لیزر موهای زائد آقایان چه مزایایی دارد؟

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. لیزر موهای زائد آقایان چه مزایایی دارد؟
لیزر مردان

بسیاری از آقایان ایرانی بدن پر مویی دارند و به دنبال این هستند تا با کمترین درد و سریع‌ترین روش ممکن از شر موهای زائد خود در نواحی مختلف بدن، خلاص شوند. دستگاه لیزر که به‌عنوان موثرترین و راحت‌ترین راه از بین بردن موهای زائد بدن شناخته می‌شود، علاوه بر اینکه بانوان می‌توانند از آن استفاده کنند، آقایان نیز قادر هستند برای توقف رشد موهای زائد خود از این روش اقدام کنند. در این مقاله که توسط کلینیک تخصصی پوست و موی نیل برای شما عزیزان مهیا شده است، به بررسی مزیت‌های لیزر موهای زائد آقایان خواهیم پرداخت.

مزیت‌ها و دلایل انجام لیزر موهای زائد آقایان

در کل می‌توان گفت که در لیزر موهای زائد مزایایی وجود دارد که نمی‌توانید در روش‌های سنتی و قدیمی از بین بردن موهای زائد آن‌ها را پیدا کنید. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های لیزر آقایان پر مو پرداخته شده است:

کاهش تراکم بیش از حد موهای زائد آقایان

بسیاری از آقایان از مشکل پر مویی رنج می‌برند. موبر و تیغ نمی‌توانند تأثیر چندانی در از بین بردن مو در حجم‌های بالا داشته باشند. شما با انجام رفع موهای زائد با لیزر می‌توانید تراکم موهای زائد خود را به مقدار قابل توجه‌ای کاهش دهید. به این صورت که لیزر، ریشه موها را سست می‌کند و در صورت رویش مجدد، موهای زائد بسیار نازک‌تر و کم حجم‌تر هستند.

 

لیزر موهای زائد

 

 

از بین بردن موهای زائد آقایان برای رفع عرق سوز شدن

همان‌گونه که می‌دانید در فصول گرم احتمال عرق سوز شدن نواحی مختلف بدن وجود دارد. این قضیه هنگامی دردناک‌تر است که موهای زائد زیادی در قسمت‌های مورد نظر بدن وجود داشته باشد. به همین دلیل در صورتی که در نواحی مختلف بدن خود دارای حجم بالای موی زائد هستید، ما لیزر را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در کنار رعایت نظافت و بهداشت، نگرانی در رابطه با عرق سوز شدن نداشته باشید.

برای کمک به بهداشت و سلامت پوست

یکی از مهم‌ترین فواید رفع موهای زائد مردان با لیزر، کمک به بهداشت و سلامت پوست است. در صورتی که برای رفع موهای زائد خود اقدامی نکنید، ممکن است در آینده با مشکلات مختلفی از جمله حساسیت‌های پوستی و انواع بیماری‌های پوستی روبرو شوید. در نظر داشته باشید که با چند جلسه لیزر موهای زائد به طرز قابل توجه‌ای رشد باکتری و قارچ‌ها را کاهش خواهید داد و علاوه بر رعایت نهایت بهداشت و دوری از بیماری، سبب از بین رفتن بوی نامطبوع بدن نیز خواهد شد.

 

اصلاح راحت‌تر صورت

بسیاری از آقایان بر روی صورت خود علاوه بر ریش و سبیل دارای موهای زائد زیادی هستند که ممکن است بر روی نواحی مختلفی ازجمله گونه‌ها و ابروها رشد کند. اصلاح این نواحی از صورت با استفاده از تیغ و یا کرم مو بر معمولاً توصیه نمی‌شود؛ زیرا رشد موهای زائد این نواحی ممکن است سریع‌تر شود یا اینکه با اصلاح نادرست آن‌ها ناهماهنگی در صورت ایجاد شود. به همین دلایل شما با لیزر ریش و سبیل در دفعات بعدی اصلاح به‌راحتی می‌توانید موهای این نواحی را مرتب کنید.

 

 

رفع موهای زیر پوستی و پیشگیری از ایجاد غدد مویی

در نظر داشته باشید که در صورتی که موهای زائد بدن شما پرپشت هستند، ممکن است با مشکل رشد موهای زیر پوستی مواجه شوید. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که موهای زائد پرپشت خود را اصلاح نکنید و به دلیل عدم وجود فضای کافی برای رشد موها برخی از موهای زائد به‌صورت زیرپوستی رشد می‌کنند و درنهایت باعث ایجاد غده مویی شوند. در نظر داشته باشید که رسیدن به این مرحله بسیار دردناک است. برای جلوگیری از بروز این مشکل ما به شما رفع موهای زائد با استفاده از لیزر را پیشنهاد می‌کنیم.

تفاوت لیزر موهای زائد آقایان با بانوان

هورمون یکی از اصلی‌ترین تفاوت لیزر موهای زائد آقایان نسبت به بانوان را رقم میزند. از نظر هورمونی باید بدانید که آقایان به دلیل ترشح هورمون تستوسترون در نواحی مختلفی از بدن نسبت به بانوان، حجم بیشتری از موی زائد رشد می‌کند. پس یکی از تفاوت‌های اصلی لیزر موهای زائد مردان و زنان این است که آقایان باید تعداد جلسات لیزر طولانی‌تر و در دفعات بیشتر نسبت به بانوان شرکت کنند.

نکات مهمی که آقایان باید قبل از لیزر موهای زائد رعایت کنند

در صورتی که می‌خواهید برای رفع موهای زائد اقدام نمایید، لازم است قبل از انجام این کار با یک سری نکات آشنایی پیدا کنید. در قدم اول باید با پزشک خود در خصوص این موضوع مشورت کنید. ما در کلینیک پوست و موی نیل به صورت رایگان به شما خواهیم گفت که با توجه به حجم موهای زائد، چه مدت باید در جلسات لیزر شرکت کنید و هزینه لیزر کل بدن چقدر است.

همچنین باید دقت داشته باشید که قبل از مراجعه برای انجام لیزر باید محل مورد نظر را کاملاً تمیز کنید. شما می‌توانید این کار را با استفاده از تیغ انجام داده و به‌خوبی با آب و صابون محل مورد نظر را شست و شو دهید تا برای انجام لیزر آماده باشید.

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد مردان

در نظر داشته باشید که قرمز شدن پوست و رویت جوش‌های ریز پس از انجام لیزر طبیعی بوده و پس از گذر زمان رفع می‌شود. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از انجام لیزر، نباید فعالیت سنگین بدنی داشته باشید تا از عرق کردن بدن شما جلوگیری شود. بهتر است پس از انجام لیزر موهای زائد آقایان، لباس‌های گشاد بپوشید تا از برخورد لباس با ناحیه مورد نظر جلوگیری شود. در صورتی که با حساسیت پوستی مواجه شدید که درد آن برایتان غیر قابل تحمل بود، لازم است تا هرچه زودتر به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.

سخن آخر

در این مقاله که توسط کارشناسان ما در کلینیک نیل که کلینیک تخصصی کاشت مو و مراقبت‌های پوستی است، برای شما عزیزان مهیا شده بود، به بررسی مزیت‌های لیزر موهای زائد آقایان پرداختیم و شما را با تفاوت اصلی لیزر موهای زائد آقایان و بانوان آشنا کردیم. در صورتی که نیاز به مشاوره و دریافت راهنمایی‌های لازم را در خصوص انجام لیزر موهای زائد خود دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و به‌صورت رایگان از راهنمایی‌های ما بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed