تزریق بوتاکس به کناره های چشم و نحوه انجام آن

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. تزریق بوتاکس به کناره های چشم و نحوه انجام آن
تزریق بوتاکس به کناره های چشم

تزریق بوتاکس به کناره‌ های چشم یکی از راه‌های دردسترس برای رسیدن به فرم ایده‌آل است؛ با توجه به این موضوع که قیمت بوتاکس به نسبت سایر متد‌ها مناسب‌تر است؛ این متد در قیاس با سایر متدها طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. نه تنها در موضوع تزریق بوتاکس به کناره‌ های چشم بلکه در خصوص کلیتی که در خصوص تزریق بوتاکس وجود دارد و باید به آن توجه داشته باشید، نقش خود شما در به‌ثمر نشستن هزینه و زمانی است که صرف می‌کنید.

تاثیر شگفت انگیز تزریق بوتاکس به کناره های چشم

احتمالا این سوال در ذهن شما مطرح می‌شود که نقش شما در رسیدن به نتیجه ایده‌آل دقیقا چیست و کجا قرار دارد؟ در واقع نقش شما در این موضوع ابتدا در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی برای خدمات بوتاکس و انتخاب پزشک یا متخصص کاربلد است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید؛ اما بخش مهم دیگری که برعهده شماست در مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس و شستشو بعد از تزریق بوتاکس خلاصه می‌شود.

کلینیک نیل شهرک غرب با سابقه‌ای درخشان در حوزه خدمات زیبایی نامی آشنا برای زیباجویان محترم است تا با اطمینان خاطر به نتیجه دلخواه خود برسید. شما با کمک تزریق بوتاکس به کناره های چشم می‌توانید خطوط پنجه کلاغی که سبب کاهش جذابیت شما می‌شوند را کاهش دهید.

در خصوص درمان چین و چروک‌های موجود عموما مواردی جایگرین برای تزریق بوتاکس مانند تزریق ژل و تزریق چربی وجود دارد که تمامی این موارد با بالاترین کیفیت ممکن در کلینیک نیل انجام می‌شود. تزریق ژل عموما در لب و اندام‌های دیگر انجام می‌شود که مانند بوتاکس یک فرایند موقتی به شمار می‌رود؛ اما تزریق چربی فرایندی کاملا دائمی است که برخلاف دو متد دیگر از چربی بدن خود فرد استفاده می‌شود.

تزریق بوتاکس به کناره های چشم

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک نوع سم به نام بوتولینوم است که تزریق آن در زیر پوست،سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد و ظاهری جوان‌تر را برای مدتی ایجاد خواهد کرد. اثرات بوتاکس بسته به تزریقات قبلی بین ۳ تا ۶ ماه به طول می‌انجامد و به طور متوسط هر ۳ تا ۶ ماه یکبار تجدید می‌شود.

بوتاکس در عضله های چین و چروک دار صورت تزریق می شود و بدین وسیله از انقباض سلول های عصبی صورت خودداری می کند.  در دنیای امروز انواع برندهای بوتاکس وجود دارد که تمامی آنها برای زیبایی به کار می روند و هرکدام دارای ویژگی های خاصی می باشند. باید دقت داشته باشید، تنها کسی که می تواند بهترین نوع و انواع بوتاکس را شناسایی کند پزشک متخصص می باشد. نکته‌ای که در خصوص تزریق بوتاکس به کناره های چشم و سایر اندام‌ها به آن توجه کنید در آشنایی با برندهای اصلی و شناخت برند‌های تقلبی بوتاکس است.

چین و چروک هایی که شما هنگام خندیدن در اطراف چشم خود ملاحظه می کنید را به راحتی می توانید از طریق تزریق botox به کناره های چشم از بین ببرید تا چشم های زیباتری داشته باشید.

این نوع چروک ها که در اطراف چشم وجود دارند به دلیل انقباض عضلاتی پوستی در کناره های چشم است، شما با تزریق بوتاکس به کناره های چشم توانایی انقباض این عضلات را پایین می آورید و همین امر موجب می گردد که چروک های دور چشم شما از بین برود.

شما باید برای اینکه بدانید آیا نیازی به بوتاکس به گوشه های چشم دارید به نزد پزشک متخصص روید و او در طی جلسات گوناگون شما را در مورد تزریق botox به کناره های چشم راهنمایی می کند.

روش تزریق بوتاکس به کناره های چشم

تزریق بوتاکس نیازی به بستری شدن ندارد و سرپایی انجام می شود. سوزن هایی که برای تزریق بوتاکس مورد استفاده قرار می گیرد بسیار نازک هستند و به همین دلیل هیچ دردی ندارد و نیازی نیست که قبل از تزریق صورت را بی حس کنید.

نحوه تزریق بوتاکس به گوشه های چشم به این گونه است که اول باید صورت ضدعفونی شود و بعد از آن پزشک به وسیله سوزن هایی که بسیار ظریف هستند مقدار کمی از ژل بوتاکس را به بالای ابروها و اطراف چشم تزریق می کنند.

روش تزریق بوتاکس به کناره های چشم

امکان دارد در محلی که تزریق صورت می گیرد سوزش و قرمزی ایجاد شود که نباید نگران باشید.

سوزش و قرمزی بعد از چند ساعت رفع می شود و هیچ مشکلی ندارد. باید دقت داشته باشید بعد از اینکه تزریق botox به کناره های چشم توسط پزشک انجام شد به هیچ عنوان تا چند ساعت دراز نکشید و محلی را که تزریق شده است را نمالید، با رعایت کردن این نکات بوتاکس به طور کامل در زیر چشم جذب می شود.

یکی دو روز که از تزریق شما بگذرد، به ندرت چین و چروک های صورت شما از بین می رود و از 3 تا 6 ماه ماندگار می باشد، بعد از آن باید برای تجدید بوتاکس خود به پزشک مراجعه کنید.

در صورتی که شما بعد از 3 یا 6 ماه باری دیگر چروک های روی صورت خود را مشاهده نمودید برای اینکه زیبایی همیشگی داشته باشید باری دیگر به پزشک مراجعه کنید تا تزریق شما مجددا صورت بگیرد.


مروری برمطالب گذشته


تزریق بوتاکس به کناره های چشم از آن دست خدمات زیبایی است که شاید در نگاه اول فرایند تاثیرگذاری به نظر نرسد اما این متد زیبایی با تاثیر قابل توجه در صورت شما جذابیت ظاهری شما را افزایش می‌دهد. تزریق بوتاکس به کناره های چشم به صورت سرپایی صورت می‌گیرد و نتیجه حاصله از آن تاثیر شگرفی در جذابیت طاهری شما ایجاد می‌کند.

نتیجه تزریق بوتاکس به کناره های چشم

نتایج انجام انتقال مواد بوتاکس به کناره های چشم تقریبا 4 ماه ماندگار می باشد، البته برای برخی از افراد مدت زیادی طول می کشد و آن بستگی به سیستم بدنی هر فرد دارد.

از این بابت که تزریق بوتاکس را در فواصل گوناگون انجام دهید هیچ اشکالی ندارد و برای سلامتی شما ضرر ندارد، بلکه با تکرار مجدد بوتاکس چهره شما جوان تر می شود و این امر موجب می گردد که ماندگاری بوتاکس در زیر چشم های شما بیشتر از سابق باشد.

 موارد منع تزریق بوتاکس به کناره های چشم

باید دقت داشته باشید که تزریق بوتاکس باید در سنین خاصی باشد و افرادی که زیر 18 سال هستند و یا بالای 70 سال می باشند نمی توانند از تزریق بوتاکس به گوشه های چشم استفاده کنند چرا که در سنین پایین بوتاکس برای آنها نه تنها فایده ای ندارد بلکه مضر هم می باشد، صورت آنها به دلیل اینکه جوان هستند شادابی خود را دارد و نیازی به بوتاکس ندارند.

 موارد منع تزریق بوتاکس به کناره های چشم

در سنین بالای 70 سال هم تزریق بوتاکس موجب می شود که چین و چروک صورت ها بیشتر شود.

همچنین افرادی که بیماری عصبی دارند هم نباید از تزریق بوتاکس استفاده کنند، به این دلیل که وقتی با تزریق بوتاکس عضلات منقبض می شوند و دیگر حرکت نمی کنند شدت بیماری افراد عصبی را بیشتر می کند.

افراد دیگری که نباید تزریق بوتاکس انجام دهند، افرادی هستند که داروهای شل کننده عضلات مصرف می کنند. این داروها عبارتند از برخی آنتی بیوتیک ها که آنها باید برای سلامتی خود استفاده کنند، ولی بر روی صورت این افراد نباید تزریق بوتاکس انجام شود.


سوالات متداول و مطالب پیشنهادی


عوارض تزریق بوتاکس به کناره های چشم

بوتاکس یکی از محلول های جوان کننده است که وقتی به محل مورد نظر تزریق می شود، به عضلات آن قسمت جذب می گردد و مقدار بسیار کمی از آن وارد گردش خون می شود. مقدار بسیار کمی برای باز کردن چروک ها استفاده می شود که به صورت کلی هیچ عارضه خاصی را ایجاد نمی کند.

البته باید دقت داشته باشید که تزریق بوتاکس به کناره های چشم هم مانند تزریق های دیگر شادی سوزش و قرمزی داشته باشد که آن بعد ازچند ساعت رفع می گردد. علاوه بر این شاید برخی از افراد بعد از تزریق botox احساس حالت تهوع و سر درد داشته باشند که این هم بعد از دو یا سه روز رفع می گردد.

اما اگر فردی به طور کلی نسبت به بوتاکس حساسیت داشته باشد به این معنی می باشد که آنتیژن سم بوتاکس وارد رگ های خونی شده است و به همین دلیل صورت آنها واکنش های پوستی نشان می دهد.

گاهی اوقات عارضه جدی تری رخ می دهد و آن هم افتادگی پلک می باشد، البته این عارضه بسیار نادر است. افتادگی پلک معمولا یک هفته بعد از تزریق رخ می دهد که به زودی بهبود پیدا می کند.

به طور کلی باید گفت تمامی عوارض بوتاکس گذرا می باشند و ظرف چند روز بهبود پیدا می کنند و لازم نیست که شما نگران باشید.

آیا در زمان بارداری و شیردهی تزریق بوتاکس به کناره های چشم مجاز است ؟

تا کنون به اثبات نرسیده است که تزریق بوتاکس به کناره های چشم در زمان شیردهی ضرر دارد. ولی به طور کلی پیشنهاد بیشتر پزشکان بر این امر می باشد که مادران نباید در دوران شیردهی هیچ گونه دارویی را استفاده کنند و بوتاکس هم مانند دارو می باشد، پس بهتر است که از در دوران شیردهی از تزریق بوتاکس جلوگیری کنید.

آیا در زمان بارداری و شیردهی تزریق بوتاکس به کناره های چشم مجاز است ؟

همچنین انتقال بوتاکس به گوشه های چشم در دوران بارداری در صورتی که مادر از باردار بودن خود آگاه باشد توصیه نمی شود.

ولی اگر تزریق صورت بگیرد و بعد از آن طبق نتیجه بارداری آگاه شود که باردار است ضرری نخواهد داشت چرا که هنوز شما در ماه های اولیه بارداری هستید.

به طور کلی باد گفت انتقال بوتاکس به کناره های چشم برای اینکه چین و چروک های خود را از بین ببرید هیچ مانعی ندارد و افرادی که خواهان زیبایی هستند می توانند از طریق بوتاکس جوانی خود را بازگردانند.

نکته ای که باید به آن اهمیت بدهید این است که برای تزریق حتما نزد پزشک معتبری رفته تا از مواد استاندارد برای تزریق بوتاکس به کناره های چشمهای شما استفاده کند.

در غیر اینصورت اگر آن مواد تقلبی باشند و طبق استانداردهای لازم نباشند برای صورت شما ضرر دارد و عوارض جبران ناپذیری را بر روی پوست شما می گذارد.


کلام آخر


تزریق بوتاکس به کناره های چشم در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل توسط تنها مدرس filler injection در خاورمیانه انجام میشود. بوتاکس یکی از محلول های جوان کننده است که وقتی به محل مورد نظر تزریق می شود، به عضلات آن قسمت جذب می گردد و مقدار بسیار کمی از آن وارد گردش خون می شود، گفتنی است که این فرایند به صورت موقتی باعث کاهش چین و چروک های صورت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed