تزریق ژل به کمر

تزریق ژل به کمر

آیا تزریق ژل به کمر امکان پذیر است ؟

احتمالا از دیدن جمله عمل تزریق ژل به کمر تعجب کرده اید. با پیشرفت عرصه های مختلف علم علی الخصوص علوم پزشکی، امروزه روش ها و رویکرد های جدیدی در حوزه علم جراحی پزشکی به چشم می خورد که کشف آن ها، به عنوان یک معامله ی پرسود شناخته می شود.

معامله ای که به ازای پرداخت بهای ناچیز، مزایای مختلفی از آن دریافت خواهید کرد. عمل تزریق ژل، با حداقل آسیب و خطر و بیشترین احتمال موفقیت به عنوان یک معجزه ی درمانی شناخته می شود.

آیا تزریق ژل به کمر امکان پذیر است ؟

شاید تصور کنید که تکنولوژی تزریق ژل به پوست تنها برای نواحی صورت و برای اهدافی چون از بین بردن چین و چروک اطراف لب، افتادگی چشم و مواردی از این دست امکان پذیر است.

اما احتمالا تعجب خواهید کرد اگر بدانید امروزه filler injection به کمر با اهداف و نتایج و برای کاربرد های گوناگون در حال انجام است.

عمل تزریق ژل برای رفع عیوب اکتسابی کمر نه تنها ممکن است که امروزه به عنوان یکی از بهترین روش های خلاصی از شر کمر درد های مزمن از طرف بیماران انتخاب می شود.

عمل تزریق ژل به کمر امروزه با فواید و کاربرد هایی متعددی از جمله کاربرد های درمانی در حال انجام است و از طرف پزشکان و متخصصان زیادی به عنوان یکی از آسان ترین و موثر ترین راه حل های در رفع مشکلات کمر و ستون فقرات تایید شده است.

اگر از یکی از افرادی که عمل تزریق ژل به کمر را انجام داده است درباره ی این عمل و تاثیرات آن پرس و جو کنید، از تجربه ی رضایت بخش او شگفت زده خواهید شد.

البته شرط این رضایت، انتخاب پزشکی با سواد و با تجربه و خدماتی با کیفیت و مراقبت های کامل و موثر می باشد.

مزایای تزریق ژل به کمر

عمل زیبایی تزریق ژل به کمر امروزه به طور گسترده مورد توجه پزشکان قرار گرفته و بیشتر به عنوان یک رویکرد درمانی به بیماران پیشنهاد می شود.

عمل filler injection برای اصلاح آسیب های وارد به کمر و دیسک کمر با مزیت های فراوان در حال انجام است.

از جمله ی این مزایا می توان به احتمال بالای موفقیت عمل filler injection اشاره کرد. تزریق ژل به احتمال بالای 90 درصد در برطرف کردن مشکلات ستون فقرات موفق خواهد بود.

مزایای تزریق ژل به کمر

عمل تزریق ژل بر خلاف سایر عمل ها، به صورت سرپایی و بدون احتیاج به تشریفات جراحی های سنگین و بدون ایجاد زخم های ماندگار، نقش مهمی در بازگرداندن انعطاف پذیری دیسک های کمر ایفا می کند.

عمل تزریق ژل به کمر بدون هزینه های سنگین و نقاهت طولانی با کاهش التهاب اطراف دیسک های ستون فقرات موجب کاهش چشمگیر درد های کمر شده و بر روی افزایش تحرک و بازگرداندن سلامتی فرد تاثیر قابل توجهی می گذارد.

اگر شما هم با کمر درد های سنگین دست و پنجه نرم می کنید، می توانید با تجربه ی عمل تزریق ژل به کمرتان برای همیشه از شر این مشکل خلاص شده و لذت نتیجه ی موثر و سلامتی را به خود هدیه دهید.

دوران نقاهت و مراقبت های بعد از تزریق فیلر

بعد از انجام عمل تزریق ژل نکاتی وجود دارد دارد که توجه و رعایت آن ها، تضمین کننده ی ماندگاری موفقیت عمل خواهد بود. بعضی از این نکات به شرح زیر است:

تا دو ساعت بعد از عمل حتما باید دراز بکشید.

حتما برای نشستن از صندلی های دسته دار استفاده کنید تا از فشار آمدن بیش از حد به ستون فقرات جلوگیری کنید. همچنین استفاده از دستشویی فرنگی و تخت مناسب نیز الزامی است.

در هنگام نشستن روی صندلی و برخاستن از آن، عجله نکنید و از چرخش های ناگهانی و پرتاب کردن خود روی صندلی یا تخت جدا پرهیز کنید.

دوران نقاهت و مراقبت های بعد از تزریق فیلر

پیاده روی آرام و با ملاحظه، برای سریع تر طی کردن دوران نقاهت توصیه می شود. در واقع استراحت مطلق بعد از انجام عمل تزریق ژل به کمر ابدا توصیه نمی شود!

در صورتی که به هر دلیلی به شما استراحت مطلق توصیه شد، نکات لازم برای جلوگیری از ایجاد زخم و لخته را از پزشک خود جویا شوید.

شرایط روحی خود را پایدار نگه دارید و از استرس و شرایط عصبی دوری کنید

در صورت داشتن درد، می توانید از پماد های موضعی و مسکن های سبک استفاده کنید.

تا سه هفته، از انجام ورزش های سنگین و ورزش هایی که به ستون فقرات فشار می آوردند پرهیز کنید.

در صورت رعایت تمامی نکات و مراقبت های بعد از انجام عمل تزریق ژل، اگر همچنان مشکلاتی مشاهده شد، جدا توصیه می شود سریعا شرح مسئله را با پزشک خود مطرح کنید و برای به دست آوردن بهترین راه حل با وی مشورت کنید.

عوارض احتمالی و خطرات ناشی از تزریق فیلر به کمر

عمل زیبایی تزریق ژل به کمر به طور کلی جزء عمل های کم خطر محسوب می شود اما احتمال بروز عوارض جانبی و بعضی از آسیب ها در اطراف ناحیه ای که ژل به آن جا تزریق شده وجود دارد. این عوارض به شرح زیر است:

  1. قرمزی پوست ناحیه filler injection
  2. تورم در ناحیه تزریق ژل
  3. خارش در اطراف نقطه filler injection
  4. سوزش ناحیه تزریق
  5. درد در ناحیه پشت و کمر

همچنین در شرایط نادر احتمال بروز خطرات دیگری همچون التهاب های منتشر شونده، انسداد عروق و نیز عفونت وجود دارد.

عوارض احتمالی و خطرات ناشی از تزریق فیلر به کمر

اما در نظر داشته باشید در صورت انجام عمل تزریق ژل در شرایط مناسب و توسط یک پزشک متخصص و با تجربه احتمال بروز این عوارض و خطرات بسیار کاهش می یابد.

برای به حداقل رساندن احتمال خطر، توصیه می شود اگر سن شما کمتر از 18 سال می باشد، اگر پوستتان دارای التهاب، خراش و بریدگی، آکنه یا هرگونه آسیب دیگری می باشد و یا اگر مستعد حساسیت و آلرژی یه هرگونه مواد خارجی می باشید انجام عمل تزریق ژل به کمر را به تعویق بیندازید.

همچنین اگر در دوران بارداری یا شیردهی هستید انجام عمل filler injection را به زمان دیگری موکول کنید

در غیر این صورت احتمال بروز عوارض و آسیب گفته شده، بعد از انجام عمل تزریق ژل برای شما افزایش خواهد یافت.

آیا نتایج حاصل از تزریق ژل به کمر دائمی است ؟

مدت زمان ماندگاری نتایج عمل تزریق ژل به کمر به عوامل زیادی بستگی دارد.

نوع ژل، ناحیه ای که ژل به آن تزریق می شود و وضعیت فیزیکی و سلامتی شخص همگی از جمله مواردی هستند که مدت پایداری تاثیرات عمل filler injection را تحت تاثیر قرار می دهند. هرچقدر میزان چگالی و کیفیت ژل بیشتر باشد و به ناحیه ی عمیق تری تزریق شود، اثرات ماندگارتری خواهد داشت.

اگر برای بار اول است که می خواهید تزریق فیلر را امتحان کنید، توصیه می شود از ژل های هیالورونیک اسید استفاده کنید. چرا که نه تنها برای استفاده ی اول مناسب ترند، بلکه در حدود 6 الی 18 ماه ماندگار خواهند بود.

به طور کلی تزریق ژل هایی که توسط بدن جذب و دریافت نمی شوند، منجر به داشتن نتیجه ای پایدارتر و موثرتر خواهد بود.

انتخاب ژل مناسب برای تزریق به کمر با توجه به شرایط فیزیکی و سلامتی شخص توسط پزشک انجام میشود. این انتخاب حساس از دیگر دلایل اهمیت انتخاب یک پزشک با تجربه و متخصص برای انجام عمل زیبایی filler injection می باشد.

همچنین در صورت کمرنگ شدن تاثیرات عمل تزریق ژل، بنا بر تصمیم پزشک جلسات دیگری برای ترمیم و تزریق مجدد ژل برگزار شده و نتایج ایده آل مجددا به دست خواهند آمد.

در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل انجام عمل تزریق چربی توسط تنها مدرس filler injection در خاورمیانه انجام میشود.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و یا از طریق چت سایت سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed