جراحی فلاپ برای کاشت ابرو

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. جراحی فلاپ برای کاشت ابرو
جراحی فلپ برای کاشت ابرو

ریزش ابرو، یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی امروزه به دلایل مختلف با آن مواجه هستند، به همین دلیل عمل زیبایی کاشت ابرو به محبوبیت ویژه ای دست یافته است. بسیاری از افراد با استفاده از لوازم آرایشی و انواع روش های تتو اقدام به پوشاندن ظاهر کم حجم ابروهای خود و طراحی حالت ابروی ایده آل خود می کنند، اما این روش ها، راه حل هایی موقتی هستند که تمدید مداوم آن ها الزامی است. بهترین روش برای داشتن جلوه طبیعی و پرپشت برای ابروهایی که دچار ریزش شده اند، عمل زیبایی کاشت ابرو است که با نتایج دائمی و طبیعی خود یک بار برای همیشه معضل ابروهای کم پشت را برطرف کند.

جراحی فلاپ چیست و چگونه انجام می شود؟

عمل زیبایی کاشت ابرو با روش های مختلفی قابل انجام است. برخی از این روش ها، نوظهور و برخی قدیمی ترند و هر یک تکنیک ها و روش های مخصوص به خود را دارند. در میان روش های مورد استفاده برای eyebrow transplant، جراحی فلاپ به چشم میخورد. اساس کاشت ابرو به روش جراحی فلاپ، استفاده از بافت پوست ناحیه سر و پیوند آن به پوست ناحیه ابرو برای دستیابی به اهداف فرایند پیوند ابرو است.

روش کاشت ابرو طبیعی با جراحی فلاپ بیشتر برای افرادی مناسب است که در ناحیه  ابرو دچار سوختگی شده اند و یا به علت زخم ها و جراحات عمیق بافت پوستی ناحیه ابرو را از دست داده اند. عمل زیبایی کاشت ابرو به روش فلاپ، با پیوند بخشی از پوست سر که در ناحیه پشت گوش قرار دارد به ناحیه ابرو انجام می شود. پس از پیوند، این بخش از پوست روی ابرو به فعالیت های زیستی خود ادامه می دهد و از عروق موجود در نواحی اطراف تغذیه می کند. پس از گذشت مدت زمانی از کاشت ابرو طبیعی، عروق خونی در منطقه تازه پیوند شده نیز تشکیل می شود و در این صورت، شرایط لازم برای بهبود وضعیت پوست و تار های ابرو در ناحیه ای که کاشت ابرو در آن صورت گرفته ایجاد می شود. در این روش کاشت ابرو، اصلاح و مراقبت از تارهای تازه ابرو اهمیت ویژه ای دارد.

تاثیرات جراحی فلاپ کاشت ابرو چیست؟

عمل زیبایی کاشت ابرو به عنوان مفید ترین و موثر ترین راه حل درمان مشکلات ابرو از قبیل مشکلات حجم، حالت و ریزش ابرو است. ابرو ها نقش چشمگیری در تعیین میزان زیبایی صورت دارند و به علت موقعیت قرارگیری شان در صورت، هر اندازه سالم تر و خوش حالت تر باشند، به همان اندازه حالت صورت با طراوت تر و شاداب تر به نظر خواهد رسید. از مهم ترین تاثیرات جراحی فلاپ کاشت ابرو می توان به تاثیرات ایده آل آن در تصحیح عیوب ابرو، اصلاح حالت های ابرو و افزایش حجم آن ها اشاره کرد.

ابروهای کم پشت باعث بی حال به نظر رسیدن صورت می شوند و سن صورت را بیشتر از حالت واقعی نشان می دهند؛ اما تغییرات به وجود آمده طی کاشت ابرو، باعث جوانتر و زیباتر شدن صورت خواهد شد. ابروهایی پرپشت با جلوه ای طبیعی شاید مهم ترین و دلچسب ترین نتیجه ای باشد که می توان از انجام فرایند پیوند ابرو به دست آورد. تاثیر عمل زیبایی کاشت ابرو برای شما دائمی خواهد بود و دیگر مجبور نخواهید بود ماهانه و روزانه زمان زیادی را صرف تقویت، اصلاح و آرایش ابروهای خود کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه شستشو ابروها بعد از کاشت ابرو چگونه است؟

هزینه جراحی فلاپ برای کاشت ابرو

عوارض جانبی و خطرات ناشی از جراحی فلاپ برای کاشت ابرو

عمل زیبایی کاشت ابرو، به طور کلی فرایندی امن محسوب می شود که آسیب ها و خطرات جدی را به دنبال نخواهد داشت. اما موارد زیر از جمله شرایطی هستند که به عنوان عوارض جانبی احتمالی فرایند پیوند ابرو بررسی می شوند:

  • تورم و التهاب پوست ناحیه ابرو، اتفاقی است که در روز های ابتدایی پس از انجام کاشت قابل مشاهده خواهد بود.
  • خونریزی در ناحیه ابرو یکی از اتفاقات احتمالی طی این فرایند است که به علت استفاده از مواد بی حسی، با درد همراه نخواهد بود. این خونریزی در صورت عدم رعایت نکات مراقبتی قبل از انجام فرایند کاشت، ممکن است شدید تر از حالت معمول اتفاق بیفتد.
  • در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و عدم استفاده از ابزار های استاندارد، امکان بروز عفونت در ناحیه ابرو وجود خواهد داشت.همچنین احتمال بروز عفونت های پوستی در دوران نقاهت به دلیل عدم مراقبت کافی و صحیح از پوست ناحیه ابرو نیز وجود دارد.
  • در افرادی که مستعد ابتلا به بیماری های آلرژیک هستند، احتمال بروز پاسخ های آلرژیک و حساسیت ها بعد از انجام فرایند کاشت ابرو طبیعی مطرح می شود.

در نظر داشته باشید موارد ذکر شده، صرفا احتمالاتی هستند که برای دوران نقاهت مطرح می شوند و انجام فرایند کاشت ابرو توسط یک پزشک ماهر و متخصص و در یک کلینیک معتبر، چنین آسیب هایی را به دنبال نخواهد داشت.

هزینه های جراحی فلاپ برای کاشت ابرو

هزینه های عمل بسته به وسعت و پیچیدگی آن متغیر خواهد بود. انجام فرایند eyebrow transplant در دو نفر هیچگاه هزینه یکسانی نخواهد داشت، چرا که نیاز های هر دو نفر، متفاوت خواهد بود و پیوند ابرو در این دو نفر متفاوت انجام خواهد شد.

وضعیت اولیه ابروی افراد مهم ترین عاملی است که هزینه عمل را تعیین می کند. بسته به اینکه ابروی فرد در چه وضعیتی باشد و چه مقدار تار ابرو برای ترمیم آن مورد نیاز باشد، هزینه نهایی متفاوت خواهد بود. همچنین انتظارات و توقعات هر فرد از نتیجه مطلوب کاشت ابرو متفاوت است، بسته به اینکه فرم و حالت ایده آل ابروی هر فرد به چه شکل باشد، هزینه ناشی از کاشت ابرو طبیعی متغیر خواهد بود. همچنین امروزه کاشت ابرو به روش ها و تکنیک های مختلف انجام می شود، بسته اینکه این عمل زیبایی در یک فرد با استفاده از چه ابزار ها و تکنیک هایی انجام شده باشد، نتیجه نهایی تغییر خواهد کرد.

دستمزد پزشک متخصص، هزینه اقدامات مراقبتی و خدمات کلینیک های مختلف نیز متفاوت بوده و این عامل دیگری در گوناگونی هزینه های نهایی عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی است. در افراد مختلف گاه شرایط به گونه ای خواهد بود که نیاز به تکرار فرایند پیوند ابرو احساس می شود، در این شرایط هزینه کلی فرایند نیز تغییر خواهد کرد.


کلینیک تخصصی پوست و مو نیل با بکارگیری جدیدترن متد های کاشت ابرو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. کاشت ابرو به روش fut در کلینیک نیل انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed