تزریق چربی برای پاهای پرانتزی

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. تزریق چربی برای پاهای پرانتزی
تزریق چربی برای پاهای پرانتزی

تزریق چربی انجام عمل‌ های تضمینی به ‌شمار می رود که از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

علاوه بر این عمل زیبایی fat injection بار ها این را برای همگان ثابت کرده است که یکی از پر بازده ترین عمل های زیبایی در زمینه خود به شمار می رود چرا که با داشتن هزینه های مناسب نسبت به سایر روش های درمانی و زیبایی در زمینه خود نتایج شگفت انگیز و باب میل بیمار را برای بیمارانی که از عمل تزریق چربی استفاده کرده اند فراهم خواهد ساخت.

همچنین در عمل زیبایی تزریق چربی به دلیل اینکه از چربی های انباشته شده در نواحی مختلف بدن برای fat injection در ناحیه مورد نظر استفاده می شود هیچ گونه عارضه جدی یافت نمی شود.

به عبارتی به دلیل این که چربی تزریق شده در عمل زیبایی تزریق چربی از بدن خود بیمار تهیه می شود علاوه بر این که کاملاً طبیعی بوده با بدن خود بیمار نیز کاملاً سازگار خواهد بود و بدن بیمار آن را پس نخواهد زد و بیمار هیچ گونه آلرژی به عمل زیبایی fat injection نخواهد داشت.

همچنین طبق آمار هایی که تاکنون گزارش شده است هیچ گونه گزارشی مبنی بر این که عمل زیبایی تزریق چربی عارضه جانبی احتمالی های شدید داشته و برای بیمارانی که به انجام عمل زیبایی fat injection روی آورده اند خطرناک بوده است ثبت نشده است.

بنابراین با کمی دقت به این آمار می توان متوجه شد که عمل زیبایی تزریق چربی می تواند در فهرست بهترین و کم عارضه ترین عمل های زیبایی قرار گیرد.

بنابراین برای آن دسته از افرادی که به سلامت خود اهمیت فراوان می دهند جای هیچ گونه نگرانی برای انجام عمل زیبایی fat injection نخواهد بود و با خیال راحت می توانند به انجام عمل زیبایی تزریق چربی پرداخته و از نتایج به دست آمده کاملاً راضی باشند.

تزریق چربی برای پاهای پرانتزی

تزریق چربی برای پاهای پرانتزی و مزایای آن

همه از این موضوع آگاهی دارند که عمل زیبایی تزریق چربی چه قدر می تواند برای صورت افراد زیبایی خوش فرمی هدیه دهد.

اما شاید بعضی از خوانندگان این موضوع را ندانند که عمل زیبایی fat injection می تواند برای پاهای لاغر و پرانتزی نیز مفید واقع شود و به آنها فرم و زیبایی ببخشد.

تزریق چربی برای پاهای پرانتزی و مزایای آن

اگر شما هم از آن دسته از خوانندگانی هستید که فکر می کنید عمل زیبایی تزریق چربی تنها می ‌تواند برای صورت موثر واقع شود باید این موضوع را بدانید که عمل زیبایی fat injection می ‌تواند در نواحی مختلف بدن صورت گیرد.

پس با احتساب این موضوع آن دسته از افرادی که دارای پاهای لاغر و پرانتزی شکل می‌ باشند و می خواهند به پاهای خود زینت بخشیده و آنها را از حالت پرانتزی شکل و لاغری خارج سازند می توانند از عمل زیبایی تزریق چربی بهره لازم را برده و مثل سایرین از داشتن پاهای خوش فرم و زیبا لذت ببرند.

احتمالاً یکی از دغدغه های بیشتر افراد درگیر این مسئله پی بردن به مزایا و فواید عمل زیبایی تزریق چربی در ناحیه پاها خواهد بود.

همان گونه که پیش تر گفته شد عمل زیبایی fat injection یکی از پر مزیت ترین و سودمند ترین عمل های زیبایی به شمار می رود و دارای مزایا و فواید فراوانی است که شاید بسیاری از خوانندگان از این مزایا و فواید مطلع نیستند.

بنابراین قصد بر این خواهد بود تا به یک سری از این مزایا و فواید متعدد عمل زیبایی تزریق چربی پرداخته شود. از جمله مهم ترین فوائد و مزایای عمل زیبایی fat injection می توان اشاره کرد به:

  1. زیبایی و خوش فرمی پاها: به طور حتم می‌توان گفت که آن دسته از بیمارانی که به انجام عمل زیبایی تزریق چربی در ناحیه پا های خود را روی آورده اند پس از انجام عمل زیبایی fat injection شاهد نتایج شگرف آن خواهند بود. یکی از این مزایا داشتن پاهای خوش فرم، زیبا و نرمال خواهد بود.
  2. افزایش اعتماد به نفس و بازگشت اعتماد به نفس برای افرادی که عمل زیبای تزریق چربی را انجام داده اند: آن دسته از افرادی که بنا به دلایل مختلفی دارای پاهایی نازک، لاغر و پرانتزی شکل بودند اکنون با انجام عمل زیبایی fat injection می ‌توانند با خیال راحت در مراسم ها و مکان های خاص پاهای خود را به نمایش بگذارند و دیگر از پنهان کردن پاهای خود که کاری بسیار دشوار و خسته کننده بود دست بردارند.
  3. افزایش روابط اجتماعی: پس از این که بیماران عمل زیبایی تزریق چربی در ناحیه پاهای خود را انجام دادند دیگر از جمع فراری نخواهند بود و می توانند با خیال راحت به مکان های اجتماعی همچون استخر و باشگاه بروند.

تزریق چربی به پاهای پرانتزی به چه صورت خواهد بود ؟

عمل زیبایی تزریق چربی به پاهای پرانتزی و لاغر هم مانند سایر عمل ها دارای مراحلی خواهد بود که رعایت این مراحل به صورت ترتیبی کاملاً ضروری خواهد بود.

همچنین پزشک متخصص نیز موظف خواهد بود تا تک تک این مراحل را به صورت کامل و بی نقص انجام دهد تا مشکلی بیمار را تهدید نکرده و بیمار از نتایج عمل زیبایی fat injection به پاهای خود کاملاً راضی باشد.

تزریق چربی به پاهای پرانتزی به چه صورت خواهد بود ؟

1. استخراج سازی چربی های انباشته شده در نماهای مختلف بدن: اولین مرحله از انجام عمل زیبایی تزریق چربی در ناحیه پا ها استخراج چربی از نواحی مختلف بدن خواهد بود تا میزان چربی که قرار است ساق پا ها تزریق شود از این شیوه تامین شود.

در این روش پزشک متخصص با استفاده از لوله کانولا چربی های انباشته شده نواحی شکم و سایر نقاط دارای چربی را به صورت مایع استخراج کرده و در ظرف های مخصوصی ذخیره می کند.

  1. خالص سازی چربی های استخراج شده: پس از اینکه پزشک متخصص چربی های انباشته شده از بدن بیمار را استخراج کرد برای این که چربی حال و مناسبی برای انجام عمل زیبایی تزریق چربی در دسترس از پزشک متخصص باشد چربی استخراج شده توسط دستگاه های مخصوص خالص سازی می شود؛ و خون و سایر مواد اضافی از چربی جدا می شوند.
  2. تزریق چربی خالص سازی شده به پاهای بیمار: پس از اینکه دو مرحله قبلی به درستی انجام شد پزشک متخصص با استفاده از سوزن های مخصوص با احتیاط کامل به fat injection های خالص سازی شده پا های بیمار می پردازد.

همچنین ممکن است پزشک متخصص برای اینکه میزان چربی تزریق شده را بتواند کنترل کند به صورت متعدد و از چندین نقطه جهت تزریق چربی استفاده کند.

هزینه تزریق چربی به پاهای پرانتزی

هر عملی نسبت به فواید و مزایایی که به بیمار می دهد هزینه هایی را نیز از بیمار خواهد طلبید که بنا به نوع عمل می تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد.

بنابراین طبق این گفته عمل زیبایی تزریق چربی در نواحی پا ها نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. بنابر این عمل زیبایی fat injection برای بیمارانی که از فواید آن بهره مند خواهند شد هزینه هایی را به همراه خواهد داشت.

هزینه تزریق چربی به پاهای پرانتزی

اما این به این معنی نیست که عمل زیبایی تزریق چربی برای بیمار گران تمام خواهد شد. شاید بسیاری از بیمارانی که قصد انجام عمل زیبایی fat injection به پاهای خود را دارند این گونه تصور کنند که عمل زیبایی تزریق چربی دارای هزینه های بسیاری خواهد شد و به همین دلیل ممکن است از انجام آن منصرف شوند.

بنابراین گفتن این نکته ضرورت یافت که به دلیل این که ماده اصلی تزریق چربی همان چربی انبار شده در نواحی مختلف بدن خود بیمار است پس بیمار برای ماده تزریق چربی هیچگونه هزینه ای پرداخت نخواهد کرد. تنها هزینه‌ای که بیمار پرداخت خواهد کرد همان دستمزد پزشک متخصص جهت انجام عمل زیبایی تزریق چربی پا های بیمار خواهد بود.

در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل تزریق چربی به صورت حرفه ای و تخصصی توسط جراح پلاستیک و به شیوه انحصاری نانوفت صورت میگیرد.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. و یا از طریق چت سایت سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed