آیا لیپوماتیک قابل بازگشت است

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. آیا لیپوماتیک قابل بازگشت است
آیا لیپوماتیک قابل بازگشت است

آیا لیپوماتیک قابل بازگشت است

عمل زیبایی لیپوماتیک چه تاثیراتی خواهد داشت ؟

آیا از رژیم های بی نتیجه خسته شده اید ؟ یا به این نتیجه رسیده اید که چربی های شکمی دیگر با هیچ روش قابل حذف نیستند ؟ شاید خوشحال شوید اگر بدانید پزشکان امروزه عمل زیبایی لیپوماتیک را به عنوان موثر ترین روش حذف چربی های موضعی تایید می کنند.

امروز در بین خیل عظیم انواع عمل های زیبایی، لیپوماتیک با دو رویکرد درمانی و زیبایی به جایگاه ویژه ای دست یافته است.

توجه شما را به مقاله آیا لیپوماتیک قابل بازگشت است جلب میکنیم…

عمل زیبایی لیپوماتیک چه تاثیراتی خواهد داشت ؟

امروزه عمل زیبایی لیپوماتیک از سوی پزشکان به کسانی با وجود توده هایی از بافت چربی در بعضی از مناطق بدنشان دست و پنجه نرم می کنند پیشنهاد می شود.

عمل زیبایی لیپوماتیک به عنوان حلی برای حذف چربی هایی پیشنهاد می شود که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاومت می کنند. با این روش شما می توانید بدون درد و خون ریزی و در مدت زمانی کوتاه شاهد حذف این چربی های مقاوم باشید.

بهترین روشی که ممکن است شما را برای همیشه از شر چربی های موضعی شکم، پهلو، ران باسن و یا صورتتان خلاص کند انجام عمل زیبایی لیپوماتیک می باشد.

یعنی عمل زیبایی لیپوماتیک می تواند با روش های مختلف چربی های مناطقی از بدن شما را بدون به وجود آوردن علائم و عوارض دردناک و زیان آور خارج کند.

از دیگر ویژگی های عمل lipomatic این است که به عنوان سریع ترین راه حل حذف چربی های موضعی پیشنهاد میشود.

یعنی شما بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون عوارض جانبی و دوره ی نقاهت طولانی، شاهد حذف دائمی چربی های موضعی بدن خود خواهید بود و لذت دستیابی به فرم و اندام دلخواه خود در سریع ترین زمان ممکن را برای خود به ارمغان خواهید آورد.

آیا نتایج حاصل شده از عمل زیبایی لیپوماتیک دائمی است ؟

بین روش های مختلف انجام عمل زیبایی لیپوماتیک، یک نقطه ی مشترک به چشم می خورد؛ و آن، نتیجه ی به دست آمده از این عمل است. اگر به انجام عمل lipomatic به عنوان روشی دائمی برای خلاصی از شر چربی های زائد موضعی خود فکر می کنید، باید بدانید که از این تصمیم پشیمان نخواهید شد.

عمل زیبایی لیپوماتیک با روش ها و مکانیسم های مختلف، همه و همه یک هدف را دنبال می کند و آن هدف، حذف دائمی چربی های زائد ناحیه شکم، پا و به طور کلی چربی های زائد موضعی می باشد.

آیا نتایج حاصل شده از عمل زیبایی لیپوماتیک دائمی است ؟

همواره افراد زیادی در بین عمل های زیبایی به دنبال عملی بوده اند که به حذف چربی موضعی آن ها در کوتاه مدت کمک کند. لیپوماتیک در برآورده کردن این آرزوی دیرینه ی افراد موفق عمل کرده و می تواند به طور دائم، در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون عوارض و خطرات آسیب رسان، چربی های زائد موضعی بدن را حذف کند.

منظور از حذف چربی موضعی به صورت دائم این است که سلول ها و بافت های چربی موجود در بدن بر اثر انجام عمل زیبایی لیپوماتیک از بین خواهند رفت.

در واقع شما با انجام عمل زیبایی lipomatic از حذف دائمی سلول ها و بافت های چربی موضعی موجود اطمینان حاصل خواهید کرد و همچنین با پیروی از نکات و مراقبت هایی بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک می توانید حذف این چربی ها و ماندگاری نتیجه ی موثر عمل lipomatic را تضمین کنید.

نکاتی برای حفظ نتایج به دست آمده از لیپوماتیک در بلند مدت

بعد از انجام عمل لیپوماتیک بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که نتایج به دست آمده از عمل lipomatic را حفظ کنند و دیگر به فرم و اندام قبلی خود باز نگردند.

اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، باید توجه داشته باشید که عمل لیپوماتیک به معنی حذف سلول ها و بافت چربی فعلی اندام شما می باشد و به این معنی نیست که دیگر هیچ وقت تحت هیچ شرایطی در بدن شما بافت چربی تولید نخواهد شد.

نکاتی برای حفظ نتایج به دست آمده از لیپوماتیک در بلند مدت

پس باید در نظر داشته باشید که برای ماندگاری علائم و نتایج ایده آل عمل زیبایی لیپوماتیک لازم است اقداماتی را انجام دهید.

در وهله ی اول، هیچ چیز به اندازه ی ورزش کردن بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک ضروری نمی باشد. اگر شما تا شش ماه بعد از انجام عمل lipomatic هیچگونه تحرک و فعالیت بدنی نداشته باشید، شاهد تولید چربی ها و بازگشت به همان شرایط قبل از عمل لیپوماتیک خواهید بود.

ضمن اینکه این چربی های تولید شده، چربی های احشایی هستند، یعنی دور اندام ها قرار گرفته و ریسک نارسایی آن اندام ها و خطرات متعدد را افزایش خواهند داد.

اما در صورتی که بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک، به طور منظم ورزش کردن و فعالیت بدنی را در برنامه ی خود قرار دهید، نه تنها شامل بازگشت چربی ها و ماندگاری نتایج عمل lipomatic نخواهید بود، بلکه به وضعیت سالم تری از عملکرد اندام های حیاتی خود دست خواهید یافت.

از طرفی رژیم غذایی سالم نیز نقش چشمگیری در پایداری نتایج ایده آل عمل لیپوماتیک ایفا می کند. با کم کردن منابع غذایی پر چربی از رژیم غذایی خود، به دوام بیشتر نتیجه ی عمل زیبایی lipomatic کمک کنید.

به طور کلی با داشتن تمرینات و فعالیت های بدنی منظم، تغذیه مناسب، نوشیدن آب کافی و سبک زندگی سالم ماندگاری حس خوب سلامتی و زیبایی بعد از عمل زیبایی لیپوماتیک را برای مدت طولانی تری تضمین خواهید کرد.

آیا چربی های استخراج شده در لیپوماتیک قابل بازگشت است ؟

زمانی که شما عمل زیبایی لیپوماتیک را انجام می دهید، چربی های موضعی موجود در آن ناحیه برای همیشه حذف می شوند و ناحیه ای که در آن عمل lipomatic انجام شده نسبت به سایر مناطق بدن شما در وضعیت سالم تری قرار می گیرد.

اما حتی بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک نیز تعدادی سلول چربی هم در نواحی مورد نظر و هم به طور طبیعی در باقی نواحی بدن وجود دارد. پس بنابراین با افزایش وزن و بازگشت به سبک زندگی پیشین، این سلول های چربی رشد خود را آغاز خواهند کرد.

به یاد داشته باشید که انجام عمل لیپوماتیک مجوز آن نخواهد بود که شما هر گونه تغذیه ی نامناسب و سبک زندگی ناسالمی را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که چربی های حذف شده هیچ گاه قابل بازگشت نخواهند بود.

آیا چربی های استخراج شده در لیپوماتیک قابل بازگشت است ؟

علاوه بر اینکه شما طی عمل زیبایی لیپوماتیک صرفا سلول های چربی یک ناحیه را حذف کرده اید و سلول های چربی سایر مناطق بدن شما قابلیت رشد و رسوب را دارند، در صورت عدم رعایت و توجه به نکات و مراقبت های بعد از عمل lipomatic، حتی نواحی ای که مورد عمل قرار گرفته اند نیز پتانسیل تولید مجدد چربی و بازگشت به وضعیت اولیه را خواهند داشت.

پس این تصور اشتباه را فراموش کنید و بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک در راستای اصلاح سبک زندگی و تغذیه خود گام بر دارید تا بتوانید برای مدت زمان طولانی از نتایج مفید و موثر به دست آمده از عمل lipomatic بدون نگرانی لذت ببرید.

عمل لیپوماتیک حتما باید در مراکز معتبر جراحی انجام شود. شما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران کلینیک تخصصی پوست و مو نیل با شماره داخل سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed