درمان لاغری صورت با تزریق چربی

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. درمان لاغری صورت با تزریق چربی
تزریق چربی به صورت

با بالا رفتن سن مقداری از حجم چربی صورت از دست می‌رود و در این شرایط چین و چروک‌های گونه‌ها، خطوط لبخند و چانه و زیر چشم به چشم می‌آیند. بهترین درمان لاغری صورت تزریق چربی به صورت لاغر است. در این مقاله که توسط کلینیک زیبایی نیل برای شما عزیزان محیا شده است به بررسی درمان لاغری صورت با تزریق چربی خواهیم پرداخت. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه هستید، سپاسگزاریم.

علل مختلف لاغری صورت

لاغری صورت به سه دلیل مختلف به وجود می‌آید که در زیر به آن‌ها اشاره شده است:

۱. یکی از دلایل لاغری صورت بالا رفتن سن است که این حجم از چربی با کاهش بافت نرم صورت از بین می‌رود.

۲. یکی دیگر از دلایل لاغری صورت کشیدن سیگار است. نیکوتین موجود در سیگار باعث از بین رفت کلاژن پوست می‌شود.

۳. سومین دلیل در معرض نور خورشید قرار گرفتن است. افرادی که در معرض شدید نور خورشید قرار می‌گیرند، بیشتر از هر فرد دیگری در معرض آسیب هستند؛ زیرا نور خورشید باعث از بین رفتن کلاژن صورت می‌شود.

همچنین به غیر از این سه عامل مهم عواملی دیگری چون استرس مشکلات احساسی و عاطفی و رژیم غذایی و همچنین عوامل وراثتی در لاغر شدن صورت دخالت دارند.

بهترین درمان لاغری صورت

برای پر شدن صورت راه‌های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد از‌جمله می‌توان به تزریق ژل، تزریق چربی، بوتاکس و کاشت پروتز اشاره کرد. انجام تزریقاتی همچون ژل و بوتاکس برای برجسته کردن گونه و صورت یک روش ایمن ولی موقت هستند؛ زیرا نتایج تزریق بعد از چند ماه یا یک سال از بین می‌رود.

برای رفع لاغری صورت یکی از بهترین روش تزریق چربی است که برای انجام این کار از چربی طبیعی بدن برداشته و مقادیر اندکی از آن چربی را به نواحی موردنیاز تزریق می‌کنند و می‌توان گفت تزریق چربی یکی از ایمن‌ترین و بدون واکنش آلرژیک جزو بهترین روش برای پر شدن صورت لاغر به‌حساب می‌آید.

برای چاقی صورت، تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

همان‌طور که در متن بالا اشاره شده است تزریق چربی، بهتر و مؤثرتر از تزریق ژل هست؛ زیرا ژل‌ها مواد مصنوعی هستند که مضرات زیادی دارند و به دلیل مصنوعی بودن مواد درصد واکنش‌های آلرژیک بالا می‌رود و تنها مزیت آن دریافت نتیجه فوری است. تفاوت تزریق ژل و چربی در این است که در تزریق ژل، حجم مشخصی به محل موردنیاز تزریق می‌شود.
اما در تزریق چربی محلی از بدن مشخص شده و از طریق لیپوساکشن از آن بخشی از بدن که چربی کافی دارد چربی لازم را برداشته سپس چربی به‌دست‌آمده فیلتر می‌شود و با بی‌حس‌کننده موضعی به محل تزریق با کانولاهای بسیار ظریفی چربی را به محل موردنیاز به مقدار لازم تزریق می‌کنند. با این تفاسیر قبل از انجام هر کاری بهتر است برای تصمیم‌گیری بهتر از پزشک خود مشاوره بگیرید. همچنین می توانید درباره هزینه تزریق چربی به صورت به صورت هم مشورت بگیرید.

نواحی تزریق چربی به صورت

ماندگاری تزریق چربی برای صورت‌های لاغر

گونه گذاری با تزریق چربی به خصوص تزریق چربی برای صورت کشیده اگر مراحل مختلف برداشت تصفیه و تزریق توسط متخصص به‌خوبی انجام شود، ماندگاری چربی بدون پس از زدن چربی و یا ایجاد آلرژی تا سال‌ها ادامه دارد.

بهترین روش برای تزریق چربی برای ماندگاری بیشتر

از به‌روزترین تکنیک تزریق چربی می‌توان به نانوفت اشاره کرد. در این قسمت می‌خواهیم در رابطه با تزریق نانوفت صحبت کنیم. به بافت‌های چربی که تصفیه و یا فیلتر شده است که در این حالت، حالت مایعی و از غلظت بالایی برخوردار هستند و همچنین اگر چربی برداشته در سایز نانو خرد شده باشد به روش تزریق چربی روش نانوفت می‌گویند؛ و این را بدانید این روش بسیار جدید بوده و برای این کار می‌توانید به کلینیک ما یعنی کلینیک نیل مراجعه فرمایید. برای درمان افراد با مشکلات و عارضه‌های پوستی همچون آفتاب‌سوختگی، جای زخم یا آکنه دچار هستند از تزریق نانوفت استفاده می‌کنند.

در ادامه فیلمی از نحوه تزریق چربی به صورت را مشاهده می کنید:

تأثیر تزریق چربی برای چاق کردن صورت

برای چاقی صورت با تزریق چربی می‌توان از شر چین چروک‌ها و گودی‌های صورت خود خلاص شوید. تزریق چربی را می‌توان در نواحی مانند لب، گونه، خط لبخند، پیشانی و خط چانه تزریق کرد. همان‌طور که اشاره شده برداشتن چربی دارای سه مرحله است از جمله برداشتن چربی از قسمت مشخص شده بدن و دوم تصفیه یا همان فیلتر کردن چربی است که در مرحله سوم چربی را به محل مورد نظر تزریق می‌کنند ازآنجاکه برای تزریق چربی از بدن خود فرد چربی برداشته می‌شود، عوارض جانبی آن اندک است و مشکلاتی همچون آلرژی رخ نمی‌دهد.
این تزریق، به‌عنوان عمل به‌حساب نمی‌آید از این جهت روشی سریع و آسان است فرد ممکن است درد خفیفی را احساس کند و بعد از چند ساعت درد کاملاً برطرف می‌شود. ماندگاری تزریق به روش نانوفت بین یک الی پنج سال است و بستگی به شرایط افراد مختلف است.

سخن آخر

در این مقاله که توسط کلینیک زیبایی نیل برای شما عزیزان محیا شده بود، به بررسی درمان لاغری صورت با تزریق چربی پرداختیم و شمارا با راه‌های کاربردی آن‌ها آشنا کردیم، در صورت داشتن هرگونه سؤال و نیاز به راهنمایی می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا نکات لازم را در اختیار شما قرار دهند.
از این‌که تا انتهای مقاله با همراه بودید، متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed