مزایای لیزر موهای زائد نسبت به روش های دیگر

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. مزایای لیزر موهای زائد نسبت به روش های دیگر
مزایای لیزر موهای زائد

حذف موهای زائد دغدغه ی تازه ای نیست و روش های متنوعی نیز برای آن وجود دارد؛ اما اگر شما نیز از روش های موقتی و قدیمی همچون وکس، موم و یا اپیلاسیون خسته شده اید، لیزر موهای زائد روشی ست که بهتر است راجع به آن بیشتر بدانید؛ هر چند که خدمات لیزر صرفا در زدودن موهای زائد خلاصه نمی‌شود و رفع تیرگی واژن با لیزر از جمله خدمات پرطرفدار این روش به شمار می‌رود.  در این مقاله سعی داریم تا شما را با مزایای لیزر موهای زائد آشنا کنیم.

لیزر موهای زائد امروزه به یکی از رایج ترین عمل های زیبایی سطح جهان تبدیل شده است. این روش با مزایا و نتایج درخشان متعدد خیلی زود جایگاه ویژه ای بین طرفداران عمل های زیبایی و همه ی کسانی که به فکر خلاصی دائم از شر موهای زائد خود می باشند، باز کرده است و هر روزه تعداد طرفداران این روش در حال افزایش است. اگر شما نیز راجع به عمل زیبایی لیزر موهای زائد و نتایج بی نظیر آن بیشتر بدانید، به خیل عظیم طرفداران این روش حذف موهای زائد خواهید پیوست.

عمل زیبایی لیزر موهای زائد با مزایا و فواید مختلف امروزه به عنوان بهترین روش حذف دائمی موهای زائد معرفی می شود. حین عمل لیزر موهای زائد، اشعه ی متمرکز شده روی تار های مو و ریشه ی آنها اثر گذاشته و با هدف قرار دادن رنگدانه های مو و سوزاندن آن ها باعث کاهش رشد موهای زائد خواهد شد. laser hair removal در شرایطی که موهای زائد در حال رشد می باشند بیشترین تاثیر برای حذف و سوزاندن آن ها را خواهد داشت.

از طرفی با توجه به اینکه اشعه ی لیزر رنگدانه های تار مو را هدف قرار می دهد، هرچه تار مو تیره تر باشد تاثیر اشعه ی لیزر روی آن شدید تر خواهد بود. لیزر موهای زائد به مرور باعث کم رنگ شدن و ضعیف شدن تار های موهای زائد و نیز رشد پراکنده ی آن ها خواهد شد؛ یعنی طی روند جلسات عمل زیبایی laser hair removal شما شاهد کمرنگ شدن موهای زائد خود بوده و با توجه به رشد پراکنده ان ها، اصلا برایتان قابل توجه نخواهد بود. از طرفی انجام عمل لیزر موهای زائد باعث کاهش موهای زیر پوستی می شود.

موهای زیر پوستی که حاصل حذف مو از روی پوست با یک جسم تیز نا هموار می باشد، در این روش به طول کامل حذف خواهد شد و با جایگزین کردن روش laser hair removal به عنوان روش اصلی مو زدایی و تکمیل جلسات لیزر موهای زائد، دیگر هیچ وقت شاهد رویش موهای زیر پوستی نخواهید بود.

فواید و مزایای لیزر موهای زائد

عمل زیبایی لیزر موهای زائد ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی دارد که این ویژگی ها Laser hair removal را در بین سایر روش های حذف موهای زائد در درجه اهمیت ویژه ای قرار داده است. از جمله ی این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیزر موهای زائد هدفمند عمل می کند. عمل زیبایی laser hair removal تحت فولیکول های مو هدف اشعه ی لیزر قرار گرفته و نابود خواهند شد.
  • به خاطر همین هدف مندی و عملکرد دقیق نیز بعد از لیزر موهای زائد تنها فولیکول های مو دچار سوختگی می شوند و پوست بدن آسیبی نخواهید دید.
  • با توجه به نحوه ی عملکرد و اساس روش laser hair removal، این روش تاثیر چشمگیری در کاهش سرعت و حجم رویش موهای زائد بدن دارد.
  • بعد از شروع جلسات لیزر موهای زائد، رشد موهای زائد به طرز فوق العاده ای کاهش یافته و موهای حذف شده در صورت رشد مجدد، دارای تار های بسیار ضعیف و کمرنگ خواهند بود.
  • عمل زیبایی لیزر موهای زائد به سرعت قابل انجام است. بر خلاف روش های قدیمی و زمان بر، روش لیزر موهای زائد حتی روی حجم وسیعی از پوست به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.
  • به طوری که گفته می شود حذف موهای زائد با روش لیزر با سرعت نور انجام خواهد شد!

طریقه انجام لیزر موهای زائد

عوارض و آسیب های احتمالی بعد از انجام عمل زیبایی لیزر موهای زائد بسیار ناچیز است. عوارض جانبی انجام laser hair removal آنقدر محدود می باشد که می توان از انجام عمل زیبایی لیزر موهای زائد به عنوان یک اقدام پر سود و بی ضرر  یاد کرد!

همچنین در حین عمل لیزر موهای زائد، درد و فشار خاصی را احساس نخواهید کرد. با اینکه میزان در حاصل از فرایند laser hair removal فرد به فرد و بسته به ناحیه ای از پوست که این عمل روی آن انجام می شود متفاوت است، اما باز هم لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش های حذف مو های زائد کمترین احساس درد حین عمل را به همراه دارد.

مزیت های لیزر موهای زائد نسبت به روش های دیگر

با این که حذف موهای زائد بدن با تیغ های اصلاح و موزر ها و همچنین موم و وکس از معروف ترین روش های حذف موهای زائد بر شمرده می شوند، اما نکته ای که باعث فراگیر شدن روش لیزر موهای زائد شده است، این است که این روش اثرات طولانی مدت و ماندگاری دارد. در واقع نکته ی قابل توجه که به عنوان برتری روش laser hair removal نسبت به سایر روش های حذف موهای زائد در نظر گرفته می شود، این است نتایج لیزر موهای زائد در مدت زمان طولانی تری ماندگار می باشد و در صورت تکمیل جلسات لیزرف این اثرات دائمی خواهد بود.

یعنی تصور کنید دیگر لازم نیست همواره دغدغه ی حذف موهای زائد بدن خود را داشته باشید و تنها با سپری کردن یک دوره ی کامل از جلسات عمل زیبایی لیزر موهای زائد با فواصل برنامه ریزی شده، یک بار برای همیشه راه حلی برای این دغدغه یافته اید و دیگر هرگز برای این موضوع نگرانی و ناراحتی نخواهید داشت.

از طرفی حتی اگر به هر دلیلی موفق به تکمیل جلسات عمل زیبایی لیزر موهای زائد خود نشدید، می توانید تا حدودی از بابت اثرات طولانی مدت روش laser hair removal و تاخیر در رویش مجدد موهای زائد بدن خود خیال خود را آسوده نگه دارید. این ویژگی مزیت بعدی روش لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش های موزدایی محسوب می شود. از آنجایی که در پروسه ی laser hair removal تار مو از ریشه سوزانده می شود، رشد مجدد مو ها بعد از گذشت زمانی نسبتا طولانی مجددا آغاز می شود. اما در سایر روش های موزدایی بر خلاف عمل زیبایی لیزر موهای زائد این اتفاق نیفتاده و نهایتا تار مو از ریشه کنده می شود؛ که در این صورت فولیکول مو سریعا ترمیم شده و رشد مجدد اتفاق خواهد افتاد.

قبل و بعد از لیزر موهای زائد

آیا نتایج و مزایای لیزر موهای زائد دائمی است ؟

به توجه به رشد مداوم موهای زائد بدن، زمانی یک روش مو زدایی به روش طلایی حذف موهای زائد تبدیل خواهد شد که نقش موثری را در حذف دائمی حذف موهای زائد ایفا کند. لیزر موهای زائد با توجه تعریف و اساس عملکردش، در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین عوارض جانبی توانسته به جایگاه یک روش طلایی برای حذف موهای زائد دست یابد.

با توجه به این که طی عمل زیبایی laser hair removal ریشه ی تار مو مورد هدف قرار می گیرد و توسط یک اشعه ی متمرکز سوزانده می شود، این تخریب به آسانی قابل جبران نخواهد بود و اثرات طولانی مدتی خواهد داشت. به شرط تداوم جلسات عمل زیبایی لیزر موهای زائد به طور منظم و تکمیل دوره ی laser hair removal به طور صحیح، این اثرات طولانی مدت، به اثرات دائمی تبدیل خواهند شد.

البته نکته ی قابل توجه آن است انتخاب یک پزشک متخصص با تجربه و کاربلد، انتخاب کلینیکی با خدماتی با کیفیت و همچنین توجه به نکات و توصیه های پزشک مربوطه و رعایت آن ها، فاکتور هایی مهم در تضمین دستیابی به این نتیجه دائمی می باشند و همچنین تاثیر بسزایی در میزان صحت و رضایت بخش بودن بازدهی عمل زیبایی لیزر موهای زائد خواهند داشت.

لیزر موهای زائد یکی دیگر از خدمات پوست کلینیک تخصصی پوست و مو نیل میباشد که با دستگاه های مناسب و به روز دنیا نظیر الکساندرایت نوبلکس با سیستم خنک کننده قوی انجام میگیرد و هیچگونه حساسیت، سوختگی، و قرمزی روی پوست به جای نمیگذارد.

مزایای لیزر نسبت به اپیلاسیون

اپیلاسیون عوارض متعددی دارد که از آن جمله می توان به درد، قرمزی، تورم و التهاب اشاره کرد. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که اپیلاسیون نمی تواند به از بین بردن دائمی موهای زائد کمک کند و نیاز به تکرار دارد. در برخی از نواحی بدن، اپیلاسیون درد بسیار شدیدی را ایجاد می کند که هر کسی تحمل آن را ندارد. اما لیزر نسبت به اپیلاسیون بسیار روش مناسب تری است و تکرار جلسات لیزر منجر به کاهش نیاز به انجام لیزر می شود. به نوعی که بعد از مدت زمان مشخصی تنها نیاز به انجام لیزر به صورت سالیانه است.

مزایای لیزر نسبت به ژیلت

ژیلت و شیو کردن بدن می تواند عوارض مختلفی مانند خونریزی از ناحیه، ضخیم کردن موها، زبر شدن پوست و … ایجاد کند. همچنین استفاده از ژیلت برای از بین بردن موهای زائد، نه تنها باعث کاهش حجم موها نمی شود، بلکه بلافاصله بعد از شیو کردن، شاهد رشد موها هستیم. همچنین هیچ گاه با شیو کردن شاهد کاهش حجم موها نخواهیم بود. اما با لیزر کردن ناحیه، به مرور زمان شاهد کاهش تجمع موها هستیم و در دراز مدت شاهد از بین رفتن درصد بالایی از موها خواهیم بود که موهای باقی مانده هم نازک و کم پشت می شوند.

اگر مطلب فوق نظر شما را به نسبت سلامت و بی‌خطر بودن این روش تغییر داد؛ پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه لیزر کل بدن با مشاورین ما در کلینیک نیل در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed