لیپوماتیک غبغب و تاثیر آن در صورت

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. لیپوماتیک غبغب و تاثیر آن در صورت
زیبایی چهره و فرم صورت با عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب

لیپوماتیک غبغب چیست و چگونه انجام میشود ؟ معمولا یکی از عادی ترین کارهایی که در طول یک شبانه روز ممکن است انجام دهیم این است که به چهره و اندام خود در آینه نگاه خواهیم کرد.

حال زمانی که شما در آینه به صورت و چهره خود نگاه می کنید اغلب دوست دارید تا شاهد یک صورت و چهره ساده و عادی باشید اما در مواردی برخی از ما دچار چربی های زائدی هستیم که باعث شده حتی صورت و زیر چانه های ما کم کم برجسته شده و طوری به نظر برسند که انگار دو چانه داریم، اصطلاحی که در بین مردم با عنوان غبغب رواج یافته است. در چنین شرایطی با استفاده از عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب می توانیم تمامی این چربی ها را حذف کنیم.

در حالت کلی لیپوماتیک صورت و گردن به عنوان سخت‌ترین قسمت‌های ممکن برای فرایند لیپوماتیک شناخته می‌شوند، حساسیت‌های موجود مانند نحوه کار با کانولا (دستگاه اصلی لیپوماتیک) از آن دست مواردی است که حساسیت لیپوماتیک را دو چندان می‌کند.

در چنین شرایطی نقش کلینیک و به تبع آن تخصص پزشک نقش اصلی را برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل بازی می‌کند؛ در چنین شرایطی نقش شما در انتخاب پزشک برای رسیدن به نتیجه نهایی بسیار مهم و کلیدی است، هر چند که نباید از مراقبت‌های بعد از لیپوماتیک غافل شوید.

زیبایی چهره و فرم صورت با عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب

البته ایجاد چانه دوتایی یا غبغب می تواند به دلایل مختلفی باشد، گاها دلیل بروز غبغب می تواند عواملی ارثی داشته یا به دلیل آناتومی خاص بدن و افزایش وزن شاهد چنین موضوعی خواهیم بود.

بر طبق تحقیقات انجام شده اگر شما نیز دارای غبغب هستید و از شرایط کنونی خود رضایت کافی ندارید در نتیجه می توان گفت که شما و 70 درصد مردم دیگر در یک کشتی در حال حرکت هستید و نسبت به وضعیت غبغب خود نارضایتی دارید در نتیجه عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب می تواند راه حل مناسبی برای حل مشکلات شما باشد.

تاثیر عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب در زیبایی صورت

البته ذکر این مورد ضروری است که بدانید برای حل مشکل چربی های زائد ناحیه غبغب یا زیر چانه شما راهکار های متفاوت و مختلفی را در پیش رو دارید که می توانید با انتخاب درست ترین راه حل که با شرایط شما تناسب بهتری دارد نسبت به انجام آن اقدام کنید.

اما پیشنهاد ما به شما استفاده از عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب است زیرا در این عمل زیبایی نتایجی که حاصل می شود کاملا دائمی بوده و عوارض کمتری نیز خواهد داشت.


مطالب پیشنهادی و سوالات متداول


همان طور که گفته می شود عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب یکی از متداول ترین روش هایی است که برای بهبود وضعیت زیر چانه یا غبغب مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند باعث حذف و استخراج پوست های اضافی و چربی زیر چانه و غبغب شود و زیبایی صورت را بار دیگر به ارمغان آورد.

تاثیر عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب در زیبایی صورت

موضوعی که وجود دارد این است که در شرایطی که شما با چاقی و چربی اضافی در این ناحیه روبرو هستید گویی دو چانه دارید و همین موضوع زیبایی صورت شما را تحت تاثیر خواهد گذاشت و در نتیجه پس از عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب زمانی که این مشکل برطرف می شود بار دیگر زیبایی صورت شما رقم خواهد خورد.

در عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب یک برش بسیار کوچک در زیر پوست گردن و چانه ایجاد خواهد شد و توسط یک کانول نازل تر از موارد مشابه در ناحیه های دیگر بدن با تکنولوژی لیپوماتیک چربی ها سست شده و سپس توسط پمپ خلا و ساکشن خارج می شوند.

از قبل برای نرم تر شدن و راحتی استخراج چربی ها از غبغب، یک مایع برای رقیق تر شدن بافت چربی ها به محل مورد نظر تزریق خواهد شد.

روند عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب معمولا نیازی به بیهوشی عمومی نداشته و تنها توسط بی حسی های موضعی انجام می شود و این گونه دیگر فرد نیازی به دوران نقاهت طولانی به واسطه بیهوشی عمومی نخواهد داشت و به صورت سرپایی مرخص خواهد شد.


نکته مهم و کاربردی


با توجه به نتیجه حاصله از لیپوماتیک غبغب نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که این متد به نسبت لیفت صورت تاثیر بیشتری در زیبایی شما دارد.

عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب برای چه کسانی مناسب است ؟

این شاید سوال بسیاری از افرادی باشد که با موضوع چربی های زائد دست و پنجه نرم می کنند و همواره این سوال برای آن ها وجود دارد که آیا راهی برای خلاصی از دست تمامی این مشکلات وجود دارد یا خیر.

آیا می توانند از عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب استفاده کنند یا این روش راه حل مناسبی برای آن ها نمی باشد ؟

به طور خلاصه می توان گفت اگر شما شرایط زیر را دارید می توانید یک کاندید مناسب برای انجام عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب باشید و انتظار نتایج مناسبی را بکشید.

عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب برای چه کسانی مناسب است ؟
  1. افرادی که چشم انداز مناسب و درستی نسبت به حذف چربی های خسته کننده و انباشته شده در زیر چانه و گردن خود دارند.
  2. راه هایی مانند ورزش کردن و رژیم غذایی در حذف این چربی های زائد کارایی نداشته و شما نیاز به عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب خواهید داشت.
  3. معمولا بهترین شرایط برای کسانی است که از استعمال دخانیات و سیگار کشیدن حداقل قبل از لیپوماتیک غبغب خود داری نموده اند.
  4. عدم استفاده و مصرف داروهای ضد التهابی و آسپرین و مشتقات آن
  5. دارا بودن شرایط سلامتی مناسب و عادی و همچنین پوستی منعطف و بدون ایراد

مروری بر مطالبی که مطالعه کردید


در عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب یک برش بسیار کوچک در زیر پوست گردن و چانه ایجاد خواهد شد و از طریق یک کانولا کوچک چربی‌های موجود را استخراج می‌کند. این متد عموما به بی‌هوشی نیاز ندارد و از مهم‌ترین کاندیدهای این متد می‌توانیم به افرادی با اضافه وزن به‌ویژه بانوانی که دچار افتادگی پوست شدن گزینه بسیار ایده‌آلی است.

آیا نتایج حاصل از عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب دائمی خواهد بود ؟

با توجه به روش هایی که در تکنیک لیپوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد می توان گفت در صورتی که شما از تمامی نکات ذکر شده در طول روند درمانی خود پیروی کنید.

سعی کنید تا با یک رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن به صورت منظم از چاقی مجدد خودداری نمایید می توانید مطمئن باشید که نتایج حاصل از عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب حداقل برای 7 تا 10 سال ماندگاری خواهد داشت.

در مواردی که شما جراح زیبایی با تجربه ای را نیز برای این کار انتخاب کنید، می توانید مطمئن باشید که با تجربه وی و رعایت های شما نتایج حاصل از عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب کاملا دائمی خواهد بود و نیازی به انجام مجدد این عمل زیبایی نخواهد بود.

دوران نقاهت عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب

معمولا شرایطی که گفته می شود در تمامی روش های حذف چربی غبغب و زیر چانه مانند لیفت صورت و گردن نیز صدق خواهد کرد.

معمولا بین 1 تا 2 هفته پس از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب مقداری کبودی و تورم به صورت خفیف مشاهده خواهد شد.

البته در برخی موارد که به تشخیص پزشک از بیهوشی عمومی استفاده می شود شاهد بروز برخی عوارض و بستری بودن فرد پس از عمل زیبایی خواهیم بود زیرا فرد باید به شرایط عادی زندگی بازگردد.

همچنین باید تمامی ارزیابی های مناسب انجام شود تا هیچگونه مشکلی در روند دوران بهبود رخ ندهد و بیمار نسبت به داروهایی که برای بیهوشی عمومی استفاده می شود هیچ حساسیت و آلرژی نداشته باشد.

در طول دوران نقاهت بهتر از استعمال دخانیات و سیگار کشیدن برای تسریع در روند بهبودی اجتناب کنید.

دوران نقاهت عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب

همچنین استفاده از داروهای مکمل گیاهی و داروهای ضد التهابی مانند آسپرین و وافارین که جنبه ی جلوگیری از انعقاد خون را دارند نیز در دوران نقاهت و حتی چند هفته پیش از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب ممنوع می باشد زیرا باعث افزایش احتمال خون ریزی و خطرات احتمالی این موضوع خواهد شد.

البته پزشک شما با توجه به تجربه و تخصص کافی خود قطعا در جلسات مشاوره ای پیش از عمل تمامی دستورالعمل های مورد نیاز و نکات الزامی را گوشزد خواهد کرد.

آگاهی کافی بیمار از طول درمان و عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب می تواند در بهبود و دوران نقاهت نقش مهمی را ایفا کند.

هزینه های عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب

با توجه به تحقیقات انجام شده توسط متخصصان هیچ گاه نمی توان هزینه ی ثابتی برای عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب در نظر گرفت زیرا این عمل در شرایط و مکان های مختلفی انجام خواهد شد و ممکن است حتی پزشکان متخصص با تجارت متفاوتی این عمل زیبایی را انجام دهند.

شرایط چربی های زائد و میزان آن ها می تواند نقش مهمی در هزینه نهایی عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب داشته باشد، همچنین مواردی از قبیل محل انجام عمل زیبایی و میزان تجربه پزشک متخصص نیز در هزینه های تمام شده تاثیر گذار خواهد بود.

سعی کنید تمامی موارد مورد نیاز برای قبل و بعد از استخراج چربی غبغب را علاوه بر هزینه های مشخص شده در طول دوران مشاوره خود مطرح نمایید.

البته برخی هزینه های اضافی مانند هزینه بیمارستان، تکنسین ها و داروهایی مسکن نیز می تواند به هزینه های عمل اضافه شود.

عموما اگر شما در حین انجام لیپوماتیک غبغب نسبت به انجام لیپوماتیک برای قسمت های دیگر بدن نیز تمایل نشان دهید بر طبق یک قانون نانوشته شامل تخفیف هایی خواهید شد.

با توجه به اینکه عمل زیبایی لیپوماتیک غبغب نوعی عمل زیبایی بوده و اهداف درمانی ندارد در نتیجه بیمه های خدمات درمانی هیچ تعهدی برای پرداخت هزینه های آن نخواهند داشت اما برای اطمینان از این موضوع می توانید با کارگزاری های بیمه خود هماهنگی های لازم را انجام دهید.


کلام آخر


لیپوماتیک غبغب از آن دست عمل‌های غیر تهاجمی زیبایی به شمار می‌رود که در کنار حساسیت بالا در فرایند نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد. در فرایند لیپوماتیک از یک کانولای کوچک که حالت ارتعاشی دارد برای خروج بافت چربی‌ها استفاده می‌شود. لیپوماتیک در حالت کلی عمل حساس ولی آسانی به شمار می‌رود که علاوه‌بر تخصص پزشک و اعتبار کلینیک، مراقبت‌های ویژه شما را می‌طلبد.

توجه داشته باشید که انجام عمل لیپوماتیک در مرکز جراحی انجام میشود.مشاوره انجام این عمل را از مشاوران کلینیک تخصصی پوست و مو نیل بخواهید. برای ارتباط با مشاوران ما میتوانید از چت آنلاین سایت و شماره های موجود در سایت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed