سن مناسب کاشت ابرو چقدر است؟

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. سن مناسب کاشت ابرو چقدر است؟
سن مناسب کاشت ابرو

سن مناسب کاشت ابرو

عمل زیبایی کاشت ابرو امروزه طرفداران زیادی از سراسر نقاط دنیا پیدا کرده و آمارهایی که طی چند سال گذشته انجام گرفته تصدیق کننده این حرف است. اما موردی که عموما کلینیک‌ها کم‌تر به آن توجه می‌کنند؛ بدون شک پاسخ به سوالات ابتدایی و بنیادی همچون سن مناسب کاشت ابرو و هزینه کاشت ابرو چقدر است که می‌توانید با مراجعه به قسمت خدمات یا بلاگ کلینیک نیل به پاسخ نهایی برسید.

همچنین آمارها نشان می دهد که عمل زیبایی Eyebrow transplant یکی از پر بازده ترین عمل های زیبایی در در طول تاریخ بشریت به شمار می رود چرا که عمل زیبایی کاشت ابرو یک روش کاملا تضمینی و دائمی خواهد بود.

سن مناسب کاشت ابرو

بیمارانی که از عمل زیبایی کاشت ابرو استفاده کرده اند همواره اذعان داشته اند که عمل زیبایی Eyebrow transplant زندگی آنها را دچار تغییر و تحول کرده و تاثیرات مثبتی به زندگی آنها گذاشته و به عبارتی عمل زیبای کاشت برو به زندگی آنها امیدی تازه بخشیده است.

چرا که وجود داشتند افرادی که بنا به دلایل مختلفی مو های ابرو های خود را از دست داده بودند و و ابروهای شان نسبت به قبل کم پشت تر شده بود و این موضوع اذیتشان می‌ کرد و باعث شده بود که هر یک از این افراد به فردی منزوی بدل گشته و از جامعه دور بمانند. اما این افراد پس از آشنایی با عمل زیبایی کاشت ابرو و انجام آن زندگی تازه ای شروع کردند و به عبارتی عمل زیبایی Eyebrow transplant به زندگی آنها جریان بخشید.

بهترین کاندید برای انجام کاشت ابرو

اکنون که به اندازه کافی از مزایای فراوان و نتایج دلچسب عمل زیبای کاشت ابرو مطلع شدید بد نیست نیم‌ نگاهی به این موضوع که عمل زیبایی Eyebrow transplant مناسب چه کسانی است و چه کسانی کاندید مناسبی برای عمل زیبایی کاشت ابرو خواهند بود پرداخته شود.

در زیر لیستی قرار دارد که نشان می دهد چه کسانی مناسب عمل زیبایی کاشت ابرو خواهد بود. بنابر این توصیه می شود به این لیست توجه لازم و کافی را داشته باشید:

عمل زیبایی کاشت ابرو برای افراد پا به سن گذاشته : ممکن است افرادی که به دلیل افزایش سن ریشه ها یا به عبارتی فولیکول های موهایشان ضعیف شود که این امر موجب خواهد شد تا ریزش مو در نواحی مختلف بدن رخ دهد از جمله نقاط مهمی که در آن ریزش مو رخ می دهد و از نظر زیبایی و ظاهری دارای اهمیت است ابرو نام دارد.

بهترین کاندید برای انجام کاشت ابرو

بنا بر این عمل زیبایی کاشت ابرو می تواند گزینه مناسبی برای این افراد پا به سن گذاشته باشد. این افراد با استفاده از عمل زیبایی Eyebrow transplant می‌توانند دوباره ابروهایی پرپشت و ضخیم داشته باشند.

عمل زیبایی کاشت ابرو برای کسانی که دارای ابروهای نازک هستند و می خواهند ابروهای خود را پرپشت کنند : داشتن ابروهای پرپشت یک مزیت حساب می شود بنابراین افرادی که از ابرو های نازکی خود رضایت کافی ندارند می توانند با انجام عمل زیبایی Eyebrow transplant به خواسته خود که همان ابروهای ضخیم و پرپشت می باشد برسند.

عمل زیباسازی کاشت ابرو برای کسانی که به دلیل مشکلات ژنتیکی و ارثی موهای ابروهایشان ریخته است و یا اصلا در اطراف ابرو هایشان موی رشد نکرده است : وجود برخی بیماریهای نادر و نامعلوم ژنتیکی و ارثی سبب شده است که برخی افرادی که دچار این بیماری ها شده‌اند از داشتن ابروهای پر مو و زیبا محروم شوند. اما این پایان کار برای آنها نخواهد بود چرا که با عمل زیبایی کاشت ابرو می توان باری دیگر ابرو های این افراد را پر پشت کرد و زیبایی را به آن ‌ها هدیه داد.

عمل زیبای کاشت ابرو برای افرادی که ابروهای خود را برداشته اند: برداشتن بیش از حد و نامناسب موهای ابرو یکی از علت ‌های آسیب دیدن فولیکول عکس های موی ابرو به شمار می‌رود.

بنابراین افرادی که با برداشتن بیش از حد و نا مناسب مو های ابرو های خود باعث شده ‌اند تا ابروهایشان نازک به نظر برسد می‌توانند با بهره گیری از عمل زیبایی Eyebrow transplant دوباره ابروهای خود را پرپشت کنند.

عمل زیبایی کاشت مو برای افرادی که بر اثر حادثه مو های ابرو های خود را از دست داده اند : بروز برخی حوادث تلخ مانند آتش سوزی یا تصادف باعث شده تا زخم هایی بر اطراف ابرو های افراد ایجاد گردد که این امر باعث شده علاوه بر اینکه مو های ابرو های این افراد از بین برود آثار زخم حاصل از تصادف بر روی ابرو های فرد باقی بماند.

بنابراین این افراد با انجام عمل زیبایی کاشت ابرو با یک تیر دو نشان می زنند؛ یعنی با انجام Eyebrow transplant علاوه بر این که ابروهای پرپشت دست می آورند آثار زخم های بر جای مانده از حادثه در زیر موهای کاشته شده پنهان خواهد شد.

نمونه کارهای قبل و بعد کاشت ابرو

محدودیت سنی پیوند ابرو

اکنون پس از اینکه افراد مناسب برای انجام این عمل زیبایی مشخص شدند و دانسته شد که چه کسانی برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو می تواند بهترین گزینه باشند.

حال سوال دیگر در ذهن خواننده پیش می آید و آن سوال این است که آیا عمل زیبای Eyebrow transplant دارای محدودیت سنی می باشد یا خیر و اینکه هر کسی در هر سنی می تواند به انجام عمل زیبایی کاشت ابرو بپردازد ؟

در جواب این سوال متاسفانه باید گفت که بله عمل زیبایی کاشت ابرو دارای محدودیت سنی خاصی می باشد. بنابر این آن دسته از بیماران که قصد انجام عمل زیبایی Eyebrow transplant را دارند موظف خواهند بود تا از این قاعده پیروی کنند.

محدودیت سنی پیوند ابرو

بنابراین همان گونه که به آن اشاره شد بنا به دلایل مختلفی عمل زیبای کاشت ابرو تنها در سنین مشخص شده انجام خواهد گرفت و خارج از این محدودیت سنی عمل زیبای کاشت ابرو میسر نخواهد بود. اکنون سوال دیگری که در ذهن بیمار پیش می آید این است که این محدودیت سنی چه می تواند باشد و بازه آن شامل چه اعدادی خواهد بود ؟

در جواب این سوال نیز باید گفت که حداقل محدودیت سنی برای انجام عمل زیبایی ۲۵ سال و حداکثر محدودیت سنی برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو تا 75 سال گزارش شده است. بنابراین آن دسته از افرادی که بیش از 75 سال سن دارند دیگر نمی توانند از این عمل زیبایی بهره مند شوند.

همچنین آن دسته از افرادی که زیر ۲۵ سال سن داشته و قصد انجام عمل  Eyebrow transplant را در ذهن خود تصور می کنند موظف خواهند بود تا رسیدن به این سن صبر پیشه کنند.

نتایج پیوند ابرو در سنین مختلف و سن مناسب کاشت ابرو

بنابراین در این میان میزان سن نیز بر روی عملکرد عمل زیبایی کاشت ابرو تاثیر گذار خواهد بود. به عبارتی در سنین مختلف عملکرد عمل زیبایی Eyebrow transplant متفاوت خواهد بود نتایج مختلفی به دنبال خواهد داشت.

به عنوان مثال اگر بیمار در سنین کم انجام کاشت ابرو بپردازد به دلیل اینکه هورمون ریزش مو به طور کامل متوقف نشده پس از انجام این عمل دوباره شاهد ریزش موی ابروی خواهد بود.

نتایج پیوند ابرو در سنین مختلف و سن مناسب کاشت ابرو

همچنین اگر کاشت ابرو در سنین بالاتر انجام گیرد به دلیل این که فولیکول های موی موجود در بانک مو ضعیف خواهند بود موهای کاشته شده ابرو در عمل زیبای Eyebrow transplant نیز به دنبال آن ضعیف خواهد بود.

با مطالعات فراوان و تحقیقات انجام شده بسیار پزشکان متخصص به این نتیجه رسیدند که بهترین سن برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو می تواند بین ۳۵ تا ۵۰ سالگی باشد زیرا در این سن انسان هم به بلوغ جسمی و هم به بلوغ فکری کامل رسیده و هم دارای بانک موی مناسب و قوی خواهد بود.

همچنین آمار های انجام شده نشان می دهد افرادی که در این سنین به عمل زیبایی کاشت ابرو روی آورده اند نتایج بهتری نسبت به سایر افرادی که در سنین کمتر از ۳۵ سال یا بیشتر از ۵۰ سال به انجام Eyebrow transplant می ‌پردازند از عمل زیبایی کاشت ابرو کسب کرده اند.

پیوند ابرو یک روش مدرن و بسیار دقیق در این منطقه از صورت است که در صورت ماهر و توانا بودن پزشک می تواند چهره و ظاهر بسیار جذابی را برای افراد به وجود آورد.

با ما در کلینیک نیل واقع در شهرک غرب همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed