عوارض تزریق ژل لب

در این مقاله به عوارض تزریق ژل لب میپردازیم .همان طور که می دانید لب یکی از اجزای صورت به شمار می‌رود که در زیبایی صورت تأثیر فراوانی دارد. بنابراین آن دسته از افرادی که به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می دهند همواره خواستار داشتن لب های زیبا، متوازن و متقارن می باشند.

عوارض تزریق ژل لب

بنابر این بیشتر آن ها راه چاره خود را در انجام روند زیبای تزریق ژل می بینند. چرا که Filler injection باعث رفع چین و چروک، متوازن و متقارن سازی لب ها و همچنین حجم دهی لب ها می شود.

تاثیرات تزریق ژل به لب

همان گونه که شما هم می ‌دانید روند زیبایی تزریق ژل می ‌تواند در نواحی مختلفی از صورت مورد استفاده قرار گیرد. یکی از این نواحی صورت که می‌ تواند از روند زیبایی Filler injection بهره مند گردد لب می باشد.

همان گونه که اشاره شد لب یکی از اجزای مهم صورت به حساب می آید که علاوه بر اینکه موجب بهبود در تکلم انسان می شود و باعث می شود که انسان بهتر حرف بزند در زیبایی و ظاهر صورت فرد نقش بسزایی خواهد داشت و به نوعی تاثیر مستقیم در شخصیت فرد خواهد داشت.

بنابر این روند زیبایی تزریق ژل به لب می تواند باعث شود تا لب هایی که چه از نظر ظاهری و زیبایی و چه از نظر ایفای نقش های مهم و کلیدی همچون سخن گفتن نمی توانند نقش های خود را به خوبی ایفا کنند بتوانند به راحتی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

سوالات متداول و مطالب پیشنهادی

بنابراین قصد بر این است که یک سری از تاثیرات مثبت و فواید روند زیبایی تزریق ژل به لب در زیر مطرح شود. بد نیست شما هم نیم نگاهی به این تاثیرات مثبت روند زیبایی و Filler injection به لب داشته باشید تا از نتایج شگفت انگیز و حیرت آور آن که حتی ممکن است تصورش را هم نمی کنید با خبر شوید.

از جمله مهم ‌ترین نتایج به دست آمده از روند زیبایی تزریق ژل عبارتند از :

  1. بهتر شدن تکلم و سخن گفتن بیمار و ممکن شدن هجی کردن برخی حروف ها: برخی از بیماران به دلیل داشتن لب های نا هموار و نا متوازن نمی‌ تواند برخی از حروف ها را به خوبی تلفظ کنند می توانند با بهره گیری از روند زیبایی و درمانی تزریق ژل به لب بهبود به سزایی در سخن گفتن و تلفظ برخی کلمات و حروف را در خود مشاهده کنند.
  2. رفع چین و چروک های موجود روی لب و اطراف لب : با انجام روش زیبایی تزریق ژل به لب آن دسته چین و چروک هایی که روی لب و اطراف لب به دلایل مختلف ایجاد گشته اند به صورت کامل رفع خواهند شد.
  3. حجم بخشیدن به لب ها : همان طور که می دانید یکی از کاربرد های Filler injection حجم دادن به نواحی تحت درمان می باشد بنابراین با استفاده از روند زیبایی تزریق ژل به لب در مقادیر بالا تر می توان به لب ها حجم داد که این امر نیز می ‌تواند باعث زیبایی هرچه تمام تر لب ها گردد.

تزریق ژل به لب چه عوارض و خطراتی دارد ؟

کاملاً طبیعی است که روند زیبایی Filler injection به لب به سان سایر روش های زیبایی درمانی دارای عوارض جانبی احتمالی باشد؛ اما نباید از این موضوع اینگونه تصور کنید که روند زیبایی تزریق ژل به لب می ‌تواند برای بیمار خطرناک باشد.

چرا که همان گونه که قبل تر هم به آن اشاره شد روش زیبا سازی تزریق ژل به لب از معدود روش های زیبایی کم عارضه در زمینه خود به شمار می رود.

اما به شرطی این سخن تصدیق می یابد که همه عوامل دخیل در روند زیبایی Filler injection به لب وظایف خود را به خوبی و با موفقیت انجام دهند.

تزریق ژل به لب چه عوارض و خطراتی دارد ؟

چرا که هر گونه کوتاهی از سوی این عوامل می ‌تواند عوارضی به همراه داشته و برای بیمار خطرناک باشد. از جمله عوارض جانبی احتمالی حاصل از کوتاهی سایر عوامل دخیل در روش زیبایی تزریق ژل عبارتند از :

  1. اختلال در سخن گفتن بیمار و غیر ممکن شدن تلفظ برخی کلمات و حروف : ممکن است پزشک متخصص تزریق ژل که از تجربه بالایی برخوردار نیست انجام برخی اشتباهات خطرناک مثلاً تزریق بیش از اندازه ژل موجب شود تا پس از انجام روند زیبایی Filler injection به بیمار متوجه سختی در حرف زدن شود و شاید حتی نتواند برخی از کلمات را به درستی تلفظ کند.
  2. التهاب
  3. قرمزی
  4. عفونت : با اینکه عفونت یکی از عوارض طبیعی جانبی احتمالی روند زیبایی تزریق ژل به شمار می رود اما احتمال بروز آن بسیار کم است و اکثرا در مواقعی اتفاق می افتد که پزشک متخصص از وسایل و لوازم ناسالم و غیر بهداشتی جهت انجام روش زیبایی Filler injection استفاده کند.
  5. کبودی
  6. بی حسی

ماندگاری و دوام عوارض جانبی تزریق ژل به لب چقدر است ؟

با مشاهده عوارضی که در بالا به آن ها پرداخته شد شاید بیمار این گونه تصور کند که این عوارض جانبی احتمالی حاصل از روند زیبایی تزریق ژل ممکن است تا سالیان سال روی لب و چهره خود باقی بماند بنابراین در انجام روند زیبا سازی Filler injection به لب مردد می شود.

اما خبر خوش برای آن دسته از بیماران این است که عوارض جانبی احتمالی حاصل از روند زیبا سازی تزریق ژل به لب کاملا موقتی بوده و پس از گذشت مدت زمان نه چندان طولانی این عوارض به صورت کامل رفع خواهد شد.

ماندگاری و دوام عوارض جانبی تزریق فیلر به لب چقدر است ؟

حال سوالی دیگر در ذهن این بیماران پیش می آید و آن سوال این است که این عوارض جانبی به وجود آمده از روند زیبایی تزریق ژل به لب به چه مدت دوام خواهند داشت ؟

جواب این سوال نمی ‌تواند یک عدد معین و مشخص باشد. چرا که نمی ‌توان این گونه بیان کرد که به عنوان مثال عوارض جانبی به وجود آمده تا دو هفته به صورت کامل برطرف خواهند شد.

چرا که عوامل بسیار زیادی در مدت زمان ماندگاری عوارض جانبی به دست آمده از روش زیبایی تزریق ژل به لب دخیل خواهند بود. از جمله :

  1. نوع عارضه جانبی به وجود آمده : عوارض جانبی به وجود آمده از تزریق ژل ممکن است بسته به نوع آن ها مدت زمان ماندگاری متفاوتی داشته باشند. به عنوان مثال خارش و قرمزی سریع تر از عفونت بهبود می یابد.
  2. شرایط جسمی فردی : مدت زمان ماندگاری عوارض جانبی به دست آمد از روند زیبایی تزریق ژل لب ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.
  3. رعایت نکات و استفاده از توصیه ها یا عدم رعایت آن ها : رعایت توصیه هایی که جهت بهبود وضعیت عوارض به وجود آمده تزریق ژل به لب نیز می ‌تواند مدت زمان ماندگاری عوارض به وجود آمده را کاهش دهد. همچنین عدم رعایت آن هم باعث دوام این عارضه هم شود.

توصیه ها و مراقبت ها برای پیشگیری از بروز عوارض جانبی تزریق فیلر

برای اینکه بتوان از عوارض جانبی احتمالی روند زیبایی ژل به لب پیشگیری کرد در این میان نکاتی وجود دارد که می تواند به تحقق این امر کمک کند.

به همین جهت پزشک متخصص تزریق ژل لب موظف خواهد بود تا این نکات و توصیه ها را به صورت تمام و کمال در اختیار بیمار قرار دهد تا این بیمار با استفاده از این توصیه ها و نکات از بروز عوارض جانبی احتمالی روند زیبایی Filler injection به لب جلوگیری به عمل آورد.

توصیه ها و مراقبت ها برای پیشگیری از بروز عوارض جانبی تزریق فیلر

از جمله برخی از نکات مهم جهت پیشگیری از عوارض جانبی روش از زیبا سازی تزریق ژل می توان اشاره کرد به :

  1. به مدت چندین ماه از مشروبات الکلی و مصرف دخانیات خودداری گردد.
  2. عدم مصرف داروهای شده.
  3. سوابق پزشکی در اختیار پزشک متخصص قرار داده شود.
  4. عدم دستکاری نواحی تحت درمان پس از انجام روند زیبایی تزریق ژل به لب
  5. عدم وارد کردن ضربه به نواحی تحت درمان Filler injection به لب.
  6. عدم داشتن هرگونه فعالیت ورزشی سنگین برای مدت حداقل 48 ساعت.
  7. داشتن رژیم غذایی بی نمک یا کم نمک برای مدت حداقل یک هفته.

 تزریق ژل یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در زیبایی صورت میباشد که در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل با استفاده از برندهای معتبر دنیا توسط متخصص پوست، به شما عزیران ارائه میشود. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed