مشکلات روش های کاشت ابرو

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. مشکلات روش های کاشت ابرو
مشکلات روش های کاشت ابرو

عمل زیبایی کاشت ابرو از رایج ترین روش های دائمی رفع مشکل کم حجمی ابرو است البته روش های رایج دیگری هم مانند استفاده از مداد ابرو و تتو کردن برای رفع مشکل کم حجمی ابرو وجود دارد اما دائمی نیستند حتی برخی از آن ها ریزش بیشتر ابرو و کم حجم تر شدن ابرو ها را هم به دنبال دارند.

مشکلات روش های کاشت ابرو

اما درمان زیبایی کاشت ابرو هم مشکلاتی ممکن است به دنبال داشته باشد به همین دلیل بهتر است قبل از انجام عمل با روش های آن و مشکلات آن آشنا شوید.

روش های مختلف کاشت ابرو

همانطور که گفته شد روش های مختلفی برای انجام درمان زیبایی eyebrow transplant طبیعی وجود دارد. در واقع انجام کاشت ابرو طبیعی به روش بسیار رایج انجام می شود که عمل زیبایی پیوند ابرو به روش FUE و درمان زیبایی پیوند ابرو به روش FUT هستند.

در هر دو روش پزشک متخصص زیبایی در ابتدا بررسی های لازم را روی شما انجام می دهد و ناحیه ای را که موهای شبیه تری به موهای ابرو ی شما دارد را به عنوان بانک مو برای درمان زیبایی کاشت ابرو طبیعی انتخاب می کند.

بانک مو به ناحیه ای گفته می شود که از موهای آن ناحیه برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی و پیوند فولیکول های مو به ناحیه ابرو استفاده می شود. معمولا بانک مو انتخابی پزشکان متخصص برای انجام کاشت ابرو طبیعی ناحیه گردن است.

روش های مختلف کاشت ابرو

به این دلیل که فولیکول های ناحیه گردن از نظر ضخامت و ساختار به موهای ابرو شبیه تر است و نسبت به موهای نواحی دیگر بدن سرعت رشد کندتری دارد. بعد از مشخص شدن بانک مو توسط پزشک متخصص زیبایی، تزریق مواد بی حسی به بدن که این هم طبق صلاح دید پزشک بیهوشی به صورت موضعی یا عمومی برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی صورت می گیرد.

سپس پزشک متخصص انجام درمان زیبایی کاشت ابرو طبیعی با روشی که برای شما مناسب تر است آغاز می کند. انجام درمان زیبایی eyebrow transplant به روش FUT به این صورت است که پزشک متخصص در ابتدا قسمتی از پوست بانک مو را می برد.

معمولا اندازه پوست بریده شده دود 6 اینچ است. سپس در طی عمل زیبایی کاشت ابرو به روش FUT فولیکول های مو را از پوست بریده شده خارج می کند و به ناحیه ابرو پیوند می زند. اما در درمان زیبایی کاشت ابرو به روش FUE زخمی ایجاد نمی شود و فولیکول های مو توسط پزشک متخصص زیبایی از بانک مو به صورت مستقیم استخراج می شود.

بعد از آن پزشک برای پیوند فولیکول های مو، در ناحیه ابرو توسط سوزن مخصوص عمل زیبایی کاشت ابرو به روش FUE سوراخ هایی ایجاد می کند و در ادامه درمان زیبایی پیوند ابرو به روش FUE، فولیکول های موی استخراج شده را در سوراخ ها پیوند می زند.

مشاهده نمونه کارهای قبل و بعد کاشت ابرو کلینیک نیل

مزایا و معایب روش های مختلف کاشت ابرو

از مزایا هر دو روش این است که می تواند قالب ابروهایتان در نتیجه ی انجام عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی به دلخواه خودتان باشد. در واقع پزشک متخصص قبل از انجام درمان زیبایی eyebrow transplant مدل های ابرویی که متناسب با چهره شما است را به شما پیشنهاد می دهد.

سپس شما می توانید از مدل های موجود مدل ابروی دلخواهتان را انتخاب کنید. طبق بررسی های انجام شده بر افرادی تحت درمان عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی مشخص شده است که معمولا مدل انتخابی ابرو در مردان ابرو های پر حجم و پر است ولی در زنان در جلو ابرو پهن است و در انتها نازک می شود.

مزایا و مشکلات روش های مختلف پیوند

بعد از این که شما مدل ابرو دلخواهتان را انتخاب می کنید پزشک متخصص زیبایی برای انجام درمان زیبایی کاشت ابرو طبیعی طبق مل ابروی دلخواه شما، قالب ابرو را بر ناحیه ابروی شما می کشد و سپس درمان زیبایی پیوند ابرو طبیعی را آغاز می کند.

یکی از معایبی که هر دو روش انجام درمان زیبایی کاشت ابرو به دنبال دارد این است یک اشتباه کوچک در انجام درمان زیبایی eyebrow transplant می تواند بر نتیجه درمان زیبایی پیوند ابرو و طبیعی بودن آن تاثیر بگذارد.

برای مثال دقت در انجام عمل زیبایی کاشت ابرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به این دلیل که موهای ابرو در هر ناحیه جهت گیری های متفاوتی دارد و اگر در انجام درمان زیبایی eyebrow transplant دقت کافی نشود پیوند ابرو در جهت اشتباهی انجام می شود.

در این صورت موهای پیوند زده ی ابرو در جهت نادرستی رشد می کنند و ظاهر غیر طبیعی و نازیبایی به ابرو می دهند. به همین دلیل بهتر است در هنگام انتخاب پزشک، پزشکی را انتخاب کنید که درمان زیبایی پیوند ابرو با دقت و به خوبی انجام دهد و در انجام کاشت ابرو تجربه کافی داشته باشد.

عوارض جانبی و خطرات ناشی از روش های کاشت ابرو

در هر دو روش انجام درمان زیبایی eyebrow transplant طبیعی احتمال مواجه شدن با عوارض جانبی و خطرات ناشی از عمل زیبایی کاشت ابرو وجود دارد؛ اما در درمان زیبایی پیوند ابرو به روش FUE به این دلیل که زخمی ایجاد نمی شود احتمال خطر ایجاد عفونت کمتری وجود دارد.

به همین دلیل حتی پزشکان متخصص زیبایی درمان زیبایی eyebrow transplant به روش FUE به درمان زیبایی کاشت ابرو طبیعی به روش FUT ترجیح می دهند.

عوارض جانبی و خطرات ناشی از روش های کاشت ابرو

همانطور که گفته شد بعد از انجام هر دو روش عمل زیبایی کاشت ابرو احتمال بروز عوارض جانبی و خطرات ناشی از انجام درمان زیبایی eyebrow transplant وجود دارد. در پایین به برخی از این عوارض جانبی و خطرات احتمالی درمان زیبایی پیوند ابرو اشاره شده است.

  1. درد
  2. تورم
  3. التهاب
  4. کبودی

البته عوارض جانبی و خطرات احتمالی ناشی از انجام عمل زیبایی کاشت ابرو قابل پیشگیری است. در صورتی که شما پزشک مناسبی را برای انجام درمان زیبایی پیوند ابرو انتخاب کرده باشید می توانید از بروز هر یک از عوارض و خطرات گفته شده جلوگیری کنید.

نکته هایی که گفته شد اشاره ای به مشکلات روش های کاشت ابرو بود که حتما باید مد نظر قرار دهید.

دوران نقاهت روش های کاشت ابرو

معمولا اکثر افراد بعد از انجام عمل درمان زیبایی کاشت ابرو با تورم و کبودی در محلی که عمل زیبایی eyebrow transplant انجام شده است مواجه می شوند و ابراز نگرانی می کنند که بر نتیجه درمان زیبایی پیوند ابرو آن ها تاثیر بگذارد.

تورم و کبودی حاصل از انجام درمان زیبایی کاشت ابرو معمولا موقتی است و در طی یک هفته فروکش می کند و تنها مشکلی که می تواند در طی این یک هفته ایجاد کند این است که شما نمی توانید به محض اتمام عمل زیبایی eyebrow transplant به دلیل تورم نتیجه را مشاهده کنید.

دوره نقاهت درمان زیبایی کاشت ابرو به عوامل مختلفی وابسته است مانند آمادگی داشتن قبل از انجام عمل و انجام مراقبت های بعد از کاشت ابرو و مهم تر همه مناسب بودن پزشک شما برای انجام درمان زیبایی پیوند ابرو است.

به این دلیل که در صورتی که پزشک شما اشتباهی در انجام درمان زیبایی کاشت ابرو انجام دهد ممکن است با برخی از عوارض و خطرات عمل زیبایی eyebrow transplant مواجه شوید که دوره نقاهت و بهبودی شما را طولانی تر کند.

اما طبق تحقیقات انجام شده بر روی افراد تحت درمان درمان زیبایی کاشت ابرو مشخص شده است که دوره بهبودی و نقاهت درمان زیبایی پیوند ابرو معمولا حدود 4 ماه است اما رشد کامل موهای پیوند زده معمولا به یک سال زمان نیاز دارد.

امیدواریم از مقاله مشکلات روش های کاشت ابرو استفاده کرده باشید.

انتخاب کلینیک مناسب برای انجام عمل کاشت ابرو یکی از مهم ترین فاکتور های این عمل به حساب می آید. کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و جدیدیرین متد به عنوان تی اس میکروگرافت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص پاسخ سوالاتی همچون هزینه کاشت ابرو چقدر است با مشاوران ما از طریق چت سایت در ارتباط باشید یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed