تزریق ژل به چانه

تزریق ژل به چانه

تزریق ژل به چانه چگونه انجام خواهد شد ؟

امروزه با توجه به پیشرفته علم و تکنولوژی فیلر ها و ژل هایی که برای تزریق استفاده می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند همین موضوع باعث شده است تا بیماران قادر باشند از عمل زیبایی تزریق ژل برای تزریق فیلر به هر ناحیه ای استفاده کنند.

به عنوان مثال چانه یکی از اصولی ترین و اصلی ترین عنصر های صورت است که به نوعی چهار چوبی را مشخص خواهد کرد حال اگر فردی به دلایلی از وضعیت چانه های خود راضی نباشد می تواند با انجام عمل زیبایی تزریق ژل به چانه این مشکلات را برطرف نماید.

تزریق ژل به چانه چگونه انجام خواهد شد ؟

تمامی اجزای صورت می تواند به صورت طبیعی با افزایش سن تغییر نماید. این تغییرات باعث ایجاد چین و چروک، فرو رفتگی یا افتادگی در فرم صورت خواهد شد.

چانه یکی از عناصر صورت محسوب می شود که می تواند با گذشت سن دست خوش تغییراتی گردد که البته تمامی این مشکلات و چین و چروک ها توسط عمل زیبایی تزریق ژل به چانه قابل درمان و ترمیم است.

اولین تغییر و موضوعی که در رابطه با عضوی مثل چانه رخ خواهد داد این است که می توند دچار کاهش حجم شود، به طوری که تمامی استخوان های آن آشکار خواهند شد.

اولین نشانه های ممکن است در حدود سی سالگی یعنی حتی قبل از سن پیری رخ دهد در نتیجه هر کسی می تواند نسبت به انجام عمل زیبایی تزریق ژل به چانه برای رفع این مشکلات اقدام نماید.

یکی از متداول ترین فیلر هایی که در عمل زیبایی تزریق ژل به چانه مورد استفاده قرار می گیرد اسید هیالورونیک است که بافتی ارتجاعی و لطیف داشته و می تواند به عنوان یک پر کننده استاندارد و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد و فرد از بابت حساسیت های احتمالی و طبیعی بودن آن اطمینان حاصل خواهد کرد.

این پر کننده موضعی بوده و پس از اعمال بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر که در این عمل زیبایی چانه است، در بافت تزریق خواهد شد.

پس از تزریق ژل و فیلر به درون بافت چانه پزشک متخصص با دقت بسیاری مقدار های مشخصی مجددا تزریق کرده و به صورت یکنواخت در زیر پوست چانه پخش می نماید تا نتایجی که به دست می آید باب میل فرد بوده و هیچ ایرادی در آن ها وجود نداشته باشد.

اصلاح و تقویت چانه با استفاده از تزریق فیلر

یکی از بزرگترین مشکلاتی که برای چانه رخ خواهد داد و یا ممکن است به صورت مادرزادی وجود داشته باشد کوچک بودن حجم چانه است، برخی افراد از کوتاهی یا کوچک بودن حجم چانه رنج می برند و همواره به دنبال راهی برای اصلاح این مشکل هستند.

چین و چروک هایی که در کنار چانه به وجود خواهد آمد نیز می تواند تاثیر بسیار در نا رضایتی فرد از وضعیت چانه خود داشته باشد و درست در چنین شرایطی عمل زیبایی تزریق ژل به چانه می تواند باعث رفع و اصلاح این مشکلات گردد.

اصلاح و تقویت چانه با استفاده از تزریق فیلر

عمل زیبایی تزریق فیلر به صورت می تواند به صورت تقریبا طبیعی نتایج مثمر ثمری را به همراه داشته باشد، این درمان اصولا بدون هیچ گونه دردی انجام خواهد شد زیرا علاوه بر بی حسی موضعی که در محل تزریق ژل مورد استفاده قرار میگیرد.

اسید هیالورونیک یا دیگر فیلر هایی که در زمان filler injection از آن ها استفاده می شود نیز حاوی برخی مواد بی حسی مانند لیدوکائین هستند که تمامی این موارد می تواند در تسکین درد حین انجام عمل زیبایی تزریق ژل به چانه تاثیر گذار باشد.

عمل زیبایی تزریق ژل به چانه یک روش بدون جراحی محسوب می شود زیرا بدون ایجاد هیچگونه برش به راحتی باعث می شود تا شما بتوانید بافت زیبا و نرمی را برای چانه خود ایجاد کنید. مقدار استفاده شده از فیلر تمام توسط پزشک متخصص مشخص خواهد شد زیرا وی با بررسی دقیق سابقه های پزشکی شما بهترین تصمیم ها را اتخاذ خواهد کرد تا از هرگونه حساسیت، کبودی، تورم و درد اضافی جلوگیری به عمل آید.

آمادگی های قبل از انجام تزریق فیلر به چانه

موارد و نکات بسیار زیادی وجود دارد که معمولا در جلسات مشاوره پیش از انجام عمل زیبایی تزریق ژل به چانه توسط پزشک متخصص یا دستیاران در اختیار شما قرار داده خواهد شد اما پیش از انجام عمل زیبایی filler injection به نواحی صورت دقت داشته باشید که برای چند هفته باید از مصرف دخانیات، داروهای ضد انعقاد خون، مکمل های گیاهی و مشروبات الکلی پرهیز نمایید زیرا باعث افزایش احتمال بروز خون ریزی و عفونت در حین تزریق ژل خواهد شد.

آمادگی های قبل از انجام تزریق فیلر به چانه

هم چنین دقت داشته باشید که می تواند برای نرم سازی بافت چانه نیم ساعت قبل از انجام تزریق ژل از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

به جای استفاده از مکمل های مصنوعی و شیمیایی بهتر است از روغن های گیاهی و میوه و سبزیجات استفاده کنید. با خونسردی می توانید به پیشواز عمل زیبایی filler injection به چانه بروید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق ژل به چانه

مهم ترین نکاتی که می توان از آن ها به عنوان مراقبت های بعد از عمل زیبایی تزریق ژل به نواحی صورت نام برد ادامه اجتناب از مصرف الکل، سیگار کشیدن، استعمال دخانیات و مصرف داروهای مکمل گیاهی و ضد انعقاد خون می باشد. این موارد باعث افزایش احتمال بروز خون ریزی و همچنین عفونت خواهد شد.

مراقبت های بعد از انجام تزریق ژل به چانه

در نتیجه این موارد می تواند دوران نقاهت طولانی مدت تری را برای شما به همراه داشته باشد و روند درمانی شما را کند نماید.

از قرار گرفتن مستقیم در برابر نور خورشید به صورت کاملا جدی خود داری نمایید و در هفته ابتدایی پس از انجام عمل زیبایی تزریق ژل به چانه از رفتن به سونای خشک یا سالن سولاریوم خودداری نمایید زیرا می تواند تاثیر نامطلوبی بر روی پوست شما داشته باشد.

دوران نقاهت تزریق ژل به چانه

اگر چه شاید محل تزریق ژل یعنی چانه نشانه های واضحی از تغییرات را نشان ندهد اما در اولین لحظه و بلافاصله پس از انجام عمل زیبایی filler injection نتایج کاملا قابل مشاهده خواهد بود البته تورم  و کبودی ناشی از تزریق ژل به بافت چانه ممکن است مانع از مشاهده نتایج نهایی شود.

در چنین شرایطی دقت داشته باشید که تورم و کبودی ها در هفته ابتدایی پس از انجام عمل زیبایی تزریق ژل عادی بوده و هیچ مشکلی ایجاد نخواهند رد اما برای کنترل این روند می تواند برا کمپرس یخ، پماد های ضد التهاب، بلند کردن زیر سر هنگام خواب و استراحت استفاده کنید.

این موارد می تواند باعث شود تا روند بهبودی شما سرعت پیدا کرده و به زودی شاهد نتایج نهایی عمل زیبایی filler injection به چانه باشید.

نتایجی که پس از تکمیل شدن فرآیند بهبودی شما بعد از عمل زیبایی تزریق ژل به چانه نمایان خواهد شد معمولا با توجه به کیفیت انجام عمل زیبایی تزریق ژل بین 4 تا 24 ماه متغیر خواهد بود و باقی می ماند اما برای ماندگاری بیشتر معمولا پیشنهاد می شود که از تکرار مجدد عمل زیبایی filler injection به چانه استفاده نمایید.

زیرا این کار زمانی که تحت نظر یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود و همچنین مرغوب ترین مواد برای تزریق انتخاب شوند به راحتی می تواند تا پایان عمر همراه شما باشد و زیبایی را برای شما به ارمغان آورد تا در اوج پیری جوانی پوست را تجربه نمایید.

تزریق ژل در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل توسط تنها مدرس filler injection در خاورمیانه انجام میشود.برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره داخل سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed