تاثیر کاشت ابرو روی اسکار و تاثیر در جوانی

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. تاثیر کاشت ابرو روی اسکار و تاثیر در جوانی

کاشت ابرو روی اسکار

کاشت ابرو روی اسکار چیست ؟

کاشت ابرو یکی از انواع عمل های زیبایی موجود است که در بین جوامع مخصوصا خانم ها رایج یافته است. همانگونه که مشخص است ابروهای هر شخص یکی از اعضای صورت وی است که تاثیر بسزایی در زیبایی صورت هرکس دارد.

شما با داشتن ابروهایی زیبا خواهید توانست جذابیت چهره ی خود را دو چندان کنید. اما یکی از مشکلات موجود، ریزش ابرو ها می باشد که می تواند دلایل مختلفی مانند استرس، بیماری، استفاده از مداد های ابرو و غیره داشته باشد.

کاشت ابرو روی اسکار چیست ؟

برای برطرف کردن این مشکل، راهکارهایی مانند تاتو و هاشور ابرو موجود بوده و به شما کمک خواهد کرد اما لازم به ذکر است که با روی کار آمدن عمل زیبایی کاشت ابرو، دوران انجام تاتو و هاشور تمام شده و بسیاری از خانم ها برای زیباسازی ابرو های خود از eyebrow transplant استفاده می کنند. البته که کاشت ابرو هم خود به عوامل مختلفی برای بهترین نتیجه ممکنه بستگی دارد؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا برای کسب بهترین نتیجه ممکنه در انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو و بهترین کلینیک کاشت ابرو توجه ویژه ای داشته باشید.

موارد استفاده از کاشت ابرو

عمل زیبایی کاشت ابرو همانطور که گفته شد در بین جوامع به دلیل نداشتن مشکلات تاتو و هاشور از محبوبیت زیادی برخوردار شده است.

برخی از پزشکان قبل از عمل زیبایی کاشت ابرو، از نرم افزار هایی برای انتخاب ظاهر ابرویی که مدنظر شما می باشد، استفاده خواهند کرد تا بعد از eyebrow transplant ابروهایی زیبا داشته باشید که با چهره ی شما نیز سازگار باشند.

موارد استفاده از کاشت ابرو

برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو، از بیهوشی موضعی استفاده خواهد شد. همچنین برای انجام eyebrow transplant، موهای پوست پشت سر انتخاب خواهند شد. کاشت ابرو به دو روش انجام خواهد شد

در هر دو روش eyebrow transplant از موهای پشت سر شخص استفاده خواهد شد اما تفاوت آنها در چگونگی برداشت مو می باشد که در روش اول از نواحی مختلف سر و در روش دوم یک تیکه از موهای سر به صورت نوار برداشته خواهند شد.

استفاده از عمل زیبایی کاشت ابرو دلایل مختلفی می تواند داشته باشد مانند

  1. قابلیت برداشتن و کم کردن واحدی موهای کاشته شده. پس از رشد مجدد موهای کاشته شده خواهید توانست که ابروهای خود را طبق سلیقه ی شخصی کم و تنظیم نمایید.
  2. پر کردن نقاطی که خالی می باشند. در بعضی از نقاط، به دلیل بروز عواملی، موهای این نواحی رشد نخواهند کرد.
  3. محو کردن زخم های موجود در ابرو. شما با انجام کاشت ابرو بر روی زخم های خود خواهید توانست که آنها را محو کنید.
  4. استفاده نکردن از مواد شیمیایی موجود در تاتو و هاشور
  5. زیبایی بیشتر و طبیعی بودن آن
  6. از بین نرفتن رنگ موهای کاشته شده همانند تاتو و هاشور. در بیشتر مواقع پس از انجام تتو و هاشور بعد از گذشت چند ماه، رنگ ابروها به قرمزی متمایل می شوند.
  7. رویش مجدد ابروها پس از eyebrow transplant

و بسیاری دلایل دیگر زیرا دلیل هر شخص با شخصی دیگر برای انجام کاشت ابرو متفاوت خواهد بود.

مشاهده نمونه کارهای قبل و بعد کاشت ابرو

آیا پیوند ابرو بر روی اسکار و زخم ممکن است ؟

سوالی که شاید برای خیلی از مردم پیش بیاید این است که آیا می توان از عمل زیبایی کاشت ابرو بر روی اسکار و زخم های موجود استفاده کرد؟ آیا وجود اسکار هیچ محدودیتی برای عمل زیبایی کاشت مو ایجاد نخواهد کرد؟ و مشکلات انواع روش های کاشت ابرو چیست؟

برای همه پیش آمده است که در طول زندگی خود بارها با زخم ها و اسکارهای مختلف مواجه شوند. گاهی این زخم ها سطحی و گاهی نیز عمیق بوده و نتایج عمیق و سختی را به جا خواهند گذاشت.

آیا پیوند ابرو بر روی اسکار و زخم ممکن است ؟

اما گاهی این زخم ها در نواحی که دارای مو می باشند مانند ابرو ها، مژه و سر ایجاد خواهند شد و به علت ضربه، موهای این نواحی رشد مجدد نخواهند داشت. بطور مثال زخم و اسکار های داخل ابرو را می توان نام برد که باعث ناراحتی در افراد شده و موجب میشوند که شخص از وضع موجود راضی نباشد.

در این نواحی به علت ضربه ی شدید، فولیکول ها و پلاک پوست خواهند مرد و امکان مجدد رشد ابروها وجود نخواهد داشت؛ اما با انجام عمل زیبایی کاشت ابرو این امکان به وجود می آید که با کاشت مجدد فولیکول های زنده به صورت دستی عمری دوباره به پلاک پوست داده شود تا رشد مجدد ابروها صورت پذیرد.

در نتیجه پاسخ به سوال پیش آمده مثبت خواهد بود و شما با کاشت ابرو خواهید توانست که به رشد مجدد ابرو های خود کمک کنید و از داشتن ابروهایی زیبا لذت ببرید! eyebrow transplant بر روی اسکار هیچ محدودیتی نداشته و به راحتی انجام خواهد شد.

پیوند ابرو برای مخفی کردن اسکار

خیلی از مردم بر بدن خود شامل انواع خال ها، زخم ها، انواع ماه گرفتگی و غیره هستند.

بسیاری از این زخم ها ریز بوده و یا برای همه قابل مشاهده نخواهند بود.

اما در مقابل بعضی از این زخم ها در نقاطی از بدن به وجود می آیند که باعث به وجود آمدن حس ناخوشایندی در افراد خواهند شد.

همواره در برخورد با یک شخص، اعضای صورت وی در مرکز توجه قرار خواهند گرفت و هرگونه نقاط منفی مانند انواع زخم ها و یا مثبت مانند زیبایی صورت در یاد و خاطر شخص مقابل به جا خواهد گذاشت. به طور مثال ابروها یکی از اعضای صورت است که نقش زیادی در زیبایی فرد خواهد داشت.

دلایل مختلفی وجود دارد که یک شخص بخواهد در ابروهای خود، عمل زیبایی کاشت ابرو انجام دهد مانند شکستگی در ناحیه ابرو، وجود خال، زخم، اسکار و غیره.

پیوند ابرو برای مخفی کردن اسکار

اگر شما نیز از موجود بودن زخم و اسکار در ابروی خود رنج میبرید، خواهید توانست از eyebrow transplant در ابروهای خود استفاده کنید و به ابروهای خود زیبایی را باز گردانید.

همچنین انجام عمل زیبایی کاشت ابرو باعث افزایش حس اعتماد به نفس نیز در شما خواهد شد.

کاشت ابرو باعث مخفی شدن نتایج اسکار شده و کسی که برای اولین بار شما را ببیند، قابلیت تشخیص این اسکارها را در داخل ابروی شما نخواهد داشت.

کاشت ابرو به روش FUE باعث به کار افتادن دوباره ی فولیکول های این ناحیه از ابرو شده و شما خواهید توانست صاحب ابرویی بی نقص و بدون وجود هیچ گونه خال و زخمی باشید و به چهره ی شما زیبایی و طراوت باز خواهد گشت.

عوارض جانبی و خطرات ناشی از کاشت ابرو روی اسکار

عمل زیبایی eyebrow transplant شامل عوارضی خواهد بود که برای رخ ندادن این موارد در ابتدا به دقت و مهارت پزشک مربوطه و سپس به مراقبت خود شما نیازمند است. پس از انجام عمل کاشت ابرو، احتمالا تورم، قرمزی و حساسیت تجربه خواهید کرد.

با شروع رشد جدید فولیکول های ابرو، ابرو شروع به زخم شدن می کند و در ابتدا می تواند باعث ایجاد خارش شود که امری طبیعی خواهد بود. پس از انجام عمل eyebrow transplant عفونت، خونریزی بیش از حد و یا زخم های گسترده ممکن است رخ دهد.

در عمل کاشت ابرو همانند سایر عمل ها خطر وجود خواهد داشت اگر چه طبیعی است که ابروهای کاشته شده قبل از رشد مجدد ریزش یابند، اما هنگامی که ریزش ابرو بعد از eyebrow transplant ادامه پیدا کند یعنی در واقع پلاک پوست مرده است و تکرار مجدد عمل کاشت ابرو نیاز خواهد بود.

در بعضی مواقع پس از عمل زیبایی کاشت ابرو، برآمدگی های کوچکی در پوست نمایان خواهند شد که با موهای اطراف قابل استتار خواهند بود.

همواره برای انجام تمامی عمل های موجود، در ابتدا به پزشکی ماهر و کاردان نیاز است. در عمل کاشت ابرو اگر پزشک مناسبی را انتخاب نکنید، می تواند ابروهای رو به رشد و سالم را از قرار گرفتن در مسیر مستقیم دور کند و باعث کج روی ابروهای سالم شود.

پزشک متخصص کاشت ابرو باید تبحر خاصی در شناسایی خم ابرو داشته باشد. بسیاری از پزشکان کاشت ابرو که تجربه کافی در انجام عمل زیبایی کاشت ابرو ندارند، به این تکنیک توجهی نخواهند کرد.

کاشت ابرو به روش های نوین در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز از وزرات بهداشت و درمان توسط متخصصان با تجربه انجام میگیرد. شما همراه گرامی کلینیک نیل برای کسب اطلاعات کافی در خصوص میزان هزینه کاشت ابرو می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed