تزریق ژل به صورت و تاثیرات شگفت‌انگیز این عمل

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. تزریق ژل به صورت و تاثیرات شگفت‌انگیز این عمل
تزریق ژل به صورت

افزایش سن در کنار عوامل بی‌شمار بیرونی مانند تابش نور آفتاب و آلودگی‌های موجود در هوا و … همه و همه در کنار هم از آن دست مواردی هستند که در کاهش جذابیت ظاهری و افزایش چین و چروک‌ها دخیل هستند؛ شاید پیری واژه درستی برای بیان این شرایط نباشد اما در زبان عامیانه عموما این شرایط با واژه افزایش سن و پیر شدن پوست شناخته می‌شود که خوشبختانه راه‌های زیادی برای رسیدن به فرم ایده‌آل و جذابیت‌دوران جوانی وجود دارد که آن تزریق ژل به صورت است.

تزریق ژل به صورت واژه عمومی است که عموما در بهبود شرایط پوست می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ نکته‌ای که به طور کلی از تزریق ژل مطرح است در تاثیرپذیری این ماده خلاصه می‌شود؛ به‌گونه‌ای که از این ماده در زیباسازی لب‌ها خلاصه می‌شود؛ با توجه به قیمت تزریق ژل لب این تکنیک طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

تزریق ژل به صورت و تاثیر آن در جوانی

درمان خطوط پرکلاغی از جمله تاثیرات مهم تزریق ژل در صورت است؛ با توجه به هزینه تزریق چربی به صورت و لب که عدد بسیار بالاتری از ژل است، تزریق ژل به صورت طرفداران بیشتری دارد که این موضوع نشان از بازار وسیع این نوع از خدمات زیبایی است. زمانی که بازار خدماتی بزرگ باشد باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید که امکان اعتماد به افراد غیر متخصص نیز وجود دارد؛ پس با توجه به حساسیت‌های موجود در تزریق ژل به صورت باید به این موضوع توجه کنید که اعتماد به پزشک و کلینیک متخصص حرف اول را در رسیدن به نتیجه نهایی دارد.

تزریق ژل به صورت

تزریق فیلر به صورت به منظور زیباتر نمودن صورت، گزینه ای بسیار طبیعی در برابر عمل های جراحی می باشد. با تزریق ژل به صورت شما هیچ دوران نقاهتی نخواهید داشت و شما را بیهوش نمی کنند، پس تزریق فیلر به نواحی صورت ضرری ندارد و برای افرادی که سنشان بالا رفته است و یا افرادی که میخواهند صورت پرتر و زیباتری داشته باشند توصیه می شود.

چرا که یکی از مهمترین تغییراتی که با افزایش سن صورت می گیرد، کاهش حجمی است که صورت شما دارد. پوست بسیار نازک تر خواهد شد و در برابر هر اشعه و ضربه ای مقاومتی از خود نشان نخواهد داد.

یکی از کارهایی که شما می توانید برای بازیابی بافت های نرم صورت خود انجام دهید تزریق فیلر به صورت است که نیازی به جراحی ندارد. این عمل موجب می شود که شیارهایی که در صورت شما به وجود آمده است پر شود و یا کاهش پیدا کند.

تزریق فیلر به صورت می تواند به استخوان های گونه شما حجم دهد و خطوطی که در کناره لب ها و صورت شما به وجود آمده است را از بین ببرد. بدین ترتیب، ژل های که به پوست تزریق می شوند، یکی از مهمترین ابزاری هستند که در زیبایی و جوان سازی نقش مهمی را ایفا می کنند.

ژل هیالئورونیک اسید چیست؟

ژل‌هایی که برپایه هیالورونیک اسید هستند، بهترین و جدید‌ترین گزینه ممکن برای تزریق ژل به صورت و دیگر اندام‌ها شناخته می‌شوند. هیالورونیک اسید به این دلیل بهترین گزینه ممکن، حتی بهتر از کلاژن برای تزریق است؛ زیرا یک ماده طبیعی در بدن تمامی موجودات زنده به شمار می‌رود که برخلاف کلاژن ماندگاری بیشتری دارد.

هیالورونیک اسید که با علامت اختصاریHA نمایش داده می‌شود، در بدن هر فرد 15 گرم از آن وجود دارد که در طول روز، یک سوم آن، یعنی در حدود 5 گرم تجزیه می‌شود؛ اما نکته مهم در انتخاب هیالورونیک اسید این است که سرعت متابولیزه شدن یا سنتز در هیالورونیک اسید در مقایسه با کلاژن کندتر است

نحوه تزریق ژل به صورت

در ابتدا شما باید دقت داشته باشید که در مورد بیماری های خود با پزشک متخصص زیبایی که قرار است، تزریق فیلر شما را انجام دهد صحبت کنید و او را آگاه سازید تا ایشان در مورد عوارض تزریق به شما اطلاع دهد. بعد از آن پزشک به شما برنامه ای ارائه می دهد که در آن نحوه استفاده از پرکننده های جای جوش و بخیه را مشخص می کند.

مراحل انجام کار به شرح زیر می باشد :

  1. تمامی ژل هایی که نواحی صورت را پر می کنند دارای مواد بی حس کننده موضعی هستند، که این امر موجب می شود تزریق فیلر به صورت راحت تر باشد و هیچ دردی نداشته باشد.
  2. در ابتدا ناحیه ای که باید ژل تزریق شود را مشخص می کنند.
  3. بعد از این که تزریق فیلر به صورت انجام شد، بلافاصله کمپرس یخ را بر روی آن نواحی می گذارند تا صورت شما کبودی و تورم کمتری داشته باشد.
  4. شما باید برای اینکه هرچه زودتر ورم و کبودی صورتتان خوب شود، از مواد معدنی استفاده کنید تا هم پوست شما ظاهر زیبایی پیدا کند و هم کبودی هایتان از بین برود.

مدت زمانی که تزریق فیلر به صورت زول می کشد 30 الی 60 دقیقه است، که زمان آن بیشتر به این امر بستگی دارد که شما درخواست تزریق ژل به کدام ناحیه های صورت را داشته باشید.

نحوه تزریق ژل به صورت

اگر شما مایل باشید می توانید درخواست دهید تا برایتان از بی حس کننده های موضعی استفاده کنند، ولی مصرف آنها چندان ضروری نمی باشد چرا مقدار دردی که هنگام تزریق filler به صورت وجود دارد بسیار ناچیز و قابل تحمل است.

امکان دارد بعد از تزریق به صورت بخش های صورت شما با یکدیگر متفاوت باشد، در این صورت شما نباید نگران شوید، چرا که این تفاوت به علت ورم ایت و بعد از سه روز شما می توانید نتیجه واقعی آن را مشاهده کنید.

شما می توانید بعد از تزریق به راحتی کارهای خود را انجام دهید و حتی آرایش کنی، فقط باید از انجام دادن کارهای غیر عادی خودداری کنید.


مروری برمطالبی که تا به این لحظه مطالعه نمودید


تزریق ژل به صورت با توجه به تغییراتی که می‌تواند در زیباجو محترم ایجاد کند گزینه بسیار ایده‌آلی برای درمان چین و چروک‌ها و افتادگی‌های به‌وجود آمده در صورت است. تزریق ژل به صورت که به واسطه استفاده از ماده بی‌حسی فرایند بدون دردی است به صورت آنی تغییرات قابل توجهی در چهره شما ایجاد می‌کند.

مزایای تزریق ژل به صورت

مردان و زنان می توانند با استفاده از تزریق فیلر برای پر کردن چروک های پوست خود، با نشانه های بالا رفتن سن مبارزه کنند و جوانی را برای خود به ارمغان بیاورند. البته تزریق ژل صرفا در صورت و برای رفع چین و چروک‌ها استفاده نمی‌شود؛ بلکه لب‌ها از جمله اندام‌هایی هستند که به دلیل تاثیر در ظاهر، به روش‌هایی مانند تزریق ژل تاثیر فراوانی در زیبا سازی ظاهر خواهند داشت.

امکان دارد که تزریق موجب شود صورت شما ورم کند، ولی ورم آن در حدی نیست که سایرین متوجه شوند و این ورم فقط تا 3 روز است و بعد از آن به طور کلی از بین می رود.

برخی از افراد بعد از اینکه انتقال فیلر به صورت خود را انجام دهند، امکان دارد که نتیجه را در همان لحظه مشاهده کنند و از نتایج آن راضی باشند.

مزایای تزریق ژل به صورت

موادی که درون این ژل های پرکننده وجود دارد حاوی پروتئین های طبیعی می باشند که تزریق آن به صورت هیچ عوارضی نخواهد داشت ، بلکه چین و چروک های شما را از بی می بر و شکاف های عمیقی را که در صورت شما ایجاد شده است را نابود می کند.

اقدامات قبل از تزریق ژل به صورت

دو هفته قبل از انجام این عمل شما باید از مصرف برخی از داروها اجتناب کنید. این داروها عبارتند از ویتامین ای، آسپرین، جنسینگ و سیر، به طور کلی شما باید از مصرف هرگونه دارویی که دارای اسید استیل سالسیلیک می باشد خودداری کنید.

دو روز قبل از تزریق فیلر به صورت از مصرف بروفن و نوشیدنی های الکلی هم باید پرهیز کنید.

این داروها عوارضی برای بدن ندارند، ولی به این خاطر باید قبل از تزریق filler به صورت از مصرف آنها باید پرهیز نمود که این داروها در صحیح عمل کردن تزریق ژل اختلالی ایجاد می کنند و موجب می شود ژل به خوبی در صورت شما نخوابد و یا عوارضی داشته باشد.

مراقبت های پس از تزریق ژل به صورت

باید دقت داشته باشید که بعد از تزریق filler به صورت خود از نمک کمتری استفاده کنید، چرا که مصرف زیادی نمک باعث می شود صورت شما بیش از حد ورم کند.

باید بعد از انتقال ژل به صورت تا چند روز سر خود را پایین نگه ندارید. چند روز اول باید از کمپرس یخ استفاده کنید و بعد از آن از کمپرس گرم استفاده کنید.

شما برای تزریق ژل به خط خنده هیچ محدودیتی ندارید و می توانید هر سال این ژل را تزریق کنید تا خط خنده شما به طور کلی از بین برود.

نگران قرمزی و تورم صورت خود نباشید، چرا که این امر شایع است و بعد از چند روز از بین می رود. به هیچ عنوان نواحی را که ژل تزریق کرده اید نباید ماساژ دهید.


مطالب پیشنهادی و سوالات متداول


مراقبت های پس از تزریق ژل به صورت

همانطوری که بیان نمودیم در چند روز اول باید از کمپرس یخ استفاده کنید و از گرم کردن نواحی مانند خط خنده باید خودداری کنید.

دوش گرفتن و حمام رفتن هیچ محدودیتی ندارد، فقط دقت داشته باشید زیاد سر خود را پایین نگه ندارید.

باید تا چند روز اولیه از مصرف نوشیدنی های الکلی، برنزه کردن صورت و ورزش کردن پرهیز کنید، چرا که این فعالیت ها باعث می شوند که صورت شما سرخ شود.

اگر خط خنده شما کبود شد، جای هیچ نگرانی نیست، شما با قرار دادن کمپرس یخ هر روز به مدت 15 دقیقه می توانید کبودی را از بین ببرید.

تزریق ژل به صورت در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان توسط تنها مدرس filler injection در خاورمیانه انجام میشود.


کلام آخر و چکیده مقاله


تزریق ژل به صورت برای این که به نتیجه نهایی برسد به دو موضوع مهم وابسته است، انتخاب کلینیک و پزشک در کنار مراقبت‌های شما که نقش کلیدی را در رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت ممکن خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed