فشار رگه های باریکی از آب به داخل بافت چربی ها وارد خواهد شد. در نتیجه انتقال این آب توام با هوا ساختار پیوسته چربی های و سلول های چربی کمی سست شده و سپس توسط یک کانول که به دستگاه مکش خلا متصل شده است به راحتی قابل جداسازی و خارج کردن است. در واقع این بخش از روند استخراج سلول های چربی کاملا مشابه روش های سنتی لیپوساکشن است با این تفاوت که سلول های چربی در روش بادی جت به جهت استفاده در عمل زیبایی تزریق چربی توسط روش های خاصی جداسازی و سست خواهد شد تا مجددا بتوان از آن ها استفاده نمود.

مایعی که برای سست کردن پیوند بین سلول های چربی استفاده می شود حاوی مقدای بی حسی می باشد که همین امر موجب شده تا آسیب به بافت ها به حداقل رسیده و کبودی و خون ریزی کمتری را نیز پس از انجام عمل زیبایی تزریق چربی به روش بادی جت ملاحظه فرمایید. با لیپوساکشن به کمک بادی جت انقلابی در زمینه لیپوماتیک و لیپوساکشن ایجاد شد زیرا نتایج حاصل از آن سریع تر، موثر تر و کم عارضه تر خواهد بود. به طور خلاصه می توان گفت استفاده از بادی جت در عمل زیبایی تزریق چربی می تواند یک روش صحیح و ایده آل با کمترین آسیب و جراحت همراه با مدت زمان بهبودی کوتاه و بهترین نتایج خواهد بود.

نمونه کارهای قبل و بعد از تزریق چربی به صورت

انتقال چربی به روش بادی جت چگونه انجام می شود ؟

در روش بادی جت پزشک به منظور استخراج سلول های چربی به نحوی که آسیبی به آن ها وارد نشود پالس ها و موج های همزمانی را از مایعی مشخص درون بدن وارد خواهد کرد.

انتقال چربی به روش بادی جت چگونه انجام می شود ؟

این مایعات باعث سست شدن پیوند بین سلول های چربی خواهد شد و این روند به طوری انجام می شود که هیچ آسیبی به بافت های سلولی چربی و اطراف آن وارد نخواهد شد. سپس برای تخلیه سلول های چربی از یک کانول نازک و ظریف استفاده خواهد شد. در واقع روش بادی جت برای سست کردن سلول های چربی از یک مایع منحصر به فرد استفاده خواهد کرد، همچنین با توجه به استفاده از دستگاه پیشرفته بادی جت این عمل به سرعت انجام خواهد شد و همین موضوع نیز باعث خواهد شد تا در زمان کمتری روند استخراج و جداسازی سلول های چربی انجام شود.

به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در روش بادی جت برای عمل زیبایی تزریق چربی یکی از روش های دقیق با جزئیات بسیار بالا محسوب خواهد شد. این میزان از دقت و جزئیات به بیماران این اجازه را خواهد داد تا به اندازه دلخواه تغییرات را انجام دهند و همچنین کمترین درد و کبودی را تجربه نمایند.

تفاوت روش تزریق چربی بادی جت با روش های سنتی

در مقایسه با روش های سنتی که برای استرخاج سلول های چربی و حتی استفاده مجدد آن ها برای عمل زیبایی تزریق چربی استفاده می شد اکنون شاهد این موضوع هستیم که در روش نوین بادی جت چربی ها با دقت بسیار زیاد تری انتخاب شده و استخراج می شوند و همین موضوع یعنی دقت بالا و سرعت عمل در روند استخراج باعث شده تا کمترین آسیب به بافت های بدن و سلول های چربی وارد شود.

تفاوت روش تزریق چربی بادی جت با روش های سنتی

به دلیل کم بودن آسیب به بافت های بدن و سلول های چربی شاهد این موضوع خواهیم بود که سلول های چربی با درصد موفقیت بیشتری تزریق خواهند شد و در عمل زیبایی fat injection مورد استفاده قرار خواهند گرفت. در هنگام عمل زیبایی انتقال چربی به روش بادی جت نیازی به استفاده از بیهوشی عمومی وجود ندارد و فرد می تواند به راحتی این عمل را تحت بی حسی موضعی انجام دهد. دقت بالا و سرعت مثال زدنی عمل زیبایی تزریق چربی به روش بادی جت این امکان را فراهم خواهد کرد تا هر قسمتی از بدن دست خوش تغییرات گردد. در روش های سنتی شاهد اسکار ها و ناهمواری هایی در سطح پوست بودیم که این موضوع در روش بادی جت رفع شده است.

پس از انجام عمل زیبایی تزریق چربی به روش بادی جت فرد هیچ اعوجاجی در پوست خود مشاهده نخواهد کرد و چربی ها به طور کاملا یکنواخت استخراج خواهند شد که این موضوع به دلیل استفاده از مایع تزریق شده در بافت چربی ها می باشد که باعث سست شدن و شکستن پیوند آن ها خواهد شد. همین موضوع به بیمار و جراح این اجازه را خواهد داد تا راحت تر به نتیجه مطلوب خود دست یابند.

تزریق چربی به صورت در کلینیک نیل توسط پزشکان متخصص و خبره

فواید استفاده از روش بادی جت در انتقال چربی

با توجه به تمامی نکات ذکر شده در مورد عمل زیبایی ترنسفر چربی به روش نوین می توان مزایای مختلفی را نیز برای آن در نظر گرفت، در نتیجه به طور خلاصه می توان اعلام کرد که عمل زیبایی fat injection به روش بادی جت باعث خواهد شد تا پس از استخراج چربی کمترین آسیب به بافت های داخلی بدن وارد شود و دلیل این موضوع استفاده از مایعی برای سست شدن پیوند بین سلول های چربی و در نهایت خروج آن ها توسط دستگاه مکش است.

فواید استفاده از روش بادی جت در انتقال چربی

به دلیل ظرافت و دقت این تکنولوژی درد، تورم و کبودی حاصل از استخراج چربی و عمل زیبایی تزریق چربی به حداقل مقدار خود خواهد رسید که به عنوان انقلابی در صنعت لیپوساکشن و تزریق چربی محسوب می شود. دوران نقاهت عمل زیبایی fat injection به روش نوین بسیار کوتاه تر از روش های سنتی خواهد بود. نتایج حاصل شده بسیار طبیعی تر بوده و روند تزریق چربی و استخراج آن بدون بیهوشی عمومی انجام می گردد.

نتایج به دست آمده پس از عمل زیبایی fat injection به روش بادی جت ماندگاری بسیار بالایی داشته و در نهایت پس از گذشت سال ها به دلیل جذب چربی ممکن است کمی تغییر کند، اما علت این ماندگاری بالا استفاده از تکنولوژی های روز دنیا است که موجب می شود هیچ آسیبی به بافت های داخلی بدن و اعصاب و عروق وارد نشود.

در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان تزریق چربی به روش بادی جت  توسط متخصصین خبره جراحی پلاستیک انجام میشود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین سایت سوالات خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed