0 تا 100 هزینه کاشت مو به روش SUT + نکات مهم

  1. خانه
  2. بلاگ
  3. 0 تا 100 هزینه کاشت مو به روش SUT + نکات مهم
هزینه کاشت مو به روش SUT

کاشت مو از آن دست اقداماتی است که در افزایش جذابیت شما می‌تواند نقش کلیدی داشته باشد، امروزه با توجه به پیشرفت علم کاشت مو بدون درد انجام می‌شود. اما گاهی خود کاشت مو هم به دلایلی می‌تواند نتایجی را به همراه داشته باشد که باعث شود تا از نتیجه نهایی راضی نباشید! مثلا عروسکی بودن نحوه رشد مو یا مواردی هم‌چون عدم رشد یکنواخت از آن دست دلایلی است که می‌تواند شما را از کاشت مو منصرف کند. اما صبر کنید! پیشرفت تکنولوژی در این مورد هم وظیفه خود را به خوبی انجام داد و با معرفی یک روش به‌روز و کارآمد خیال همه را از نتیجه نهایی کاشت مو راحت کرد. همراه ما باشید تا با بررسی زیر و بم و هزینه کاشت مو به روش SUT جزئیات این روش را بررسی کنیم.

کاشت مو به روش کاشت مو SUT از آن دست خدمات تکنولوژی به بشر است که می‌توانیم آن را لطف بزرگی به حساب بیاوریم. البته همین موضوع هم به موارد مختلفی مانند بررسی بهترین سن و فصل کاشت مو و انتخاب بهترین دکتر کاشت مو بستگی دارد. ولی در حالت کلی با توجه به هزینه کاشت مو به روش SUT و درصد خطای پایین این روش این عمل گزینه بسیار ایده‌آلی به شمار می‌رود.

بررسی چگونگی، نکات و هزینه کاشت مو به روش SUT

اگر بخواهیم روش کاشت مو اس یو تی را در یک خط به صورت خلاصه معرفی کنیم می‌توانیم بگوییم که SUT حالت تکامل یافته کاشت مو به روش FIT است که در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران یعنی کلینیک نیل نیز انجام می‌شود. یعنی در این روش برخلاف سایر روش‌ها برداشت پیاز مو به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می‌شود. همین موضوع کافیست تا در روش SUT شما کمترین میزان آسیب‌رسانی به گراف‌ها را شاهد باشید.

در روش کاشت مو SUT فولیکول‌های مناسب از ناحیه بانک مو، پیوند زده می‌شود. این روش که در آمریکا و اروپا به عنوان روش اصلی کاشت مو شناخته می‌شود، مورد تایید FDA (سازمان غذا و دارو آمریکا) است به همین دلیل در نگاه اول هزینه کاشت مو به روش SUT در نگاه اول شاید کمی بالا به نظر برسد؛ اما نکته‌ای که لازم است به آن توجه کنیم در واقع در این روش به دلایلی که به آن اشاره خواهیم کرد، تنها امکان آسیب رسانی به یک درصد از فولیکول‌های استخراج شده از بانک مو وجود دارد که این موضوع نشان از بی‌نقص بودن روش SUT می‌دهد.


نکته مهم در خصوص روش کاشت مو SUT

در این روش به‌جای استفاده از دست و تیغ برای برش از دستگاهی استفاده می‌شود که علاوه‌بر کاهش خطا، زمان و مرتبه عمل زیبایی کاشت مو را به طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

 کاشت مو به روش SUT چگونه است؟

همان‌طور که گفتیم کاشت مو به روش SUT در واقع همان روش به روز شده FIT است که در آن از برداشت تا کاشت پیاز مو به وسیله دستگاه‌های اتوماتیک صورت می‌گیرد. البته که از دیگر تفاوت‌های این روش به نسبت سایر روش‌ها می‌توانیم به آن اشاره کنیم انجام این روش صرفا به دست پزشک متخصص و نه افراد تجربی شاغل در این زمینه صورت می‌گیرد.

در روش کاشت SUT پیاز مو به‌صورت دستی برداشت و کاشت نمی‌شود؛ بلکه به وسیله پانچ لیزری از محل اهدا کننده یا همان بانک مو که پشت سر است، جدا شده و سپس فریز می‌گردد و در نهایت به نواحی کم مو و طاس انتقال می‌یابد. از دلایلی که نتیجه نهایی را تا به این میزان مناسب جلوه می‌دهد، می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که ابزار برش داخل درم را تنها به عمق 1 میلی‌متر باز می‌کنند و تمام ساختار مو از قبیل پیاز و ساقه مو توسط دستگاه استخراج می‌شود. این کار در واقع کاملا ریسک آسیب فیزیکی به گرافت های مو را حذف می‌کند.

با توجه به این موضوع که در روش SUT از پانچ لیزر و فریز کردن استفاده می‌شود، پس بدیهی است که طول عمر فولیکول‌هایی که در روش کاشت اس یو تی استخراج می‌شوند، به‌نسبت سایر روش‌ها بیشتر باشد. اما نکته‌ دیگری که در این روش باید به آن توجه ویژه داشته باشید، اتمام پروسه کاشت مو در یک جلسه است، یعنی شما در روش کاشت مو SUT برخلاف سایر روش‌ها فقط با یک جلسه می‌توانید به نتیجه ایده‌آل خود برسید. این در حالی است که در سایر روش‌ها شما حداقل به 3 الی 4 جلسه برای فرایند کاشت مو نیاز دارید. در واقع تنها دلیلی که باعث این تفاوت فاحش میان دو روش می‌شود، قابلیت استخراج و کاشت 14000 فولیکول (دقیقا سه برابر سایر روش‌‌ها) است.

اصلی‌ترین مزیت ­­­­­­کاشت مو روش SUT

مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، و مواردی که در بخش بعد به آن اشاره می‌کنیم؛ تنها بخشی از مزیت‌های این روش هستند، اما اگر بخواهیم به اصلی‌ترین دلیل انتخاب روش کاشت مو SUT اشاره کنیم، می‌توانیم عدم نمایان شدن خط اسکار را درنظر بگیریم. در واقع یکی از دلایلی که سبب می‌شود تا بسیاری از افراد خیلی تمایل به کاشت مو و هزینه کردن برای آن نداشته باشند؛ همین خط اسکار است که خیلی از افراد را از کاشت مو منصرف می‌کند؛ البته که نباید هزینه کاشت مو به روش SUT که با توجه به نتیجه نهایی عمل ارزنده است را درنظر نگرفت.

تفاوت کاشت مو به روش sut

اما در روش SUT موضوع کمی متفاوت است، در این روش به این دلیل که دخالت دست و به تبع آن جراحت عمیق در کار نیست؛ هیچ‌گونه خط اسکاری دیده نمی‌شود و پس از رشد کردن مو‌های کاشته شده کاملا طبیعی دیده می‌شوند. به همین دلیل برای کاشت مو بهترین روشی که در حال حاضر در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ کاشت مو به روش SUT است.

 سایر مزایای کاشت مو به روش SUT

عدم نمایان شدن خط اسکار تنها یکی از مزیت‌های این روش نسبت به سایر روش‌ها است. اما اگر بخواهیم با جزئیات بیشتری به این موضوع اشاره کنیم، موارد زیر از دیگر مزیت‌های کاشت مو به روش SUT است.

  • روش کاشت مو SUT بسیار جدید و نوین بوده و تماماً توسط دستگاه‌ های اتوماتیک انجام می‌شود
  • به نسبت روش‌های سنتی دارای سرعت و دقت بالاتری است.
  • می‌تواند خط رویشی طبیعی با تراکمی بسیار مناسب ایجاد نماید.
  • هیچ نیازی به استفاده از مواد بیهوش کننده، تیغ جراحی و دوران نقاهت طولانی نخواهد داشت.
  • به دلیل سرعت و دقت بالای دستگاه در یک جلسه قابل انجام است.
  • به دلیل درد بسیار اندک رضایت بیماران در این روش بسیار بیشتر است.

مزیت کاشت مو sut

 در نتیجه به سادگی می‌توان گفت که این روش از کمترین عوارض و معایبی برخوردار است و همین موضوع است که باعث شده اکثر مراجعین و متقاضیان عمل زیبایی کاشت مو از پزشک متخصص خود بخواهند تا در صورت امکان از این روش استفاده نمایند. 


مروری بر  مطالبی که تا به این قسمت مطالعه کردید

در روش کاشت SUT پیاز مو به صورت دستی برداشت و کاشت نمی‌شود؛ بلکه به وسیله پانچ لیزری از محل اهدا کننده یا همان بانک مو که پشت سر است؛ جدا شده و سپس فریز می‌گردد و در نهایت به نواحی کم مو و طاس انتقال می‌یابد. به همین دلیل در این روش نه از بی‌هوشی خبری است و نه از عدم پیوند

آیا کاشت مو به روش SUT دائمی خواهد بود ؟

در پاسخ به این سؤال به سادگی می‌توان گفت با توجه به اینکه فولیکول‌های برداشت شده در روش SUT کاملاً استاندارد برداشته می‌شود و کوچکترین آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌گردد. همچنین به دلیل پیوند درست آن‌ها به دلیل استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک و طبیعی بودن آن‌ها موجب شده است تا در کنار تمامی مزایای یاد شده از این روش به موضوع دائمی بودن آن نیز دقت شود. در روش SUT به دلیل استفاده از موها و فولیکول‌های خود فرد از ناحیه اهدا کننده نتایج پس از عمل بسیار قابل تأمل بوده و با توجه به دقت انجام عمل پیوند مو به روش SUT نتایج عمل کاملاً دائمی خواهد بود.

البته نکات مهمی در دائمی بودن این روش می‌تواند دخیل باشد، برای مثال رعایت نکات مراقبتی و شستشو درست موهای مراقبتی از جمله مواردی است که در نمایان شدن بهترین نتیجه نهایی می‌تواند تاثیرگذار باشد. اما یکی از نکاتی که برای تقویت موهای کاشته شده باید حتما به آن توجه ویژه داشته باشید، استفاده از شامپو بعد از کاشت مو است.

کاشت مو رو بهش SUT به چه افرادی توصیه می‌شود؟

  • کاشت مو به روش SUT برای افرادی که به بیماری آلوپسی مبتلا هستند، بهترین گزینه است.
  • افرادی که دچار طاسی به وجود آماده از سوختگی، ضربه یا شیمی درمانی شده‌اند.
  • طاسی ایجاد شده توسط التهابات پوست (پس از بهبودی).
  • اسکارهای پس از جراحی.
  • تکمیل تجدید درمان پوست سر مودار.
  • کاشت ابرو، ریش و دیگر قسمت‌هایی که نیاز به جزئیات دارند.
  • کاشت مو در ناحیه سینه یا آلت تناسلی.

کاشت مو به روش SUT به چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

  • افرادی که به دیابت پیشرفته مبتلا هستند.
  • افراد مبتلا به فشارخون پایدار نشده.
  • افرادی که از بیماری های زخم های التهابی رنج می‌برند.
  • طاسی‌های با حاشیه نسبتا مشخص.
  • اختلالات انعقاد خون.
  • حساسیت به بی حسی‌های موضعی.
  • کسانی که سابقه آنفارکتوس قلبی داشته اند.

هزینه ی کاشت مو به روش اس یو تی

همواره یکی از مهم‌ترین مواردی که بیماران و متقاضیان در تصمیم خود اعمال خواهند کرد، موضوع هزینه کاشت مو به روش SUT است. کار دستگاه‌ های اتوماتیک نیاز به تمرکز و تخصص بسیار بالایی خواهد داشت اما همچنان هزینه نهایی این عمل کاملاً مقرون به صرفه بوده و تفاوت چندانی با روش‌ های سنتی نخواهد داشت. در عمل کاشت مو به روش SUT مواردی مانند محل انجام عمل زیبایی، میزان تخصص پزشک، نوع دستگاه استفاده شده و عوامل دیگری می‌تواند در هزینه کاشت مو به روش SUT تأثیر گذار باشد.

قیمت روش کاشت مو sut

 کلینیک تخصصی پوست و مو نیل دارای تمامی مجوز های لازم از وزارت بهداشت و درمان آماده ارائه خدمات کاشت مو به روش sut با تراکم بالا به شما عزیزان است.

نکات مهم در مورد قیمت کاشت هر تار مو

قبل از کاشت مو به روش SUT به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قبل از کاشت مو باید به نکات مهمی توجه کنیم. یکی از این نکات که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، انجام آزمایش‌های مختلفی است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم. برای مثال کاشت مو برای افراد مبتلا به هپاتیت به تنهایی خود می‌تواند در روند کاشت مو تاثیرات فراوانی داشته باشد. ابتلا فرد متقاضی به بیماری HIV نیز ممکن است باعث کنسل شدن کاشت مو SUT شود. آزمایش‌هایی که قبل از کاشت مو باید انجام دهید به شرح زیر است:

آزمایش‌های قبل از روش SUT

  • FBS (BS)
  • CBC
  • BUN
  • CREATININ
  • PT
  • PTT
  • HIV
  • HbsAg
  • HbsAb
  • HCV

نکات مهم قبل از کاشت مو SUT

  • حداقل تا 24 ساعت قبل از عمل مصرف دخانیات را متوقف کنید.
  • 72 ساعت قبل از کاشت مو به هیچ وجه نوشیدنی‌های الکلی مصرف نکنید.
  • از دو هفته قبل انجام عمل کاشت مو نباید قرص‌های ضد انعقاد خون مصرف کنید.
  • از مصرف داروهای حاوی ماینوکسیدیل حداقل ۳ هفته قبل از کاشت مو خودداری شود.

نکات بعد از کاشت مو به روش SUT

علائمی که بعد از کاشت مو به روش SUT تجربه خواهید کرد، به اعتبار مرکز و پزشک شما بستگی دارد. پس قبل از هر اقدامی برای کاشت مو به هر روشی به دنبال یک مرکز مطمئن برای کاشت مو باشید. اما اگر بخواهیم به بررسی تمامی نکاتی که بعد از کاشت مو باید به آن توجه کنیم بپردازیم؛ نکات زیر از جمله موارد مهمی هستند که باید به آن توجه کنیم.

  • بعد از عمل نیاز به پانسمان نیست، ولی توصیه می‌شود که از یک کلاه سبک استفاده کنید.
  • تا یک هفته بعد از عمل برای نتیجه‌گیری بهتر سمت دخانیات و الکل نروید.
  • در صورت داشتن درد، بیمار ممکن است از آنالژزیک ها مانند پاراستامول، یا پیرالژینوم استفاده کند.
  • سعی کنید به خارش‌هایی که احتمالا چند روزی مهمان شما هستند توجه نداشته باشید.
  • تورم بیش از چهار الی پنج روز را با پزشک خود در میان بگذارید.

نتیجه گیری نهایی

وقتی حرف از کاشت مو می‌شود؛ نمایان شدن اسکار از آن دست علائمی است که دلیل قانع کننده‌ای برای منصرف شدن از کاشت مو است. اما کاشت مو به روش SUT با توجه به هزینه کاشت مو به روش SUT و عدم نمایان شدن خط اسکار  و موارد دیگری همچون سرعت و راحتی روشی خوبی برای کاشت مو و بازگشت به جذابیت دوران جوانی است.

کاشت مو به روش SUT برای چه افرادی مناسب است؟

افراد مبتلا به آلوپسی، سوختگی، شیمی درمانی، طاسی ناشی از التهابات و اسکارهای بعد از جراحی می‌توانند از این روش کاشت مو استفاده کنند.

کاشت مو به روش اس یو تی برای چه افرادی مناسب نیست؟

افراد مبتلا به دیابت، فشار خون، اختلالات انعقاد خون، دارای آلرژی نسبت به بی‌حسی‌های موضعی و دارای زخم‌های التهابی بهتر است از روش دیگری برای کاشت مو استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed