0 تا 100 لیپوماتیک ران و چگونگی انجام این عمل

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. 0 تا 100 لیپوماتیک ران و چگونگی انجام این عمل
با لیپوماتیک ران تناسب اندام را به باسن و ران خود برگردانید

 

با لیپوماتیک ران تناسب اندام را به باسن و ران خود برگردانید

امروز مردم اهمیت زیادی برای هیکل و تناسب اندام خود قائل هستند، مردان و زنان همواره در تلاش اند تا با روش هایی مانند رژیم غذایی، مراجعه به باشگاه و غیره بتوانند اندام زیبایی برای خود به ارمغان آورند که برخی در این راه موفق خواهند بود و می توانند یک اندام زیبا را برای خود رقم زنند.

اما در این بین برخی موفق نخواهند بود و می توانند از عمل های زیبایی استفاده کنند، عمل زیبایی لیپوماتیک ران یکی از راه های ترمیمی است که برای تناسب اندام در ران و باسن استفاده می شود. البته قبل از آن نیاز به درک کافی از آمادگی های لازم برای عمل لیپوماتیک لازم است.

 

با لیپوماتیک ران تناسب اندام را به باسن و ران خود برگردانید

 

ران ها و باسن به خصوص در زنان می تواند باعث تناسب اندام جذابیت بیشتری شود در نتیجه اکثر بانوان در تلاش هستند تا همواره حداقل این دو عضو بدن خود را در کنار شکم متناسب نگه دارند در نتیجه ممکن است از ورزش و یا روش های جراحی زیبایی مانند لیپوماتیک ران استفاده نمایند.

 

تکنولوژی لیپوماتیک چیست و چه کاربردی دارد ؟

یکی از روش هایی که اخیرا برای تکمیل فرآیند لیپوساکشن استفاده می شود لیپوماتیک نام دارد، این روش رضایت مندی بیشتری را به همراه خواهد داشت و همچنین مراقبت ها و دوران نقاهت آن نیز راحت تر خواهد بود و بیمار خطرات کمتری را تجربه خواهد کرد و احتمال بروز عوارض جانبی تا حد ممکن کاهش یافته است.

سیستم لیپوماتیک برای راحتی در امور پزشکی طراحی شده است و به طرز جالبی باعث شده تا با دقت بیشتری جراحان زیبایی بتوانند روند انجام خارج کردن چربی ها را انجام دهند و می تواند در نواحی مختلفی از بدن انجام شود که یکی از این اندام که که نقش مهمی در زیبایی دارد پا ها و باسن هستند که با لیپوماتیک ران می توان تناسب زیبایی را برای این اندام ها به ارمغان آورد.

در لیپوماتیک ران توسط یک موتور پنوماتیکی و هوای فشرده شده یک کانول در سه جهت حرکت ارتعاشی خواهد داشت و باعث شکسته شدن بافت های چربی می شود، این ارتعاش ها علاوه بر شکستن بافت های چربی باعث ایجاد سنتز کلاژن شده که موجب لطافت و نرمی پوست می گردد.

سوالات متداول

پیش از انجام فرآیند لیپوماتیک ران یک مایع شور به زیر پوست تزریق خواهد شد تا ساختار چربی ها به نوعی نرم شده و راحت تر جدا شوند و فشار زیادی به بدن وارد نشود.

 

روند حذف و استخراج چربی با لیپوماتیک ران

روش استفاده شده در لیپوماتیک ران تکنولوژی است که به کمک آن می توان تا 90 درصد از سلول های بنیادی چربی را مجددا استفاده کرد زیرا هیچ آسیبی به آن ها وارد نشده است و همین موضوع باعث شده تا یکی از محبوب ترین روش های حذف چربی محسوب شود.

سلول های چربی در هنگام انجام لیپوماتیک ران با استفاده از دستگاه های پیشرفته به روش ارتعاشی جداسازی خواهند شد، در حقیقت با استفاده از یک کانول که از برش کوچک ناحیه ران وارد زیر پوست خواهد شد و حرکات ارتعاشی بسیار سریع آن بافت های چربی شکسته شده و سپس توسط یک پمپ خلا و ساکشن می توان این سلول ها را خارج کرد.

 

روند حذف و استخراج چربی با لیپوماتیک ران

 

در عمل زیبایی لیپوماتیک ران چربی های جداسازی شده به نواحی بالاتر یا پایین تر ران منتقل نخواهد شد زیرا چربی ها می تواند صرفا برای تزریق مورد استفاده قرار گیرد و در همین مورد به خصوص نیز قبل از انجام مراحل تزریق حتما باید سلول های چربی با دستگاه های مخصوصی با عنوان سانتریفیوژ تصفیه شده و سپس جهت تزریق استفاده شود.

هزینه عمل زیبایی لیپوماتیک ران با توجه به حجم و وسعت محدوده ای که مورد درمان و استخراج چربی قرار خواهد گرفت می تواند متفاوت باشد.

با توجه به شرایط موجود و حجم چربی های استخراج شده برای بررسی دقیق هزینه ها و حتی دستورالعمل های موجود می توانید با پزشک متخصص خود در این زمینه مشورت کنید تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهد.

 

عمل زیبایی لیپوماتیک ران چگونه انجام می شود ؟

همان طور که گفته شد یکی از جدید ترین روش های لیپو یا حذف چربی استفاده از لیپوماتیک است که به دلیل دقت بالا و امنیتی که در آن وجود دارد می تواند در نواحی مختلفی برای تناسب اندام و حذف چربی های زائد استفاده شود.

یکی از اندام هایی که معمولا چربی های زائد زیادی در آن ذخیره شده و باعث از بین رفتن زیبایی و تناسب اندام می شود ران ها هستند که نه تنها باعث چاقی مفرط در پا ها خواهد شد بلکه باعث می شود تا از تناسب اندام باسن نیز کاسته شود، در چنین مواقعی لیپوماتیک ران می تواند راه حل مناسبی برای این موضوع باشد.

لیپوماتیک ران در واقع باعث می شود تا چربی های زیر پوست از بین رفته و توسط یک پمپ خلا و ساکشن در نهایت خارج شود، در طول روند انجام لیپوماتیک ران شما شاهد این موضوع خواهید بود که پوست هنوز هم حالت کشسانی و ارتعاشی خود را حفظ کرده و به لطافت آن هیچ آسیبی وارد شده است.

 

عمل زیبایی لیپوماتیک ران چگونه انجام می شود ؟

 

در برخی موارد پوست ناحیه ران و باسن به دلیل چربی و چاقی بسیار شکسته شده و زیبایی خود را از دست داده است که در چنین مواقعی می توان با ترکیب لیپوماتیک ران و تکنیک های لیفت این موضوع را برطرف کرد.

به این ترتیب هم پوست اضافی و هم چربی های زائد زیر پوست به راحتی از بین رفته و حذف خواهند شد، البته لیپوماتیک ران بسیار متداول بوده و تاثیر گذار خواهد بود زیرا همواره یکی از لطیف ترین و نرم ترین بافت های بدن محسوب می شود.

حذف چربی های ران توسط دستگاه های مدرن لیپوماتیک که در واقع پیشرفته تر از روش های سنتی لیپوساکشن هستند انجام خواهد شد.

لیپوماتیک ران با استفاده از سیستم های خاصی انجام می شود که بدون تماس مستقیم با هوا خواهد بود و همین موضوع باعث می شود تا علاوه بر عدم استفاده از گرما مانند روش لیپوساکشن، چربی های استخراج شده قابلیت استفاده مجدد را دارا باشد و فرد بتواند از سلول ها و بافت های چربی بدن خود برای تزریق چربی در نواحی مختلف و از بین بردن چین و چروک ها استفاده نماید.

به عنوان مثال همین چربی های استخراج شده توسط لیپوماتیک ران می تواند برای تزریق چربی به صورت، تزریق چربی به زیر چشم و حتی تزریق چربی به گونه مورد استفاده قرار گیرد.

 

مراقبت های پس از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک ران

متناسب با هر عمل جراحی معمولا روش های مراقبتی و نکاتی وجود دارد که باعث می شود نتایج حاصل از عمل ترمیمی و زیبایی بهتر شده و فرد ظاهر زیباتری داشته باشد.

در عمل زیبایی استخراج چربی ران نیز این موضوع وجود دارد و در نتیجه برای داشتن یک روند بهبودی مناسب و دوران نقاهتی ایده آل بهتر است برخی موارد را رعایت کنید.

 

مراقبت های پس از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک ران

 

البته به صورت کامل تمامی نکات و دستورالعمل های مرتبط با عمل زیبایی لیپوماتیک ران توسط پزشک متخصص در جلسات مشاوره ای به شما ارائه خواهد شد اما سعی کنید به موارد زیر نیز دقت کنید.

  1. برای جبران مایعات از دست رفته بدن خود از نوشیدنی های غیر الکلی استفاده کنید
  2. از استعمال دخانیات و سیگار کشیدن تا حد ممکن در هفته های اول خودداری کنید
  3. برای کاهش درد و یا تورم احتمالی می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید
  4. از مصرف غذاهایی که باعث یبوست می شود خودداری نمایید.
  5. تحت هیچ شرایطی برای بهبود جریان خون از ماساژ در ناحیه ران استفاده نکنید
  6. از مصرف مواد غذایی با کالری بالا خودداری کنید
  7. سعی کنید وزن خود را با ورزش متعادل و ثابت نگه دارید
  8. در صورت بروز برخی عوارض احتمال و خاص حتما پزشک متخصص خود را مطلع کنید.

مطالب پیشنهادی

توجه داشته باشید که عمل لیپوماتیک حتما باید در مرکز های جراحی انجام گیرد.جهت کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات این عمل با مشاوران کلینیک تخصصی پوست و مو نیل با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed