بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران در کلینیک نیل

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران در کلینیک نیل
بهترین دکتر کاشت ابرو

یکی از اجزای صورت که تاثیر قابل توجهی، بر زیبایی دارد، ابروها هستند. ابروها به قاب صورت معروفند. با این حال، در گذر زمان، به دلایل مختلفی اعم از بیماری و ژنتیک و … دچار ریزش می‌شوند. عمل زیبایی کاشت ابرو یا eyebrow transplant یک عمل زیبایی سرپایی، با کمترین میزان تهاجم است که طی آن، برای پرپشت و زیباتر کردن ابروها، مو از ناحیه اهدا، برداشته و به محل موردنظر پیوند زده می‌شوند. اما علاوه بر اهمیت این عضو در زیبایی چهره، برای گرفتن نتیجه مطلوب از این عمل، مثل خواب درست ابروها، باید در انتخاب پزشک خود، به خوبی دقت کنید. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی‌های مطلوب یک دکتر کاشت ابرو می‌پردازیم و در نهایت بهترین دکتر کاشت ابرو را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نمونه کارهای قبل و بعد کاشت ابرو

ویژگی بهترین دکتر کاشت ابرو

با اینکه کاشت ابرو، عمل جراحی سرپایی محسوب می‌شود، ولی باید در انتخاب پزشک خود دقت کافی را به خرج دهید تا بتوانید نتیجه مطلوبی بگیرید. انتخاب متخصص کاشت ابرو برحسب توصیه‌های دیگران، به تنهایی کافی نیست و بهتر است در هنگام انتخاب، پارامترهای مشخصی را بررسی کنید.

انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو

 دقت بالا

باتوجه به اینکه این عمل، در قسمت حساسی از صورت شما، یعنی دقیقا بالای پلک صورت می‌گیرد، پزشک شما، باید دقت بالایی داشته باشد تا آسیبی متوجه چشم شما نشود؛ علاوه بر این، جداسازی موها از ناحیه اهدا و جایگذاری آن‌ها در محل پیوند ابرو، برای بازدهی درست باید با دقت زیادی صورت بگیرد.

توانایی تشخیص

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی یک متخصص کاشت ابرو خوب، توانایی تشخیص او در تعداد و میزان گرافت‌های پیوندی با توجه به مدل انتخابی شما است. در واقع یک پزشک خوب، پیش از انجام عمل جراحی باید تعداد گرافت‌های موردنیاز را تعیین می‌کند. برای درک بهتر این موضوع و اهمیت آن، بهتر است کمی بیشتر درباره گرافت بدانیم.

گرافت درواقع، شامل یک تا چهار تار مو به همراه پیاز مو، بافت پیوندی، عضله ارکتوپیلاری،شبکه عروقی-عصبی و غدد سبابه می‌باشد.

نکته‌ای که باید بدانید این است که کیفیت ابروی پیوند شده، به دقت برداشت و جایگذاری گرافت‌ها و همچنین کیفیت بانک اهدا، بستگی دارد که خود میزان اهمیت انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو را نشان می‌دهد.

چه کسی بهترین عمل کاشت ابرو را انجام خواهد داد ؟

توانایی ارائه مشاوره، ویژگی مهم بهترین دکتر کاشت ابرو

همانطور که پیش‌تر گفتیم، پزشک کاشت ابرو، باید توانایی تشخیص بالایی داشته باشد اما پیش‌زمینه این موضوع، توانایی ارائه مشاوره صحیح است. متخصص کاشت ابرو، باید پیش از انجام عمل، طی یک جلسه مشاوره، براساس درخواست شما و فرم صورتتان، فرم ابروی مناسب شما را تعیین کند تا نتیجه کاشت ابرو، موفقیت‌آمیز و مطابق میل شما باشد. علاوه بر این، توجه به سلامتی شما، آزمایش‌های پیش از عمل و …. همگی از موضوعاتی هستند که باید پیش از کاشت ابرو بررسی شوند تا جراحی بدون عوارض و بدون هرگونه مشکل انجام شده و نتیجه آن، موفقیت‌آمیز باشد.

زیبایی شناسی ویژگی مهم دیگر برای پزشک کاشت ابرو است. بیماران انتظار این را دارند که پزشک متخصص خود از زیبایی شناسی آگاهی کافی داشته باشد تا طبق خواسته بیمار و با توجه به شرایط جنسی و سنی کرافت های مو را در مکانی مناسب بکارد. برای کسب اطلاعات کافی درمورد سن مناسب کاشت ابرو پیشنهاد می شود که به مقاله جامعی که در این زمینه نوشته شده است، مراجعه کنید.

داشتن نمونه کارهای موفق برای بهترین دکتر کاشت ابرو

با وجود بررسی تمام ویژگی‌های فوق، یکی از مواردی که نشان‌دهنده میزان موفقیت جراحی شما و همچنین میزان تبحر و توانایی دکتر کاشت ابرو موردانتخاب است، نمونه کارهای موفقی است که وی در سابقه کاری خود دارد. نمونه کارهای موفق و واقعی پزشک موردانتخاب، نشان‌دهنده میزان توانایی و دانش به روز اوست.

مزیت کاشت ابرو توسط بهترین پزشک کاشت ابرو

یکی از دغدغه‌های افرادی که برای کاشت ابرو، به کلینیک‌ها و پزشکان مراجعه می‌کنند، داشتن خواب ابروی مناسب و طبیعی است که لازمه آن مشاوره صحیح پیش از جراحی، انتخاب بهترین مدل ابرو، تعیین تعداد گرافت مناسب و …. است که همگی به تبحر پزشک شما بستگی دارد. بنابراین با انتخاب بهترین متخصص کاشت ابرو، با توجه به پیشینه و توانمندی‌های او می‌توانید مطمئن باشید نتیجه مطلوبی از این عمل سرپایی خواهید گرفت.

دغدغه اصلی دیگر، سلامتی است. با توجه به حساسیت این عمل و نزدیکی آن به چشم و پلک، هرگونه بی‌احتیاطی ممکن است باعث صدمه به چشم و یا عفونت در ناحیه جراحی شود، لذا انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو، اهمیت دوچندانی می‌یابد.

پزشک متخصص کاشت ابرو در تهران

بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران

اگر به فکر کاشت ابرو هستید، این شاید مهم‌ترین سوالی باشد که باید از خود بپرسید. دکتر فرامرز نگهدار مغانلو، یکی از این متخصص‌های خوشنام، در زمینه عمل‌های زیبایی مربوط به کاشت مو، خصوصا کاشت ابرو در کلینیک نیل است. ایشان با بهره‌گیری از تکنیک‌ها و ابزارهای روز دنیا، خدمات تخصصی کاشت مو با استفاده از روش کاشت موFUT را در کلینیک نیل انجام می‌دهند. این روش به دلیل، عدم وجود عوارض، به عنوان بهترین روش کاشت ابرو شناخته می‌شود.

دکتر نگهدار مغانلو، دارای فلوشیپ تخصصی مو و ابرو هستند و بیش از 10 سال سابقه فعالیت و هزاران عمل جراحی کاشت مو، با متدها و روش‌های مختلف را در رزومه خود دارند. به همین جهت، میتوانید مشاوره‌های مناسبی را در کلینیک نیل، معتبرترین کلینیک کاشت ابرو نزد دکتر فرامرز نگهدار مغانلو پیش از عمل خود دریافت نمایید و اطمینان داشته باشید که موفقیت کاشت مو و ابرو را بیش از پیش می‌کند.

جمع بندی

ابروها، به عنوان قاب صورت، نقش انکارناپذیری بر زیبایی چهره شما دارند. خصوصا این روزها که ابروهای طبیعی و پرپشت، بسیار مطرح‌تر هستند و به یکی از پارامترهای اصلی سنجش میزان زیبایی تبدیل شده‌اند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید زیبایی چهره خود را به واسطه آن چندبرابر کنید، کاشت ابرو است. اما با وجود سرپایی بودن این عمل، با توجه به حساسیت این عمل، باید به فکر انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو باشید تا نتیجه‌ای مطلوب بگیرید.

ضمن آن‌که به شما پیشنهاد می‌کتیم اگر مایل به افزایش استانداردهای زیبایی در چهره خود هستید، درباره تزریق بوتاکس زیر چشم هم اطلاعاتی کسب کنید و یا با کارشناسان ما در کلینیک نیل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed