کاشت ابرو به روش sut و نحوه انجام این عمل

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. کاشت ابرو به روش sut و نحوه انجام این عمل
کاشت ابرو به روش sut

ابروهایی کم‌پشت با هر دلیلی، از شرایط ارثی گرفته تا سوختگی‌های ممکن، می‌توانند تاثیر چشم‌گیری در کاهش جذابیت فردی داشته باشند. راه‌های زیادی برای بهبود شرایط موجود مطرح است، استفاده از روش های موقتی برای پرپشت سازی ابروها تا کاشت ابرو طبیعی که یک روش دائمی است. پیوند ابرو به روش sut می تواند جهت اصلاح رویش ابرو که به دلایل زیادی از جمله ژنتیک، شکستگی، اپیلاسیون و غیره از بین خواهد رفت، استفاده شود. پیوند ابرو به روش sut می تواند باعث شود تا صورت فرد زیبایی دو چندانی به دست آورد و همچنین در بیان احساسات افراد به آن ها کمک کند.

مهم‌ترین رکن در کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو به روش SUT یا هر روش دیگر نیاز به توجه و رعایت به برخی نکات دارد تا به بهترین نتیجه ممکن برسد، اولین مورد که لازم است حتما به آن توجه کنید، در انتخاب پزشک و کلینیک خلاصه می‌شود. کاشت ابرو با توجه به حساسیت‌های موجود نیاز به یک پزشک متخصص و کلینیک معتبر دارد تا بهترین نتیجه ممکنه برای شما رقم بخورد. مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو نیز از آن دست ارکان مهم در رسیدن به نتیجه ایده‌آل است که حتما باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

مشاهده نمونه کارهای قبل و بعد کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش SUT چگونه انجام خواهد شد؟

کاشت ابرو به روش sut با استفاده از دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا به صورت اتوماتیک انجام می شود. دستگاه استفاده شده در روش کاشت مو و کاشت ابروی sut، سافر نام دارد. این دستگاه یکی از پیشرفته ترین دستگاه های بازسازی و کاشت ابرو در دنیا محسوب می شود که تنها در عرض 2 الی 3 ساعت می تواند بدون هیچ درد و خطر و خون ریزی روند کاشت را به راحتی و به صورت خودکار انجام دهد.

کاشت ابرو به روش sut چگونه انجام می شود؟

در کاشت ابرو به روش sut ابتدا پزشک متخصص ناحیه اهدا کننده مو و فولیکول های آن را انتخاب خواهد کرد. معمولا در کاشت ابرو از موهایی استفاده می شود که سرعت رشد کمتری داشته و هم چنین از لحاظ ظاهری و ظرافت شباهت بیشتری به موهای ابرو دارند، در نتیجه در بیشتر اوقات از موهای پشت گوش و پشت گردن برای پیوند زدن به ابرو ها استفاده می شود. در نتیجه بعد از مشخص شدن ناحیه اهدا کننده فولیکول های مو، روند استخراج و برداشت آن ها توسط دستگاه sufer به روش sut انجام خواهد شد. در این روش فولیکول های مو به صورت تک به تک و جداگانه استخراج خواهد شد و جهت پیوند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در نهایت مجدد فولیکول های برداشته شده که در سوراخ هایی روی ابرو ایجاد شده است توسط دستگاه sufer کاشته خواهد شد. این روش به واسطه استفاده از دستگاه اتوماتیک باعث افزایش سرعت و دقت در کاشت ابرو و مو شده است در نتیجه با دقت خیلی بالایی این روند انجام شده و فولیکول های مو با زاویه و عمق مناسب کاشته خواهد شد. نتایج کاشت ابرو بلافاصله پس از انجام عملیات sut قابل مشاهده خواهد بود اما پس از مدتی به دلیل رویش موهای جدید این موهای کاشته شده ریزش پیدا خواهد کرد و در نتیجه پس از حدود 8 تا 12 ماه موهای جدید رویش پیدا کرده و نتایج نهایی قابل مشاهده خواهند بود. انجام کاشت ابرو با متد sut، باعث ظریف تر شدن موهای جدید و ظاهر شدن ویژگی ها و جذابیت های صورت خواهد شد.

مراقبت های قبل از انجام کاشت ابرو به روش SUT

قبل از انجام عمل پیوند به روش sut همواره نیاز است تا تمامی ارزیابی های مورد نیاز را به درستی انجام داده و نتایج تمامی آزمایش های خود را به پزشک متخصص خود اعلام کنید. از جمله آزمایش های قبل از پیوند ابرو با متد sut می توان به آزمایش سیستم انعقاد خون، اچ آی وی، آزمایش ادرار، قند خون، شمارش گلبول های خود و آنتی ژل اشاره کرد. تعداد تارهای استخراج شده برای انجام عمل جراحی کاشت ابرو به شیوه sut نیز با تصمیم پزشک انجام خواهد شد؛ زیرا پزشک است که مشخص خواهد کرد چه میزان تاز مو برای پیوند مورد نیاز خواهد بود.

مراقبت های قبل از انجام کاشت ابرو به روش sut

سعی کنید موارد زیر را قبل از انجام عمل جراحی پیوند ابرو به روش sut به دقت رعایت کنید:

  1. یک هفته قبل از کاشت ابرو با متد sut از استعمال دخانیات و سیگار کشیدن اجتناب کنید.
  2. حداقل 1 هفته قبل از مصرف مشروبات الکی اجتناب کنید.
  3. از مصرف داروهای ضد التهابی مانند آسپرین به جهت جلوگیری از خون ریزی اجتناب کنید و این مسائل را با پزشک خود مطرح نمایید.
  4. یک هفته قبل از مصرف داروهای مکمل گیاهی یا قرص های حاوی ویتامین های B و E خودداری نمایید زیرا باعث بروز خون ریزی خواهد شد.

مراقبت های پس از عمل کاشت ابرو به روش SUT

معمولا بعد از انجام هر عمل زیبایی و غیر زیبایی یک سری نکات ضروری وجود دارد که همواره انجام آن ها می تواند باعث بهبود وضعیت در دوران نقاهت شود. این موضوع در عمل کاشت مو به روش sut نیز وجود دارد.

  1. از مالش و فشار بر روی قسمت های کاشته شده پرهیز کنید. (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شستشو ابروها بعد از کاشت ابرو به مقاله مربوطه در این زمینه مراجعه کنید)
  2. تحت هیچ شرایطی از مشروبات الکی استفاده نکنید.
  3. برای جلوگیری از خون ریزی موقتا مصرف داروهای ضد التهاب مانند آسپرین و وافارین را متوقف کنید.
  4. از استعمال دخانیات و سیگار کشیدن پرهیز کنید.
  5. از انجام فعالیت های شدید در دو هفته ابتدایی پس از عمل خودداری نمایید.
  6. از دستورالعمل های پزشک متخصص خود به دقت پیروی کنید.
  7. از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم آفتاب امتناع کنید.

عوارض و خطرات احتمالی ناشی از کاشت ابرو به روش SUT

  1. تورم ناحیه پیشانی و ابرو که ممکن است تا یک الی دو هفته ادامه پیدا کند و به مرور رفع خواهد شد.
  2. پس از 3 تا 4 ماه ممکن است موهای پیوند زده شده دچار ریزش شوند و مجدد شروع به رشد نمایند.
  3. احتمال بروز التهاب فولیکول در موارد نادر که می تواند با انتخاب یک پزشک حاذق به راحتی درمان شود.
  4. احساس بی حسی در ناحیه گیرنده مو به دلیل استفاده از بی حسی موضعی.
  5. عفونت های احتمالی ناشی از عدم تجربه کافی پزشک متخصص در استفاده از شیوه sut.

تمامی عوارض احتمالی ناشی از پیوند ابرو به روش SUT با انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه قابل پیشگیری است در نتیجه در انتخاب متخصص زیبایی خود نهایت دقت را به عمل آورید.

برای تعیین وقت مشاوره حضوری، با مشاوران ما تماس بگیرید. کاشت ابرو به روش های نوین مانند FUT در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای مجوز از وزرات بهداشت و درمان توسط متخصصان با تجربه انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed