دلایل ریزش ابرو

ریزش ابرو به دلایل مختلف یکی از شرایطی است که افراد را برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو مجاب می کند. ریزش ابرو ممکن است به دلایل مختلف پزشکی، تغذیه ای، هورمونی و موارد دیگر به وجود بیاید.

دلایل ریزش ابرو

امروزه روش هایی برای رفع مشکل کم حجمی ابرو ها وجود دارد که در میان آن ها، عمل زیبایی کاشت ابرو مفید ترین و موثر ترین اقدام برای رفع دائمی این اتفاق شناخته می شود اما باید حتما به مراقبت های بعد از کاشت ابرو توجه ویژه ای داشته باشید. تعیین کردن علت دقیق ریزش ابرو، می تواند شما را برای انتخاب یک تکنیک و درمان درست برای رفع این مشکل و پیشگیری از بروز مجدد آن یاری کند.

در چه مواردی به کاشت ابرو نیاز است ؟

کاشت ابرو، یکی از موفق ترین روش ها برای بازگردانی حجم از دست رفته ی ابرو ها می باشد. طی عمل زیبایی eyebrow transplant، نه تنها عیوب موجود در حجم و حالت ابرو ها برطرف می شود بلکه بر اثر پیوند ابرو از بروز مجدد مشکلات تار ابرو نیز جلوگیری خواهد شد.

در چه مواردی به کاشت ابرو نیاز است ؟

کاشت ابرو، برای ترمیم ابروهایی است که بیش از حد نازک شده اند و یا در شرایطی که حجم زیادی از ابرو از دست رفته است. دلایل ژنتیکی، آسیب دیدگی ها و یا عوارض دارویی از جمله دلایلی هستند که می توانند افراد را متقاضی انجام eyebrow transplant کند. همچنین برای افرادی که دچار جراحت هایی چون سوختگی پوست در ناحیه ی ابرو شده اند، کاشت ابرو می تواند به عنوان موثر ترین روش برای بازیابی تارهای ابروی این ناحیه عمل کند.

گاهی برخی از بیماری ها نیز ممکن است دلیل انجام عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی در برخی از افراد باشد. بیماری های پوستی، بیماری هایی که درمانشان باعث بروز اختلالات پوستی خواهد شد از جمله شرایطی هستند که می توانند دلیل انتخاب عمل زیبایی eyebrow transplant به عنوان راه حل بهبودی باشند فرایند کاشت مو، روشی حساس است که با استفاده از تکنیک های پیوند ابرو ظاهری طبیعی و پرپشت را برای ابروهای شما به ارمغان می آورد. شاید اثرات دائمی و طبیعی فرایند کاشت ابرو یکی از مهم ترین دلایلی باشد که افراد را برای انجام کاشت ابرو طبیعی ترغیب می کند.

آیا ریزش ابرو دلایل خاصی دارد ؟

همانند تارهای موی سر، تارهای ابرو نیز می توانند ضعیف شوند، رشدشان متوقف شود و یا دچار ریزش شوند. دلایل بسیاری وجود دارد که می تواند باعث تضعیف تارهای ابروی افراد و نتیجه ریزش ابرو شوند و افراد را نیازمند به انجام عمل زیبایی کاشت ابرو کنند.

در ادامه بعضی از مواردی که می توانند به عنوان دلایل فرایند eyebrow transplant عمل کنند، آورده شده است:

آیا ریزش ابرو دلایل خاصی دارد ؟

با افزایش سن، سطح هورمون های مردانه و زنانه رو به کاهش می رود و این شرایط باعث تضعیف تار های مو و ابرو خواهد شد.پس یکی از شرایطی که افزایش سن در مردان و زنان به دنبال خواهد داشت، ریزش ابرو و کاهش حجم آن می باشد که این شرایط با انجام پیوند ابرو برطرف خواهد شد.

بیماری های خود ایمن یکی از شرایطی است که می تواند باعث کاهش حجم ابرو ها و ریزش تار های ابرو شود.

بیماری هایی چون آلوپسی و درماتیت از جمله بیماری هایی هستند که ابتلا به آن ها ممکن است شما را به یکی از کاندید های عمل زیبایی کاشت ابرو تبدیل کند.

کمبود مواد مغذی و املاح و مواد معدنی در بدن باعث بروز اختلالات پوستی و اختلالات مربوط به ریزش مو و ابرو خواهد شد.

بیوتین، روی، ویتامین سی و امگا سه از جمله مهم ترین موارد تغذیه ای می باشند که استفاده از آن ها برای حفظ وضعیت سلامت بدن الزامی می باشد.

شرایط درمانی و داروهای مختلف نیز ممکن است یکی از دلایلی باشد که شما را برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو مجاب کند.

بعضی از درمان هایی دارویی و شیمی درمانی ها باعث ریزش تارهای ابرو و از دست رفتن حجم ایده آل ابروها خواهد شد.

سن مناسب کاشت ابرو چقدر است؟

دلایل ریزش ابرو در خانم ها

علاوه بر موارد ذکر شده در مورد علت های ریزش ابرو، رفتارها و شرایطی وجود دارد که در بانوان باعث تشدید اختلال ریزش ابرو می شوند. به همین دلیل در میان متقاضیان انجام عمل زیبایی کاشت ابرو، بیشتر بانوان به چشم می خورند. برای مثال، اختلالات هورمونی، مهم ترین دلیلی است که باعث بروز اختلالات پوست و مو در بانوان خواهد شد. اختلالات هورمون های استروژن و سایر هورمون های بدن ممکن است به روند طبیعی رشد مو آسیب وارد کرده و تضعیف و ریزش تارهای ابرو را به دنبال داشته باشد و پیوند ابرو را به امری ضروری تبدیل کند.

دلایل ریزش ابرو در خانم ها

اختلالات تیروئید نیز از دیگر دلایلی است که بانوان را کاندید انجام کاشت ابرو طبیعی تبدیل می کند. کم کاری تیروئید و پرکاری تیروئید، هر دو به گونه ای باعث اختلال در مکانیسم های طبیعی بدن شده و در موارد مربوط به پوست و مو، باعث ریزش مو و ریزش ابرو خواهند شد. سالانه تعداد زیادی از بانوانی که برای انجام عمل زیبایی پیوند ابرو به کلینیک کاشت ابرو مراجعه می کنند، دلیل مشکل خود را اختلالات هورمونی و یا اختلالات تیروئیدی معرفی می کنند.

شاید تعجب کنید اگر بدانید استفاده از مواد آرایشی غیر استاندارد و یا استفاده مداوم و بی اندازه از موارد آرایشی ممکن است شما را به انجام عمل زیبایی eyebrow transplant نیازمند کند ! استفاده مداوم از مواد آرایشی در ناحیه ی ابرو ممکن است باعث آسیب به تار های ابرو شود. از طرفی پوشاندن مداوم پوست ناحیه ی ابرو با کرم ها و سایر اقلام آرایشی باعث آسیب به پوست و ریزش ابرو به عنوان واکنشی از سمت پوست خواهد شد و بانوان را در شرایط انجام فرایند پیوند ابرو قرار خواهد داد. همچنین شرایط بارداری و زایمان نیز از مواردی است که ممکن است باعث ایجاد اختلالاتی در زمینه ی پوست و مو شود و ریزش مو و ابرو را به دنبال داشته باشد.

آمادگی برای کاشت ابرو در زنان بعد از ریزش ابرو

قبل از اقدام به عمل زیبایی کاشت ابرو ، داشتن برنامه برای پیوند ابرو و آمادگی لازم برای انجام آن الزامی می باشد. به همین هدف در چند روز منتهی به فرایند کاشت ابرو، ملاقاتی برای طراحی اولیه ی ابرو و برنامه ریزی برای مسیر eyebrow transplant و گفتن توصیه های لازم انجام می شود. شما در این جلسه می توانید نکات مربوط به ضخامت، حجم و حالت ابروی ایده آل خود را بیان کرده و نتیجه ی به دست آمده از عمل زیبایی کاشت ابرو را مطابق انتظار و علاقه ی خود مشخص کنید.

یکی از مهم ترین نکات قبل از انجام کاشت ابرو طبیعی، آن است که پزشک خود را از مصرف هرگونه قرص و مکملی مطلع کنید. در روز های قبل از پیوند ابرو ،مصرف هر گونه مسکن، قرص و حتی مکمل های طبیعی بدون اطلاع پزشک توصیه نمی شود. برای استفاده از هرگونه محصول مراقبتی، پزشکی و بهداشتی با پزشک خود مشورت کنید.

همچنین اگر می خواهید دوران نقاهت بعد از eyebrow transplant را بدون دردسر ها و آسیب های جدی طی کنید، مصرف مشروبات الکلی و نیکوتین را در هفته ی منتهی به عمل زیبایی کاشت ابرو قطع کنید. مشروبات الکلی به دلیل خاصیت رقیق کنندگی خون باعث افزایش احتمال خونریزی حین انجام فرایند کاشت ابرو و تشدید کبودی های بعد از آن می شوند. مصرف سیگار و نیکوتین نیز به علت اختلال در عملکرد خون رسانی بدن باعث کند شدن روند ترمیم بدن و بهبودی شما بعد از کاشت ابرو طبیعی خواهند شد.

از 7 روز پیش از انجام فرایند eyebrow transplant ، ورزش ها و فعالیت های سنگین را فراموش کنید، استراحت کنید و به بدن خود اجازه ی تقویت شدن بدهید. همچنین از حساس کردن پوست خود با اقدامات بهداشتی و زیبایی مختلف و حتی آفتاب گرفتن در 7 الی 10 روز قبل از فرایند کاشت ابرو، پرهیز کنید.

کاشت ابرو به روش های نوین در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز از وزرات بهداشت و درمان توسط متخصصان با تجربه انجام میگیرد.

برای تعیین وقت مشاوره حضوری، با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed