تزریق ژل به زیر چشم برای رفع گودی و کبودی

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. تزریق ژل به زیر چشم برای رفع گودی و کبودی
تزریق ژل به زیر چشم

تزریق ژل به زیر چشم از آن دست خدمات زیبایی به شمار می‌رود که تاثیر قابل توجهی در جوانسازی فرم کلی صورت زیبا جویان دارد. باتوجه به هزینه جراحی پلک بالا و پلک پایین که به اسم ابدومینوپلاستی شناخته می‌شود، تزریق ژل به زیر چشم می‌تواند اقدام به‌صرفه‌تر اما موقتی برای بهبود فرم چشم‌ها باشد. برای سپری کردن این فرایند باید در انتخاب پزشک و مراقبت‌های لازمه نهایت دقت را داشته باشید، زیرا عوارض تزریق ژل در صورت شوخی بردار نیست.

تزریق ژل به به زیر چشم به این دلیل که بابینایی شما سر و کار دارد می‌تواند خطرناک باشد؛ به همین دلیل باید در انتخاب پزشک و کلینیک نهایت دقت را داشته باشید و به مراقبت‌های بعد از تزریق ژل به شدت توجه کنید تا از عوارض احتمالی به‌ دور باشید.

کلینیک تخصصی نیل با بهره مندی از پزشکان متخصص و تیم کاربلد به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل براتی تزریق ژل آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است. همان‌طور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم شما زیباجوی محترم برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل و دلخواه خود باید در انتخاب کلینیک دقت داشته باشید؛ به همین دلیل گروه پشتیبانی کلینیک نیل برای تصمیم گیری بهتر در خدمت شماست.

تزریق ژل به زیر چشم

تزریق ژل به زیر چشم و تاثیر آن در زیبایی

گودی و کبودی زیر چشم افرادی که جوان هستند می تواند ارثی باشد و یا اینکه بر اثر بیماری های مختلف به وجود آمده است. به هر دلیلی که باشد، بدون شک چهره شما را زیبا نشان نمی دهد و اصولا چهره ای غمگین و ناراحت خواهید داشت. بدین ترتیب اگر می خواهید کبودی و گودی زیر چشم های خود را از بین ببرید میتوانید تزریق فیلر به زیر چشم را انجام دهید.

هدف اصلی از تزریق فیلر ها به زیر چشم، رفع گودی، کبودی و چین و چروک هایی است که به وجود می آیند. امکان دارد که گودی زیر چشم بر اثر لاغری بیش از حد، بیماری و یا ارثی باشد که بر زیبایی شما تاثیر منفی می گذارد.


نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید


بیشتر کسانی که گودی زیر چشم مبتلا هستند، به دنبال راهی می گردند که آن را از بین ببرند. به این افراد می توان انجام عمل زیبایی تزریق ژل به زیر چشم را پیشنهاد نمود.

یکی دیگر از عواملی که موجب می گردد شما عمل نامبرده را انجام دهید، بالا رفتن سن می باشد. با افزایش سن پلک های پایینی شما حالت فرورفتگی پیدا می کنند. و این فرو رفتگی باعث می شود شما چهره ای پیر و غمگین داشته باشید. پلک زیر چشم اغلب از قسمت های دیگر صورت تیره تر می باشد و این به این علت است که بیشتر از نواحی دیگر چشم نور را بازتاب می دهد.

برخی از افراد ممکن است در سنین جوانی دچار این تیرگی شوند و اگر استرس داشته باشند، به بیماری های طولانی مدت دچار باشند، خواب مناسب نداشته باشند، مواد صرف کنند و ورزش نکنند این سیاهی زیر چشم آنها بیشتر می شود.

تزریق پرکننده ها به زیر چشم و همان ناحیه ای که تیره شده است، باعث می شود که حجم آن اضافه شود و حالت تیرگی خود را از دست دهد.

پس بدون شک یکی از اقداماتی که شما می توانید برای زیباتر نمودن صورت خود و از بین بردن گودی و کبودی زیر چشم انجام دهید تزریق ژل به زیر چشم است که یک نمای صاف و زیبایی را در زیر چشم شما تا گونه هایتان ایجاد می کند.

انواع ژلهای مورد استفاده برای تزریق ژل به زیر چشم

برای تزریق ژل به گودی های زیر چشم انواع گوناگونی وجود دارد که پزشکانی که در این زمینه تخصص دارند آن را به سه گروه نیمه موقتی، دائمی و قابل جذب یا موقتی تقسیم کرده اند.

ژل های دائمی به این دلیل که هنوز تاییدیه سازمان غذا و دارو را نگرفته اند برای هیچ بیماری تجویز نمی شوند و بیشتر پزشکان از این ژل های دائمی برای تزریق ژل به زیر چشم استفاده نمی کنند؛ اما در خصوص ژل‌های موقتی عموما در کلینیک نیل تزریق ژل ژوییدرم صورت می‌گیرد.

ژل های موقتی

این نوع از ژل که به زیر چشم تزریق می شود، بسیار ایمن است و هیچ حساسیت و آلرژی را به وجود نمی آورد. ژل های موقتی برای زیر چشم از هیالورونیک اسید که در بافت بدن شما موجود است تهیه می شوند و ماندگاری این ژل ها در زیر چشم از 7 الی 9 ماه است.

ژل های نیمه موقتی

کسانی که چین و چروک هایی عمیق دارند بیشتر از این ژل استفاده می کنند و این نوع ژل دارای 20 درصد میکرواسفرهای کوچکی می باشد که عملکرد فوق العاده ای برای از بین بردن چروک های زیر چشم دارد.

ژل تزریقی چیست؟

ژل‌هایی که برپایه هیالورونیک اسید هستند، بهترین و جدید‌ترین گزینه ممکن برای تزریق ژل به صورت و دیگر اندام‌ها شناخته می‌شوند. هیالورونیک اسید به این دلیل بهترین گزینه ممکن، حتی بهتر از کلاژن برای تزریق است؛ زیرا یک ماده طبیعی در بدن تمامی موجودات زنده به شمار می‌رود که برخلاف کلاژن ماندگاری بیشتری دارد. 

هیالورونیک اسید که با علامت اختصاریHA نمایش داده می‌شود، در بدن هر فرد 15 گرم از آن وجود دارد که در طول روز، یک سوم آن، یعنی در حدود 5 گرم تجزیه می‌شود؛ اما نکته مهم در انتخاب هیالورونیک اسید این است که سرعت متابولیزه شدن یا سنتز در هیالورونیک اسید در مقایسه با کلاژن کندتر است.

نحوه تزریق ژل به زیر چشم

تزریق ژل به زیر چشم برای از بین بردن کبودی ها و سیاهی هایی که در زیر چشم وجود دارند استفاده می شود و بعد از اینکه این ناحیه ها را با کرم بی حس کننده بی حس کردند، ژل های پرکننده را از طریق کانول بسیار ریزی که مخصوص تزریق ژل به زیر چشم می باشد به درون این بافت ها انتقال می دهند و هیچگونه دردی ندارد.

نحوه تزریق ژل به زیر چشم

این روش و تزریق ژل به زیر چشم باعث می شود که حجم بافت های زیر چشم که از بین رفته بود دوباره بازگردد و چهره شما را بسیار زیباتر می کند. مدت زمانی که تزریق فیلر ( filler ) طول می کشد 15 الی 30 دقیقه می باشد.

نتیجه انجام عمل ذکر شده همان لحظه قابل مشاهده می باشد و شما می توانید از دیدن چهره خود لذت ببرید. ماندگاری این ژل در لایه های پوست شما 8 الی 16 ماه است.

در ادامه با مزایای این عمل آشنا میشویم …

مزایای تزریق ژل به زیر چشم

برای اینکه تزریق ژل به زیر چشم اصولی داشته باشید، متخصص پوست که برای شما این کار را انجام می دهد، اطراف چشم شما را با بی حسی موضعی می کند، این بی حسی از طریق لوله های باریکی به نام کانولا که به میکروکانولا هم معروف است انجام می شود.

بی حسی موضعی برای تزریق پرکننده ها به زیر چشم هیچ آسیبی به ناحیه عروق و اعصاب ایجاد نمی کند و شما با خیالی آسوده میتوانید از آن برای از بین بردن گودی و کبودی زیر چشم خود استفاده کنید.


سوالات متداول و مطالب پیشنهادی


مزایای تزریق ژل به زیر چشم

پزشک شما مقدار مورد نیازی از پرکننده ها را به محل مورد نظر شما یعنی همان قسمت گودی چشمها تزریق می کند و بعد از آن با ماساژ دادن این ناحیه، این ژل را در زیر چشم پخش می کند.

ماساژ دادن برای اینکه ژل شما تاثیر خوبی در از بین بردن گودی های زیر چشم داشته باشد بسیار موثر است.

همانطوری که بیان نمودیم شما بلافاصله بعد از این اینکه تزریق فیلر به زیر چشم خود را انجام دادی می توانید نتیجه عملکرد آن را ببینید ولی نتیجه واقعی آن دو هفته بعد معلوم می شود. اگر انتقال ژل به قسمت زیر چشم شما صحیح باشد تیرگی های زیر چشم شما بهبود پیدا می کند و گودی ها هم از بین می رود.


آنچه تا به این لحظه از مقاله مطالعه کردید


تزریق ژل به زیر چشم فرایندی است که نیم ساعت به طول می‌انجام و نتیجه آن بعد از دو هفته نمایان می‌شود؛ نکته‌ای که در خصوص تزریق ژل به زیر چشم باید به آن توجه کنید در ژل مورد استفاده خلاصه می‌شود که عموما از نوع موقتی خواهد بود. این فرایند برای زیباجویانی که دچار افتادگی چشم شده‌اند گزینه ایده‌آلی است تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به زیر چشم

بعد از اینکه انتقال ژل به زیر چشم را انجام دادید، تا سه روز نباید به صورت خود آب بزنید و باید از تمرینات ورزشی خود خودداری کنید. سعی کنید برنامه های مهم کاری و اجتماعی را تا 3 روز توقف کنید.

این احتمال وجود دارد که در ناحیه زیر چشم قرمزی، کبودی و تورم به وجود آید، همچنین شاید لب های شما هم متورم شود. شما باید حواستان باشد که تا 3 هفته هیچگونه ماساژی را روی صورت خود انجام ندهید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به زیر چشم

اگر یک هفته از انجام تزریق شما گذشته بود و شما هیچ نتیجه قابل ملاحظه ای را مشاهده نکردید، باید بعد از 3 هفته مجددا برای تزریق اقدام کنید.

شما باید قبل از این تزریق فیلر به زیر چشمان خود را انجام دهید از مصرف هرگونه مسکن و داروهایی مانند امگا 3 و ویتامین ای خودداری کنید.

توجه داشته باشید که تزریق ژل به زیر چشم باید حتما در کلینیک های مجوز دار و دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و درمان انجام گیرد. در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل تزریق فیلر توسط تنها مدرس filler injection در خاورمیانه انجام میشود.


کلام آخر


تزریق ژل به زیر چشم از آن دست خدماتی است که شاید تاثیر آن در نگاه اول مشخص نباشد اما فرایند در واقعیت به گونه دیگر است و شما با استفاده از این فرایند به ظاهری ایده‌آل و مطابق با میل خود می‌رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed