ماندگاری تزریق چربی صورت چقدر است؟

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. ماندگاری تزریق چربی صورت چقدر است؟
ماندگاری تزریق چربی در صورت با نیل کلینیک

شاید بازگشت به گذشته، مثلا 10 الی 15 سال پیش غیر ممکن باشد، ولی این موضوع در مورد زیبایی و جوان شدن چهره صادق نیست، زیرا با روش‌های نسبتا نوین، البته با توجه به نتایج قابل قبول در یکی دو دهه گذشته، رسیدن به زیبایی و جذابیت دوران جوانی دور از دسترس نیست. روش‌‌ها و عمل‌های زیادی برای رسیدن به ظاهری جوان‌تر و جذاب‌تر وجود دارد، از تزریق بوتاکس و تزریق ژل تا تزریق چربی که می‌توانند ظاهر شما را حداقل برای 10 سال جوان‌تر کنند. خب طبیعی است که این روش‌ها هزینه‌هایی را به دنبال داشته باشند و همین موضوع سبب می‌شود تا قبل از تزریق سوالات زیادی همچون مدت ماندگاری تزریق چربی در صورت و … ذهن شما را مشغول خود کند. البته که سوالات دیگری هم در این بین هستند که می‌توانند ذهن شما را درگیر کنند، مانند موارد زیر که در طول این مقاله می‌توانید در مورد این موضوعات هم مطالعه بیشتری داشته باشید.

ماندگاری چربی تزریق شده به صورت

روش زیبایی تزریق چربی به صورت

برای زیبایی و جوان‌سازی صورت همان‌طور که گفتیم روش‌های زیادی وجود دارد، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و تزریق چربی و البته تزریق کلاژن که منسوخ شده، از موارد شاخص در این زمینه است. تصمیم نهایی باید حتما بعد از مشاوره با پزشک گرفته شود، اما بعد از انتخاب روش مناسب، بدون شک یکی از سوالاتی که ذهن شما را درگیر خود می‌کند، مدت ماندگاری تزریق چربی است که در این مقاله در مورد آن صحبت می‌کنیم.

تزریق چربی یکی از تاثرگذارترین عمل‌های زیبایی است، برای بدست آوردن چربی و سپس تزریق آن از بافت‌هایی که در آن بافت چربی انباشت شده است، استفاده می‌شود. البته که معمولا از قسمت‌هایی که چربی در آن‌ها کمتر در معرض متابولیسم قرار می‌گیرند استخراج می‌شود، تا ماندگاری آن‌ها افزایش یابد و با فعالیت و رژیم به راحتی تحت تاثر قرار نگیرند. اندامی که معمولا چربی از آن‌ها استخراج می‌شود، پهلو، باسن و شکم هستند؛ یکی از دلایلی که معمولا از این اندام چربی استخراج می‌شود، همان موضوعی بود که به آن اشاره کردیم، یعنی چربی‌های سخت، اما دلیل دیگر که معمولا از این اندام‌ها چربی استخراج می‌شود، محل زخم به‌جا مانده از استخراج چربی است.

روش زیبایی تزریق چربی به صورت و ماندگاری آن

با توجه به این موضوع که استخراج چربی یک عمل نیمه تهاجمی است، برای استخراج چربی نیاز به ایجاد یک خراش کوچک به وسیله تیغ جراحی است که برای بهبود نیاز به بخیه است، به همین دلیل معمولا چربی از قسمت‌هایی استخراج می‌شود که با لباس پوشیده شود تا محل به‌جا مانده از بخیه از جذابیت کلی شما کم نکند. البته که مراقبت‌های بعد از تزریق چربی می‌تواند در بهبودی هر‌چه سریع‌تر محل زخم و بخیه تاثیر گذار باشد، ولی در کل از باسن، پهلو، شکم و برخی از قسمت‌های ران پا برای استخراج چربی استفاده می‌شود.

آنچه تا اینجا مطالعه کردید

چکیده نکات
یکی از روش‌های مهم و کاربردی در جوان‌سازی پوست، تزریق چربی است.
در تزریق چربی، چربی از بدن خود شما و قسمتی که درگیر بافت چربی اضافه است، برداشته می‌شود و در محل مورد نظر تزریق می‌شود.
معمولا برای برداشت چربی از قسمت‌هایی مانند باسن، پهلو و شکم و موارد این چنینی که هم بافت چربی مقاوم دارند و هم با به واسطه لباس پوشیده می‌شوند، استفاده می‌شود تا محل بخیه برداشت چربی دیده نشود.

آیا عمل تزریق چربی دائمی است ؟

بسیاری از مردم پس از مدت ها دست و پنجه نرم کردن با عیوب بدن و چهره خود، در نهایت برای رفع نواقص بخشی از بدن خود و دستیابی به فرم دلخواه تصمیم به انجام عمل تزریق چربی می گیرند.

با این حال یکی از مهم ترین سوالات افرادی که متقاضی انجام عمل زیبایی fat injection هستند، آن است که اثرات این عمل تا چه مدتی پایدار است ؟

پاسخ این است که اگر عمل تزریق چربی در شرایط درستی انجام شود، اثرات آن دائمی خواهد بود. اگر چربی با فشار و مکش کم خارج شود و سپس با تمرکز درست، در زمان مناسب و به اندازه ی مناسب به محل مورد نظر تزریق شود، و همچنین اگر بعد از عمل به محل مورد نظر هیچ فشاری وارد نشود، احتمال دائمی شدن نتایج این عمل تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

پس صرف نظر از اینکه عمل تزریق چربی به خودی خود عملی موفقیت آمیز با کمترین احتمال آسیب و مزیت های فراوان است، انتخاب یک پزشک با تجربه و متخصص و همچنین کلینیکی با خدمات کامل و پیشرفته در افزایش تداوم و ماندگاری نتیجه ی عمل، تاثیری انکار ناپذیر خواهد داشت.

پس اگر تصمیم شما انتخاب عمل تزریق چربی به عنوان راه حلی برای تقویت و بازسازی سینه و یا چهره تان می باشد، بهتر است بدانید که این عمل به دلایل مختلف که یکی از آن ها نتایج ماندگار و موثر است از طرف محققان و پزشکان زیادی تائید می شود.

تزریق چربی به صورت و دیگر اندام ها چقدر ماندگاری دارد؟

زمانی که چربی تزریق می‌شود، با گذشت مدت کمی تبدیل به بافت بدن شما می‌شود، درست مانند بافت طبیعی چربی بدن که دوام بالایی دارد. از خصوصیات مثبت چربی علاوه‌بر طبیعی بودن آن قدرت تطبیق پذیری است، یعنی با افزایش وزن، چربی تزریق شده رشد می‌کند و با لاغر شدن از حجم و وزن چربی کاسته می‌شود.  اما سوال ( آیا تزریق چربی دائمی است ) که خیلی در مورد آن در مقالات مختلف صحبت می‌شود، یکی از موارد کلیدی در انتخاب این روش برای جوانسازی است. بعد از تزریق چربی، با گذشت زمانی قابل توجه از ماندگاری تزریق به مقدار بسیار ناچیزی کاسته می‌شود، چربی هم به‌دلیل متابولیسم و موارد این چنینی جذب بدن می‌شود. اما این به این معنا نیست که مدت ماندگاری تزریق چربی کوتاه مدت است.

ماندگاری تزریق چربی به صورت و دیگر اندام

زمانی که چربی از بدن شما استخراج می‌شود، چربی باقی مانده می‌تواند تا یک سال در یخچال‌های خانگی و تا 2 سال در یخچال‌های صنعتی ماندگاری داشته باشد. همین موضوع سبب می‌شود که شما بعد از مدتی اگر شاهد کاهش میزان چربی تزریق شده بودید، از چربی خود برای شارژ کردن چربی تزریق شده، استفاده کنید. پس می‌توان گفت که تزریق چربی به صورت ماندگاری بالایی دارد، زیرا نتایج اولیه آن تا مدت‌ها همراه شما خواهد بود، ولی با گذشت زمان و افزایش سن، از میزان آن کاسته می‌شود.

روش استخراج چربی در افزایش ماندگاری آن تاثیر چشمگیری دارد، محل استخراج چربی نکته چندان مهمی نیست، ولی نکته‌ای که در لحظه ابتدایی می‌تواند اهمیت داشته باشد، میزان گلبول‌های قرمز و سفید است، زیرا فراوری آن باید به گونه‌ای باشد که امکان خون رسانی به محل جدید در آن فراهم باشد تا از مرکز سلول‌های چربی تزریق شده جلوگیری کند. با توجه به خون‌ رسانی و شرایط متابولیکی و عروقی صورت، ماندگاری چربی به صورت بیشتر از دیگر قسمت‌های بدن مانند باسن، سینه و … است.

تمام چربی‌ها حاوی سلول‌های بنیادی هستند که بقا چربی را ارتقا می‌بخشند و روی جوان‌سازی سطح پوست صورت تأثیر دارند. این سلول‌های بنیادی اضافی، از چربی بیشتری استخراج می‌شوند که برای تزریق لازم نیست. نتایج برای تزریق چربی به بدن همیشگی است اما حفظ وزن و ثابت بودن آن نیز مهم است. با گذشت زمان، چربی با افزایش سن و پیری بدن تغییر می‌کند. انتظار داشته باشید که بعد از این عمل، نواحی که چربی تزریق شده است، نرم‌تر و پرتر به نظر بیایند که به شما ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر می‌بخشد. حتی ممکن است متوجه بهبودی‌هایی در بافت پوستتان شوید.

دوام تزریق چربی در صورت

با توجه به وجود سلول‌های بنیادی در بافت چربی، بعد از تزریق شاهد تاثیر خارق‌العاده‌ای در ظاهر چهره و اندام خود خواهید بود. همانطور که گفتیم به دلیل ساختار بافت چربی که از بدن شما است، مدت ماندگاری تزریق چربی تا حدودی همیگشی است، زیرا شما بعد از آن تغییر را در سطح پوست خود، چه از نظر لطافت و چه از نظر درخشندگی حس خواهید کرد. البته که تخصص پزشک متخصص نکته بسیار مهمی در افزایش مدت ماندگاری تزریق چربی است. زیرا برخلاف تزریق ژل و بوتاکس که ماده صورت آماده است، در این روش باید چربی از بدن خود شما حاصل شود. در واقع در این روش 50% نتیجه به استخراج و 50% مابقی به نحوه تزریق بستگی دارد، در صورتی که برای ژل جنس و کیفیت ژل و نحوه تزریق آن اهمیت دارد.

تاثیرات دائمی انتقال چربی بر روی صورت و سینه

یکی از مناطقی که داوطلب دریافت چربی در عمل تزریق چربی می باشد، صورت است. fat injection به صورت نیازمند استخراج حجم کمی از چربی می باشد. در اثر این عمل چین و چروک ها و دیگر نواقص صورت به طور دائم برطرف خواهد شد. از مزیت های دیگر این روش جوان سازی با حداقل آسیب و خطر ممکن در اثر تزریق چربی می باشد.

به گفته ی پزشکان و محققان عمل زیبایی تزریق چربی به صورت با توجه به اثرات دائمی ای که دارد، موثر ترین و بهترین روش ترمیم عیوب صورت و دستیابی به فرم و قالب دلخواه صورت می باشد.

حال با این که عمل تزریق چربی به صورت در سال های اخیر شدیدا گسترده شده و به طور معمول در حال انجام است، عمل fat injection به سینه به عنوان رویکردی جدید در عرصه ی عمل های تزریق چربی در حال پیدا کردن طرفداران خود می باشد.

عمل تزریق چربی به سینه با دستیابی به توانایی استخراج حجم بیشتری از چربی امکان پذیر شد و امروزه در حال گسترش است. نتایج عمل زیبایی fat injection به سینه از جمله افزایش حجم سینه بعد از این عمل دائمی می باشد، چرا که سلول های خارج شده برای تزریق به دقت انتخاب می شوند و همچنین، با رشد طبیعی سلول های چربی افزایش حجم سینه را به دنبال خواهد داشت.

این عمل زیبایی خطرات و آسیب های سایر روش های افزایش حجم سینه را به همراه نخواهد داشت.

با توجه به اینکه که روش های دیگر موقتی بوده و نیاز به ترمیم یا به طور کلی تخلیه ی ایمپلنت ها و پروتز ها دارد، عمل زیبایی تزریق چربی به سینه با اثرات دائمی و بدون آسیب ها و حساسیت های این چنینی به عنوان ایمن ترین و طبیعی ترین روش افزایش حجم سینه رواج یافته است.

عوامل مؤثر در مدت ماندگاری تزریق چربی در صورت

بعد از پاسخ به سوال تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟ لازم است که به یک موضوع مهم دیگر بپردازیم و آن چیزی نیست جزء، عوامل موثر در مدت ماندگاری تزریق چربی در صورت و دیگر اندام که موارد موثر در آن به شرح زیر است.

عوامل مؤثر در مدت ماندگاری تزریق چربی در صورت

  • به این دلیل که تخصص پزشک اهمیت بالایی در این روش دارد، لازم است تا مجدد آن را بیان کنیم. زیرا نحوه برداشت، استخراج و خالص‌سازی آن نکته بسیار مهم در افزایش مدت ماندگاری تزریق چربی است. پس وظیفه شما در این مورد، تحقیق و پیدا کردن یک مرکز معتبر در زمینه تزریق چربی است.
  • میکروگرافت که ما در نیل کلینیک به استفاده از آن تاکید داریم، نکته بسیار مهم در برداشت و تزریق درست چربی است.
  • مراقبت‌های بعد از تزریق چربی مطابق با نظر پزشک از مهمترین موارد در افزایش مدت ماندگاری تزریق چربی است.
  • استفاده از کرم ضد آفتاب نکته بسیار مهم در حفاظت از پوست است، زیرا درخشندگی و جوانی پوست موضوع بسیار مهمی است که باید مراقب آن باشید، البته که استفاده از کرم‌های آبرسان معتبر با نظر پزشک هم در بالا بردن ماندگاری تزریق بی‌تاثیر نیست.

ماندگاری نتایج حاصل از تزریق چربی

پایداری نتایج این عمل بسته به عوامل مختلف متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه تزریق چربی به کدام ناحیه از بدن انجام شود، میزان تداوم نتیجه عمل fat injection متغیر است.

چربی های برخی از مناطق بدن دارای بافتی سفت هستند که حذف آن ها به روش های معمول رژیم و ورزش، کار دشواری است. بهتر است برای تزریق چربی از چربی های این مناطق مانند شکم، پهلو، ران و یا باسن استفاده شود تا ماندگاری افزایش یابد.

همچنین نحوه ی تزریق چربی به پوست نیز نکته ی قابل توجهی در کیفیت نتیجه ی این عمل خواهد داشت. fat injection باید در ناحیه ای از پوست انجام گیرد که چربی وارد شده در مجاورت عروق خونی باشد تا بافت تازه به سرعت با محیط جدید سازگار شده و فرایند طبیعی خود را آغاز کند.

عوامل متعدد دیگری نیز روی مدت زمان ماندگاری نتیجه عمل تزریق چربی تاثیر گذار خواهند بود. از این عوامل میتوان به مواردی همچون ساختار سلول های چربی بدن، تکنیک های انجام این عمل و توجه به نکات و موارد بهداشتی و همچنین سبک زندگی و رژیم غذایی فرد اشاره کرد.

حال با این که به طور کلی عمل تزریق چربی به عنوان عملی با بازده دائمی شناخته می شود، گاهی بر اثر از دست رفتن بافت چربی تزریق شده توسط اندام دریافت کننده، لازم است عمل تکرار شده و تزریق چربی مجددا انجام شود. که در صورت استفاده از بافت چربی بدن خود فرد احتمال بروز حساسیت ها و عوارض جانبی به صفر نزدیک شده و نتایج نیز ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

آنچه که در این مقاله مطالعه کردید:

نتیجه:
تزریق چربی به صورت یا هر قسمت دیگر از بدن، یکی از بهترین روش‌ها برای بازگشت به جذابیت دوران جوانی است و مدت زمان ماندگاری تزریق چربی صورت بعد از گذشت چند سال با کاهش اندکی رو‌به‌رو شود، اما نتیجه حاصله از آن دائمی است و این میزان ماندگاری در صورت از دیگر قسمت‌های بدن بیشتر است. شما همراه گرامی نیل کلینیک می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه تزریق چربی در صورت با مشاورین ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed