آیا ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو اتفاقی طبیعی است؟

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. آیا ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو اتفاقی طبیعی است؟
ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو

ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو امروزه یکی از روش های زیبایی به شمار می رود که در طی گذشت سال های اخیر با پیشرفت روزافزون علم دچار پیشرفت های چشمگیری شده است. و این امر سبب شده تا عمل زیبایی eyebrow transplant به یکی از محبوب ترین و رایج ترین عمل های زیبایی در زمینه خود بدل گردد. 

همانطور که می دانید به دلیل استفاده نادرست و اشتباه از لوازم و ترفند های آرایشی بر روی ابروها و همچنین به دلیل افزایش و کهولت سن و مشکلات ژنتیکی و ارثی فولیکولهای موهای ابرو به شدت آسیب می بینند که این آسیب ‌دیدگی شدید باعث ریزش موهای ابرو خواهد شد. که می توان تنها راه چاره را عمل زیبایی کاشت ابرو دانست.

همانطور که اکثر خوانندگان هم مطلع هستند عمل زیبای eyebrow transplant به دلیل داشتن مزایای فراوان موجب گشته تا در سراسر نقاط دنیا از این روش درمانی به نحو احسن استفاده کرده و از نتایج آن بهره لازم را ببرند.

عمل زیبای کاشت ابرو می تواند با عملکرد شگفت انگیز و خیره کننده خود چیز های با ارزش از دست رفته بیمار همچون زیبایی، اعتماد به نفس و طراوت روحی او را دوباره به او بازگرداند. به عبارتی عمل زیبایی کاشت ابرو می تواند تاثیر گذاری مثبت، زندگی فردی بیمار را به کلی تغییر دهد و باعث شود بیماری که به دلیل ریزش موهای ابروی خود منزوی شده و خود را از حضور داشتن در جمع باز می دارد دوباره به زندگی اجتماعی گذشته خود باز گردد. البته که برای رسیدن به نتیجه ایده آل باید به نکات مهمی هم‌چون بهترین دکتر کاشت ابرو توجه ویژه داشته باشید.

آیا بعد از کاشت ابرو مجددا شاهد ریزش خواهید بود ؟

پس از اینکه بیمار از فواید و مزایای عمل زیبایی eyebrow transplant به صورت کامل مطلع گشت و قصد انجام عمل زیبایی کاشت ابرو را داشت. سوالاتی ذهنش را درگیر می کند. از جمله یکی از این سوالات متعدد بنا به این دلیل که تجربیات نشان داده این است که آیا پس از عمل زیبایی eyebrow transplant به صورت موفقیت آمیز موهای کاشته شده باری دیگر خواهند ریخت؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بله پس از انجام عمل زیبایی کاشت ابرو مو های کاشته شده خواهند ریخت که این یک امر طبیعی است. البته که این موضوع یکی از موارد رایج در مشکلات روش‌های کاشت ابرو است. شاید اکثر بیمارانی که قصد انجام عمل زیبایی eyebrow transplant را دارند در جمع اطرافیان و آشنایان خود یک نفر را می ‌شناسند که به تازگی عمل زیبایی کاشت ابرو را انجام داده است.

نمونه کار کاشت ابرو

این بیمار با مشاهده به نتایج پس از عمل زیبایی کاشت ابرو در می یابد که پس از مدتی آن بیمار که عمل زیبایی eyebrow transplant خود را پشت سر گذاشته است موهای کاشته شده ابرو هایش می ریزد او نیز اینگونه تصور می کند که عمل زیبای کاشت ابرو نمی تواند شیوه مناسب برای پر پشت کردن ابروهای او باشد.

اما باید خاطر نشان کرد که این تصور یک تصور غلط و اشتباه خواهد بود چرا که همان گونه که گفته شد ریزش موهای ابرو پس از عمل زیبایی کاشتن ابرو یک امر کاملاً طبیعی است. و دلیل این امر هم این است که فولیکول های کاشته شده به برای مدتی استراحت می کنند.

آیا نتایج پیوند ابرو دائمی است ؟

همان گونه که در ابتدای بحث هم به آن اشاره شد عمل زیبایی کاشت ابرو دارای مزایای فراوان و متعددی است که خود را از سایر روش‌های موجود در این زمینه متمایز کرده و برتری کاملا مشهودی نسبت به آنها دارد.

یکی از این مزایا دائمی بودن نتایج عمل زیبایی eyebrow transplant می باشد. آری درست متوجه شده اید حال برای اینکه به صورت کامل متوجه شوید که چرا عمل زیبایی کاشت ابرو یک روش دائمی به شمار می آید نیاز به کمی توضیح خواهد بود.

همان گونه که از نامش پیدا است در عمل زیبایی کاشت ابرو موی جدید در ناحیه ابرو کاشته می شود. به عبارتی در عمل زیبایی eyebrow transplant از مو های نواحی مختلف بدن همچون مو های سینه و مو های سر جهت کاشت ابرو استفاده می شود.

بنابر این به همین جهت این موهای کاشته شده کاملاً طبیعی بوده و امکان رشد مجدد را خواهد داشت بنابر این در جواب این سوال که آیا عمل زیبایی کاشت ابرو یک روشی دائمی است؟ و شاید سوال خیلی از بیماران باشد با اطمینان کامل باید گفت که جواب کامل مثبت است.

و پس از این که بیمار عمل زیبایی کاشت ابرو را انجام داد دیگر نیازی به سایر روش‌های موجود در این زمینه نخواهد بود. حتی بیمار پس از مدتی می تواند این موهای کاشته شده را رنگ کند و یا به اصطلاح آنها بپردازد بدون اینکه هیچ مشکلی این مو های کاشته شده تحت عمل زیبایی کاشت مو را تهدید کند.

سیکل درمانی و رشد ابرو پس از کاشت ابرو

پس از اینکه بیمار عمل زیبایی کاشت ابرو را با موفقیت کامل پشت سر گذراند این موهای کاشته شده برای مدت کوتاهی رشد خواهند کرد به گونه ای که بتوان رشد آنها را احساس کرد. سپس بعد از از گذشت دو هفته تا ۲۰ روز موهای کاشته شده عمل زیبایی eyebrow transplant شروع به ریزش می کند در این هنگام آن دسته از بیمارانی که از ریزش موهای کاشته شده پس از عمل زیبایی کاشت ابرو اطلاعات کافی ندارند استرس و اضطراب سراسر وجود شان را فرا می گیرد و اینگونه می پندارند که عمل زیبایی eyebrow transplant تنها اتلاف وقت و هزینه را برای آنها فراهم ساخته است.

اما همان گونه که در این بحث بارها هم گفته شد زیرش موهای کاشته شده پس از کاشت ابرو کاملا روندی طبیعی است. این روند ریزش مو بودن بین ۲ تا ۴ ماه ادامه خواهد یافت تا موهای کاشته شده به صورت کامل ریخته شوند البته که این میزان می‌تواند با مراقبت های درست بعد از کاشت ابرو به سرعت کاشته شود. اما در کل ریزش ابرو بعد از کاشت به این جهت است که  فولیکول های مو به استراحت بپردازند.

کاشت ابرو به روش میکروگرافت

پس از اینکه موهای کاشته شده به صورت کامل ریخت حدوداً به مدت ۶ ماه زمان نیاز خواهد بود تا فولیکول ها به صورت کامل استراحت کنند و پس از گذشت این مدت فولیکول های کاشته شده تحت عمل زیبایی کاشت ابرو به رشد دوباره خود ادامه می دهند و دیگر بیمار شاهد هیچ گونه ریزش ‌مویی در ناحیه ابرو نخواهد شد.

دوران بهبودی پیوند ابرو

پس از اینکه بیمار عمل زیبایی eyebrow transplant را پشت سر گذراند برای اینکه بتواند به آن نتیجه ای که انتظارش را می کشیده است برسد یکسری نکات را باید رعایت کند تا بتواند به بهبود کامل دست یافته و از عارضه های جانبی احتمالی پیشگیری به عمل آورد.

همچنین موظف خواهد بود تا هر چیزی که پزشک متخصصی که عمل زیبایی کاشت ابرو را انجام داده است به او توصیه می ‌کند را با جزئیات کامل انجام دهد از جمله این توصیه ها و نکات مهم عبارتند از :

  1. استفاده از داروهایی که پزشک متخصص عمل زیبایی کاشت ابرو برای بیمار تجویز کرده است : برای اینکه بیمار بتواند به بهبود کامل دست یابد پزشک متخصص داروهایی را برای بیمار تجویز خواهد کرد و این وظیفه بیمار خواهد بود تا به صورت کامل این داروهای تجویزی را مصرف نمایید.
  2. خودداری از قرارگیری در معرض مستقیم نور خورشید : برای این که به بافت موها آسیبی نرسد بیمار موظف است تا مدتی از قرار گرفتن در زیر نور خورشید جلوگیری به عمل آورد.
  3. عدم استفاده از داروهایی که پزشک متخصص در دوران بهبود پس از عمل زیبایی کاشت ابرو استفاده از آن ها را منع کرده است.
  4. تغذیه مناسب و استفاده از غذاهایی که به بهبود وضعیت بیمار کمک می کند : استفاده از غذاهای مناسب و عدم استفاده از غذاهای شور و یا بسیار شیرین که باعث بروز مشکلاتی خواهد شد در دوران نقاهت بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود بنابراین به بیمار توصیه می شود که به اندازه کافی از غذاهای مناسب استفاده نماید.
  5. عدم قرارگیری در فضاها و مکان های گرم از جمله استخر و سونا.

انتخاب کلینیک کاشت ابرو مناسب یکی از مهم ترین فاکتور های این عمل به حساب می آید. کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و جدیدیرین متد به عنوان تی اس میکروگرافت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما از طریق چت سایت در ارتباط باشید یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed